Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 32
- chevron_right
Tad nu tā... Centīšos aprakstīt pēc iespējas sīkāk un sākšu no paša sākuma, tas ir, no Mazsalacas E36.lv sabrauciena.
Kā jau iepriekšējos postos redzams, tad ar tām sarkanajām lampām aizmugurē sanāca fail...
Tad arī ātri tas tika labots
Galvenais pēc tās trakās nakts steigas garāžā pirms Mazsalacas sabrauciena, bija pēc tam sakārtot motortelpu un purnu salikt normāli. Tas arī lēnu garu pa vakariem/naktīm tika darīts.
Sāku ar vadiem, jo tur nu toč bija gateris. Tika izravēti liekie vadi no motortelpas, smuki notīti, salikti normāli štekeri un arī pat saliku uz OEM klipšiem pie tā saucamā televizora tā, lai nekur nekas lieks nerēgojas un nekarājas.
Kad visi vadi bija pārtīti, liekie izravēti un štekeri normāli salikti, tad sāku no savām lampu rezervēm likt kopā vienu normālu komplektu. Beigās sanāca normāls ZKW lampu komplekts ar ''krustiem''. Tad no lietotāja janeks aka kruminsj aka lowzs tika dabūts pakaļējais M3 bampers bez difuzora. Par cik, bampers bija jākrāso, tad pie reizes pārkrāsots kārtīgi arī priekšejais. Paliek tik pakaļējam bamperam difuzoru dabūt un tas arī tiks likts virsū.
Tad nu beidzot liku kopā purnu... Centos salikt cik taisni vien varēju, bet tomēr lāpītais un šķībais bampers kopā ar labo ķīnas spārnu to līdz galam neļāva izdarīt. Bet nu prieks tāpat diezgan liels, jo saliku arī, cik vien varēju, uz oriģinālajām skrūvēm utt.
Motortelpa pagaidām izskatās kautkā šādi
Tik tā dzesēšanas truba jāizlaiž kautkad pa apakšu, baigi nepatīk kā viņa tur rēgojas augšā. Protams, vēl jāuzliek tas plastmass pie logu tīrītājiem utt.
No tiem R16 MIM diskiem, kas pakaļā bija, nācās gan šķirties, bet nu par to, ja ir interese, varat prasīt auto iepriekšējam īpašniekam. Tapēc tagad man ir visas četras M Contour replikas. R17 8J ET35 un 9J ET45
Tagad laikam sākās jautrākā daļa šajā postā... Protams, nedēļu pirms E36.lv sezonas noslēguma pasākuma tika izlemts, ka man arī tur jābūt. Darāmo darbu saraksts bija ļoti garš, bet nu galvenokārt bija nomainīt kārbu, salikt normālus amjus, uzlikt atpakaļ stūres pastiprinātāju un tukšgaitas regulatoru un protams vēl daudz sīkumus sadarīt, kā piemēram, moldingus visus salikt, sliekšņu uzlikas, salonu sakārtot utt., utjp.
Viss protams iesākās daudzmaz ok, no lietotāja Fujaks krusttēva saņemtas ''pieredzējušas'' JOM koilas kopā ar Koni aizmugures amjiem un self made leņķa kitu. Vakarā jau visu pārjaucu un sakopu Uzliktas gan koilas, gan trūkstošais tukšgaitas regulators un stūres pastiprinātājs - izbraucot likās, ka tas vairs nav tas pats auto.
Laiks bija tik, cik bija un tā jau naktīs miegam tika atvēlēts ļoti maz. Tapēc vienu vakaru pēc darba nodomāju atpūšoties tikai tā sataisīt miglas un ielikt, lai beidzot laicīgi būtu mājās un jau pēc tam ar pilnu sparu varētu pieķerties kārbas maiņai un pārējiem sīkumiem. Protams, miglas arī aizņēma daudz stundas, jo negribēju brutāli uz savilcējiem salikt... Rezultātā sanāca salikt normālos rāmīšos, tik vienu gan nevar noregulēt, bet nu tāpat 80% E36 viņas neregulējas. Pa virsu ir flyeye līmplēve, jo ar tumšajiem lukturiem parastas OEM miglas kautkā neiet kopā, jo par gaišu.
Pašam varbūt prasītos tā plēve tomēr nedaudz gaišāka, bet nu galvenais, ka ieslēdzot miglas redz arī, ka viņas deg.
Tad nu arī bija klāt pēdējais vakars, kad palika nomainīt kārbu (neskaitot vēl to, ka viņa bija jānomazgā un blīvslēgus ar eļļu jāsamaina), samontēt riepas un vēl 100 sīkumus sadarīt priekš skates, lai mazāk ko paņemt priekšā. Samazgāta kārba Un tad arī sākās jautrākais - izrāvu veco blīvslēgu ārā, tūliņ likšu jauno un hujaks, tas neder, jo par mazu. Nezinu kādu man tur veikalā iesmērēja, jo pirku jau labu laiku atpakaļ. Nodomāju, nu hujsņim, beigtajai kārbai, kas virsū arī ieliku jaunus blīvslēgus un gan jau sazāģējot to kārbu, veselu to blīvslēgu dabūšu no vecās kārbas ārā. Runa iet par to augšējo mazo blīvslēgu, kas ir pie tās pārslēdzējsviras. Labi, ceļam nost to kārbu.
Noceļot ķipa beigto kārbu, ieraugu ko tādu, ka gandrīz bedrē aiz sava tizluma iegāzos. Kārba nemaz nebija beigta, bet pēc tās trakās nakts, kad pirms Mazsalacas sabrauciena cēlu motoru iekšā, bija tas sūda sprosts palicis uz kārbas un tāpēc arī nevarēja otrajā un ceturtajā iespraust.
Nu labi, poh... Tagad domāju, ko tur ar tiem blīvslēgiem darīt, jo nu rokas necēlās likt atpakaļ to netīro kārbu, ko tikko nocēlu jau, jo kā nekā arī jauno kārbu tīrot pakāsu kādas 2h. Ieliku tajā jaunajā kārbā to pašu veco blīvslēgu, apsmērēju biš ar hermētiķi un liku vien virsū ar domu, ka nomainīšu pēc iespējas ātrāk un gan jau nesulos tik traki.
Saliku diezgan ātri un forši, un ap pulkstens 5:00 no rīta, ja pareizi atceros, bija laiks ķerties klāt reduktora metināšanai.
Tad liekot kardānu atpakaļ, pamanīju, ka reduktora gala skrūve nav līdz galam savilkta un nodomāju, ka jāpievelk taču... Protams, viens grieziens un skrūve nolūzt.
Labi, ka bija tāds pats reduktors lieks, sametināju to un mainīju nost. Nu un tad jau arī rīts klāt... Bija doma 7:00 izbraukt uz skati un tā, lai visu laicīgi varētu sadarīt, jo vēl bija daudz sīkumi pirms skates plānā, kā piemēram riepas samainīt, spidometrā trūkstošās lampiņas salikt, tauri sataisīt utt. Beigās, tādu nepieciešamāko izdarīju un ap 10:00 laikam no garāžas tik izbraucu. Tad, protams steigā ātri uz skati, nekādas riepas nemainot utt. Lieki piebilst, ka Jelgavā bija jābūt ap 13:00.
Iepraucot CSDD teritorijā uzreiz sapratu, ka smagi kavēsimies.
Beigās jau bija tik daudz zajebal, ka pat tonētās miglas un Xenonu no tālajiem bija slinkums izņemt.
Bet nu, biju gaidījis trakāku drāzienu no CSDD puses, jo nu tomēr metinātais reduktors.
Pa lielam, viss man tur galīgi neuztrauc, tikai tas, ka ABS bloku esmu izravējis un atpakaļ es viņu toč tur normāli nevaru vairs ielikt. Tagad domāju visu sataisīt, lai ir čotka un gaidīt, lai beidzas tā mēnešniece, lai varu iet no sākuma, tik tagad varētu paslēpt tos bremžu trubiņu savienojumus, lai nelec acīs, kur ABS bloks bija.
Lieki piebilst, ka čupa ar divniekiem nemaz nav ierakstīta, piemēram par nestrādājošu tauri, Xenonu utt., arī miglas un lukturus nebiju regulējis. Un kā viņiem tas bremžu stends strādā, es arī nesaprotu - sākumā likās, ka metinājums reduktoram atnācis vaļā.
Skatē protams uzrāva škrobi, kad pamanīju, ka kārba visa ir notecējusi ar svaigi ielieto eļļu... Bonusā tam vēl pamanīju, ka kārbas paduškām uzgriežņus esmu aizmirsis uzlikt. Bet nu pēc skates lietotāja Sidnas garažā ātri tas tika labots un ap 14:00 steidzamies uz Jelgavu. 16:40 iebraucām Rullītī un tad nu ātri pārskrūvēt ratus un uz trases. Trase patika, pasākumu īsti neizbaudīju, jo pašam viss tādā steigā un vēl diezgan lielā nesaprašanā dēļ tā autopilota no negulēšanas... Bet par autiņu ir skaidrs, ka pakaļā obligāti vajag cietākus amjus, hidro ručņiku vajag un jā, protams, kautko vairāk par 2.0. Ziemu gan jau izbraukšu ar šo pašu dzinēju, bet pa ziemu vajadzētu vismaz ieķert B25 no kartera līdz vārstu vākam un tad, gan jau, sakombinējot šo dzinēju ar to, kautkas labāks sanāktu. Nu tas tā, budžeta variantā. Bet tagad vairāk jānokoncentrājas uz to ABS bloku un pārējiem sīkumiem, kas pašam nepatīk. Salons vispār miskaste joprojām.
Kā arī, apsolos turpmāk, rakstīt te kautko biežāk, jo tagad te atkal romāns sanācis.
Sāku ar vadiem, jo tur nu toč bija gateris. Tika izravēti liekie vadi no motortelpas, smuki notīti, salikti normāli štekeri un arī pat saliku uz OEM klipšiem pie tā saucamā televizora tā, lai nekur nekas lieks nerēgojas un nekarājas.
Kad visi vadi bija pārtīti, liekie izravēti un štekeri normāli salikti, tad sāku no savām lampu rezervēm likt kopā vienu normālu komplektu. Beigās sanāca normāls ZKW lampu komplekts ar ''krustiem''. Tad no lietotāja janeks aka kruminsj aka lowzs tika dabūts pakaļējais M3 bampers bez difuzora. Par cik, bampers bija jākrāso, tad pie reizes pārkrāsots kārtīgi arī priekšejais. Paliek tik pakaļējam bamperam difuzoru dabūt un tas arī tiks likts virsū.
Tad nu beidzot liku kopā purnu... Centos salikt cik taisni vien varēju, bet tomēr lāpītais un šķībais bampers kopā ar labo ķīnas spārnu to līdz galam neļāva izdarīt. Bet nu prieks tāpat diezgan liels, jo saliku arī, cik vien varēju, uz oriģinālajām skrūvēm utt.
Slēpts saturs: Parādīt
No tiem R16 MIM diskiem, kas pakaļā bija, nācās gan šķirties, bet nu par to, ja ir interese, varat prasīt auto iepriekšējam īpašniekam. Tapēc tagad man ir visas četras M Contour replikas. R17 8J ET35 un 9J ET45
Tagad laikam sākās jautrākā daļa šajā postā... Protams, nedēļu pirms E36.lv sezonas noslēguma pasākuma tika izlemts, ka man arī tur jābūt. Darāmo darbu saraksts bija ļoti garš, bet nu galvenokārt bija nomainīt kārbu, salikt normālus amjus, uzlikt atpakaļ stūres pastiprinātāju un tukšgaitas regulatoru un protams vēl daudz sīkumus sadarīt, kā piemēram, moldingus visus salikt, sliekšņu uzlikas, salonu sakārtot utt., utjp.
Viss protams iesākās daudzmaz ok, no lietotāja Fujaks krusttēva saņemtas ''pieredzējušas'' JOM koilas kopā ar Koni aizmugures amjiem un self made leņķa kitu. Vakarā jau visu pārjaucu un sakopu Uzliktas gan koilas, gan trūkstošais tukšgaitas regulators un stūres pastiprinātājs - izbraucot likās, ka tas vairs nav tas pats auto.
Laiks bija tik, cik bija un tā jau naktīs miegam tika atvēlēts ļoti maz. Tapēc vienu vakaru pēc darba nodomāju atpūšoties tikai tā sataisīt miglas un ielikt, lai beidzot laicīgi būtu mājās un jau pēc tam ar pilnu sparu varētu pieķerties kārbas maiņai un pārējiem sīkumiem. Protams, miglas arī aizņēma daudz stundas, jo negribēju brutāli uz savilcējiem salikt... Rezultātā sanāca salikt normālos rāmīšos, tik vienu gan nevar noregulēt, bet nu tāpat 80% E36 viņas neregulējas. Pa virsu ir flyeye līmplēve, jo ar tumšajiem lukturiem parastas OEM miglas kautkā neiet kopā, jo par gaišu.
Slēpts saturs: Parādīt
Tad nu arī bija klāt pēdējais vakars, kad palika nomainīt kārbu (neskaitot vēl to, ka viņa bija jānomazgā un blīvslēgus ar eļļu jāsamaina), samontēt riepas un vēl 100 sīkumus sadarīt priekš skates, lai mazāk ko paņemt priekšā. Samazgāta kārba Un tad arī sākās jautrākais - izrāvu veco blīvslēgu ārā, tūliņ likšu jauno un hujaks, tas neder, jo par mazu. Nezinu kādu man tur veikalā iesmērēja, jo pirku jau labu laiku atpakaļ. Nodomāju, nu hujsņim, beigtajai kārbai, kas virsū arī ieliku jaunus blīvslēgus un gan jau sazāģējot to kārbu, veselu to blīvslēgu dabūšu no vecās kārbas ārā. Runa iet par to augšējo mazo blīvslēgu, kas ir pie tās pārslēdzējsviras. Labi, ceļam nost to kārbu.
Noceļot ķipa beigto kārbu, ieraugu ko tādu, ka gandrīz bedrē aiz sava tizluma iegāzos. Kārba nemaz nebija beigta, bet pēc tās trakās nakts, kad pirms Mazsalacas sabrauciena cēlu motoru iekšā, bija tas sūda sprosts palicis uz kārbas un tāpēc arī nevarēja otrajā un ceturtajā iespraust.
Nu labi, poh... Tagad domāju, ko tur ar tiem blīvslēgiem darīt, jo nu rokas necēlās likt atpakaļ to netīro kārbu, ko tikko nocēlu jau, jo kā nekā arī jauno kārbu tīrot pakāsu kādas 2h. Ieliku tajā jaunajā kārbā to pašu veco blīvslēgu, apsmērēju biš ar hermētiķi un liku vien virsū ar domu, ka nomainīšu pēc iespējas ātrāk un gan jau nesulos tik traki.
Saliku diezgan ātri un forši, un ap pulkstens 5:00 no rīta, ja pareizi atceros, bija laiks ķerties klāt reduktora metināšanai.
Tad liekot kardānu atpakaļ, pamanīju, ka reduktora gala skrūve nav līdz galam savilkta un nodomāju, ka jāpievelk taču... Protams, viens grieziens un skrūve nolūzt.
Labi, ka bija tāds pats reduktors lieks, sametināju to un mainīju nost. Nu un tad jau arī rīts klāt... Bija doma 7:00 izbraukt uz skati un tā, lai visu laicīgi varētu sadarīt, jo vēl bija daudz sīkumi pirms skates plānā, kā piemēram riepas samainīt, spidometrā trūkstošās lampiņas salikt, tauri sataisīt utt. Beigās, tādu nepieciešamāko izdarīju un ap 10:00 laikam no garāžas tik izbraucu. Tad, protams steigā ātri uz skati, nekādas riepas nemainot utt. Lieki piebilst, ka Jelgavā bija jābūt ap 13:00.
Iepraucot CSDD teritorijā uzreiz sapratu, ka smagi kavēsimies.
Slēpts saturs: Parādīt
Lieki piebilst, ka čupa ar divniekiem nemaz nav ierakstīta, piemēram par nestrādājošu tauri, Xenonu utt., arī miglas un lukturus nebiju regulējis. Un kā viņiem tas bremžu stends strādā, es arī nesaprotu - sākumā likās, ka metinājums reduktoram atnācis vaļā.
Skatē protams uzrāva škrobi, kad pamanīju, ka kārba visa ir notecējusi ar svaigi ielieto eļļu... Bonusā tam vēl pamanīju, ka kārbas paduškām uzgriežņus esmu aizmirsis uzlikt. Bet nu pēc skates lietotāja Sidnas garažā ātri tas tika labots un ap 14:00 steidzamies uz Jelgavu. 16:40 iebraucām Rullītī un tad nu ātri pārskrūvēt ratus un uz trases. Trase patika, pasākumu īsti neizbaudīju, jo pašam viss tādā steigā un vēl diezgan lielā nesaprašanā dēļ tā autopilota no negulēšanas... Bet par autiņu ir skaidrs, ka pakaļā obligāti vajag cietākus amjus, hidro ručņiku vajag un jā, protams, kautko vairāk par 2.0. Ziemu gan jau izbraukšu ar šo pašu dzinēju, bet pa ziemu vajadzētu vismaz ieķert B25 no kartera līdz vārstu vākam un tad, gan jau, sakombinējot šo dzinēju ar to, kautkas labāks sanāktu. Nu tas tā, budžeta variantā. Bet tagad vairāk jānokoncentrājas uz to ABS bloku un pārējiem sīkumiem, kas pašam nepatīk. Salons vispār miskaste joprojām.
Kā arī, apsolos turpmāk, rakstīt te kautko biežāk, jo tagad te atkal romāns sanācis.
Ja nu vienīgi skrūvējamās
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Kā ar metināto var bremzes atšķirties?
Pieļauju iespēju, ka stends katru ratu atsevišķi mērija, bet nu hvz.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Vai arī nav kalibrēts.
Kad ogre man meginaja nomerit bremzes ar metinatu reduktoru,vinji nevareja to izdarit.mashinu no stenda izmeta araa
ar kompatu pa brugji
Kad es Rīgā gāju savam ar metināto man arī atšķīrās mērījumi bremzēm. Nu ar ABS bloku gan dabūsi pačakarēties, jo tā, kā biji domājis, ka pagaidīsi, ka melnā beidzās un dzīsi atkal. Viņi tās lietas redz un uzreiz pārbauda. Čoms arī tāpat, kā Tu izņēma ABS bloku, tad skatei dabūja likta atpakaļ un laist fake trubas cauri, lai izskatītos, ka ir bloks šancē.
Nu man doma ir darīt tāpat. Lai gan zinu arī čuvakus, kas izgāja ar izravētu bloku. Un arī pirms ravēju ārā to bloku, tepat forumā prasīju, vai TA nepiečakarēsies.
Nu citiem mošk nepamanija, man pirmajā reizē skatē džeks arī pusi nepamanija, kas tam auto trūka, kā piemēram, logu mīzējiem bačoks bija bagāžniekā, kuru džeks nepamanija
Man arī čupu ar pārkapumiem vai nu nepamanīja, vai vienkārši neatcerās vairs, kad rakstīja lapu. Bet nu tagad, kad iešu, jāsaliek viss tā, lai nav kur piesieties.
nu tad iet tas 2.0 ar grėizi saliktajām sadalenēm vai nē ?
Nu šķērsām salikt var un nav tā, ka neiet. Bet tā, ka ahūni iet arī neliekas, jo nu tomēr taču divnieks . Un jūt, ka jauda parādās tieši pie pašām augšām, respektīvi, no 4k sāk celt.
Vajag pret kādu stocku uzskrieties, tad varēs saprast vairāk.
Lai gan tāpat vēl nav viss tur top zustand - tukšgaitā dzirdu, ka kautkur ir gaisa šņākoņa, lai gan apgriezieni baigi neraustas. Un izplūde ir jāpārtaisa, jo esošais izpūtējs ir viss vienā gabalā un bikse viena šķība, līdz ar to pirž garām pie kolektora.
Vajag pret kādu stocku uzskrieties, tad varēs saprast vairāk.
Lai gan tāpat vēl nav viss tur top zustand - tukšgaitā dzirdu, ka kautkur ir gaisa šņākoņa, lai gan apgriezieni baigi neraustas. Un izplūde ir jāpārtaisa, jo esošais izpūtējs ir viss vienā gabalā un bikse viena šķība, līdz ar to pirž garām pie kolektora.
Respect par neatlaidību un attieksmi! Ar interesi sekošu līdzi turpmākajiem update.
Skrūvējamais halfcage būtu tēma :fuckthepolice:Nixon rakstīja:Ja nu vienīgi skrūvējamās
Tollmar rakstīja:Respect par neatlaidību un attieksmi! Ar interesi sekošu līdzi turpmākajiem update.
Hafcage skaitās tikai tas, kas aiz beņķiem sākas? Ja jā, tad tādu diezgan vienkārši uztaisīt.kars rakstīja:Skrūvējamais halfcage būtu tēma :fuckthepolice:Nixon rakstīja:Ja nu vienīgi skrūvējamās
Es jau sen par ko šitādu sapņoju.
1. doršība
2. virsbūves stingrība krietni uzlabojās, kas tādam vecam auto kā e36 ir ļoti no svara
Importijā nereti novērojams ka iekš šitajiem vecajiem zārkiem (e30/e36/golf1/2 utml.), ir pusbūris vai būris un tas skaitās normāli un rekomendēti (arī pa ielu braucot) pie mums kkā nav iegājies.. dēļ csdd
2. virsbūves stingrība krietni uzlabojās, kas tādam vecam auto kā e36 ir ļoti no svara
Importijā nereti novērojams ka iekš šitajiem vecajiem zārkiem (e30/e36/golf1/2 utml.), ir pusbūris vai būris un tas skaitās normāli un rekomendēti (arī pa ielu braucot) pie mums kkā nav iegājies.. dēļ csdd
Uztisi pēc tam man arī $
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 32
- chevron_right