E36-boris737 ceļā uz v8
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 23
- chevron_right

Diski ir nice! Nu kā ar m54b30 svapa tirgošanu?> 


Es dodu 35.43 eiro. Ja nekaulēsies piemetīšu lielo twixu

Sent from my E2003 using Tapatalk


Sent from my E2003 using Tapatalk

Cik gribi par m54b30 swapu?! PM vai 26091643.

Boris? Kas te notiek? Vel ar 3.0 brauc?

Šobrīd nebraucu vairs, jo gribu citu auto ikdienā un šito pamazām ķidāju laukā priekš V8 un uz mega pārmaiņām arī vizuālajā izskatā un kārtīgāk pāriet pāri virsbūvei likvidet nesmukumus. 


3.0 vel pardosana 


Visu cieņu Boris, ceru Lēdurgas līkumi tavu v8 kādreiz arī izjutīs! 


nu bez ta jau nu nekadigi. tikai pacietibu
un tantes atkal atceresies mani





Interesanti kāda būs sajūta pēc 3.0 pārkāpt uz mazjaudīgāku 3.0

Pag koooo?edzis rakstīja:Interesanti kāda būs sajūta pēc 3.0 pārkāpt uz mazjaudīgāku 3.0



redzēju bildi ar to aprūsējušo sadaleni - tas ir nieks, bet tas nozīmē ka kaut kur vēl var būt ticis kondensāts, jo īpaši slikti j auz gredzeniem un tie būtu salipuši, tad ir pakaļā, obliģati jāmaina gredzeni un kaut kā jāiztīra gredzena dobe.
Un neiebraucu īsti, tev bija m54b30 un tu liec iekšā m60b30???
p.s protams no 4.0 v8 kā Ruņģim var vēsi dabūt tos 305hp pateicoties Turbochipam
Un neiebraucu īsti, tev bija m54b30 un tu liec iekšā m60b30???
p.s protams no 4.0 v8 kā Ruņģim var vēsi dabūt tos 305hp pateicoties Turbochipam

Kurs teica par kko mazjaudigaku. Ok, lai ta ir ja tauta runuedzis rakstīja:Interesanti kāda būs sajūta pēc 3.0 pārkāpt uz mazjaudīgāku 3.0


Sadalenes tika izmestas un dabutas svaigas. Un parejam motoram nav vispar minu. Ne kads kondensats neka, un tas sadalenes nebija sarusejusas bet no stavesanas kkada veida ela sakaltusi jo vareja visu notirit nos un bija vis kartiba. Bet tapat tiku pie citam labakam.-AF- rakstīja:redzēju bildi ar to aprūsējušo sadaleni - tas ir nieks, bet tas nozīmē ka kaut kur vēl var būt ticis kondensāts, jo īpaši slikti j auz gredzeniem un tie būtu salipuši, tad ir pakaļā, obliģati jāmaina gredzeni un kaut kā jāiztīra gredzena dobe.
Un neiebraucu īsti, tev bija m54b30 un tu liec iekšā m60b30???
p.s protams no 4.0 v8 kā Ruņģim var vēsi dabūt tos 305hp pateicoties Turbochipam


Sekoju šim topikam kopš parādijās "ceļā uz v8" sāku raudāt, kad ieraudziju m60b30 jo sirds plīst noskatoties. Protams nav mana darīšana, bet nu tas v8 ir ar mazāk lopiem, mazāku griezi un smagāks. Vai ir vērts tādu darbu un naudu ieguldīt labā skaņā un zaudēt ņiprumu, es nezinu. Ceru, ka tomēr pārdomāsi un ieliksi 4.0 vai 4.4AA777 rakstīja:Pag koooo?edzis rakstīja:Interesanti kāda būs sajūta pēc 3.0 pārkāpt uz mazjaudīgāku 3.0viņam tas V8 nav 4.4?

3.0 bija sakums tad daudz kas samainijas un dabuju 4.0. Biju vel rakstijis sludinajumu ka vajag 4.0 gaismassas meritaju. 


Un vispar netisi esu ticis pie v8 4.0 dizela. Gribu dzirdet atsauksmes! Tautas viedokli?! 

veseli divi spaiņi ar griezi 


motors labs, tikai jebkura detaļa ir jāsūta OEM un jāgaidaboris737 rakstīja:Un vispar netisi esu ticis pie v8 4.0 dizela. Gribu dzirdet atsauksmes! Tautas viedokli?!


un motors smagāks par pašu auto un vadītāju, kā tev šķiet kā tu brauksi līkumā


Būtu jau naidīgi, e36 ar četrlitrīgu dīzeli. 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 23
- chevron_right