E36 Mans 318i pēc nelielas pārbūves.

yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Gatich rakstīja:
yanks rakstīja:ar spiedienu spiež cauri gaisa masas mērītājam?

Jā, šajā gadījumā daudz variāntu nebija, vēl varētu priekšā turbīnai, fiziski nebija vietas . Lai vispār noņemtu gaisa mērītāju būtu jāpērk programmējamais konpis ar mapu.
neesmu spečuks, vienkārši nevaru saprast vai tas vispār var darboties.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
izskatās interesanti :super:
Attēls
Attēls
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
yanks rakstīja:
Gatich rakstīja:
yanks rakstīja:ar spiedienu spiež cauri gaisa masas mērītājam?

Jā, šajā gadījumā daudz variāntu nebija, vēl varētu priekšā turbīnai, fiziski nebija vietas . Lai vispār noņemtu gaisa mērītāju būtu jāpērk programmējamais konpis ar mapu.
neesmu spečuks, vienkārši nevaru saprast vai tas vispār var darboties.
Gaisa tilpuma mērītājs ir novietots pareizi, jo spiediens nekādi netraucē viņam, jo mērīts jau tiek tieši plūstošā gaisa tilpums. Likt pirms turbīnes vot nav labi, jo tiek mērīts arī gaiss, kas aiziet pa wastegate un blowoff.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
bet kā viņš zin ka gaiss ir saspiests un vai viņš ir paredzēts tādiem apjomiem?
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
Viņš "nezin". Un to tas arī neinteresē, tas mēra ieplūstošā gaisa tilpumu. Ne velti turbo liekot tiek regulēts gaisa tilpuma mērītājs vai koriģēts vadības bloks. Jo tilpums nemainās, mainās tikai tas, ka gaiss ir blīvāks nekā vadības bloks to paredz(vadoties pēc citiem devējiem), bet pēc zondes pēctam tiek piekoriģēts degmaisijums un viss ir +/- tuvu normālam. :rolleyes:
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
ok. varbūt sapratu :yes:
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
VSKB rakstīja:Ta kā īsti tur ir ar to vadību.netiku gudrs..eļļošanai ņemi adapteri uz eļļas filtra korpusa??
degvielas sūknis stoc.sprauslas??? kā sajūgs uzvedās?? projekts patiesi interesants :clap: :clap: :clap:
Kompis orģinālais, (tiks čipots) sprauslas arī vēl nav mainītas, Sajūgs jauns pagaidām neslīd.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 
Tas viss dzīvē arī darbojas?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
kirurgs777
Ziņojumi: 226
Pievienojies: 20 Sep 2012, 11:18
Braucu ar: 330+;328;318is, 528;
Atrašanās vieta: Rīga
Izklausās jau tīri interesanti, bet uz mazmotoru nekad neiesāktu tādu projektu :doh: Droshvien tev izmaksas nostasies pie ta,ka vareji mierigi panjemt 2.8 un uzcipot,sanaktu tas pats ;) Bet +777 par drosmi kko tādu iesākt, lielākai daļai projekts beidzas ar tuksām runām :)
Veterinārā palīdzība.
www.paijavet.lv
A.Briāna 12, Rīga
BMWPOWER UN E36.LV lietotājiem -15% pakalpojumiem.
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
jenchs rakstīja:Tas viss dzīvē arī darbojas?
Jā dzīvē tas darbojas, patreiz cenšos nelaist augstāk par 0.5 bar ja ceļ aukstāk slēdzās ārā, kompis točna sāk nesaprast , jo nav jau pareizā gaisa un egvielas attiecība, viss atdurās pārprogammēšanā.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Drīzāk fuel-cut's. Gribētu šo redzēt dzīvē :super:
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
kirurgs777 rakstīja:Izklausās jau tīri interesanti, bet uz mazmotoru nekad neiesāktu tādu projektu :doh: Droshvien tev izmaksas nostasies pie ta,ka vareji mierigi panjemt 2.8 un uzcipot,sanaktu tas pats ;) Bet +777 par drosmi kko tādu iesākt, lielākai daļai projekts beidzas ar tuksām runām :)
Šajā gadījumā varēju uzlikt divus 2.8 pēc izmaksām, doma bija tāda,pieiet radoši un iegūt neatsveramu pieredzi šādā projektā uzbūvēt pašam , informācijas vākšan, detaļu iegāde.
Profila bilde
armis
Ziņojumi: 1241
Pievienojies: 12 Okt 2011, 15:01
Braucu ar: baklažāna dvuļu
Atrašanās vieta: Rīga/Jūrmala/Tukums
Tas ir tikai apsveicami ka uzsāki tā vietā ko šādu.

Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Intercoolers no e36 BMW dīzeļa der ideāli, nav nekas jāpiezāģē :clap:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Gatich - 04 Mar 2014, 22:40, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Bet maziņš..
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 
dikti saubos vai paari pa 200zs te sanak
bet ja viss iet normali un nekas nejuuk araa tad malacis :super:
Instagram INDIGAIS
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
poweredbygirts rakstīja:Bet maziņš..
tam turbo pietiks.
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Pirmstam veiktie darbi, kā suportu restavrācija. :super:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
suporti kopa ar bremžu diskiem pa glauno :pupi: :super: Pēc iespējas sīkāk apraksti kas un kā tiek darīts pie turbo projekta :clap:

P.S. Par to 2.8 ... nopirkt jau var da jebko, bet ne katrs to vēlas. Citam interesanti un patīkami paķēpāties. Tas tā.. Turbīnu jau ar motoru nevar salīdzināt. Neskaitot liekos HP, turbīna dāvā arī citus prieciņus, ko atmosfēriskais motors nevar :yes:

Piedāvājiet izvēli, vai turbo motors, vai kāds 3.0 l motors(abiem HP vienādi).. protams izvēlos turbo motoru :lol:
Attēls
Attēls
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Šajā gadījumā, ar bremzēm netika darīts nekas radikāls, par cik mašīnai ir arī parastie diski nevis ventilējamie, tika nolemts atstāt tādu pašus. Dažs teiktu, pie šāda projekta vajaga patiprināt bremzes, daļēji piekrītu, bet šajā projetā nav anamālu HP kurus nevarētu savaldīt. Tai pašā laikā lai pirktu citus suportus, atrestavrēja jau esošo pilnībā, nokrāsoja, nomainīja visus sīkumus plus, jauni un labāki bremžu diski. Rezultāts: labi izskatās, un galvenais arī labi strādā :clap: