E36-Kristinka
- find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right

Bet ar to ka apgriezieni lēkā un viņa slāpst gan ir. Pamainījām un viss nostabilizējās.aivis328 rakstīja:Pec idejas suknim nav nekads sakars ar paterinju

Sūknis mašīnā stāvēja no 1992.gada, oriģinālais.




labs serviss izskatās 


Labs seviss tu, tas ir porsche centrs, tik ko tur dara e36? 


Es vinai atlauja tur nomazgat savu autoseeingman rakstīja:Labs seviss tu, tas ir porsche centrs, tik ko tur dara e36?



Nu protams ka labs serviss.
e36 kopā ar mani tur strādā

e36 kopā ar mani tur strādā



Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM

Work shop 

Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona.

Saņēmām vel vienu dāvanu:RGB eņģeļacis. Jau uzstādītas un izskatās arī ļoti smuki,prieki ir tikpat lieli cik mocības uzlikt
Bildi ielikšu vēlāk.
Nu bet tie prieki nebija ilgi. Vakar braucot no jelgavas, par laimi jau rīgā,mašīna sāka braukšanas laikā slāpt
. Virs diviem tūkstošiem apgriezienu viss okej, bet līdz diviem, slāpstam un arī neuzņemam ātrumu. Viss,no kā varēja rasties šī problēma, jau ir nomainīts, bet tāpat viņa cenšas noslāpt,diagnostika arī neko neuzrāda, varbūt ir kādam kādas idejas?

Nu bet tie prieki nebija ilgi. Vakar braucot no jelgavas, par laimi jau rīgā,mašīna sāka braukšanas laikā slāpt


dzen pie draiveraKristinka rakstīja:Saņēmām vel vienu dāvanu:RGB eņģeļacis. Jau uzstādītas un izskatās arī ļoti smuki,prieki ir tikpat lieli cik mocības uzliktBildi ielikšu vēlāk.
Nu bet tie prieki nebija ilgi. Vakar braucot no jelgavas, par laimi jau rīgā,mašīna sāka braukšanas laikā slāpt. Virs diviem tūkstošiem apgriezienu viss okej, bet līdz diviem, slāpstam un arī neuzņemam ātrumu. Viss,no kā varēja rasties šī problēma, jau ir nomainīts, bet tāpat viņa cenšas noslāpt,diagnostika arī neko neuzrāda, varbūt ir kādam kādas idejas?

Kloķenes devējs mainīts? Man līdzīgi bija vecajam 320i kad kloķenes devējs bija izbeidzies, tik man visu laiku zem 4000 apgriezieniem slāpa nost.
Jebkurā gadījumā labāk aizvest pie kārtīga diagnostiķa pirms ko taisa.
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
Jebkurā gadījumā labāk aizvest pie kārtīga diagnostiķa pirms ko taisa.
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

Bijām divreiz uz diagnostiku un vispār neko neuzrāda. Jau sākām domāt arī par kloķenes devēju.armis rakstīja:Kloķenes devējs mainīts? Man līdzīgi bija vecajam 320i kad kloķenes devējs bija izbeidzies, tik man visu laiku zem 4000 apgriezieniem slāpa nost.
Jebkurā gadījumā labāk aizvest pie kārtīga diagnostiķa pirms ko taisa.
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2


dzen pie draivera uz diagnostiku,man 8 reizes tika taisīta diagnostika, neviens vainu neatrada,draivers pa vienu stundu vainu atradaKristinka rakstīja:Bijām divreiz uz diagnostiku un vispār neko neuzrāda. Jau sākām domāt arī par kloķenes devēju.armis rakstīja:Kloķenes devējs mainīts? Man līdzīgi bija vecajam 320i kad kloķenes devējs bija izbeidzies, tik man visu laiku zem 4000 apgriezieniem slāpa nost.
Jebkurā gadījumā labāk aizvest pie kārtīga diagnostiķa pirms ko taisa.
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2rīt turpināsim meklēt kur ir vaina.

Nezināšu kas ir draivers,sorry. Var kādus kontaktus??bembis e36 rakstīja:dzen pie draivera uz diagnostiku,man 8 reizes tika taisīta diagnostika, neviens vainu neatrada,draivers pa vienu stundu vainu atradaKristinka rakstīja:Bijām divreiz uz diagnostiku un vispār neko neuzrāda. Jau sākām domāt arī par kloķenes devēju.armis rakstīja:Kloķenes devējs mainīts? Man līdzīgi bija vecajam 320i kad kloķenes devējs bija izbeidzies, tik man visu laiku zem 4000 apgriezieniem slāpa nost.
Jebkurā gadījumā labāk aizvest pie kārtīga diagnostiķa pirms ko taisa.
Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2rīt turpināsim meklēt kur ir vaina.


Drīzāk jautājums vai jēga mainīt uz 2.0?
Labāk jau piekrāt un mainīt uz vismaz 2.5, vēlams no 323...
Labāk jau piekrāt un mainīt uz vismaz 2.5, vēlams no 323...

Nu tur jau tā lieta, ka AndrejCR tomēr sagribēja jaudīgāku motoru un man grib ielikt savu tagadējo 2.0. Tāpēc man nav jēgas pirkt. Man jau pietiek arī ar manu 1.8is, bet viņš ir ļoti problemātisks.EdgarsLV rakstīja:Drīzāk jautājums vai jēga mainīt uz 2.0?
Labāk jau piekrāt un mainīt uz vismaz 2.5, vēlams no 323...

nu nē! M52b25 ir tikai 170 hp, tad jau labak m50b25, vai m52b28 ar vai bez (technical Updatte) tiem ir 193 hpEdgarsLV rakstīja:Drīzāk jautājums vai jēga mainīt uz 2.0?
Labāk jau piekrāt un mainīt uz vismaz 2.5, vēlams no 323...

aiziet otrais aplis
nah likt m50, labāk s50
nē, labāk m40b16 ar turbīnu :nav_kā_katram_otrajam:

nah likt m50, labāk s50
nē, labāk m40b16 ar turbīnu :nav_kā_katram_otrajam:
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right