E36 330 (ex 320) || jaaniskal
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right
Nolaižaties no debesīm, pieļaut kasjakus ir cilvēcīgi, no tā krājam pieredzi.
Es personīgi neko nepārmetu, bet ja autors apgalvo, ka parkošanās pie apmales nav īsti saistītas ar braukšanas prasmēm, tad man gribās oponēt viņa viedokli Čilā, kam negadās.
Man vārds "parkošanās" asociējas ar procesu. Mana parkošanās šajā gadījumā bija ātra iebraukšana brīvajā vietā, kā rezultātā nepievērsu uzmanību tam, cik tālu/tuvu bija borģūra.
Man ar normālu parkošanos viss ir kārtībā. Vienmēr ar pēcpusi braucu iekšā :) Šis bija tāds it kā fiksais, neveiklais variants.
Man ar normālu parkošanos viss ir kārtībā. Vienmēr ar pēcpusi braucu iekšā :) Šis bija tāds it kā fiksais, neveiklais variants.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Šitā vēl ir haļava,es volgo s40 uzbraucu uz apmales,viss ok,braucu prom dzirdu kkas krikt,domāju nu h. sņim braukšu prom,un tad garāmejošais puika saka:"ome,skaties,tam volvo bamperis nokrita!" izkāpju,apskatos,mļec,toč bampers nav gluži pie auto klāt :lol. Kopš tā laika tuvu apmalēm nebraucu,vēljovairāk ja ir kāds skajsti tsivo tuvāk stabam tfu nu tas ir zemei auto
Ģirts rakstīja:Šitā vēl ir haļava,es volgo s40 uzbraucu uz apmales,viss ok,braucu prom dzirdu kkas krikt,domāju nu h. sņim braukšu prom,un tad garāmejošais puika saka:"ome,skaties,tam volvo bamperis nokrita!" izkāpju,apskatos,mļec,toč bampers nav gluži pie auto klāt :lol. Kopš tā laika tuvu apmalēm nebraucu,vēljovairāk ja ir kāds skajsti tsivo tuvāk stabam tfu nu tas ir zemei auto
Ģirt, te ir tipiskais variants, ka vārdu "haļava" lieto pilnīgi nevietā, vārds "haļava" nozīmē- iegūt sev labumu uz cita rēķīna, ēst, dzert, pīpēt utt... piemēram haļvnās cigaretes, haļavnais šņabis, haļavnās bulciņas utt... tam nav nekāda sakara ar sagadīšanaos vaiksmi vai ko tādu
parasti šādas problēmas ir cilvekiem kas brauc ar džipveidīgajiem stokiem, brauc tik uz apmales kamēr nejut ka priekšējie rati pret apmali, bet redz ar sēdinātajiem šitais prikols neiet cauri, var palikt bez bufera....
he, he, ja pakaļina zema tad arī var sanākt līdzīgs variants, ka glušaku iesutmj apmalē, īpaši ja bundilis karājas kā vecam nēģerim olasjaaniskal rakstīja:Man vārds "parkošanās" asociējas ar procesu. Mana parkošanās šajā gadījumā bija ātra iebraukšana brīvajā vietā, kā rezultātā nepievērsu uzmanību tam, cik tālu/tuvu bija borģūra.
Man ar normālu parkošanos viss ir kārtībā. Vienmēr ar pēcpusi braucu iekšā :) Šis bija tāds it kā fiksais, neveiklais variants.
labākais interneta warriors
Piecus gadus rakstot vārdu haļava vispirms atceros,ka Tev bija iebildumi pret to,kā es un vēl daži to pielietoJānisK-[JK] rakstīja:Ģirts rakstīja:Šitā vēl ir haļava,es volgo s40 uzbraucu uz apmales,viss ok,braucu prom dzirdu kkas krikt,domāju nu h. sņim braukšu prom,un tad garāmejošais puika saka:"ome,skaties,tam volvo bamperis nokrita!" izkāpju,apskatos,mļec,toč bampers nav gluži pie auto klāt :lol. Kopš tā laika tuvu apmalēm nebraucu,vēljovairāk ja ir kāds skajsti tsivo tuvāk stabam tfu nu tas ir zemei auto
Ģirt, te ir tipiskais variants, ka vārdu "haļava" lieto pilnīgi nevietā, vārds "haļava" nozīmē- iegūt sev labumu uz cita rēķīna, ēst, dzert, pīpēt utt... piemēram haļvnās cigaretes, haļavnais šņabis, haļavnās bulciņas utt... tam nav nekāda sakara ar sagadīšanaos vaiksmi vai ko tādu
Naaa, man pakaļiņa augsta. Tagad it sevišķi, jo aizmugurē stāv baloniwoldens rakstīja:parasti šādas problēmas ir cilvekiem kas brauc ar džipveidīgajiem stokiem, brauc tik uz apmales kamēr nejut ka priekšējie rati pret apmali, bet redz ar sēdinātajiem šitais prikols neiet cauri, var palikt bez bufera....
he, he, ja pakaļina zema tad arī var sanākt līdzīgs variants, ka glušaku iesutmj apmalē, īpaši ja bundilis karājas kā vecam nēģerim olasjaaniskal rakstīja:Man vārds "parkošanās" asociējas ar procesu. Mana parkošanās šajā gadījumā bija ātra iebraukšana brīvajā vietā, kā rezultātā nepievērsu uzmanību tam, cik tālu/tuvu bija borģūra.
Man ar normālu parkošanos viss ir kārtībā. Vienmēr ar pēcpusi braucu iekšā :) Šis bija tāds it kā fiksais, neveiklais variants.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Pff... Atkal jau ar oftopick piedirs** topics.. žēēl...
Bet pa tēmu, smuks auto, ar to barģūru gan varēji sadzīvot un braukt prātīgāk. Lai darbi turpinās un būs okey. Laid starp rindiņām to umņiku tekstus
Bet pa tēmu, smuks auto, ar to barģūru gan varēji sadzīvot un braukt prātīgāk. Lai darbi turpinās un būs okey. Laid starp rindiņām to umņiku tekstus
Jā, es arī nesen sāku domāt par to, ka te viss iet offtopicā.
Kaut kad pa šo nedēļu sarakstīšu dažas lietas, ko esmu izdarījis :)
Kaut kad pa šo nedēļu sarakstīšu dažas lietas, ko esmu izdarījis :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Ohh well, pagājušo nedēļu nesanāca uzdrukāt neko interesantu. Tad nu šodien īsumā...
Iespējams, ka esmu retais, kas mašīnai netaisa neko sakarā ar performanci, bet taisa tikai ērtības un citus niekus, kas pašam patīk.
Kas jauns noticis? Principā sataisīta skaisti visa mūzikas iekārta. Ar to es domāju: pārvilkt visus stocka vadus pa jaunu pie visiem skaļruņiem, aizmugurējos skaļruņus pievienot pie pastiprinātāja, iemest bagāžniekā subi. Un beigās vēl saprast, ka maģim ar vienu RCA izeju nav jēga pirkt kaut kādus vadu pārveidotājus, kas vienu kanālu uztaisa par 2, jo tas risinājums ne līdz galam strādāja. Tad nu rezultātā iegādājos arī jaunu maģīti - šoreiz Pioneer vietā izvēlējos Alpine. Kaut kā piesaistīja šis modelis. Par draudzīgu cenu un ar super daudz iespējām, ekvalaizeriem, bluetooth (var savienot ar telefonu un pat veikt zvanus) un man vajadzīgajiem 2 RCA portiem. Man patīk parasti gari rakstīt, bet nav jau tāpat jēga - kurš gan to visu lasa?
Pagaidām viss! :)
Iespējams, ka esmu retais, kas mašīnai netaisa neko sakarā ar performanci, bet taisa tikai ērtības un citus niekus, kas pašam patīk.
Kas jauns noticis? Principā sataisīta skaisti visa mūzikas iekārta. Ar to es domāju: pārvilkt visus stocka vadus pa jaunu pie visiem skaļruņiem, aizmugurējos skaļruņus pievienot pie pastiprinātāja, iemest bagāžniekā subi. Un beigās vēl saprast, ka maģim ar vienu RCA izeju nav jēga pirkt kaut kādus vadu pārveidotājus, kas vienu kanālu uztaisa par 2, jo tas risinājums ne līdz galam strādāja. Tad nu rezultātā iegādājos arī jaunu maģīti - šoreiz Pioneer vietā izvēlējos Alpine. Kaut kā piesaistīja šis modelis. Par draudzīgu cenu un ar super daudz iespējām, ekvalaizeriem, bluetooth (var savienot ar telefonu un pat veikt zvanus) un man vajadzīgajiem 2 RCA portiem. Man patīk parasti gari rakstīt, bet nav jau tāpat jēga - kurš gan to visu lasa?
Pagaidām viss! :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Salonā jābūt patīkami uzturēties, tāpēc ieguldīt naudu ekstrās ir labāk, nekā vizuālajā
Nevar nepiekrist. Bet vienmēr jau ir labi, ja arī vizuāli izskatās good! Tā man arī joprojām galvā dzīvo tāda skaista doma - pārkrāsot mašīnīti.Inferno rakstīja:Salonā jābūt patīkami uzturēties, tāpēc ieguldīt naudu ekstrās ir labāk, nekā vizuālajā
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Es jau nesaku, ka vizuālajam nav nozīmes. Ir, bet salons ir primārāks, manuprāt.jaaniskal rakstīja:Nevar nepiekrist. Bet vienmēr jau ir labi, ja arī vizuāli izskatās good! Tā man arī joprojām galvā dzīvo tāda skaista doma - pārkrāsot mašīnīti.Inferno rakstīja:Salonā jābūt patīkami uzturēties, tāpēc ieguldīt naudu ekstrās ir labāk, nekā vizuālajā
Tā, kāds labs laiciņš pagājis...
Kaut kad bija braucis uz savirzi, bet tā arī neko nesaregulēja, jo priekšā viena plaukta bukse bija izjāta un nebija saskrūvētas koilas (?) - vismaz tā man teica. Tur, cik saprotu, vajadzēja vienkārši tos gredzenus savilkt ciešāk. Šis uz gandrīz mēnesi iefrīzoja, jo gaidīju, kad kāds gribēs tos sīkumus izdarīt. Tā arī nepagāja pat mēnesis, kad tika nomainītas vecās bukses, savilktas koilas, ielikta aizmugurējā atsaite (kas kopš pēdējā kreša tā arī nolocīta tur dzīvoja) un wholā! All done! Thanks to Pacha!
Kaut kad nesen atklāju, ka radiators pašā stūrīti sulo mazliet. Par laimi līdz noslēguma pasākumam aizbraucu, jo, kamēr brauc, tad viss čill, bet līdz ko pastāv sastrēgumos (nu respektīvi, kamēr nebrauc, stāv uz vietas ar haubi ciet), tad lēnām sāk karst motors. Bet nu šodien liekas, ka šai problēmai arī pielikts punkts. Dabūts cits radiators (thanks to rai4a5), nomainīts, uzpildīts un liekas, ka varu atkal nesatraukties par sastrēgumiem un pārkaršanu :)
Kaut kad bija braucis uz savirzi, bet tā arī neko nesaregulēja, jo priekšā viena plaukta bukse bija izjāta un nebija saskrūvētas koilas (?) - vismaz tā man teica. Tur, cik saprotu, vajadzēja vienkārši tos gredzenus savilkt ciešāk. Šis uz gandrīz mēnesi iefrīzoja, jo gaidīju, kad kāds gribēs tos sīkumus izdarīt. Tā arī nepagāja pat mēnesis, kad tika nomainītas vecās bukses, savilktas koilas, ielikta aizmugurējā atsaite (kas kopš pēdējā kreša tā arī nolocīta tur dzīvoja) un wholā! All done! Thanks to Pacha!
Kaut kad nesen atklāju, ka radiators pašā stūrīti sulo mazliet. Par laimi līdz noslēguma pasākumam aizbraucu, jo, kamēr brauc, tad viss čill, bet līdz ko pastāv sastrēgumos (nu respektīvi, kamēr nebrauc, stāv uz vietas ar haubi ciet), tad lēnām sāk karst motors. Bet nu šodien liekas, ka šai problēmai arī pielikts punkts. Dabūts cits radiators (thanks to rai4a5), nomainīts, uzpildīts un liekas, ka varu atkal nesatraukties par sastrēgumiem un pārkaršanu :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Yo yoo! Mazliet ar aizkavēšanos, bet neliels apgreids aizmugurei un priekšai.
Difuzors it is: Un beidzot mazais ticis pie 4 acīm jeb miglām Lieki piebilst, ka man priekšā miglas nekad šai mašīnai nav bijušas, tāpēc tika izvilkti visi vajadzīgie vadi un tā. Un visi lukturi darbībā, lai visi redz, cik skaisti, spoži viss spīd :) Bez visiem šiem pričendāļiem nesen nomainīti abi priekšējie gultņi, kuri jau labu laiku gaudoja. Un pie reizes arī nomainīti aizmugurējie amīši, jo izrādās, ka kreisais amītis bija mazliet nolocīts kopš pēdēja apskāviena ar borģūru, un to līdz šim nebiju pamanījis, tikai visu laiku domāju, kas tur aizmugurē grab visu laiku
Btw, drīzumā gaidāmi "nelieli" elektronikas apgreidi :)
Difuzors it is: Un beidzot mazais ticis pie 4 acīm jeb miglām Lieki piebilst, ka man priekšā miglas nekad šai mašīnai nav bijušas, tāpēc tika izvilkti visi vajadzīgie vadi un tā. Un visi lukturi darbībā, lai visi redz, cik skaisti, spoži viss spīd :) Bez visiem šiem pričendāļiem nesen nomainīti abi priekšējie gultņi, kuri jau labu laiku gaudoja. Un pie reizes arī nomainīti aizmugurējie amīši, jo izrādās, ka kreisais amītis bija mazliet nolocīts kopš pēdēja apskāviena ar borģūru, un to līdz šim nebiju pamanījis, tikai visu laiku domāju, kas tur aizmugurē grab visu laiku
Btw, drīzumā gaidāmi "nelieli" elektronikas apgreidi :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
tam difuzoram uzreiz prasās bundulis ar 2 trubām
Yees, bet difuzors tika uzlikts pēc laba laiciņa, kad tika bundulis uzlikts. Un tad, kad liku bunduli, man bija diezgan po*uj, kāds, galvenais, ka nav izpuvis kā mans vecaisK.F. rakstīja:tam difuzoram uzreiz prasās bundulis ar 2 trubām
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Ta-da-da-damm... Nelies update info par to, kas sadarīts.
Pirmais sīkumiņš, bet patīkama lietiņa, bija salikt visur jaunas diodītes salonā. Piemēram, pelnu traukos, kasešu kastē, piepīpētājā un gaismas slēdzī. Vēl tika salabota bardačoka gaisma, jo, kad tika mainīts pre-facelift panelis uz facelift, tad tur atšķīrās kontakti, un tas netika vēl sataisīts. Sīkumi, bet forši, ka salons uzreiz dzīvāks izskatās.
Vēl pie niekiem pieskaitāms sataisīts skaļrunis vadītāja durvju abšifkā. Viņam vienkārši bija izjāti kontakti mazliet, un tāpēc labākajā gadījumā čerkstēja. Dažreiz vispār neskanēja.
Bet bez šiem niekiem ir arī viens liels update, kas ir diezgan awesome. Tika ievietos pilnais obc! Varbūt nekas sarežģīts nav, bet atceramies, ka man tāds nekad nemaz nebija bijis, kas nozīmē, ka visi vadi jāvelk no nulles. Šobrīd gan bez check funkcijām, bet ir vismaz arī bc slēdzis. Visi pikseļi strādā, visu skaisti uzrāda, pievienots arī temperatūras dačiks utt.
Pirmais sīkumiņš, bet patīkama lietiņa, bija salikt visur jaunas diodītes salonā. Piemēram, pelnu traukos, kasešu kastē, piepīpētājā un gaismas slēdzī. Vēl tika salabota bardačoka gaisma, jo, kad tika mainīts pre-facelift panelis uz facelift, tad tur atšķīrās kontakti, un tas netika vēl sataisīts. Sīkumi, bet forši, ka salons uzreiz dzīvāks izskatās.
Vēl pie niekiem pieskaitāms sataisīts skaļrunis vadītāja durvju abšifkā. Viņam vienkārši bija izjāti kontakti mazliet, un tāpēc labākajā gadījumā čerkstēja. Dažreiz vispār neskanēja.
Bet bez šiem niekiem ir arī viens liels update, kas ir diezgan awesome. Tika ievietos pilnais obc! Varbūt nekas sarežģīts nav, bet atceramies, ka man tāds nekad nemaz nebija bijis, kas nozīmē, ka visi vadi jāvelk no nulles. Šobrīd gan bez check funkcijām, bet ir vismaz arī bc slēdzis. Visi pikseļi strādā, visu skaisti uzrāda, pievienots arī temperatūras dačiks utt.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right