Laxay TDS projekts

Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

27 Dec 2015, 18:57

Pateicos! :super:
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Dec 2015, 22:49

palasīju tavu topicu
pats arī būvēju dīzeļauto ar lielu jaudu
Varu piebilst
turbo spiediens nenozīmē jaudu ;) Bet gan tavā gadījumā jāsāk ar degvielu un tad jāpieliek gaisa apjoms ;) apjoms - nevis spiediens.

Varu ieteikt uzlikt 12mm plunžeru, ies tiešām iespaidīgi, vēlāk piemeklēt kkādu turbīnu no komerctransporta kura būtu vienkārši nedaudz lielāka ;)
Boost sensoru vari pielikt no m57n motora, tas lasa līdz 2bar (tev dzīvē vairāk nevajadzēs)
bet ja gribi vairāk vari no 3.5d uzlikt MAP sensoru (lasa līdz 3bar)
Turbīnu meklē no kkādiem Iveco vai hz kā pet tāpat tu iegūsi pūtienu tikai nelielu RPM amplitūdā - galā vai sākumā , viss atkarīgs no turbo izmēriem, jo tomēr tev nav VNT turbo.

Tālāk viss apstāsies ar to, ka TDS galva - jeb tajā izveidotā degkamera vienkāršiem vārdiem sakot - Sūkā dirsu! Jo cik gan tu necentīsies likt sūkni un sprauslas ar lielāku ražību, un dabūsi var būt lielu pūtienu, tad degkameras forma nespēj pienācīgi izstrādāt to degmaisījumu un tās forma ir veidota tā, lai to galvu vienkārši uzspridzinātu un tas jau ir daudzu TDSu tūnētāju iziets etaps :sad:

Tālāk tev vajadzetu jaudīgu grozu - ja vajag tiešām spēcīgu grozu, vari meklēt no e60 3.0d ;) Spiež virs 1300kg ;)
Bmw_e36
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 12 Nov 2015, 13:12
Braucu ar: e36 sedanu

27 Dec 2015, 22:55

Neesi domājis likt divas vienādas turbīnas nevis vienu lielu?(nu domāts ka vēlvienu šādu pašu blakus) :hahaha:
Skan mazliet smieklīgi bet iedomājos par šo. :gigigi:
Profila bilde
VSKB
Ziņojumi: 194
Pievienojies: 06 Mar 2012, 18:05
Braucu ar: tdesu :D

27 Dec 2015, 23:20

Bmw_e36 rakstīja:Neesi domājis likt divas vienādas turbīnas nevis vienu lielu?(nu domāts ka vēlvienu šādu pašu blakus) :hahaha:
Skan mazliet smieklīgi bet iedomājos par šo. :gigigi:
redzēts dzīvē ka tada lieta uz tdsa darbojas un nav nekādas vainas.manuprāt daudz efektīvāk nekā viena liela kas sāk pūst kkur pie 3500rpm ;)
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

28 Dec 2015, 02:33

Ja ir entuziasms var ari m40 twinturbo uzbuvet - tikai vai ir vērts :D
Naudas izteiksme un gala jauda butu izdevigak tdsu noraut poda un ielikt m57n ;) ja jau patik dizeli
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

28 Dec 2015, 08:00

neesmu baigais dīzeļu specs, bet m51 nevar uzlikt m57 galvu? Vai tad tur problēma ir ar virzuļiem ( par to degkameru domājot)?
Nu tas tā, ja nu ļoti gribas 2.5 tds :hahaha:
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

28 Dec 2015, 14:57

-AF- rakstīja:palasīju tavu topicu
pats arī būvēju dīzeļauto ar lielu jaudu
Varu piebilst
turbo spiediens nenozīmē jaudu ;) Bet gan tavā gadījumā jāsāk ar degvielu un tad jāpieliek gaisa apjoms ;) apjoms - nevis spiediens.

Varu ieteikt uzlikt 12mm plunžeru, ies tiešām iespaidīgi, vēlāk piemeklēt kkādu turbīnu no komerctransporta kura būtu vienkārši nedaudz lielāka ;)
Boost sensoru vari pielikt no m57n motora, tas lasa līdz 2bar (tev dzīvē vairāk nevajadzēs)
bet ja gribi vairāk vari no 3.5d uzlikt MAP sensoru (lasa līdz 3bar)
Turbīnu meklē no kkādiem Iveco vai hz kā pet tāpat tu iegūsi pūtienu tikai nelielu RPM amplitūdā - galā vai sākumā , viss atkarīgs no turbo izmēriem, jo tomēr tev nav VNT turbo.

Tālāk viss apstāsies ar to, ka TDS galva - jeb tajā izveidotā degkamera vienkāršiem vārdiem sakot - Sūkā dirsu! Jo cik gan tu necentīsies likt sūkni un sprauslas ar lielāku ražību, un dabūsi var būt lielu pūtienu, tad degkameras forma nespēj pienācīgi izstrādāt to degmaisījumu un tās forma ir veidota tā, lai to galvu vienkārši uzspridzinātu un tas jau ir daudzu TDSu tūnētāju iziets etaps :sad:

Tālāk tev vajadzetu jaudīgu grozu - ja vajag tiešām spēcīgu grozu, vari meklēt no e60 3.0d ;) Spiež virs 1300kg ;)
īsā vilcienā viss šis bija domāts tā haotiski un pašā sākuma vispār bija tik doma 12mm ar scanias turbo, zinu ka bedere nenormāla, bet kad iepūtīs tad arī ies.
nezinu cik ilgi šis dzinējs dzīvos, ja galva aizies lupatās tad būs 3.0d :super:
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

28 Dec 2015, 15:46

VSKB rakstīja:
Bmw_e36 rakstīja:Neesi domājis likt divas vienādas turbīnas nevis vienu lielu?(nu domāts ka vēlvienu šādu pašu blakus) :hahaha:
Skan mazliet smieklīgi bet iedomājos par šo. :gigigi:
redzēts dzīvē ka tada lieta uz tdsa darbojas un nav nekādas vainas.manuprāt daudz efektīvāk nekā viena liela kas sāk pūst kkur pie 3500rpm ;)
negribu samuldēt bet man kkur pēc 2000rpm jau sāk celt, mazliet pa sajūgu un pilns boost.
par divām vienādām nepiekritīšu.. tā pat kā spaidīt divas vienāda rakstura vecenes - itkā ir bet prikols nekāds.
vienu lielu un otru mazu, tur jau būtu savādāk, bet painteresējoties tā pat visi ir atgirezušies pie vienas lielākas un samierinās ar vēlāku bet stabilu pūtienu.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Dec 2015, 08:49

nē nu Biturbo būtu daudz jēdzīgāk - viena maza otra liela
bet uz esošās stock vadības to realizet ir samērā sarežģīti jo būtu jātaisa atsevišķs procesors priekš - teiksim mazās turbo, un tas ir jau nedaudz dārgak u.t.t un beigās tāpat galvu nopūtīs nost :D
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

29 Dec 2015, 09:13

A kāds ir bonuss 3.0D? Viņš tak dirsā smags. Labi, M57TUD30 ir 410nm, bet tas ir milzīgs klucis mašīnas priekšā. Swapa izmaksas varētu pat būt augstākas kā M54B30. Un celt jaudu tam dīzelim tāpat nav lēti, kaut vai cik maksā 3.5D smidzēkļi?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Dec 2015, 11:40

nu m57 nav viegs, bet tds arī nav viegls :D
3.5d sprauslas maksa sākot no 450e ;)

nu ja gribi ārdīties pa rullīti vai 333 tad m54b30 ;)
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

29 Dec 2015, 15:07

Nu pagaidām lai paliek kā ir, jāatrod vismaz 11mm plunzeri un jābrauc regulēt. Gribu kādu vakaru Lubānas apli izmēģināt pirms čipa. Jo Ķekavas kā jau teicu ar stock pa mitru asfaltu varēju.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Dec 2015, 20:11

11mm plunžers ir laba lieta, bet stock smidzekļi un vecas sprauslas tā jau nespēs noturēt jauno lielo spiedienu - vajadzes kaut ko darīt tā labā, ja ar to tiksi galā, tad tik pat labi jau varēs lietot 12mm plunžeru ;)


īstenībā pieeja nav slikta, 11mm plunžeram ir ievērojami mazāks svars par 12mm un tas varētu teorētiski pie lieliem RPM būt liels pluss, kā arī ātrāka atdeve, bet nu hz, praksē visi liek 12mm un uzlabo sprauslas un liels turbo, un tad kādu laiku ir daudz#jaudas
Profila bilde
Laxay
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 26 Feb 2014, 21:28
Braucu ar: naidīgu TDS
Atrašanās vieta: Jelgavas
Reputācija: 1
 

29 Dec 2015, 23:28

-AF- rakstīja:11mm plunžers ir laba lieta, bet stock smidzekļi un vecas sprauslas tā jau nespēs noturēt jauno lielo spiedienu - vajadzes kaut ko darīt tā labā, ja ar to tiksi galā, tad tik pat labi jau varēs lietot 12mm plunžeru ;)


īstenībā pieeja nav slikta, 11mm plunžeram ir ievērojami mazāks svars par 12mm un tas varētu teorētiski pie lieliem RPM būt liels pluss, kā arī ātrāka atdeve, bet nu hz, praksē visi liek 12mm un uzlabo sprauslas un liels turbo, un tad kādu laiku ir daudz#jaudas
man uz VAG grupas auto ir 12mm un neko tur sliktu neredzu, vienkārši 4cly plunžeri ir easy atrast, šo kkā ne tik ļoti..
cik zinu, ka 12mm vnk nedrīks griest pāri 4500rpm bet ir sanācis dragā pastiept robu, lai nepazaudētu laiku uz pārslēgšanos un nekas nekad nav bijis, tfu, tfu, tfu..
par sprauslām ir katalogi izmeklēti. un atrasts interesants variants. neatceros no tā tieši, bet škiet ka no kkāda belarusa bija vai dt75 vot neatceros no kā bet nu sajūta ka gals ar 1mm urbi izurbts :D
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Profila bilde
Vitala
Ziņojumi: 236
Pievienojies: 30 Jan 2012, 14:06

30 Dec 2015, 09:02

funkyasshit rakstīja:A kāds ir bonuss 3.0D? Viņš tak dirsā smags. Labi, M57TUD30 ir 410nm, bet tas ir milzīgs klucis mašīnas priekšā. Swapa izmaksas varētu pat būt augstākas kā M54B30. Un celt jaudu tam dīzelim tāpat nav lēti, kaut vai cik maksā 3.5D smidzēkļi?
Nu hvz. M51 svars kadi 132kg. M57 160kg. Kadi 35kg. Tas ir problema? Bet iet labak neka 3.0 benzims, pa trasei tik daud griezes momenta es braucu man baigi patik, cel no jebkadu atrumu un apgriesieniem.
djmax
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 07 Aug 2013, 13:55

30 Dec 2015, 10:50

Domāju ka TDS ir pat ļoti laba doma, ir izbraukts ar būvētu TDS un kad viņš sāka spolēt pa mitru 4 pārnesumā vienkāŗši piespiežot gāzi ,bez sitieniem pa sajūgu un pieklājīgā ātrumā, tajā momentā tika saprast ka var ja grib... :supeer: :super:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

30 Dec 2015, 10:56

nu ne TDSu ne m57 pat ne N57 nav vērts griezt tālāk par 4500rpm jo dēļ tupām sadalenēm tas motors vnk spēcīgi gurst uzreiz ;)
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

30 Dec 2015, 12:24

-AF- rakstīja:nu ne TDSu ne m57 pat ne N57 nav vērts griezt tālāk par 4500rpm jo dēļ tupām sadalenēm tas motors vnk spēcīgi gurst uzreiz ;)
A tiem neder M50 ieplūdes sadalene :lol: :lol: :lol: :emo: (jokojos, nebanojiet :sad: )
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

30 Dec 2015, 13:30

diemžēl neder
bet nu realitāte tiešām smieklīga sadalene :D
Smieklīgi arī tas ka 3.5d un pat 4.0d (6R) sadalenes pacēlums ir tāds pats kā m57 ;)

tākā diezgan skābi bmw dīzeļiem ar to gāzu izvadi un ievadi :(
Pēdējais labojis -AF- - 08 Mar 2016, 23:19, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

30 Dec 2015, 15:33

ka skabi, kadam performance sadalenu razotajam tak var pasutit ko vajag, 300-400e par sadaleni un bus :super: