psih-arno Black E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 16
- chevron_right
Uzlabojas.
Motors gan netiek skarts, bet to varbūt kaut kad nākotnē..
Motors gan netiek skarts, bet to varbūt kaut kad nākotnē..
Prieks, ka uzlabo sedanu. a to visi tiecas uz coupeem. nekas, ka es izaugsu, es ar uzlabosu savu sedanu
jaatjuunee m42
Sākšu iepazīstināt ar to, kas mainījies no 2010.gada rudens.
Jau kādu laiku plānoju, ka nākamais pie kā vajadzētu ķerties ir salons. Tā nu veiksmīgi sanāca iegādāties pusādas elektrisko Recaro salonu ar ko bija plāns aizstāt bijušo Recaro auduma salonu. Salonu aizvedu pie Šuvēja , jo bija padilušas ārmalas. Tika salabots porolons un bojātās vietas pāršūtas.
Tad īsi pirms ziemas parādījās interesants sludinājums, kur detaļās tika iztirgots E36 sedans ar ādas Recaro salonu. Ņemot vērā, ka jau bildēs varēja redzēt, ka tur ir arī citi labumi, aizbraucu apskatīt. Rezultātā sanāca šķirties no prāvas summas, jo sapratu, ka otrreiz tāda iespēja var nepienākt vai var nākties ilgi gaidīt. Tā nu iegādājos ādas Recaro salonu ar apsildi pilnā komplektācijā, oem telefonu ar hands-free funkciju, aizmugurējos elektriskos logus, melnos griestus, koka apdari (konsole, cimdu nodalījuma augša, rokas bremze, iekšējie rokturi), aizmugurējo oem aizkaru, rūpnīcas HI-FI 10 skaļruņu sistēmu ar pastiprinātāju. Pēc tam citur vēl tika sagādāts pašaptumšojošais spogulis pilnai laimei.
Plāns bija uztaisīt ko līdzīgu mazajam limo
Jauniegādātais ādas salons arī tikai aizvests pie šuvēja, jo vienai ārmalai porolons bija kļuvis mīksts, bet par laimi pati āda vēl nebija cietusi. Pēc tam, lai viss būtu kā nākas sapratu, ka no vairākiem saloniem jāsaliek viss labākais. Tā nu izdomāju uzstādīt elektriskās apakšas no pusādas salona.
Bija jau ziema un pa vakariem viss tīri raiti ritēja uz priekšu. Izjaucot beņķus secināju, ka 3 no 4 apsildes elementiem ir pārdeguši un tos nācās salodēt.
Šādi izskatās bojātā vieta: Te vēl kādas bildes no procesa: Sakarā ar to, ka koka apdare ko biju iegādājies nebija ideālā stāvoklī, turklāt E36 koptēlā koks īsti neiederas, nolēmu apdari uztaisīt glancēti melnu. Sagatavoju lakas saplaisājušās vietas un nogādāju visu krāsotājam uz krāsošanu.
Šādas plaisas bija uz visām koka daļām. Bija pienācis jau pavasaris un pateicoties labam draugam tika sarunāta laba vieta, kur darboties.
Ja viss būtu jādara manā garāžā, tad vēl joprojām nekas nebūtu izdarīts, jo tur pat durvis līdz galam nevar atvērt.
Tad nu ķēros pie jaukšanas darba.
Atā vecie griesti:
turpinājums sekos!
Jau kādu laiku plānoju, ka nākamais pie kā vajadzētu ķerties ir salons. Tā nu veiksmīgi sanāca iegādāties pusādas elektrisko Recaro salonu ar ko bija plāns aizstāt bijušo Recaro auduma salonu. Salonu aizvedu pie Šuvēja , jo bija padilušas ārmalas. Tika salabots porolons un bojātās vietas pāršūtas.
Tad īsi pirms ziemas parādījās interesants sludinājums, kur detaļās tika iztirgots E36 sedans ar ādas Recaro salonu. Ņemot vērā, ka jau bildēs varēja redzēt, ka tur ir arī citi labumi, aizbraucu apskatīt. Rezultātā sanāca šķirties no prāvas summas, jo sapratu, ka otrreiz tāda iespēja var nepienākt vai var nākties ilgi gaidīt. Tā nu iegādājos ādas Recaro salonu ar apsildi pilnā komplektācijā, oem telefonu ar hands-free funkciju, aizmugurējos elektriskos logus, melnos griestus, koka apdari (konsole, cimdu nodalījuma augša, rokas bremze, iekšējie rokturi), aizmugurējo oem aizkaru, rūpnīcas HI-FI 10 skaļruņu sistēmu ar pastiprinātāju. Pēc tam citur vēl tika sagādāts pašaptumšojošais spogulis pilnai laimei.
Plāns bija uztaisīt ko līdzīgu mazajam limo
Jauniegādātais ādas salons arī tikai aizvests pie šuvēja, jo vienai ārmalai porolons bija kļuvis mīksts, bet par laimi pati āda vēl nebija cietusi. Pēc tam, lai viss būtu kā nākas sapratu, ka no vairākiem saloniem jāsaliek viss labākais. Tā nu izdomāju uzstādīt elektriskās apakšas no pusādas salona.
Bija jau ziema un pa vakariem viss tīri raiti ritēja uz priekšu. Izjaucot beņķus secināju, ka 3 no 4 apsildes elementiem ir pārdeguši un tos nācās salodēt.
Šādi izskatās bojātā vieta: Te vēl kādas bildes no procesa: Sakarā ar to, ka koka apdare ko biju iegādājies nebija ideālā stāvoklī, turklāt E36 koptēlā koks īsti neiederas, nolēmu apdari uztaisīt glancēti melnu. Sagatavoju lakas saplaisājušās vietas un nogādāju visu krāsotājam uz krāsošanu.
Šādas plaisas bija uz visām koka daļām. Bija pienācis jau pavasaris un pateicoties labam draugam tika sarunāta laba vieta, kur darboties.
Ja viss būtu jādara manā garāžā, tad vēl joprojām nekas nebūtu izdarīts, jo tur pat durvis līdz galam nevar atvērt.
Tad nu ķēros pie jaukšanas darba.
Atā vecie griesti:
turpinājums sekos!
Pēdējais labojis psih-arno - 13 Sep 2011, 00:24, kopā labots 2 reizes.
Nu baigi, taka seriaals! Gaidu turpinaajumu. Tehnisks auto, prieks ka kaads shitaa ruupeejas par savu BMW.
ir ok :)
1. benkju apsildei pie stekeriem meeriji vienkārši caurlaidiibu? kā pareizi noteikt?
2. runajai par to ka svamme miikstaaka palikusi kaadaa vietaa.. vai tas ieteikmee benkja kalposhanaas ilgumu kautkaa? un vai vai var novērst pielīmējot svammei kādu gabalu klāt no cita benkja.
3. sildelementi atrodas aiz paralona vai uzreiz aiz aadas?
4. vienkārši lodēji vai vilki lodēji kādas dzīslas pa vidu, ja dzīslas tad jebkura vada, vai vajag kādu specifisku?
1. benkju apsildei pie stekeriem meeriji vienkārši caurlaidiibu? kā pareizi noteikt?
2. runajai par to ka svamme miikstaaka palikusi kaadaa vietaa.. vai tas ieteikmee benkja kalposhanaas ilgumu kautkaa? un vai vai var novērst pielīmējot svammei kādu gabalu klāt no cita benkja.
3. sildelementi atrodas aiz paralona vai uzreiz aiz aadas?
4. vienkārši lodēji vai vilki lodēji kādas dzīslas pa vidu, ja dzīslas tad jebkura vada, vai vajag kādu specifisku?
Labāk noteikta diametra, t.i., ļoti plānu vadiņu. Apsildes elementi iet uzreiz zem ādas marlē ietīti :)
1) Ar testeri mērīju caurlaidību, jā.Agris rakstīja:ir ok :)
1. benkju apsildei pie stekeriem meeriji vienkārši caurlaidiibu? kā pareizi noteikt?
2. runajai par to ka svamme miikstaaka palikusi kaadaa vietaa.. vai tas ieteikmee benkja kalposhanaas ilgumu kautkaa? un vai vai var novērst pielīmējot svammei kādu gabalu klāt no cita benkja.
3. sildelementi atrodas aiz paralona vai uzreiz aiz aadas?
4. vienkārši lodēji vai vilki lodēji kādas dzīslas pa vidu, ja dzīslas tad jebkura vada, vai vajag kādu specifisku?
2) Jā, tas ietekmē ādas/auduma kalpošanas ilgumu. Sākumā švamme ir vienkārši mīksta, bet drīz izirst tik tālu, ka krēsla metāla rāmis berzējas pret ādu/audumu un to diezgan ātri saplēš.
3) DogMa atbildēja
4) Lodēju. Tur mani arī starp citu konsultēja Dogma - ieteica ar ko pēc tam vislabāk notīt lodējuma vietu.
ar ļoti lielu interesi sekoju līdzi šim prokektam :)
Psih-arno - Prieks par tavu auto.
malacis - tiešām top izskatīgs auto
Veiksmīgs loriņu pirkums!
Gribās redzēt apdares kopskatu!
Gribās redzēt apdares kopskatu!
Ar pusizjauktu salonu aizbraucu notonēt aizmugurējos logus. Pilnīgi tumšus negribēju, jo gribēju, lai nav pārāk liels kontrasts starp priekšējiem un aizmugurējiem logiem.
Tādā paskatā arī piedalījos burnout.lv 8.gadu jubilejas pasākumā: Jaukt ārā ir salīdzinoši viegli, grūtāk ir likt atpakaļ, it īpaši ja neesi pārliecināts kā.
Pienāca laiks ķerties klāt vadiem. Par laimi atradu labas elektro shēmas pēc kurām saprast kā, kas strādā.
Sāku protams ar galveno - savilku vadus mūzikai Salonā visu salikt pa vietām bija diezgan vienkārši, jo visu veco vajadzēja ņemt ārā un tā vietā no 0 likt jauno vadu pinumu. Priekšējām durvīm nācās vilkt papildus vadus pīkstuļiem un tur nedaudz vajadzēja palocīt rokas, bet nekas īpašs. Arī vadi telefonam bija viegli saslēdzami.
Nākamais ko darīju - savilku vadus uz auto augšgalu - apgaismojumam zem saulessargiem, kas vecajiem griestiem nebija + vadi spogulim. Centos visus vadus savilkt kā attēlots elektro-shēmā, lai nepārslogotu atsevišķas pozīcijas un nebūtu tā, ka pēc tam kaut kas nestrādā un salonā valda Ziemassvētku eglītes.
Liekot vadus sēdekļu apsildei atklājās, ka pārdevējs, no kā gandrīz visu pirku, nav iedevis līdzi vajadzīgo releju un vadi nav izņemti pilnā garumā. Kā izrādījās, tad visu atlikušo 'pravotku' pārdevējs ir pārdevis, relejus ieskaitot.
Par laimi visu vajadzīgo sadabūju, bet protams, tas prasa lieku laiku. Lai uzstādītu melnos griestus, jeb precīzāk, nomainītu lūkas apšuvumu no gaiša uz tumšo, nācās izņemt lūku: Šeit jau izurbti mehāniskie pacēlāji: Lai uzstādītu aizmugurē beņķus ar pilno atzveltni (bija atmetamie) nācās nedaudz šo to pārveidot virsbūvei. Arī jauno aizmugurējo plauktu nevarēju vienkārši iemest vietā. Jauniegādātais bija ar vietu stopsignālam, kuru nebiju paredzējis likt. Risinājums bija atmērīt precīzas vietas vecajā plauktā un izzāģēt vajadzīgos caurumus, aizkariņa stiprinājumam un jostām. Pēc tam plaukts tika nokrāsots ar zamša audumam paredzētu krāsu, jo bija izbalējis.
Vēl papildus galvassāpēs sagādāja viens no jaunās audiosistēmas skaļruņiem, kas nāk durvīs. Tas vienkārši nedarbojās. Izpētot, vainu neizdevās atrast. Tā pat, pašu skaļruni neviens nepiedāvāja un pēc sludinājumiem neko atrast arī neizdevās. Rezultātā pateicoties Armando skaļrunis tika sagādāts no Īrijas! Sietiņš tika nomainīts, jo bija pelēks un problēma atrisināta.
Kā izrādījās lielākā jautrība bija tikai priekšā!
Lai gan ar detaļu pārdevēju bija runāts, ka viss ko pērku būs pilnā komplektācijā (visiem vadiem un relejiem, lai būtu plug&play), jau sēdekļu apsildes uzstādīšana pierādīja, ka tā nav un nebūs.
Tā nu sanāca, ka no elektriskajiem logiem biju iepircis tikai motoriņus, vadus, kas nāk durvīs un pogas. Nekādas salona 'pravotkas'. Sākumā likās, ka to vajadzētu būt diezgan viegli sameklēt.
Apzvanīju visu ss'u un kā izrādījās, tad neviens detaļu tirgonis nečakarējas kaut ko attīt, bet vadus visā mudžeklī nodod uz svaru. Viss ko piedāvāja nopirkt bija tas pats, kas jau bija - motoriņus un vadus durvīs.
Pakonsultējos ar pāris elektrību pārzinošiem cilvēkiem un secināju, ka pārējo nāksies taisīt ''no rokas''. Uzreiz informēju, ka tas vispār nekad nebūtu izdevies, ja man pašam krājumos nebūtu pilna 'pravotka' no cita E36. Protams arī tur nebija vajadzīgie štekeri, bet dažus varēja modificēt vai kā citādi salikt.
Pēc shēmas sapratu, ka el. logu vadi, kas nāk durvīs ir jaunā tipa (virs 95.gada). Pateicoties tam viss bija daudz sarežģītāk, bet tā kā konkrētais auto arī ir 95.gada, gribēju, lai viss ir tip-top
Pēc shēmas izrādījās, ka ir jāuztaisa 12pin štekeris, kas savienojas ar komforta bloku. Papētot sīkāk secināju, ka man esošajam komforta blokam nekādas papildus ieejas nav. Tika iegādāts komforta bloks no e36 ar vajadzīgo štekeri. Paldies jelgavniekiem, jo Rīgā cenas šim bija kosmoss
Vecais vs jaunais Jau pirms tam shēmā biju pamanījis, ka 4 vadi no 12pin komforta bloka štekera iet uz mistisku releja moduli. Tikai tad, kad biju iegādājies komforta bloku secināju, ka arī releja moduļa nav, jo tas ir speciāls modulis, kas atbild tikai par aizmugurējiem elektro logiem e36 virs 95.gada
Sākot meklējumus izrādījās, ka tas ir vēl retāk sastopams un, lai gan ir mazāks un necilāks, ir komforta moduļa cenā.
Lai vai kā tika iepirkts un darbi varēja pietuvoties finiša taisnei.
Te savstarpēji savienojamie vadi aizmugurējiem logiem, komforta blokam, releju modulim un vēl dažiem atsevišķiem štekeriem. Ap šo laiku pie shēmu lasīšanas jau biju ļoti piešāvies Kad beidzot viss bija savienots sekoja patiesības mirklis - strādās tas viss vai nē. Nebiju drošs, ka komforta bloku var tā vienkārši paņemt no cita auto un vai komforta blokam nav jābūt, kaut kādas vienas versijas ar moduli, bet par laimi - Viss strādāja! Bērnu drošības pogu ieskaitot
Lai telefonam strādātu hands free funkcija nācās aizstāt aftermarket skaļruņus ar kādiem no oriģinālo saimes. Tas tādēļ, ka OEM priekšējiem skaļruņiem nāk 4 kontaktligzdas. Necerēti izdevās atrast labāko variantu un priekšā tika uzstādītas Harman kardon komponentes: Pēc tam atlika tikai rūpīgi visu satīt, sastiprināt, nopakot, saskrūvēt un salikt. Šim procesam, tā pat kā jaukšanai ārā vajadzēja pieiet ar īpašu uzmanību, lai pēc tam nav liekas skaņas un graboņas.
Paldies visiem, kas palīdzēja ar padomu.
Tādā paskatā arī piedalījos burnout.lv 8.gadu jubilejas pasākumā: Jaukt ārā ir salīdzinoši viegli, grūtāk ir likt atpakaļ, it īpaši ja neesi pārliecināts kā.
Pienāca laiks ķerties klāt vadiem. Par laimi atradu labas elektro shēmas pēc kurām saprast kā, kas strādā.
Sāku protams ar galveno - savilku vadus mūzikai Salonā visu salikt pa vietām bija diezgan vienkārši, jo visu veco vajadzēja ņemt ārā un tā vietā no 0 likt jauno vadu pinumu. Priekšējām durvīm nācās vilkt papildus vadus pīkstuļiem un tur nedaudz vajadzēja palocīt rokas, bet nekas īpašs. Arī vadi telefonam bija viegli saslēdzami.
Nākamais ko darīju - savilku vadus uz auto augšgalu - apgaismojumam zem saulessargiem, kas vecajiem griestiem nebija + vadi spogulim. Centos visus vadus savilkt kā attēlots elektro-shēmā, lai nepārslogotu atsevišķas pozīcijas un nebūtu tā, ka pēc tam kaut kas nestrādā un salonā valda Ziemassvētku eglītes.
Liekot vadus sēdekļu apsildei atklājās, ka pārdevējs, no kā gandrīz visu pirku, nav iedevis līdzi vajadzīgo releju un vadi nav izņemti pilnā garumā. Kā izrādījās, tad visu atlikušo 'pravotku' pārdevējs ir pārdevis, relejus ieskaitot.
Par laimi visu vajadzīgo sadabūju, bet protams, tas prasa lieku laiku. Lai uzstādītu melnos griestus, jeb precīzāk, nomainītu lūkas apšuvumu no gaiša uz tumšo, nācās izņemt lūku: Šeit jau izurbti mehāniskie pacēlāji: Lai uzstādītu aizmugurē beņķus ar pilno atzveltni (bija atmetamie) nācās nedaudz šo to pārveidot virsbūvei. Arī jauno aizmugurējo plauktu nevarēju vienkārši iemest vietā. Jauniegādātais bija ar vietu stopsignālam, kuru nebiju paredzējis likt. Risinājums bija atmērīt precīzas vietas vecajā plauktā un izzāģēt vajadzīgos caurumus, aizkariņa stiprinājumam un jostām. Pēc tam plaukts tika nokrāsots ar zamša audumam paredzētu krāsu, jo bija izbalējis.
Vēl papildus galvassāpēs sagādāja viens no jaunās audiosistēmas skaļruņiem, kas nāk durvīs. Tas vienkārši nedarbojās. Izpētot, vainu neizdevās atrast. Tā pat, pašu skaļruni neviens nepiedāvāja un pēc sludinājumiem neko atrast arī neizdevās. Rezultātā pateicoties Armando skaļrunis tika sagādāts no Īrijas! Sietiņš tika nomainīts, jo bija pelēks un problēma atrisināta.
Kā izrādījās lielākā jautrība bija tikai priekšā!
Lai gan ar detaļu pārdevēju bija runāts, ka viss ko pērku būs pilnā komplektācijā (visiem vadiem un relejiem, lai būtu plug&play), jau sēdekļu apsildes uzstādīšana pierādīja, ka tā nav un nebūs.
Tā nu sanāca, ka no elektriskajiem logiem biju iepircis tikai motoriņus, vadus, kas nāk durvīs un pogas. Nekādas salona 'pravotkas'. Sākumā likās, ka to vajadzētu būt diezgan viegli sameklēt.
Apzvanīju visu ss'u un kā izrādījās, tad neviens detaļu tirgonis nečakarējas kaut ko attīt, bet vadus visā mudžeklī nodod uz svaru. Viss ko piedāvāja nopirkt bija tas pats, kas jau bija - motoriņus un vadus durvīs.
Pakonsultējos ar pāris elektrību pārzinošiem cilvēkiem un secināju, ka pārējo nāksies taisīt ''no rokas''. Uzreiz informēju, ka tas vispār nekad nebūtu izdevies, ja man pašam krājumos nebūtu pilna 'pravotka' no cita E36. Protams arī tur nebija vajadzīgie štekeri, bet dažus varēja modificēt vai kā citādi salikt.
Pēc shēmas sapratu, ka el. logu vadi, kas nāk durvīs ir jaunā tipa (virs 95.gada). Pateicoties tam viss bija daudz sarežģītāk, bet tā kā konkrētais auto arī ir 95.gada, gribēju, lai viss ir tip-top
Pēc shēmas izrādījās, ka ir jāuztaisa 12pin štekeris, kas savienojas ar komforta bloku. Papētot sīkāk secināju, ka man esošajam komforta blokam nekādas papildus ieejas nav. Tika iegādāts komforta bloks no e36 ar vajadzīgo štekeri. Paldies jelgavniekiem, jo Rīgā cenas šim bija kosmoss
Vecais vs jaunais Jau pirms tam shēmā biju pamanījis, ka 4 vadi no 12pin komforta bloka štekera iet uz mistisku releja moduli. Tikai tad, kad biju iegādājies komforta bloku secināju, ka arī releja moduļa nav, jo tas ir speciāls modulis, kas atbild tikai par aizmugurējiem elektro logiem e36 virs 95.gada
Sākot meklējumus izrādījās, ka tas ir vēl retāk sastopams un, lai gan ir mazāks un necilāks, ir komforta moduļa cenā.
Lai vai kā tika iepirkts un darbi varēja pietuvoties finiša taisnei.
Te savstarpēji savienojamie vadi aizmugurējiem logiem, komforta blokam, releju modulim un vēl dažiem atsevišķiem štekeriem. Ap šo laiku pie shēmu lasīšanas jau biju ļoti piešāvies Kad beidzot viss bija savienots sekoja patiesības mirklis - strādās tas viss vai nē. Nebiju drošs, ka komforta bloku var tā vienkārši paņemt no cita auto un vai komforta blokam nav jābūt, kaut kādas vienas versijas ar moduli, bet par laimi - Viss strādāja! Bērnu drošības pogu ieskaitot
Lai telefonam strādātu hands free funkcija nācās aizstāt aftermarket skaļruņus ar kādiem no oriģinālo saimes. Tas tādēļ, ka OEM priekšējiem skaļruņiem nāk 4 kontaktligzdas. Necerēti izdevās atrast labāko variantu un priekšā tika uzstādītas Harman kardon komponentes: Pēc tam atlika tikai rūpīgi visu satīt, sastiprināt, nopakot, saskrūvēt un salikt. Šim procesam, tā pat kā jaukšanai ārā vajadzēja pieiet ar īpašu uzmanību, lai pēc tam nav liekas skaņas un graboņas.
Paldies visiem, kas palīdzēja ar padomu.
Pēdējais labojis psih-arno - 14 Sep 2011, 02:56, kopā labots 1 reizi.
nū darbs iegūldīts
par komforta bloku runājot uz kuru pusi viņu meklēt mašinā? gribās ar laiku uztaisīt lai logi aizverās ar pūlti kas tagad protams nenotiek
par komforta bloku runājot uz kuru pusi viņu meklēt mašinā? gribās ar laiku uztaisīt lai logi aizverās ar pūlti kas tagad protams nenotiek
Komforta bloku atradīsi aiz cimdu nodalījuma
Kamēr liku kopā salonu bija paspējusi beigties TA. Līdz ko auto bija salikts, tā izdarīju sīkumus, ko pats zināju un devos uz TA. Jau otro gadu izdevās iziet pilnīgi pa 0!
Vēl paralēli darbiem salonā tika iegādāti oriģinālie AC Schnitzer spoguļi (elektriski un apsildāmi), kā arī priekšējie pagriezieni ieguva jaunu skatu.
Tad nu beidzot esmu oficiāli atziemojis e36!
Te dažas bildes:
Howitzer Mārcis Gaujenietis Perekup edišen :naac:
Vēl paralēli darbiem salonā tika iegādāti oriģinālie AC Schnitzer spoguļi (elektriski un apsildāmi), kā arī priekšējie pagriezieni ieguva jaunu skatu.
Tad nu beidzot esmu oficiāli atziemojis e36!
Te dažas bildes:
Howitzer Mārcis Gaujenietis Perekup edišen :naac:
Pēdējais labojis psih-arno - 01 Apr 2013, 03:15, kopā labots 1 reizi.
VIENKĀRŠI IDEĀLS! :klaviatūrasiekalās:
Skaistākais e36 Latvijā viennozīmīgi!
Smuki jau nu gan...
Spoguļi gan man ne pārāk...
Spoguļi gan man ne pārāk...
Jā, tiešām izstādes auto
P.S. 2. bildē šofera krēsls pabojā prieku
P.S. 2. bildē šofera krēsls pabojā prieku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 16
- chevron_right