Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 32
- chevron_right
A kam man lielāku dzinēju? Stāvvietās padriftēt var arī ar mazmotoru
Hz, tu jau dod čībā visu laiku, pielauju ka ar 3.0 tu to darītu vēl vairāk
Tā gan ir. Ar ISu visu laiku bij jāspiež, jo negāja. Iecēlu 2.5, patēriņu varēja dabūt same, bet nu tāpat turpini turēt apgriezienos. Nez ieradums vai idiots
bet pa tēmu, kaut neesmu super low un stretch piekritējs - sarkanais riktīgi labi izskatās
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Protams, gribas jaudu, bet pārziemošu ar to pašu ISku, un tad jau uz pavasari manīs, bet parastu M50 negribas.
Nuu, šitas jau nu galīgi nav superlowTomSkarsts rakstīja: ↑29 Okt 2017, 13:09 bet pa tēmu, kaut neesmu super low un stretch piekritējs - sarkanais riktīgi labi izskatās
Ja bunža ir laba un swapa vērta tad cel iekšā m54b30 vismaz
Nice, piedūrīgs spoilerīts
Uzlikti Meyle stūres šarnīri, pie reizes arī 6mm šaibas uz stūres stieņiem.
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kad ņēmu mērus, lai uzvirpotu šaibas, konstatēju, ka 4mm ir maksimālais šaibas biezums, pēc tam jau zobstienim beidzas zobi un tiek lauzts vadošais zobrats!
Ir pat trakāk, mēd tā ielokoties ka atgrizt ar spēku nevar kamēr neapstājies.JānisK-[JK] rakstīja: ↑08 Nov 2017, 20:47 Kad ņēmu mērus, lai uzvirpotu šaibas, konstatēju, ka 4mm ir maksimālais šaibas biezums, pēc tam jau zobstienim beidzas zobi un tiek lauzts vadošais zobrats!
4mm tik tiešām ir deadline
Praksē tomēr pierādās kas cits... Šīs pašas šaibas bija uz zilās kupejas, nekādas problēmas netika novērotas. Sākumā arī māca šaubas par to biezumu.
Šovakar pie reizes novērsta arī eļļas noplūde no eļļas filtra korpusa.
Jauna blīve, jauni o-ringi
Šovakar pie reizes novērsta arī eļļas noplūde no eļļas filtra korpusa.
Jauna blīve, jauni o-ringi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šitie iskas labi čipojās ja kas
Nav vēlmes ieguldīt tajā dzinējā. Cerams, ka līdz ar sniega nokušanu, jau būs kas ņiprāks, ko celt ISa vietā.
Beidzot plus mīnus sakopta auto apkša.
Nomainīts degvielas filtrs pret mazliet kompaktāku. Vecais milzenis
Pie reizes sakoptas degvielas līnijas
Aizņēmos no 540i aka Edija diskus/riepas un tagad stāvu skatē rindā
Vajadzētu saiet
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Veiksmi!
Pavisam biju piemirsis par airbag lampu. Būtu izbraucis pa 0.
Vēl dīvaināk ir tas, ka tam auto ne panelī, ne stūrē tāda airbaga nemaz nav.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Apsveicu ar skati Starpcitu, ja tev skatē nav atbilstoši noregulēti lukturi, tu esi pilntiesīgs ar savu instrument pieregulēt lukturus kā nākas.
Nekas baigi ievērības cienīgs gan nav izdarīts, taču tomēr jāatskaitās.
Spoileris visu šo laiku turējās diezgan gateriski... Par cik viņš ir paredzēts sedanam, tad skrūvju vietas sanāk tieši uz bagāžnieka kantes. Tad nu izlēmu uztaisīt speiseri, lai to spoileru pienācīgi varētu pieskrūvēt.
Bez spoilera tagad liekas galīgi nepierasts skats.
Līdz ar 1. decembri arī uzliktas ziemas riepas.
Pagaidām ziemas setups šāds, jo Style 5 man tikai 3 gab.
Kā arī, aizmugurē gribu nomainīt riepas no esošajām 195/65 uz 185/65.
Pagaidām tas viss... Itkā ir lieks viens labs M50B20 Vanos dzinējs, bet domāju, ka nav jēga tādu swapu veikt.
Spoileris visu šo laiku turējās diezgan gateriski... Par cik viņš ir paredzēts sedanam, tad skrūvju vietas sanāk tieši uz bagāžnieka kantes. Tad nu izlēmu uztaisīt speiseri, lai to spoileru pienācīgi varētu pieskrūvēt.
Bez spoilera tagad liekas galīgi nepierasts skats.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Pagaidām tas viss... Itkā ir lieks viens labs M50B20 Vanos dzinējs, bet domāju, ka nav jēga tādu swapu veikt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 32
- chevron_right