E36-Elinaaa

cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

07 Dec 2014, 20:43

kompaktiem nak 2.3ti
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

07 Dec 2014, 20:47

rādi man redzēt kur tāds ir ar 2.3 tilpumu :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Dec 2014, 21:01

cipruss18 rakstīja:
seeingman rakstīja:
nelegalais rakstīja:Uz haubes labāk gan nesēdēt :giggle: Ja runā par motoru, tad tas nav motors :nenene: BMW sākās motori no 2.5 ja tā padomā tas 2.5 tev ēdīs par kādiem 2 litriem vairāk (pie nosacījuma ka pilnā ručkā neiesi katrā līkumā) :lol: :lol: Man personīgi deforsētais 2.5 patēriņš uz šosejas mierīgi braucot 6.5 - 7 (100 km/h) pa pilsētu 10 Un braukšanas prieks 3x labāks nekā braucot ar 1.6 :bmw:
P.S. Labi izskaties ;)
man patīk "deforsētais 2.5" :D :D :D labākais tajā visā ir tas ka 323 iet labāk nekā 325 :hahaha:
kāds vārētu varbūt man paskaidrot, kas tad īsti ir tā forsēšana un deforsēšana

cik zinu,tad tas 2.3 ir tas pats 2.5 tik ar mazaku droseli,iepludes kolektoru un vel dazham niancem
un 2.3 neiet labak par 2.5 :nenene:
FAIL
323 ir m52b25
325 ir m50b25
m52 drosele ir lielāka nekā m50
m52 kolektora stabules gan ir mazāka diametra, lūk arī mazāku maksimālo zirgspēku lieluma iemesls.
un tikai lohi un 7 gadīgie pēc maksimālo zirgspēku vērtības nosaka kura mašīna ir ātrāka.
tālāk, m52 ir modernāka vadība, maksimālais griezes moements iestājas pie zemākiem rpm un griezes momenta līkne ir plakanāka. līdz ar to 323 ir ātrāks un punkts.
kāpec dažiem liekas ka tā nav? tāpēc, ka m52 vadība ir modernāka tā ir jūtīgāka pret defektiem ( safisti dačiki, piesūc gaisu etc...) kā jau e36 reti kurš ir ideālā stāvoklī un tā nu sanāk ka sapists m52 iet sliktāk par sapistu m50, bet kad viss ir sataisīts kā vajag tad m52 ir uber alles un punkts.
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

07 Dec 2014, 21:04

cipruss18 rakstīja:
seeingman rakstīja:
nelegalais rakstīja:Uz haubes labāk gan nesēdēt :giggle: Ja runā par motoru, tad tas nav motors :nenene: BMW sākās motori no 2.5 ja tā padomā tas 2.5 tev ēdīs par kādiem 2 litriem vairāk (pie nosacījuma ka pilnā ručkā neiesi katrā līkumā) :lol: :lol: Man personīgi deforsētais 2.5 patēriņš uz šosejas mierīgi braucot 6.5 - 7 (100 km/h) pa pilsētu 10 Un braukšanas prieks 3x labāks nekā braucot ar 1.6 :bmw:
P.S. Labi izskaties ;)
man patīk "deforsētais 2.5" :D :D :D labākais tajā visā ir tas ka 323 iet labāk nekā 325 :hahaha:
kāds vārētu varbūt man paskaidrot, kas tad īsti ir tā forsēšana un deforsēšana

cik zinu,tad tas 2.3 ir tas pats 2.5 tik ar mazaku droseli,iepludes kolektoru un vel dazham niancem
un 2.3 neiet labak par 2.5 :nenene:
Pēc tehniskajiem datiem skatoties, m52b25 ir labāks par m50b25, vienīgi m50 ir vairāk hp
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

07 Dec 2014, 21:06

m50 gals ir labaks neka m52 cik es esmu saskaries
m52 sakums,zemakos apgriezienos ir asaa,ko dod tieshi vanos,bet parejais,nu varbut uz papiira!
dzive man neviens m52 nav gajis ka gaja mans m50
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Dec 2014, 21:08

cik žēl, ka nevar pabraukt visu laiku ar gala rpm, moš jāliek variatora kārba :rolleyes:
un m50tub25 štoļi vanosa nav?
un tālāk kas tad ir tā forsēšana un deforsēšana?
Profila bilde
Emzī
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 08 Apr 2012, 00:15
Braucu ar: 323i cabrio
Atrašanās vieta: Jelgava

07 Dec 2014, 21:21

cipruss18 rakstīja:m50 gals ir labaks neka m52 cik es esmu saskaries
m52 sakums,zemakos apgriezienos ir asaa,ko dod tieshi vanos,bet parejais,nu varbut uz papiira!
dzive man neviens m52 nav gajis ka gaja mans m50
Tad jau tev nav m50 bet m52 :D
Bet ja nopietni, Nesen izbraucu ar m50, vienīgais kas ir labāks, tā ir skaņa :super:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

07 Dec 2014, 21:28

seeingman rakstīja:cik žēl, ka nevar pabraukt visu laiku ar gala rpm, moš jāliek variatora kārba :rolleyes:
un m50tub25 štoļi vanosa nav?
un tālāk kas tad ir tā forsēšana un deforsēšana?
kompresijas pakapes celshana,samazinashana??!!
jo cik zinu,tad atmosferai pirms turbo uzstadisanas deforse,samazina kompresiju cilindros,liekot renaku galvas bliivi!
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Dec 2014, 21:42

nuuuuu... tad pasaki man lūdzu kurā vietā 323 ir deforsēts 325
m50b25 kompresijas pakāpe ir 10:1
m52b25 kompresijas pakāpe ir 10.5:1
ja tu saki ka tas ir deforsēts, pēc tam, ka deforsēšana ir komprtesijas pakāpes samazināšana... tad es esmu apjucis :rolleyes:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

07 Dec 2014, 21:44

tad kuram m52 dzinejam ir 170hp??
velreiz saku,iepludes kolektora kanali ir mazaak un tas dod to maksligo deforseshanu
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Dec 2014, 21:50

mākslīgā deforsēšana :hahaha: :D :giggle: moš mākslīgā apsēklošana? :hahaha:
m52b25 arī ir 170 maksimālie zirgspēki
deforsēšana principā ir jaudas samazināšana, bet tā kā m52 iet labāk nekā m50, kā arī tam ir lielāka kompresijas pakāpe, tad tā nav nekāda deforsēšana.
šaurās pierītes vienkārši nevar saprast kā tas ir, ka vienam motoram ir tipa mazāk zirgi, bet iet labāk.
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

07 Dec 2014, 22:02

ew spameri pazuda no sita :nenene: davai toc nepiedrazojam te!
Ciprus ej skruve savu lamatu un gaidam Turbo m50b25!
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

07 Dec 2014, 22:33

tas cipa tas 2.3 dzinejs ,kam 170hp
Profila bilde
DKristaps
Ziņojumi: 640
Pievienojies: 09 Jūl 2013, 20:10
Braucu ar: netīru muti

07 Dec 2014, 22:48

m52b25 ( 323) ir deforsēts m52b28 (328) švakāka ieplūde. izlūde un mazāks virzuļa gājiens , kpc vispār ar m50 jāsalīdzina ? P.S biju domājis virzuļa
Pēdējais labojis DKristaps - 08 Dec 2014, 00:42, kopā labots 1 reizi.
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Dec 2014, 23:12

lol wut?
bļin nejaucieties motoros ejit krāsot vai hvz kjo darīt bet no motoriem jūs točna necērtat
328 ir m52b28
323 ir m52b25
325 ir m50b25

kāds elle m52b25 ir deforsēts m52b28????? nu wtf tie ir vienkārši motori ar dažādu tiplumu, kas iegūts ar virzuļa gājiena starpību.
2.8 kompresijas pakāpe ir 10.2:1
m52b25 10.5:1
ieplūdes kolektori visiem m52 ir vienādi, atšķiras gaisa masas mērītāja diametrs.
izplūdes kolektori arī visiem m52 ir vienādi, m50 principā arī ir tas pats iekšējais diametrs, bet tikai čuguna izpildijumā.
atšķiras izpūtēji pēc kolektora, m52b25 ir vroģi tāds pats kā m52b20, bet tā truba tur tāpat ir par lielu priekš 2.0 tilpuma, moš arī sanāk ideāls priekš 2.5, neesmu rēķinājis. vārstu gājiens nu moš mērījis sadalenes personīgi neesmu, bet pēc mana teh info vienādas :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

edit: gaisa masas mērītājs ir mazāks tikai m52b20, b25 un b28 ir vienādi - http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=13621703275%09
tā kā arguments par to, ka kam te atšķiras ieplūde ir invalīds

ar m50 jāsalīdzina jo tie ir viena tilpuma motori, tikai dažādu paaudžu.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

08 Dec 2014, 07:26

Tad kad tu man fiziski pieradisi ka m52 iet labaak par m50,tad mes runasim.un ari tie pasi 21hp ir ljoti liela atshkjiriba jaudas liikmee.ka jau teicu,man ir bijusi gan m50 gan 52 un neviens m52 nav gajis labak par m50
ar kompatu pa brugji
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

08 Dec 2014, 09:22

Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

08 Dec 2014, 14:00

cipruss18 rakstīja:Tad kad tu man fiziski pieradisi ka m52 iet labaak par m50,tad mes runasim.un ari tie pasi 21hp ir ljoti liela atshkjiriba jaudas liikmee.ka jau teicu,man ir bijusi gan m50 gan 52 un neviens m52 nav gajis labak par m50
Neviens arī tev nav bijis no rūpnīcas. :doh:
Tēma bez jēgas. :super:
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

08 Dec 2014, 17:22

cipruss18 rakstīja:Tad kad tu man fiziski pieradisi ka m52 iet labaak par m50,tad mes runasim.un ari tie pasi 21hp ir ljoti liela atshkjiriba jaudas liikmee.ka jau teicu,man ir bijusi gan m50 gan 52 un neviens m52 nav gajis labak par m50
samekle kadu ar m50b25 kas var nodzit m52b25 parbaudisim :hahaha:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

08 Dec 2014, 17:26

m52 ar 3.15 un m50 ar 3.64 reduktoru :hahaha:
Jaucu E46 automobiļus detaļās !