E36 Mans 318i pēc nelielas pārbūves.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 10
- chevron_right
neesmu spečuks, vienkārši nevaru saprast vai tas vispār var darboties.Gatich rakstīja:yanks rakstīja:ar spiedienu spiež cauri gaisa masas mērītājam?
Jā, šajā gadījumā daudz variāntu nebija, vēl varētu priekšā turbīnai, fiziski nebija vietas . Lai vispār noņemtu gaisa mērītāju būtu jāpērk programmējamais konpis ar mapu.
Gaisa tilpuma mērītājs ir novietots pareizi, jo spiediens nekādi netraucē viņam, jo mērīts jau tiek tieši plūstošā gaisa tilpums. Likt pirms turbīnes vot nav labi, jo tiek mērīts arī gaiss, kas aiziet pa wastegate un blowoff.yanks rakstīja:neesmu spečuks, vienkārši nevaru saprast vai tas vispār var darboties.Gatich rakstīja:yanks rakstīja:ar spiedienu spiež cauri gaisa masas mērītājam?
Jā, šajā gadījumā daudz variāntu nebija, vēl varētu priekšā turbīnai, fiziski nebija vietas . Lai vispār noņemtu gaisa mērītāju būtu jāpērk programmējamais konpis ar mapu.
bet kā viņš zin ka gaiss ir saspiests un vai viņš ir paredzēts tādiem apjomiem?
Viņš "nezin". Un to tas arī neinteresē, tas mēra ieplūstošā gaisa tilpumu. Ne velti turbo liekot tiek regulēts gaisa tilpuma mērītājs vai koriģēts vadības bloks. Jo tilpums nemainās, mainās tikai tas, ka gaiss ir blīvāks nekā vadības bloks to paredz(vadoties pēc citiem devējiem), bet pēc zondes pēctam tiek piekoriģēts degmaisijums un viss ir +/- tuvu normālam.
ok. varbūt sapratu
Kompis orģinālais, (tiks čipots) sprauslas arī vēl nav mainītas, Sajūgs jauns pagaidām neslīd.VSKB rakstīja:Ta kā īsti tur ir ar to vadību.netiku gudrs..eļļošanai ņemi adapteri uz eļļas filtra korpusa??
degvielas sūknis stoc.sprauslas??? kā sajūgs uzvedās?? projekts patiesi interesants
Tas viss dzīvē arī darbojas?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Izklausās jau tīri interesanti, bet uz mazmotoru nekad neiesāktu tādu projektu Droshvien tev izmaksas nostasies pie ta,ka vareji mierigi panjemt 2.8 un uzcipot,sanaktu tas pats Bet +777 par drosmi kko tādu iesākt, lielākai daļai projekts beidzas ar tuksām runām :)
Veterinārā palīdzība.
www.paijavet.lv
A.Briāna 12, Rīga
BMWPOWER UN E36.LV lietotājiem -15% pakalpojumiem.
www.paijavet.lv
A.Briāna 12, Rīga
BMWPOWER UN E36.LV lietotājiem -15% pakalpojumiem.
Jā dzīvē tas darbojas, patreiz cenšos nelaist augstāk par 0.5 bar ja ceļ aukstāk slēdzās ārā, kompis točna sāk nesaprast , jo nav jau pareizā gaisa un egvielas attiecība, viss atdurās pārprogammēšanā.jenchs rakstīja:Tas viss dzīvē arī darbojas?
Drīzāk fuel-cut's. Gribētu šo redzēt dzīvē
Šajā gadījumā varēju uzlikt divus 2.8 pēc izmaksām, doma bija tāda,pieiet radoši un iegūt neatsveramu pieredzi šādā projektā uzbūvēt pašam , informācijas vākšan, detaļu iegāde.kirurgs777 rakstīja:Izklausās jau tīri interesanti, bet uz mazmotoru nekad neiesāktu tādu projektu Droshvien tev izmaksas nostasies pie ta,ka vareji mierigi panjemt 2.8 un uzcipot,sanaktu tas pats Bet +777 par drosmi kko tādu iesākt, lielākai daļai projekts beidzas ar tuksām runām :)
Tas ir tikai apsveicami ka uzsāki tā vietā ko šādu.
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
Intercoolers no e36 BMW dīzeļa der ideāli, nav nekas jāpiezāģē
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Gatich - 04 Mar 2014, 22:40, kopā labots 1 reizi.
Bet maziņš..
dikti saubos vai paari pa 200zs te sanak
bet ja viss iet normali un nekas nejuuk araa tad malacis
bet ja viss iet normali un nekas nejuuk araa tad malacis
Instagram INDIGAIS
tam turbo pietiks.poweredbygirts rakstīja:Bet maziņš..
Pirmstam veiktie darbi, kā suportu restavrācija.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
suporti kopa ar bremžu diskiem pa glauno Pēc iespējas sīkāk apraksti kas un kā tiek darīts pie turbo projekta
P.S. Par to 2.8 ... nopirkt jau var da jebko, bet ne katrs to vēlas. Citam interesanti un patīkami paķēpāties. Tas tā.. Turbīnu jau ar motoru nevar salīdzināt. Neskaitot liekos HP, turbīna dāvā arī citus prieciņus, ko atmosfēriskais motors nevar
Piedāvājiet izvēli, vai turbo motors, vai kāds 3.0 l motors(abiem HP vienādi).. protams izvēlos turbo motoru
P.S. Par to 2.8 ... nopirkt jau var da jebko, bet ne katrs to vēlas. Citam interesanti un patīkami paķēpāties. Tas tā.. Turbīnu jau ar motoru nevar salīdzināt. Neskaitot liekos HP, turbīna dāvā arī citus prieciņus, ko atmosfēriskais motors nevar
Piedāvājiet izvēli, vai turbo motors, vai kāds 3.0 l motors(abiem HP vienādi).. protams izvēlos turbo motoru
Šajā gadījumā, ar bremzēm netika darīts nekas radikāls, par cik mašīnai ir arī parastie diski nevis ventilējamie, tika nolemts atstāt tādu pašus. Dažs teiktu, pie šāda projekta vajaga patiprināt bremzes, daļēji piekrītu, bet šajā projetā nav anamālu HP kurus nevarētu savaldīt. Tai pašā laikā lai pirktu citus suportus, atrestavrēja jau esošo pilnībā, nokrāsoja, nomainīja visus sīkumus plus, jauni un labāki bremžu diski. Rezultāts: labi izskatās, un galvenais arī labi strādā
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 10
- chevron_right