TomSkarsts - E36 318is -> 323is -> 320i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 11
- chevron_right
Patīk! Malacis
Well, tā kā ir papīrs - redz vairāk nekā gribētos, arī melnajam spīd cauri. Bet kā jau teicu, tiks izstrādāts uz uz plēves un ar lāzerprinteri saprintēts vairākās kārtās, lai spīd cauri kur jāspīd vēl labāk un kur melnais - nespīd pavisam.ikey07 rakstīja:Man ar patīk, a kā ir tumsā, var kko redzēt ?
Vienīgais, ko laikam izdarīju nepareizi. Gribēju dzeltenas (adatas pareizi sauc? krč rādītājus), oriģināli bija caurspīdīgi un balts tikai no apakšas nokrāsots. Balto nokasīju nost, bet dzeltenu(ar domu, ka spīdēs cauri) nokrāsoju 1x ar nagulaku. Vizuāli zbis, bet visā garumā nespīd. Mainot uz plēves variantu to jāmēģina salabot un kaut ko iebildēšu arī.
Kas jāatrisina:
1. Mašīnai, kad uzsilusi, 'idle' pa brīdim kādreiz nokrītās abaroti pa 100-200. Tagad vairs to neievēroju, bet 1x pat braucot bija tā, ka radio 3x norestartējās 10km laikā.
2. Klima sagriezta uz max, bet pūš vēsu gaisu. Siltu sāk pūst brīdī, kad pārsniedz 3k. Acīmredzot kaut kas 'atveras'. Netā šo to lasīju, bet skaidrības nav. Vispirms salona filtrs jānomaina, jo mitrums baigais. Tālāk jādomā ko pēctam.
3. Pēc visiem speedo priekiem beidzot tikai sapratu kā pēctam jāsaregulē rādītāji, savādāk RPM rāda pa kādiem 200-300 pa daudz, Ātrums laikam ar GPS nekad gan nesakritīs, Temperatūra pa 1mm jāpieregulē lai vidū un benzīns jānobrauc līdz 0 un tad jālej ar kanniņu un jāuzregulē cik ielej un zbis.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
2. un 3. principā atrisināti + vēl neliels update spidometra ziņā!TomSkarsts rakstīja: 2. Klima sagriezta uz max, bet pūš vēsu gaisu. Siltu sāk pūst brīdī, kad pārsniedz 3k. Acīmredzot kaut kas 'atveras'. Netā šo to lasīju, bet skaidrības nav. Vispirms salona filtrs jānomaina, jo mitrums baigais. Tālāk jādomā ko pēctam.
3. Pēc visiem speedo priekiem beidzot tikai sapratu kā pēctam jāsaregulē rādītāji, savādāk RPM rāda pa kādiem 200-300 pa daudz, Ātrums laikam ar GPS nekad gan nesakritīs, Temperatūra pa 1mm jāpieregulē lai vidū un benzīns jānobrauc līdz 0 un tad jālej ar kanniņu un jāuzregulē cik ielej un zbis.
Gatavs! Deg viss aptuveni kā izskatās 80-120, vienkārši telefons kaut kā neļāvās nobildēt, lai smuki. Nobildēts arī ar zibspuldzi, skatam gaismā. Šim arī kvalitāte galīgi neizdevās
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nepatīk kā izskatās ar melnu fonu! Iepriekšējais bija foršs!
Sākumā tas gāja ar domu, lai izskatās vienmērīgāka krāsa, nekā iepriekš, bet tas jau izdevās ar citu papīru, plēvi, tehniku un lāzeri tintes vietā, so melnais nebija nepieciešams, bet vēl pats gaismā neesmu redzējis mašīnā, tikai tik cik ar zibspuldziZzevsS rakstīja:Nepatīk kā izskatās ar melnu fonu! Iepriekšējais bija foršs!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ir cool!
Atgādina manu ikdienas katafalku - Audi
Bet beigās tomēr HondadogMa rakstīja:Atgādina manu ikdienas katafalku - Audi
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Iespējams, jo neskatos uz to laikrādi
spidometram ar gps arī nemaz nav jāsakrīt, spidometram ir jārāda par 4-5 km/h vairāk, nekā ir, bet pati mašīna "zin" īsto ātrumu - ja pieslēgsi diagnostikas aprīkojumu vai ja tev ir iespējams panelī ieslēgt, lai odometra vietā rāda ātrumu digitāli, tad varēs redzēt to ātrumu, ko auto nolasa no devējiem.
Par šito ir dzirdēts, a kāpēc vispār tā? Taču nejau dēļ drošības.seeingman rakstīja:spidometram ar gps arī nemaz nav jāsakrīt, spidometram ir jārāda par 4-5 km/h vairāk, nekā ir, bet pati mašīna "zin" īsto ātrumu - ja pieslēgsi diagnostikas aprīkojumu vai ja tev ir iespējams panelī ieslēgt, lai odometra vietā rāda ātrumu digitāli, tad varēs redzēt to ātrumu, ko auto nolasa no devējiem.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kādēļ Tev kupejā bija kompota speedo? Jeb es kko esmu palaidis garām
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Kaut kur lasīju, ka ražotāji apzināti ievieš spidometra kļūdu aptuveni uz 5%, tas tieši dēļ drošības. Esot kaut kāds psiholoģiskais faktors, lielākā daļa cilvēku domā - ja pārkāpšu ātrumu par dažiem km/h, tas nekas slikts nebūs, tad nu tāpēc spidometri uztaisīti kļūdaini, lai tad kad mēs mazliet pārkāpjam ātrumu, patiesībā to nemaz nepārkāptu.TomSkarsts rakstīja:Par šito ir dzirdēts, a kāpēc vispār tā? Taču nejau dēļ drošības.seeingman rakstīja:spidometram ar gps arī nemaz nav jāsakrīt, spidometram ir jārāda par 4-5 km/h vairāk, nekā ir, bet pati mašīna "zin" īsto ātrumu - ja pieslēgsi diagnostikas aprīkojumu vai ja tev ir iespējams panelī ieslēgt, lai odometra vietā rāda ātrumu digitāli, tad varēs redzēt to ātrumu, ko auto nolasa no devējiem.
Vēl tas arī ir dēļ riepām, respektīvi, kad Tu uzliec lielāka diametra riteņus nekā paredzējis ražotājs, spidometra rādījums mainās, jo lielāks ritenis vienā apgriezienā veic lielāku distanci nekā mazāks ritenis.
Kad nopirku galīgi neorientējos kā darbojas visas elektronikas lietas un ko no E36 var izspiest, bet kad sāku sajēgt un sāku rakties abos iepriekšējos īpašniekos, tad tur arī uzpeldēja tas, ka Ielikts ~ pirmais, kas pagadījās.Kikaps rakstīja:kādēļ Tev kupejā bija kompota speedo? Jeb es kko esmu palaidis garām
Turpinot par speedo - Savam meistardarbam mazliet nohaltūrēju ar līmi. Ja kāds mēģina atkārtot, vēlams izmantot pūšamos flakoniņus(ja pie mums tāda līme ir pieejama vispār?), vai arī noklāt visu vienmērīgi. Savādāk manējie, ar mitrumu lokās un pirmos kilometrus, kamēr viss nav uzsilis mašīna var teikt rpm/kmh nerāda. Otrs ieteikums - Nelīmēt visu kā vienu, bet katru apli atsevišķi. mazāka ķēpa arī būs. Galvenais tikai precīzi visu uztrāpīt, lai 1:1 protams.
MightyCarMods shop'ā bija pieejama kaut kāda maza shēmiņa, kas izlabo vismaz ratu izmēru kļūdu, par to drošības faktoru gan nezinu vai izlabo.Kaskadieris rakstīja:Kaut kur lasīju, ka ražotāji apzināti ievieš spidometra kļūdu aptuveni uz 5%, tas tieši dēļ drošības. Esot kaut kāds psiholoģiskais faktors, lielākā daļa cilvēku domā - ja pārkāpšu ātrumu par dažiem km/h, tas nekas slikts nebūs, tad nu tāpēc spidometri uztaisīti kļūdaini, lai tad kad mēs mazliet pārkāpjam ātrumu, patiesībā to nemaz nepārkāptu.
Vēl tas arī ir dēļ riepām, respektīvi, kad Tu uzliec lielāka diametra riteņus nekā paredzējis ražotājs, spidometra rādījums mainās, jo lielāks ritenis vienā apgriezienā veic lielāku distanci nekā mazāks ritenis.
Jautājums, kā ir ar OBC. Tas lasa tādu pašu ātrumu kā speedo vai arī reālo no sensora?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
To pašu ko spidometrs
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kāpēc ne? Es arī braukāju sedanā ar Kompakta speedo.Kikaps rakstīja:kādēļ Tev kupejā bija kompota speedo? Jeb es kko esmu palaidis garām
Tā kā skrūvēšana pieredze ir pielīdzināma 0 un naudas maks pagaidām arī, tad vienīgais izglītošanās avots - Internets. Skatīties, lasīt utml.
Cik spriežu par sava IS`iņa nākotni, esmu salasījies un paplānojis visādas gudrības. Šeit noteikti ir gudrāki cilvēki, kas palabos to, kur kļūdos.
Minimums priekš Turbo:
Detaļa ==> Aptuvenās izmaksas
-------------------------------------
Papildupgrade:
Detaļa ==> Aptuvenās izmaksas
-------------------------------------
Cerams mani nenories, ka plānoju pagaidām nereālas lietas. Šādā veidā kaut ko arī iemācos.
Cik spriežu par sava IS`iņa nākotni, esmu salasījies un paplānojis visādas gudrības. Šeit noteikti ir gudrāki cilvēki, kas palabos to, kur kļūdos.
Minimums priekš Turbo:
Detaļa ==> Aptuvenās izmaksas
-------------------------------------
- Turbo
TD04L no Subaru Impreza WRX 2.0 - 130-170eur @ ss.lv
TD04HL no Volvo - 90-180eur @ ss.lv //cik man zināms, tad HL ir lielāka(lielāks lag) un twinscroll(savādāk jāveido kolektors) un nāca arī JDM Subaru. - Kolektora caurules
??? //zinu tikai, ka vajag nerūsējošo tēraudu, bet nav ne jausmas cik daudz, cik biezu un kādu diametrā. Saprotu, ka jāveido kā 'tubular' nevis 'log' un jābūt 'equal lenght' nevis 'unequal lenght'. - Intercooler
Volvo S80 2.8 2001g - 45eur @ ss.lv - Intercooler`a caurules
??? //arī nerūsējošais tērauds, biezums, izmēri? - Konusa Filtrs
10-20eur - LSD
250-300eur - Fuel Pressure Regulator
40-50eur??? - Blow Off Valve
20-80eur??? - Izplūdes caurules
??? //arī nerūsējošais tērauds, biezums, izmēri(laikam aptuveni 2,5" vai 3")? - Čipošana
???
Papildupgrade:
Detaļa ==> Aptuvenās izmaksas
-------------------------------------
- Radiators
E46 330i 2001g - 25eur @ ss.lv - Elektriskais ventilators
16", Thermostat relay, wiring - 70$-100$ @ ebay.com - Kloķvārpsta
M47D20 - ??? - Bremžu kit`s
E46 330Ci 2000g - 10eur(disks)x4 + 45eur(suports)x4 + 15eur(pr kluči)x2 + 10eur(aizm kluči)x2 = 270eur @ ss.lv - Eļļas dzesēšana
Eļļas radiators Volvo S80 2.8 2001g - 30eur @ ss.lv - Labākas sveces
Bosch Platinum +4 aizdedzes sveces - 40eur @ bimmershop.lv - Big Bore Throttle Bodies
150-200$ @ bimmerforums.co.uk - Larger Injectors
Volvo 30lbs @ bmwforums.info - ??? - Vienmasas sparatats
M20/M30/M50 + Sajūgs - ??? - ECU
VEMS/MegaSquirt - 400eur+ - ???
Cerams mani nenories, ka plānoju pagaidām nereālas lietas. Šādā veidā kaut ko arī iemācos.
Pēdējais labojis TomSkarsts - 30 Dec 2015, 18:15, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sprauslas no Sāāb var ņemt.
Ko ar sūkni darīsi ? Stocks ? jeb no Audi 255l/h ?
Galvas blīve + skrūves ? ???
Pūce powerā pārdod vems pa 590eu (bet tas ir pliks vems bez programas /vadiem utt)
Spara rats - m50 vienmasas izvirpots uz 240mm virsmu.
Big Bore Throttle Bodie - te pat forumā Balcers tirgo - 125 eu laikam bija.
Platjoslas zondi arī vajag !
EGT arī vajag !
Ko ar sūkni darīsi ? Stocks ? jeb no Audi 255l/h ?
Galvas blīve + skrūves ? ???
Pūce powerā pārdod vems pa 590eu (bet tas ir pliks vems bez programas /vadiem utt)
Spara rats - m50 vienmasas izvirpots uz 240mm virsmu.
Big Bore Throttle Bodie - te pat forumā Balcers tirgo - 125 eu laikam bija.
Platjoslas zondi arī vajag !
EGT arī vajag !
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 11
- chevron_right