E36-australia
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
Atkarībā no konvekcijas organizācijas radiatoru rēķina apmēram 30-50 cm^2 uz 1W jaudas... Līdz ar ko vnk nevajag sacerēties uz lielām jaudām, tad kādu gabarītu iespējams arī varēs satjūnēt.. :)
d[-_-]b
pedejie sudi visi sitie led ir, ari ieliku tada pasa tipa h7 spuldzites tuvajos, un ka iestajas tumsa iznemu ara
miglas ka vnk skatam var likt bus ok ja gaismu nevajag no vinam,
miglas ka vnk skatam var likt bus ok ja gaismu nevajag no vinam,
Ko jūs džeki sakat par M52TUB25 ? Uzticams?
(fakts, ka gribētos M52TUB28)
esošais 91.gada M50B20 bezvanosa klucis ir diezgan saguris un sapuņķojies.
(fakts, ka gribētos M52TUB28)
esošais 91.gada M50B20 bezvanosa klucis ir diezgan saguris un sapuņķojies.
Ja man būtu jauzvelēs es ņemtu M50B25 BEZ Vanos,mazākas galvas sāpes,mazāk kam salūzt. Bet ja ņem ar vanosu klausies lai viņš negrab un lai 2.5 štukām rpm jau sāktos cēliens.australia rakstīja:Ko jūs džeki sakat par M52TUB25 ? Uzticams?
(fakts, ka gribētos M52TUB28)
esošais 91.gada M50B20 bezvanosa klucis ir diezgan saguris un sapuņķojies.
neklausi sito, visi tie bezvanosi sen ir nokauti un ne suuda neiet. neesmu dzive redzejis nevienu bezvanosu kas ietu kaut drusku labak par 2.5/2.8 ar vanosu. un tas ir mits ka vanos vslk birst nost un viss plist.WannaBee rakstīja:Ja man būtu jauzvelēs es ņemtu M50B25 BEZ Vanos,mazākas galvas sāpes,mazāk kam salūzt. Bet ja ņem ar vanosu klausies lai viņš negrab un lai 2.5 štukām rpm jau sāktos cēliens.australia rakstīja:Ko jūs džeki sakat par M52TUB25 ? Uzticams?
(fakts, ka gribētos M52TUB28)
esošais 91.gada M50B20 bezvanosa klucis ir diezgan saguris un sapuņķojies.
Varbūt man tikai tāda pieredze. Čoms paņēma bez vanosa un es ar vanosu,mans tas vanos praktiski uzreiz padevās un līdz ar to cēliens līdz 3 štukām vsp nebija nekāds,čoma bezvanosniekam gan nebija tādas problēmas,gāja kā gājis.EJANSONS rakstīja:neklausi sito, visi tie bezvanosi sen ir nokauti un ne suuda neiet. neesmu dzive redzejis nevienu bezvanosu kas ietu kaut drusku labak par 2.5/2.8 ar vanosu. un tas ir mits ka vanos vslk birst nost un viss plist.WannaBee rakstīja:Ja man būtu jauzvelēs es ņemtu M50B25 BEZ Vanos,mazākas galvas sāpes,mazāk kam salūzt. Bet ja ņem ar vanosu klausies lai viņš negrab un lai 2.5 štukām rpm jau sāktos cēliens.australia rakstīja:Ko jūs džeki sakat par M52TUB25 ? Uzticams?
(fakts, ka gribētos M52TUB28)
esošais 91.gada M50B20 bezvanosa klucis ir diezgan saguris un sapuņķojies.
Varbūt ja izvēlas pareizo dzinēju kuram nav kasjaki uzreiz,tad varbūt jā. Kaut arī jātcerās ka visi šie dzinēji jau ir veci,nomocīti un katrs dzinējs nu jau ir kā loterija.
Papētot datus, - jā, ir neliela skrobe, ka M50B25 ir vairāk zirgi. Ar M52 laikam sākās eko plānprātības virzība.
Bet nu M52 ātrāk parādās griezes moments, kas dotu ekonomiju, čillojot pilsētā?
M50B25TU - 189Hp@5900, 245Nm@4200
M52TUB25 - 168Hp@5500, 245Nm@3500
Bet nu M52 ātrāk parādās griezes moments, kas dotu ekonomiju, čillojot pilsētā?
M50B25TU - 189Hp@5900, 245Nm@4200
M52TUB25 - 168Hp@5500, 245Nm@3500
Nodomāju, ka baigi jutīsi starpību starp tiem parametriem, jo daudz vairāk iespaidos konkrētā dzinēja stāvoklis kā tāds... M52 protams būs svaigāks un tādējādi iespējams, ka dzīvāks, bet tikai iespējams! :) Es jau biju domājis ka 91. gada žurkām, kas 10 gadus vārtītas pa Latvijas sāli vienīgais ko svapo ir sliekšņi, grīda utt! :) Bet nu M50B20 protams nav nekāda aršana, to vajadzēja mainīt jau 10 gadus atpakaļ!
d[-_-]b
Tiesa, ka ar M50B20 aršana nekāda. Bet tas klucis man dzīvot praktiski vispār nekad netraucēja.
Laikam tā žurka paliks pie manis forever, kaut vai gonkām.
Šīs vasaras plānā ir ritošā, koilas, metināšana, tehniskā apskate, motors...
Laikam tā žurka paliks pie manis forever, kaut vai gonkām.
Šīs vasaras plānā ir ritošā, koilas, metināšana, tehniskā apskate, motors...
kā domājat - kad grīda būs sametināta un oriģinālais vibroslānis vairs nebūs, tad uzlīmēt parasto virbroizolāciju? (to pašu, kas man uz durvīm)
varbūt ir kādi aspekti, lai to nedarītu? Ja nu vēl kādreiz kas jāpametina, tad droši vien dabūt viņu nost ir nāves smaka?
varbūt ir kādi aspekti, lai to nedarītu? Ja nu vēl kādreiz kas jāpametina, tad droši vien dabūt viņu nost ir nāves smaka?
Jāsataisa tā, lai vairs nav jāmetina, un tad var arī uzlīmēt, sliktāk nebūs!
d[-_-]b
nu tā jau viņš ir :)
P.S.
atceros - pirms gadiem man vienā servī laikam pacēlāju ne tur bija uzlikuši - mājās skatos, ka aizmugurē paklājs gaisā (uzlocīta grīda)
Aizvedu atpakaļ, šie droši vien ar āmuriem grīdu fiksi iztaisnoja atpakaļ. Man tāds čujs, ka dēļ tā man vienā šuvē radās plaisa, pa kuru vēlāk nāca iekšā mitrums. un ar to jau pietiek, lai zem paklāja iestātos mikroklimats.
P.S.
atceros - pirms gadiem man vienā servī laikam pacēlāju ne tur bija uzlikuši - mājās skatos, ka aizmugurē paklājs gaisā (uzlocīta grīda)
Aizvedu atpakaļ, šie droši vien ar āmuriem grīdu fiksi iztaisnoja atpakaļ. Man tāds čujs, ka dēļ tā man vienā šuvē radās plaisa, pa kuru vēlāk nāca iekšā mitrums. un ar to jau pietiek, lai zem paklāja iestātos mikroklimats.
Neapskaužu tādu pacietību, lai tos midbasus iekš e36 iemontētu.
Es arī vairs nesaprotu, kur man bija tāda apņēmība
Zinkā - taisīju pa īstam pats priekš sevis
Zinkā - taisīju pa īstam pats priekš sevis
Man pie aizmugurējā labā pasažiera kājā ar mitrums visu laiku (kamēr bija aizdambējies drenāžas caurums, timēr vispār daudz bija sakrājies). Pa kurieni, hz, grīda vesela.australia rakstīja:nu tā jau viņš ir :)
P.S.
atceros - pirms gadiem man vienā servī laikam pacēlāju ne tur bija uzlikuši - mājās skatos, ka aizmugurē paklājs gaisā (uzlocīta grīda)
Aizvedu atpakaļ, šie droši vien ar āmuriem grīdu fiksi iztaisnoja atpakaļ. Man tāds čujs, ka dēļ tā man vienā šuvē radās plaisa, pa kuru vēlāk nāca iekšā mitrums. un ar to jau pietiek, lai zem paklāja iestātos mikroklimats.
d[-_-]b
Ceru rokas nenolaidīsies. Pats braucu ar '92 gada aparātu (jau vairāk kā 7 gadus). Viss ir forši. Viss apmierina. Vienīgais tā rūsa... Tas dēļ vien reizēm gribas vest uz tolmetu un pirkt jaunu japāni, kas taisīts no plastmasas. Bet nu vēl cīnos un ceru Australia cīnīsies
Skatoties, cik daudz rūsas. Es senāk jau nopirku puvekli, jāmetina bija katru gadu, grīda slikta, sliekšņi tā pat, grūd piķi katru gadu bet paliek tikai sliktāk.A!gars rakstīja:Ceru rokas nenolaidīsies. Pats braucu ar '92 gada aparātu (jau vairāk kā 7 gadus). Viss ir forši. Viss apmierina. Vienīgais tā rūsa... Tas dēļ vien reizēm gribas vest uz tolmetu un pirkt jaunu japāni, kas taisīts no plastmasas. Bet nu vēl cīnos un ceru Australia cīnīsies
Nākammēnes varam manu m50b28 nolikt blakām 2.8 vanosamEJANSONS rakstīja:neklausi sito, visi tie bezvanosi sen ir nokauti un ne suuda neiet. neesmu dzive redzejis nevienu bezvanosu kas ietu kaut drusku labak par 2.5/2.8 ar vanosu. un tas ir mits ka vanos vslk birst nost un viss plist.WannaBee rakstīja:Ja man būtu jauzvelēs es ņemtu M50B25 BEZ Vanos,mazākas galvas sāpes,mazāk kam salūzt. Bet ja ņem ar vanosu klausies lai viņš negrab un lai 2.5 štukām rpm jau sāktos cēliens.australia rakstīja:Ko jūs džeki sakat par M52TUB25 ? Uzticams?
(fakts, ka gribētos M52TUB28)
esošais 91.gada M50B20 bezvanosa klucis ir diezgan saguris un sapuņķojies.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right