Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right
Pats sev meklēju hellrot sedanu,bet visi ir 4 cilinder power beigās atradu diamond-schwarcz metallic)ieraudzīju,iemīlejos un nopirku)
Skatoties labs e36 un kā tu viņu centies izlaizīt! Malacis!
ja vajag detaļas raksti ir no 1.8 m40
Skatoties labs e36 un kā tu viņu centies izlaizīt! Malacis!
ja vajag detaļas raksti ir no 1.8 m40
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Laurikbmw,nu man hellrots vislabāk patīk,dzeltens,nu tādi koši toņi,melno daudz,sarkano itkā pietiek...vot neizbalējušu sarkano,tas ir ko vērts ,tākā jācenšasEmzī rakstīja:Salons nav vienkārši netīrs baltais? viņam nav jābūt pelēkam
Par tiem nemotoriem runājot es tiešām gribu likt swapu uz vismaz 2.0 lai neiznāk dārga pārbūve,šitas 1,6 ēd nenormāli salīdzinot ar manu veco 1.8, un meklēt vainu kāpēc es nezinu vai vispār gribu šim dzinējam.
Tavējam bildē vismaz sliekšņi un arka izskatās ok,manam ir auzas
2.0 swaps nav dargi ielikt. Jal abi mekle je nemaldos tirgojas par 1.8+gaze / 2.5+gaze seit foruma.Ģirts rakstīja:Laurikbmw,nu man hellrots vislabāk patīk,dzeltens,nu tādi koši toņi,melno daudz,sarkano itkā pietiek...vot neizbalējušu sarkano,tas ir ko vērts ,tākā jācenšasEmzī rakstīja:Salons nav vienkārši netīrs baltais? viņam nav jābūt pelēkam
Par tiem nemotoriem runājot es tiešām gribu likt swapu uz vismaz 2.0 lai neiznāk dārga pārbūve,šitas 1,6 ēd nenormāli salīdzinot ar manu veco 1.8, un meklēt vainu kāpēc es nezinu vai vispār gribu šim dzinējam.
Tavējam bildē vismaz sliekšņi un arka izskatās ok,manam ir auzas
Tāpēc jau domāju 2.0 likt,jo nesanāks tik dārgi kā 2,5,cik zinu tad 2,0 paliek tās pašas pusasis,reduktors,kārba laikam pat tā pati, sīkāk visu meklēšu kad reāli būs nauda tam swapam,gan jau ka tas dzinējs ar visu apkarināmo uz 200eur saiet.
ieteiktu likt lielas pusasis , ja gadijuma doma ar to 2.0 sakt paslipet , lai nav ta ka ar sad face paliec cela mala.Ģirts rakstīja:Tāpēc jau domāju 2.0 likt,jo nesanāks tik dārgi kā 2,5,cik zinu tad 2,0 paliek tās pašas pusasis,reduktors,kārba laikam pat tā pati, sīkāk visu meklēšu kad reāli būs nauda tam swapam,gan jau ka tas dzinējs ar visu apkarināmo uz 200eur saiet.
seeingmans slīpē ka nemetās ar visām mazajām pusasīm bet nu tā nav prioritāte pagaidām
nu bildes ir vasaras sākuma uztaisītas! labajam spārnam jau kirdik( jau sāka līst arā ruslans( bet nekas traks!
Rekur labāk krāsu saprast var
Speciāli nobildēju šodien,ka nav ne netīrs balts,ne pelēks
Izpūtēja gala bundulis maucās nost,biju savilcis ar skavu,bet tā galīgi neturēja,šodien nopirku spēcīgāku skavu
Bet domāju,ka kamēr svarku neielaidīs tajā savienojumā miera nebūs,tākā ja pa Ogri redzat nēsajamies hellrotu ar briesmīgu skaņu - tas esmu es
Apšuvumi no kuriem noņēmu vidiņus - brūni,ne pelēki,moš kādam vajag
Apšuvumi no kuriem noņēmu vidiņus - brūni,ne pelēki,moš kādam vajag
Bijām ar seeingman un vēlvienu čomu ciemos pie erchijs un iegādājos šitādu brīnumu
M50B20 labāk jau būs,nekad nav bijusi darīšana ar 6cyl bembju motoriem,iesākumam būs ok,vismaz es tā domāju.
Cik ar seeingmanu spējām izgooglet,tad ģenģeris ,stūres pastiprinātāja sūknis ,kondiškas sūknis nederēs no m43?Par starteri doma ir paskatīties vienu veco stareri no m43 un kā sapas zobi ar m50 spararatu,bet domāju,ka tur arī crossfittings nekāds nesanāk,bet varbūt kāds var man atvieglot pūles un pateikt...ka neder?
Cik ar seeingmanu spējām izgooglet,tad ģenģeris ,stūres pastiprinātāja sūknis ,kondiškas sūknis nederēs no m43?Par starteri doma ir paskatīties vienu veco stareri no m43 un kā sapas zobi ar m50 spararatu,bet domāju,ka tur arī crossfittings nekāds nesanāk,bet varbūt kāds var man atvieglot pūles un pateikt...ka neder?
Tātad nu ir sakrājies ko šeit pastāstīt.
Piektdiena,plkst. 13:00 ierodamies garažā aka izbijušajā kūtī,agrāk biju uztaisijis iebraukšanu no otras puses,kas bija ļoti nepraktiska un dubļainā laikā uzbraukt nereāli,tie kas bija pie mums bijuši sapratīs.Skats apmēram tāds,telpa,telpā ir durvis un dzinējs,ko vajag ielikt bembī,bet ir problēma...pa šīm durvīm bmw bez ieskrējiena neiedzīt. Stunda ar kautko,moš nedaudz vairāk un Ok ir labi,bembis iekšā tiks,vajag vārtus,līdz tumsai ielikām arī tos,bembis iedzīts,ēkai palika sapūst spraugas ar makrofleksu,viss pārējais tākā būtu. Atbrauc seeingman un sak,davaj,jaucam to priekšu nost,ja jau swapojam,tad uz priekšu.Ok,pēc īsa brīža Piektdienas vakaram pietiks,sāka sāpēt galva un nolēmu doties mājās,tad nu turpinājām sestdienā,te kautkas jau plikāks sāk izskatīties Tagad skaidrs,kāpēc autiņš dīvaini uzvedās Nolēmām ņemt ārā dzinēju bez kārbas,nočakarējāmies tā normāli,jo tikt apakšā diezgan švaki,cik ir uz bluķiem tik ir,bedres vēl nav,tā ir tikai plānā,bet kaut kā spontāni,laikam tāpēc,ka esam idioti,sanāca noņemt visu kārbu un uzlikt shorshifteri. Vecais un jaunais blakus,pēdējoreiz. Dzinējs ar kārbu un kardāna gabalu Kāpēc tur ir kardāns labāk nejautājiet,tā gadās,pirmoreizi mainijām dzinēju,zinājām itkā kas un kā,bet laikam kaut ko bijām saostijušies nelabu,metkas uz kardāna vienas puses atradām,gan jau būs uz otras un viss būs kā nākas. Tātad par pašu ''swapu''
Izrādās,ka nav viss tik lēti,kā iedomājāmies,daudzi jautā,kāpēc nelikāt 2,5?Atbilde ir vienkārša,ieswapot šādu dzinēju jau maksā pietiekami daudz,šis manā skatijumā ir daudz labāks par M43,salīdzināt tos gan nebūtu adekvāti.Tātad par cenām,citiem swaperiem informācijai:
Dzinējs:
bez ģeneratora
bez kronšteiniem
bez stūres past. sūkņa
bez siksnas spiegošanas mehānisma
bez gaisa masas mērītāja un lamda zondes
ar spararatu,sajūgu,vadiem,ecu
-100eur
Ģenerators - 30eur
Bikse - 10eur
Stūres pastiprinātāja sūknis...tirgo viņus gan pa 40,gan pa 30,25eur,dabūjām par trim valmiermuižas aliņiem.
Kronšteinus esmu nopircis nepareizos,no e34 tāpēc viss ir apstājies pie motora celšanas iekšā.
Tiktālu kas der no M43 uz M50:
*Kārba laikam vairāk nekas tā īsti,tākā ja kādam vajag m43 ģeneratoru,pastiprinātāja sūkni,kondišku,to visu var pie manis dabūt.
pagaidām viss,krājam naudu kronšteiniem un rīkojamies tālāk!
Piektdiena,plkst. 13:00 ierodamies garažā aka izbijušajā kūtī,agrāk biju uztaisijis iebraukšanu no otras puses,kas bija ļoti nepraktiska un dubļainā laikā uzbraukt nereāli,tie kas bija pie mums bijuši sapratīs.Skats apmēram tāds,telpa,telpā ir durvis un dzinējs,ko vajag ielikt bembī,bet ir problēma...pa šīm durvīm bmw bez ieskrējiena neiedzīt. Stunda ar kautko,moš nedaudz vairāk un Ok ir labi,bembis iekšā tiks,vajag vārtus,līdz tumsai ielikām arī tos,bembis iedzīts,ēkai palika sapūst spraugas ar makrofleksu,viss pārējais tākā būtu. Atbrauc seeingman un sak,davaj,jaucam to priekšu nost,ja jau swapojam,tad uz priekšu.Ok,pēc īsa brīža Piektdienas vakaram pietiks,sāka sāpēt galva un nolēmu doties mājās,tad nu turpinājām sestdienā,te kautkas jau plikāks sāk izskatīties Tagad skaidrs,kāpēc autiņš dīvaini uzvedās Nolēmām ņemt ārā dzinēju bez kārbas,nočakarējāmies tā normāli,jo tikt apakšā diezgan švaki,cik ir uz bluķiem tik ir,bedres vēl nav,tā ir tikai plānā,bet kaut kā spontāni,laikam tāpēc,ka esam idioti,sanāca noņemt visu kārbu un uzlikt shorshifteri. Vecais un jaunais blakus,pēdējoreiz. Dzinējs ar kārbu un kardāna gabalu Kāpēc tur ir kardāns labāk nejautājiet,tā gadās,pirmoreizi mainijām dzinēju,zinājām itkā kas un kā,bet laikam kaut ko bijām saostijušies nelabu,metkas uz kardāna vienas puses atradām,gan jau būs uz otras un viss būs kā nākas. Tātad par pašu ''swapu''
Izrādās,ka nav viss tik lēti,kā iedomājāmies,daudzi jautā,kāpēc nelikāt 2,5?Atbilde ir vienkārša,ieswapot šādu dzinēju jau maksā pietiekami daudz,šis manā skatijumā ir daudz labāks par M43,salīdzināt tos gan nebūtu adekvāti.Tātad par cenām,citiem swaperiem informācijai:
Dzinējs:
bez ģeneratora
bez kronšteiniem
bez stūres past. sūkņa
bez siksnas spiegošanas mehānisma
bez gaisa masas mērītāja un lamda zondes
ar spararatu,sajūgu,vadiem,ecu
-100eur
Ģenerators - 30eur
Bikse - 10eur
Stūres pastiprinātāja sūknis...tirgo viņus gan pa 40,gan pa 30,25eur,dabūjām par trim valmiermuižas aliņiem.
Kronšteinus esmu nopircis nepareizos,no e34 tāpēc viss ir apstājies pie motora celšanas iekšā.
Tiktālu kas der no M43 uz M50:
*Kārba laikam vairāk nekas tā īsti,tākā ja kādam vajag m43 ģeneratoru,pastiprinātāja sūkni,kondišku,to visu var pie manis dabūt.
pagaidām viss,krājam naudu kronšteiniem un rīkojamies tālāk!
Klau, a tev tas 7 pogu OBC bija jau? vai pats ieliki? vnk man taja vietā stāv pulkstenis viegli tur viņu iekrāmēt?
Ieliku,nekas sarežģīts nav,pie tiem pašiem pulksteņa vadiem,tikai nepievilku termometru viņam.
Tā,laikam tagad var tēmai nosaukumu nomainīt...Swap done...gandrīz,bet rūc,brauc
Tātad tika dabūti kronšteini un motors iecelts iekšā Nākamā problēma,dačiks,ko iedeva līdzi dzinējam neder,spolei pipec,kā redzams bildē,pieliekam m43 dačiku un...neiet tāpat,neslēdzas iekšā pat degvielas sūkņa relejs.Apciemojam erchiju upesciemā,viņa kolēģis iedod pareizo devēju,apmaina beigto spoli pret citu un braucu mājās...savienoju,nerūc.Tad es sapratu,ka kloķenes devējam un sadalenes devējam ir pilnīgi vienādi štepseļi,samainu vietām un pieleca uzreiz!Eksperimenta pēc pamēģināju ar m43 devēju - darbojas arī ar to,iespraustu pareizajā štepselī.Acīmredzot kamēr kompis nesaņem signālu no kloķenes devēja,tikmēr neslēdz iekšā relejus.šo izceļu,ja nu kādam kādreiz tā gadās Vienu vakaru paplosijos Te jau cits vakars,bembis uz riteņiem un ready to go! Pieķīmiķoju to pašu 1,6 izpūtēju beigās vēl,citādi belziens bija traģisks.Seeingman izteicās,ka šis laikam iet nedaudz labāk par viņa bembi.
Tātad,kas mums te galu galā ir sanācis
M50b20 bezvanoss ar bosch vadību.
Vienmasas spararats un sajūgs no tā paša m43 - liekam likmes,cik ilgi Bet ir doma keramiskās uzlikas uzkniedēt.
Gaisa filtra kaste ar visu gaisa masas mērītāju pagaidām no m43,domāju ka nekāda jēga no tā mērītāja,jādabūn vajadzīgais.
Tālākie plāni:
Eļļas maiņa
Gaisa masas mērītāju vajag
kolektoram tur visām blīvēm,visam ir auzas,to visu arī vajadzēs samainīt
Viens dzinēja spilvens tiks samainīts
Un tad jau skatīs,ko tālāk.Pagaidām tas viss,bet būs turpinājumā noteikti vēl kas interesants.
Par cik garāža atbrīvojusies,varu vakaros veikt jūsu autiņam kādu remontdarbu,nelielu,jo nav ne bedre ,ne pacēlājs.Kūpināmās riepas var samontēt(motējamais ir,balansējamais nav,tīri tā noslidināt )Droši PM un var braukt skrūvēties.8Km no Ogres.
Tātad tika dabūti kronšteini un motors iecelts iekšā Nākamā problēma,dačiks,ko iedeva līdzi dzinējam neder,spolei pipec,kā redzams bildē,pieliekam m43 dačiku un...neiet tāpat,neslēdzas iekšā pat degvielas sūkņa relejs.Apciemojam erchiju upesciemā,viņa kolēģis iedod pareizo devēju,apmaina beigto spoli pret citu un braucu mājās...savienoju,nerūc.Tad es sapratu,ka kloķenes devējam un sadalenes devējam ir pilnīgi vienādi štepseļi,samainu vietām un pieleca uzreiz!Eksperimenta pēc pamēģināju ar m43 devēju - darbojas arī ar to,iespraustu pareizajā štepselī.Acīmredzot kamēr kompis nesaņem signālu no kloķenes devēja,tikmēr neslēdz iekšā relejus.šo izceļu,ja nu kādam kādreiz tā gadās Vienu vakaru paplosijos Te jau cits vakars,bembis uz riteņiem un ready to go! Pieķīmiķoju to pašu 1,6 izpūtēju beigās vēl,citādi belziens bija traģisks.Seeingman izteicās,ka šis laikam iet nedaudz labāk par viņa bembi.
Tātad,kas mums te galu galā ir sanācis
M50b20 bezvanoss ar bosch vadību.
Vienmasas spararats un sajūgs no tā paša m43 - liekam likmes,cik ilgi Bet ir doma keramiskās uzlikas uzkniedēt.
Gaisa filtra kaste ar visu gaisa masas mērītāju pagaidām no m43,domāju ka nekāda jēga no tā mērītāja,jādabūn vajadzīgais.
Tālākie plāni:
Eļļas maiņa
Gaisa masas mērītāju vajag
kolektoram tur visām blīvēm,visam ir auzas,to visu arī vajadzēs samainīt
Viens dzinēja spilvens tiks samainīts
Un tad jau skatīs,ko tālāk.Pagaidām tas viss,bet būs turpinājumā noteikti vēl kas interesants.
Par cik garāža atbrīvojusies,varu vakaros veikt jūsu autiņam kādu remontdarbu,nelielu,jo nav ne bedre ,ne pacēlājs.Kūpināmās riepas var samontēt(motējamais ir,balansējamais nav,tīri tā noslidināt )Droši PM un var braukt skrūvēties.8Km no Ogres.
Nu krč rokas no dibena tev neaug.
Cik sver tas m43 spararats?
Cik sver tas m43 spararats?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Paldies,bet ne es viens te,daudz jāpateicas seeingman'am!Vienam izcelt/iecelt vispār auzas būtu,domāju ka viens par tādu ideju var aizmirst vispār,izdarāms varbūt ir,bet nu nočakarējiens gan.Jānis.P rakstīja:Nu krč rokas no dibena tev neaug.
nez cik labi tas dzinējs griežas bez normāla gmm un ieplūdes kolektora blīvem
Par apņēmību 5, sēdies.
Par apņēmību 5, sēdies.
Labs pierādījums tam, ka, ja saprašana ir, tad par minimāliem līdzekļiem un ar visprastāko jumtu virs galvas, var pats nomainīt dzinēju. Malacis! Ar ko cēlāt dzinēju iekšā, nejau, ka ar rokām?
Vitalix325,nav jau tā,ka tā blīve ir galīgi gatava,par to gmm nevar jau zināt,ko viņš tur mēra,jo cik zinu nekāda diagnostika šito aizvēsturi nespēj parādīt ;D paldies.
Nixon,aizņēmāmies stārķi tā saucamo,bet ir ideja par stacionāru aparātu pie griestiem ar vinču.
Nixon,aizņēmāmies stārķi tā saucamo,bet ir ideja par stacionāru aparātu pie griestiem ar vinču.
ADS, INPA, easyDIS. Un būs tev diagnostika.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Var gan pieslēgties
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right