Karrlo v8 spēkstacija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
nezinu kas ar stupicām, bet ,gan leņķi, gan sagāzumu pr. ratiem var dabūt arī atbilstoši TA prasībām...fishers rakstīja:Stupicas un diezgan leņķis.
Dabīgi, ar e46 plauktiem var iziet TA, bet nu te arī noteikti stupicas pagarinātas par vismaz 2.5cm un saliktas max daudz šaibas.
sorry Kārli, par beztēmu, bet
Fisher, ko Tu domā, ar pagarinātam stupicām ?
Fisher, ko Tu domā, ar pagarinātam stupicām ?
Tak, ko raudi, uzliec pats savu leņķi un piedalies!
Karrlo, malacis!
Karrlo, malacis!
Te viss ir atbilstoši TA!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
HoodieBro rakstīja:sorry Kārli, par beztēmu, bet
Fisher, ko Tu domā, ar pagarinātam stupicām ?
es par sho pashu gribeju jautaat
ar kompatu pa brugji
Jaa ,man wisefabs staav virsuu ,nesen skati gaaju ,dzeki nepamanija !!fishers rakstīja:Dabīgi, ar e46 plauktiem var iziet TA, bet nu te arī noteikti stupicas pagarinātas par vismaz 2.5cm un saliktas max daudz šaibas.
sliktam dancaataajam churis ar maisa ,tas taa lai tur 4.4 vai kas !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Sezonas noslēgums aizvadīts ,ir pienācis brīdis arī priekš sevis veikt kādu atskaiti šim visam ,varbūt būs interesanti palasīt !!
Dzeltenais sedans kuru reāli par 360 grādiem pārbūvēju un uzlaboju 2013/2014 ziemas laikā un ar kuru šogad biju/braucu/vinnēju/zaudēju un piedalijos nu ir cita saimnieka rokās ,kurš itkā teicās ,ka turpinās iesākto un brauks Drifta disciplīnā..Šosezon biju ļoti daudz kur un vispār bija ļoti interesanta un notikumu pilna sezona ,autiņš pa lielam pievīla tikai 1x Lietuvā ,auto tiešām viens no pašiem sirdij tuvākajiem un beigās viņu biju tik ļoti savā ziņā iemīlējis ,ka dodot prom pat tāda žēla nopūta un bēdas točna bija ! Bet tas tā ..pie lietas ...Sezonas garumā ,jau skatijos tālākā nākotnē domājot ko darīt ,vai nu būvēt sedanu tālāk ,vai domāt ko citu ...Zvaigznes tā nostājās ,ka Lietuvas posmā auto mani pievīla un sanāca nobraukt braucienus ar nu jau manu jauno auto ,kurš uzreiz iepatikās vieglās vadāmības un salīdzinoši labās jaudas dēļ ...Tad nu pēc 2nedēļām auto jau bija pie manis ...Aspekti dēļ kuriem viņu atzinu par labu esam un paņēmu noteikti ir buņdžas stāvoklis jau auto LV ir redzējis tikai vasaras sezonā pēdējās 2vasaras ,iepriekš bijis 318IS un vadājis savu saimnieku kopš `99 gada pa Anglijas ceļiem ,tikpat iepriecināja arī piekare un motors ,kurš bijis ļoti nesen pārlasīts ar uzlabojumiem pāris un to visu savienojot ar Vems smadzenēm - ir forši ...
Protams auto neiztika arī bez defektiem ,viens no lielākajiem bija diezgan pretīgs vizuālais skats uz dzīvi un paliels gateris ar vadiem kā arī auto pirmajos testos ar mani pie šprices čakarējās elektrība un auto negāja kā vajag(šo problēmu atrisināju tikai pēc Jelgavas posma,diemžēl) kā arī pāris lauciski risinājumi kurus laika gaitā esmu daļēji atrisinājis ,bet šī ziema būs vēl notikumu pilna ,lai pavasarī varētu izdzīt savu dzelteno kupeju no boksa nu jau ar pilnīgi citu vizuālo ,kā arī pamainīt tehnisko pusi arī !
Bildes klikojamas :
Šeit bilde no Lietuvas posma kur vēl startēju ar savu mīļo sedanu:
Šeit jaunais auto vēl pie vecā saimnieka :
Un pēc mēneša darba nu jau pārvērties uz labo pusi :
Darbībā :
Auto specifikācija :
Motors:
*m62b44 ,4.4 apakša ,4.0 galvas ,šis tas pieslīpēts ,kad ieguvu ,samainiju pusi no blīvēm ,visus škidrumus u.t.t
*Izplūde sānos ar diviem rezonātoriem katrā pusē
*5ātrumu kārba
*Custom Max. size alumīnija radiators motoram
*LIQUI MOLY 5W50 MOLYGEN
*BOSCH 044 sūknis un Alu bāka bagažniekā
Elektrība:
*VEMS programmējamais vadības bloks
*Pārvilkta visa provodka
*VEMS ekrāns salonā
*Jaudīgs el.ventilātors priekšā
Piekare:
*Wisefab kopija priekšējam leņķim
*HSD Driftworks visi 4 koiloveri
*Visas Regflex cietās bukses
*Pastiprināts tilts
*Regulējamās atsaites
*Ventilējamās bremzes
*NOway reduktors
*Disku starplikas ,priekšā/pakaļā
*17` 215/40 priekšā ,aizmugurē viss sākot no 16` 205/50
Virsbūve:
*Pārkrāsots salons, virsbūve
*Sparco beņķis feat Sabelt jostas
*Nomests svars pamatīgi
*Polikarbonāta logi
*Atvieglināti vāki
TO DO UZ 2015
*Decembrī pieraksts uz drošības karkasu ,kas ir galvenā pārvērtība
*M3 AC Schnitzer Stiklašķiedras spārni aizmugurē / Priekšā škiedras platie
*Sķiedras haubes
*Tonēti logi poli jauni
*Pārbūvēt izplūdi ,lai ir skaļāks tonis + Xpipe
*Aizmugurē mīīīīīīīīīīīīīīlzīgs antispārns ,jo bez viņa aizmugure ir ļoooti plika
*Citi bamperi u.t.t
*Sakārtot salonu,motortelpu
*Sķiedras panelis ar iebūvētu cheap china planšeti priekš Vems monitoringa
*Saregulēt kārtīgi dzinēju un nomērīt jaudu
Drusku tālāki plāni:
*Kompresors
*Atstāt mazbērniem
Topiks tiks papildināts ,kad sāksies darbi pirms dugu ievietošanas !!
Paldies ,ja izlasiji ,un seko līdzi gan šeit gan facebook`ā ---> https://www.facebook.com/itskarrlodrift
Dzeltenais sedans kuru reāli par 360 grādiem pārbūvēju un uzlaboju 2013/2014 ziemas laikā un ar kuru šogad biju/braucu/vinnēju/zaudēju un piedalijos nu ir cita saimnieka rokās ,kurš itkā teicās ,ka turpinās iesākto un brauks Drifta disciplīnā..Šosezon biju ļoti daudz kur un vispār bija ļoti interesanta un notikumu pilna sezona ,autiņš pa lielam pievīla tikai 1x Lietuvā ,auto tiešām viens no pašiem sirdij tuvākajiem un beigās viņu biju tik ļoti savā ziņā iemīlējis ,ka dodot prom pat tāda žēla nopūta un bēdas točna bija ! Bet tas tā ..pie lietas ...Sezonas garumā ,jau skatijos tālākā nākotnē domājot ko darīt ,vai nu būvēt sedanu tālāk ,vai domāt ko citu ...Zvaigznes tā nostājās ,ka Lietuvas posmā auto mani pievīla un sanāca nobraukt braucienus ar nu jau manu jauno auto ,kurš uzreiz iepatikās vieglās vadāmības un salīdzinoši labās jaudas dēļ ...Tad nu pēc 2nedēļām auto jau bija pie manis ...Aspekti dēļ kuriem viņu atzinu par labu esam un paņēmu noteikti ir buņdžas stāvoklis jau auto LV ir redzējis tikai vasaras sezonā pēdējās 2vasaras ,iepriekš bijis 318IS un vadājis savu saimnieku kopš `99 gada pa Anglijas ceļiem ,tikpat iepriecināja arī piekare un motors ,kurš bijis ļoti nesen pārlasīts ar uzlabojumiem pāris un to visu savienojot ar Vems smadzenēm - ir forši ...
Protams auto neiztika arī bez defektiem ,viens no lielākajiem bija diezgan pretīgs vizuālais skats uz dzīvi un paliels gateris ar vadiem kā arī auto pirmajos testos ar mani pie šprices čakarējās elektrība un auto negāja kā vajag(šo problēmu atrisināju tikai pēc Jelgavas posma,diemžēl) kā arī pāris lauciski risinājumi kurus laika gaitā esmu daļēji atrisinājis ,bet šī ziema būs vēl notikumu pilna ,lai pavasarī varētu izdzīt savu dzelteno kupeju no boksa nu jau ar pilnīgi citu vizuālo ,kā arī pamainīt tehnisko pusi arī !
Bildes klikojamas :
Šeit bilde no Lietuvas posma kur vēl startēju ar savu mīļo sedanu:
Šeit jaunais auto vēl pie vecā saimnieka :
Un pēc mēneša darba nu jau pārvērties uz labo pusi :
Darbībā :
Auto specifikācija :
Motors:
*m62b44 ,4.4 apakša ,4.0 galvas ,šis tas pieslīpēts ,kad ieguvu ,samainiju pusi no blīvēm ,visus škidrumus u.t.t
*Izplūde sānos ar diviem rezonātoriem katrā pusē
*5ātrumu kārba
*Custom Max. size alumīnija radiators motoram
*LIQUI MOLY 5W50 MOLYGEN
*BOSCH 044 sūknis un Alu bāka bagažniekā
Elektrība:
*VEMS programmējamais vadības bloks
*Pārvilkta visa provodka
*VEMS ekrāns salonā
*Jaudīgs el.ventilātors priekšā
Piekare:
*Wisefab kopija priekšējam leņķim
*HSD Driftworks visi 4 koiloveri
*Visas Regflex cietās bukses
*Pastiprināts tilts
*Regulējamās atsaites
*Ventilējamās bremzes
*NOway reduktors
*Disku starplikas ,priekšā/pakaļā
*17` 215/40 priekšā ,aizmugurē viss sākot no 16` 205/50
Virsbūve:
*Pārkrāsots salons, virsbūve
*Sparco beņķis feat Sabelt jostas
*Nomests svars pamatīgi
*Polikarbonāta logi
*Atvieglināti vāki
TO DO UZ 2015
*Decembrī pieraksts uz drošības karkasu ,kas ir galvenā pārvērtība
*M3 AC Schnitzer Stiklašķiedras spārni aizmugurē / Priekšā škiedras platie
*Sķiedras haubes
*Tonēti logi poli jauni
*Pārbūvēt izplūdi ,lai ir skaļāks tonis + Xpipe
*Aizmugurē mīīīīīīīīīīīīīīlzīgs antispārns ,jo bez viņa aizmugure ir ļoooti plika
*Citi bamperi u.t.t
*Sakārtot salonu,motortelpu
*Sķiedras panelis ar iebūvētu cheap china planšeti priekš Vems monitoringa
*Saregulēt kārtīgi dzinēju un nomērīt jaudu
Drusku tālāki plāni:
*Kompresors
*Atstāt mazbērniem
Topiks tiks papildināts ,kad sāksies darbi pirms dugu ievietošanas !!
Paldies ,ja izlasiji ,un seko līdzi gan šeit gan facebook`ā ---> https://www.facebook.com/itskarrlodrift
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Tik ar to planšeti nevarētu būt tāds zars, ka saulainā dienā grūti būs saredzēt, kas tur rādās?
Galvenaa ideja bija uz melna fona vienkarshi salikt nepiecieshamakos pulkstenjus ,lai redz kas tur tanii endžinā darās !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Vecais sedans ļoti skaists bija un naidīgs, tas purns bija..veiksmi darbos
Tavs jaunais aparats nacis no K Skrindas???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ir ja
bet tur tagad viss sakartots pa smuko
bet tur tagad viss sakartots pa smuko
ar kompatu pa brugji
drīzāk jau m60b44 dzinējs, ir kādas dyno izdrukas ar reāliem skaitļiem no tā hibrīd dzinēja?
Vajadzētu būt ap 305 zs (tā ir stockā ar VEMS), neko nedarot dzinējam.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
šitādam dzinējam daudz, kas mainās, tāpēc interesē reālie skaitļi, vai ieguldītā nauda attspēkojas ciparos
cik tad Nm naak klaat ?jenchs rakstīja:Vajadzētu būt ap 305 zs (tā ir stockā ar VEMS), neko nedarot dzinējam.
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Nu es tīri no tā kas kompotam bija nelienot dzinējā iekšā, nostock 420nm bija ap 440nm.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Neesmu ne nomērijis ,ne iedziļinājies tajā visā pagaidām ,jo ir svarīgākas lietas darāmas ,tapēc jau rakstiju ,ka jānoved viss līdz galam (jāsakārto visas trubas ,vadi ,ieplūde ,izplūde) ,lai varētu droši braukt regulēties uz stenda un tad arī būs gan cipari gan viss pārējais ...bet līdz šim ,pēc pieredzes varu pateikt ,ka jebkuram sporta autiņam vemsis ir viens no labākajiem ieguldijumiem nākotnē ,gan šim auto ,gan pirms tam Nizzaanam bija gadijumi ,ka bez vemša varēja arī noraut kādu ķīli vai ko sajāt nopietnāk ,kā ieraut kļūdu un dabūt neejošu auto !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right