E36 330ci by Sancix
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 28
- chevron_right
a kas tad ar kārbu noticis? 6ātrumu karbu nokaut ir jāpacenšās, jāšpricē riktīdi tad
Man nebija 6 ātrumu kārba, jau pirmajā tesdraivā nevar iemest otrajā, stulbākais ka samainīju blīvslēgus, eļļu, viss vējā
Principā esmu e39 ZF kārbas meklējumos.
P.s šodien pabraukts daudz, ir baigi OK, grieze jau pie 2k rpm.
Principā esmu e39 ZF kārbas meklējumos.
P.s šodien pabraukts daudz, ir baigi OK, grieze jau pie 2k rpm.
ir izdevies Tev, prieks skatīties
p.s. drīz Tavs izbijušais b28 arī tiks ielikts pareizajā vietā
p.s. drīz Tavs izbijušais b28 arī tiks ielikts pareizajā vietā
Viens ieteikums ko iepriekšējā lapā ieraudzīju, benzīna filtru gan novieto kkur augstāk, a ta kad nesanāk kā alpam viņš tur toreiz laikam norāva un nosvilināja gandrīz, tas tā ieteikums
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Filtrs stāv augstāk par lonžeronu + būs aizsargs, motortelpā viņam nav vietas. Vienīgajā brīvājā vietā (zem ieplūdes gofras) stāv e46 asc bloks.
P.s benzīns šim m54 garšo "labi", bet nu pielietots arī tiek kā nākas :)
P.s benzīns šim m54 garšo "labi", bet nu pielietots arī tiek kā nākas :)
pasties apaksaa vai kardans netraucee shiftera stienim slegties,Sancix rakstīja:Man nebija 6 ātrumu kārba, jau pirmajā tesdraivā nevar iemest otrajā, stulbākais ka samainīju blīvslēgus, eļļu, viss vējā
Principā esmu e39 ZF kārbas meklējumos.
P.s šodien pabraukts daudz, ir baigi OK, grieze jau pie 2k rpm.
...
liels patēriņš?Sancix rakstīja:Filtrs stāv augstāk par lonžeronu + būs aizsargs, motortelpā viņam nav vietas. Vienīgajā brīvājā vietā (zem ieplūdes gofras) stāv e46 asc bloks.
P.s benzīns šim m54 garšo "labi", bet nu pielietots arī tiek kā nākas :)
Ar shifteri viss OK, kārbu man iesmērēja, otrajam robam sinhronizators psc.
Patēriņš, nu grūti tā pateikt, ar pusbāku ap 120 - 150 km
Patēriņš, nu grūti tā pateikt, ar pusbāku ap 120 - 150 km
Sie motori ir ekonomiskaki par m52b28
Kad man bija e46 330i vesi vareju iebraukt 10l lielako ties parvietojos pa pilsetu bet ar tagadejo e36 328 ap 13l tada pasa rezima
Kad man bija e46 330i vesi vareju iebraukt 10l lielako ties parvietojos pa pilsetu bet ar tagadejo e36 328 ap 13l tada pasa rezima
Instagram INDIGAIS
abiem bija automats?
Te kkas līdzigs Tavam :
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nee e46 330i bija manualisVitalx325 rakstīja:abiem bija automats?
tas par to 1l vairak automatam es zinu
Instagram INDIGAIS
Kas nepieciešams, lai ieswapotu m54? tāds basic variants, lai motors korekti darbojas un viss.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sancix nepiecieshams
Es saprotu ka protams motors, kompis vadi, ews, atslēga un nezinu kā to detaļu pareizi sauc, bet tas riņķis kas nolasa atslēgas čipu.
Kaut kur forumā rakstiji ka dēļ dsc vai asc nevari uzgāzēt par 5k rpm vairāk... kas tur pa problēmu?
Kaut kur forumā rakstiji ka dēļ dsc vai asc nevari uzgāzēt par 5k rpm vairāk... kas tur pa problēmu?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Obligāti ASC bloks, jo citādāk ECU neredz pārvietošanās ātrumu.
bet ja ASC vietā ir DSC tad vajadzīgs ir DSC, pareizi?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nepieciešams dzinējs, dzinēja vadi, ews, atslēga, uztvērējs, gāzes pedālis, asc bloks, e36 dzinēja stiprinājumi. Tas viss jāsaliek pa plauktiņiem. Jāpazvana bmwpower useram "Pastnieks" lai saliek vadus un jāliek šķērsām.
Protams vēl daudz nianses kas saistītas ar dzesēšanas sistēmu, stūres pastiprinātāju, ar kondiņu es pats vēl nēesmu ticis galā.
Visam plusā pa lielam jāmaina blīves/šķidrumi, sajūgs utml.
Protams vēl daudz nianses kas saistītas ar dzesēšanas sistēmu, stūres pastiprinātāju, ar kondiņu es pats vēl nēesmu ticis galā.
Visam plusā pa lielam jāmaina blīves/šķidrumi, sajūgs utml.
Jānis.P rakstīja:bet ja ASC vietā ir DSC tad vajadzīgs ir DSC, pareizi?
Dsc nepievienosi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 28
- chevron_right