E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 11
- chevron_right
youyouyou, darbi nerimstas ne uz mirkli
ķip gatavojamies Teperim, gribētos beidzot norm nobraukt
par koķeni, netaisos pagaidām neko darīt šim motora kamēr viņš brauc
kgan jāteic ka kkas augšā galvā ne ta piegrab, bet drīzāk varētu teikt rezonē brīžiem, nezinu, tur kāda plāksne bija augšā, kas varētu būt atskrūvējusies vai hz, ķēde?
tālāk, sataisīju spoles pa taisno uz svecēm, lai nav lieku vadu, viss ir pa taisno un aiziet
šito visu nafig.. ..ar Fretkas palīdzību no Gustiņa dabūta plāksne un aiziet... liekas būs diezgan ok tād nākamais uzdevums bija piesēdināt aizmuguri, lai ir super super saķerīte un labāk vadās
pirms, itkā vajadzētu būt stock kompakta atsperēm ar e30 ''sarkanajām''
bet nu būs pa nedaudz vairāk kā centimetru augstāk...visdrīzāk, jo atceros ka teperī parasti bija baigi dziļās špūres, un tā aizmugure varētu vilkties pa zemi nav brīnums, ka likās ka mašīna stāv šķībi uztaisīta savirze, rati pr. -1,6* iegāzti un 0 TOE, nezinu vai ir labāk, bet savādāk braucas, kā ne kā, vairāk kā pusgadu mašīna brauca ar savirzi kas uzlikta uz aci
garage laif
vēl šis tas atlicis, bet pa lielam auto gatavs. varbūt kāds var piedāvāt pa lēto m buferi? var būt defekti, moldingus utt neko nevajag.
ķip gatavojamies Teperim, gribētos beidzot norm nobraukt
par koķeni, netaisos pagaidām neko darīt šim motora kamēr viņš brauc
kgan jāteic ka kkas augšā galvā ne ta piegrab, bet drīzāk varētu teikt rezonē brīžiem, nezinu, tur kāda plāksne bija augšā, kas varētu būt atskrūvējusies vai hz, ķēde?
tālāk, sataisīju spoles pa taisno uz svecēm, lai nav lieku vadu, viss ir pa taisno un aiziet
šito visu nafig.. ..ar Fretkas palīdzību no Gustiņa dabūta plāksne un aiziet... liekas būs diezgan ok tād nākamais uzdevums bija piesēdināt aizmuguri, lai ir super super saķerīte un labāk vadās
pirms, itkā vajadzētu būt stock kompakta atsperēm ar e30 ''sarkanajām''
bet nu būs pa nedaudz vairāk kā centimetru augstāk...visdrīzāk, jo atceros ka teperī parasti bija baigi dziļās špūres, un tā aizmugure varētu vilkties pa zemi nav brīnums, ka likās ka mašīna stāv šķībi uztaisīta savirze, rati pr. -1,6* iegāzti un 0 TOE, nezinu vai ir labāk, bet savādāk braucas, kā ne kā, vairāk kā pusgadu mašīna brauca ar savirzi kas uzlikta uz aci
garage laif
vēl šis tas atlicis, bet pa lielam auto gatavs. varbūt kāds var piedāvāt pa lēto m buferi? var būt defekti, moldingus utt neko nevajag.
M Power or no power..
tātad pirmais vasaras sprints aizvadīts, mašīna gandrīz izturējusi, kā jau sportā pienākas, viss notiek pirms gonkas
iepriekšējajā vakarā samainīju ārējo balsta šarnīru, kurš čīkstēja, un izrādās arī jau labi kustējās, ko gan nevarēja nemaz dzirdēt
un piecēlām aizmuguri pa pusotru sanķiku, tīri ķeksīša pēc
tālāk pēdējais vakars pirms gonkas... savācu ripuļus... beidzot sporta riepas samontēju, izskatās labi tālāk braucam uz krāsotavu, lai nedaudz piepucētu un viss būtu tad gatavs... pa ceļam normālas čūskas taisam lai saprastu kā turās un tā. iebraucu krāsotavā, noslāpētam grozu stūri, lai saprastu cik traki ķeras riepas pret lanžeronu un herasj, aiziet pa brīvo
standarta e36 problēma..protams, labi ka tas notika tagad un stāvot uz vietas... tālāk protams sročna vajag nomainīt, pirmais variants bija salikt esošo pa cieto, pagaidu variantā.. bet sūdu, protams, viens krustiņš nespēj to visu tā čotka sagrozīt un ķērās stūre, tālāk zvans čomam, un braucam pēc e34 krustiņa kamēr izjaucu, saliku, izjaucu, izjaucu e34, saliku šito, pusnakts klāt un nekas skaistumam netika paspēts sadarīt, tik cik līmes pēdas no noplēstajiem numuriem notīrītas
kkādos 1nos naktī samazgājām to lamatu, tālāk jābrauc pāris stundas pagulēt parks gana pilns gonka tika aizvadīta bez nekādiem trakiem starpgadījumiem, vien buferi dabūja trūkties, nolūza izpūtējs aiz vidus bunduļa, bet veiksmīgi, un nekrita nost, ūn motors uzkarstot eļļai sāka dīvaini skanēt, kā padzisa, viss norm, nu neskaitot ķēdes grabēšanu..kgan mož tā bij tā pati ķēde, tikai stiprāk
oi... BET tika sataisīts uz vietas aizmugures buferis, kā vienu reizi tika norauts, tā pēctam pēc katra brauciena...nu vismaz Kretīna... bija jāliek atpakaļ pa jaunu jauna izpūtēja vieta pēc gonkas varēja braukāties, kko paākstījāmies, amītis atkal atskrūvējās, bet gana ātri tika atklāts un pievilkts
braukājām tik ilgi kamēr praktiski beidzās bendzīns, sāka raustīties, tad metām mieru :reeka: kko prikola pēc iefilmējām
es prātīgi
Arča ne tik prātīgi bet ar kļūdiņu
kkā tā pagaidām,
un nu...atpakaļ uz garāžu
iepriekšējajā vakarā samainīju ārējo balsta šarnīru, kurš čīkstēja, un izrādās arī jau labi kustējās, ko gan nevarēja nemaz dzirdēt
un piecēlām aizmuguri pa pusotru sanķiku, tīri ķeksīša pēc
tālāk pēdējais vakars pirms gonkas... savācu ripuļus... beidzot sporta riepas samontēju, izskatās labi tālāk braucam uz krāsotavu, lai nedaudz piepucētu un viss būtu tad gatavs... pa ceļam normālas čūskas taisam lai saprastu kā turās un tā. iebraucu krāsotavā, noslāpētam grozu stūri, lai saprastu cik traki ķeras riepas pret lanžeronu un herasj, aiziet pa brīvo
standarta e36 problēma..protams, labi ka tas notika tagad un stāvot uz vietas... tālāk protams sročna vajag nomainīt, pirmais variants bija salikt esošo pa cieto, pagaidu variantā.. bet sūdu, protams, viens krustiņš nespēj to visu tā čotka sagrozīt un ķērās stūre, tālāk zvans čomam, un braucam pēc e34 krustiņa kamēr izjaucu, saliku, izjaucu, izjaucu e34, saliku šito, pusnakts klāt un nekas skaistumam netika paspēts sadarīt, tik cik līmes pēdas no noplēstajiem numuriem notīrītas
kkādos 1nos naktī samazgājām to lamatu, tālāk jābrauc pāris stundas pagulēt parks gana pilns gonka tika aizvadīta bez nekādiem trakiem starpgadījumiem, vien buferi dabūja trūkties, nolūza izpūtējs aiz vidus bunduļa, bet veiksmīgi, un nekrita nost, ūn motors uzkarstot eļļai sāka dīvaini skanēt, kā padzisa, viss norm, nu neskaitot ķēdes grabēšanu..kgan mož tā bij tā pati ķēde, tikai stiprāk
oi... BET tika sataisīts uz vietas aizmugures buferis, kā vienu reizi tika norauts, tā pēctam pēc katra brauciena...nu vismaz Kretīna... bija jāliek atpakaļ pa jaunu jauna izpūtēja vieta pēc gonkas varēja braukāties, kko paākstījāmies, amītis atkal atskrūvējās, bet gana ātri tika atklāts un pievilkts
braukājām tik ilgi kamēr praktiski beidzās bendzīns, sāka raustīties, tad metām mieru :reeka: kko prikola pēc iefilmējām
es prātīgi
Arča ne tik prātīgi bet ar kļūdiņu
kkā tā pagaidām,
un nu...atpakaļ uz garāžu
M Power or no power..
yoyo yoo
dzirdēju ka tuvojas kādas gonkāāās, tāpēc kompakts tām netiek gatavots..
reāli tā arī ir, tiek vnk salabotas iepriekšējās nepilnības
atradās pāris foto no Tepera
rally ir pamatotas aizdomas, ka moldings priekšā ritenim, ir no šīs pašas mašīnas tātad, bija runa par to ka nolūza izpūtējs, nu jā, plus karstuma aizsarga arī vairs nav, nav viņš tik ļoti vajadzīgs
turbo soma...tfu liesmu slāpētāja soma oppan
vietā iemetināju citu, nedaudz garāku, viss tiptop stāsts no mpack life...
nomnom tālāk, sāka kustēties stūre, uz augšu/leju, uz sāniem,
norāvu stūri, nomainīju gultni kas tur nāk, kustās mazāk, bet problēma neatrisinājās
parādījās, pēc stūres krustiņa maiņas un biš pastiprnājās pēc tam gonkā. Viens kolēga teica, ka mož visa kalonka ir iesitusies uz salonu kad mainīju/situ virsū stūres krustiņu, hz, mēģināju pasist atpakaļ no salona puses...nesanāca
jo rēāli tas variants liekas varētu būt pareizs, bet, atpakaļ tā kalonka nesitās, jo noraujot stūri, ir divi tie gredzeni, pirmais uzreiz aiz stūres, otrs aiz tā sprostgredzena, ja to otro gredzenu pispiež nedaudz pie gultņa, viss ir ok, respektīvi ,ja kalonkas stienis būtu pa kādi 5mm dziļāk, sprosts uz kalonkas to gredzenu piespiestu, bet tagad tas otrais gredzens tur brīvi slidinās :hvz: kustās biš mazāk, bet nu kā vajag vēl nav un tad pats skumjākais brīdis....
m poket gōne..... tik daudz skaistu brīžu kopā...bet tur vairs tiešām nebija ko salapīt
kā arī pēdējais sitiens pret riepu ir bijis gana letāls, balku knapi varēja noņemt, jo biaj tik līka ka dūrās restē zem lukturiem, un kronšteins arī galīgi aizlocījeis prom, nācās zu 1nas skrūves pievilkt jauno buferi tad vēl atradām kur palika centrālā utttt...kkad drīz iemetīšu vēl kādu apdeitu ganjau, cīnamies ar putekļiem salonā, nēnormāli nāk iekšā putekļi, no bagāžas nodalījuma, vainīgie elementi itkā nodiagnosticēti, būs atskaite
dzirdēju ka tuvojas kādas gonkāāās, tāpēc kompakts tām netiek gatavots..
reāli tā arī ir, tiek vnk salabotas iepriekšējās nepilnības
atradās pāris foto no Tepera
rally ir pamatotas aizdomas, ka moldings priekšā ritenim, ir no šīs pašas mašīnas tātad, bija runa par to ka nolūza izpūtējs, nu jā, plus karstuma aizsarga arī vairs nav, nav viņš tik ļoti vajadzīgs
turbo soma...tfu liesmu slāpētāja soma oppan
vietā iemetināju citu, nedaudz garāku, viss tiptop stāsts no mpack life...
nomnom tālāk, sāka kustēties stūre, uz augšu/leju, uz sāniem,
norāvu stūri, nomainīju gultni kas tur nāk, kustās mazāk, bet problēma neatrisinājās
parādījās, pēc stūres krustiņa maiņas un biš pastiprnājās pēc tam gonkā. Viens kolēga teica, ka mož visa kalonka ir iesitusies uz salonu kad mainīju/situ virsū stūres krustiņu, hz, mēģināju pasist atpakaļ no salona puses...nesanāca
jo rēāli tas variants liekas varētu būt pareizs, bet, atpakaļ tā kalonka nesitās, jo noraujot stūri, ir divi tie gredzeni, pirmais uzreiz aiz stūres, otrs aiz tā sprostgredzena, ja to otro gredzenu pispiež nedaudz pie gultņa, viss ir ok, respektīvi ,ja kalonkas stienis būtu pa kādi 5mm dziļāk, sprosts uz kalonkas to gredzenu piespiestu, bet tagad tas otrais gredzens tur brīvi slidinās :hvz: kustās biš mazāk, bet nu kā vajag vēl nav un tad pats skumjākais brīdis....
m poket gōne..... tik daudz skaistu brīžu kopā...bet tur vairs tiešām nebija ko salapīt
kā arī pēdējais sitiens pret riepu ir bijis gana letāls, balku knapi varēja noņemt, jo biaj tik līka ka dūrās restē zem lukturiem, un kronšteins arī galīgi aizlocījeis prom, nācās zu 1nas skrūves pievilkt jauno buferi tad vēl atradām kur palika centrālā utttt...kkad drīz iemetīšu vēl kādu apdeitu ganjau, cīnamies ar putekļiem salonā, nēnormāli nāk iekšā putekļi, no bagāžas nodalījuma, vainīgie elementi itkā nodiagnosticēti, būs atskaite
M Power or no power..
Tiešām interesanti lasīt
Labs! Gaidu nakamo update
Butu zinājis, ka man priekšā izskries āpsis, būtu Jums atdevis to savu pakas buferi.
tas āpsis bija pazīstams, teica gribēja vnk tuvumā apskatīties tavu buferiNixon rakstīja:Butu zinājis, ka man priekšā izskries āpsis, būtu Jums atdevis to savu pakas buferi.
tā vnk bija zīme no augšas
M Power or no power..
Kool topic
...tātad
tūnings nerimst un skaidrs ka kompots ir lēns
pēc kārtas, cik atceros..
pienāca brīdis mainīt klučus, tā kā iepriekš bija neventilējamās bremzes un suportus vajadzēja pārjaukt, tika pieņemts diezgan loģisks lēmums, ka nav jēgas taisīt neventilējamās bremzes, tāpēc tika ieķerti ventilējamie diski(protams lietoti ) un suporti. saliku remkomplektus, jaunus virzuļus un aiziet. kluči... bija jau doma par spōrta klučiem, bet beigās atmetos un uzliku kko vnk normālu standarta. tālāk...turpinam dabūt svaru nost, katrs grams ir svarīgs
...tu tāpat nestrādā jauni durvju apšuvumi, no alumīnija, tiesa, ar dabūto materiālu pagaidām pietika tikai 1 durvīm..
ōld, romantic red saloon sport and style tālāk, tika meklēti un atrasti kasjaki putekļu nākšanai salonā, līdz ko tas tika novērsts, mašīnai tika veikta ķīmiskā salonam
tak kkādi pilnīgi bezjēdzīgi darbi
stilīgas lampas, kuras gan laikam plēsīšu nost
yēēē'..weeeed pārlīmēju durvīm melno kanti, savādāk spīdēja cauri sarkanā krāsa un tad interesantākais..vismaz pašam.
tā kā tuvākā gonka bija gaidāma RSS Rullītī, bet sekojot līdzi bija pamatotas aizdomas, ka tā tiks atcelta tāpat kā 1. posms, bija skaidrs, ka jāpaķer kkas jauns, un jā...Minišoseja, kkas pilnīgi jauns man, vēljovairāk, pa asfaltu es nemāku braukt
No sākuma domāju vnk aizbruakšu uz treniņu paskatīties kas un kā tur.
viss nepieciešamais bija savākts, nedaudz jau kavēju, tūlīt braukšu uz lielpilsētu, bet čot baigi smaržo pēc degvielas, un tā ka nevis pārlej un no izpūtēja, bet reāli, kkur sulo, foooooook
un protams, super vietā, vispāŗ besī šis is'a degvielas pievada risinājums..bet nu gana easy fix, pacēlu malā kolektoru un gatavs nu jā, treninš bija pa slapju segumu, arī uzreiz tip grūtākais ceļš
braucu ar uniroyalu rainsport 3, jāteic saķere likās ļoti laba. 2. iebraucienā bija tikko uzlijis, un sapratu ka taisnē jaunais asfalts slapjš ir slidens
un te video no 3. iebrauciena, baigais fail sanāca ar degvielu, itkā bija pietiekoši daudz, bet reāli nenormāli rija degvielu, un beigās praktiski beidzās
izbraucot treniņu bija skaidrs, ka reāli ir štelle šis pasākums.
tā kā nāk Jāņi utt, vajadzēja pietaupīt piķi, bet nu....stulbais amatieru autosports...
atņēmu e30tajam riepas un samontēju uz kompata 5,stila un tad jau minišosejas 3. posma gonka.
šķiet kompaktam nekad nebija bijušas tik zema profila riepas
un tagad jau sanāca pirmā reize ar tādiem pusslikiem uz sausa un lielā trasē, dēēēēēm.... tad nu pirmais brauciens, sapratu ka ātrums pavisam cits, saķere laba....pedālis gandriz visu laiku grīdā
un tā tas izvērtās mjā vispār nedēļas statiskika bija iznīcināti četri e36 spoguļi vienā nedēļā
bet nu tika salabots, un varēju turpināt braukt. pēc tam 1. iebrauciens pārbraucot bija kāds bija, sanāca arī pa kādam pārpratumam, bet viss beidzās labi.
un tad 2. iebrauciens, te arī sanāca uzbraukt labāko laiku, bet pēdējā aplī kkas izbeidzās, joprojām nezinu kas, nēesmu arī meklējis, kamēr mainīju riepas pastāvēja un viss aizgāja un vēl norm fail pašās beigās
skaidrs, ka pašreizējais piekares setups nebija īsti piemērots šīm gonkām, bet likās gana stabils, kā arī metinātais šosejā arī laikam nav gudrākais variants(īpaši uz slapja ), un absolūti skaidrs, ka ar standarta is'u reāli nav ko darīt 2000 klasē, ja nu vienīgi pienest ūdeni typR hondām utt kgan no dažām atpaliku tikai nedaudz, protams, kā jau teicu, nemāku es asfaltu īsti, bet nu emocijas un pasākums ļoti labs!
aaand guess who will be back....
tūnings nerimst un skaidrs ka kompots ir lēns
pēc kārtas, cik atceros..
pienāca brīdis mainīt klučus, tā kā iepriekš bija neventilējamās bremzes un suportus vajadzēja pārjaukt, tika pieņemts diezgan loģisks lēmums, ka nav jēgas taisīt neventilējamās bremzes, tāpēc tika ieķerti ventilējamie diski(protams lietoti ) un suporti. saliku remkomplektus, jaunus virzuļus un aiziet. kluči... bija jau doma par spōrta klučiem, bet beigās atmetos un uzliku kko vnk normālu standarta. tālāk...turpinam dabūt svaru nost, katrs grams ir svarīgs
...tu tāpat nestrādā jauni durvju apšuvumi, no alumīnija, tiesa, ar dabūto materiālu pagaidām pietika tikai 1 durvīm..
ōld, romantic red saloon sport and style tālāk, tika meklēti un atrasti kasjaki putekļu nākšanai salonā, līdz ko tas tika novērsts, mašīnai tika veikta ķīmiskā salonam
tak kkādi pilnīgi bezjēdzīgi darbi
stilīgas lampas, kuras gan laikam plēsīšu nost
yēēē'..weeeed pārlīmēju durvīm melno kanti, savādāk spīdēja cauri sarkanā krāsa un tad interesantākais..vismaz pašam.
tā kā tuvākā gonka bija gaidāma RSS Rullītī, bet sekojot līdzi bija pamatotas aizdomas, ka tā tiks atcelta tāpat kā 1. posms, bija skaidrs, ka jāpaķer kkas jauns, un jā...Minišoseja, kkas pilnīgi jauns man, vēljovairāk, pa asfaltu es nemāku braukt
No sākuma domāju vnk aizbruakšu uz treniņu paskatīties kas un kā tur.
viss nepieciešamais bija savākts, nedaudz jau kavēju, tūlīt braukšu uz lielpilsētu, bet čot baigi smaržo pēc degvielas, un tā ka nevis pārlej un no izpūtēja, bet reāli, kkur sulo, foooooook
un protams, super vietā, vispāŗ besī šis is'a degvielas pievada risinājums..bet nu gana easy fix, pacēlu malā kolektoru un gatavs nu jā, treninš bija pa slapju segumu, arī uzreiz tip grūtākais ceļš
braucu ar uniroyalu rainsport 3, jāteic saķere likās ļoti laba. 2. iebraucienā bija tikko uzlijis, un sapratu ka taisnē jaunais asfalts slapjš ir slidens
un te video no 3. iebrauciena, baigais fail sanāca ar degvielu, itkā bija pietiekoši daudz, bet reāli nenormāli rija degvielu, un beigās praktiski beidzās
izbraucot treniņu bija skaidrs, ka reāli ir štelle šis pasākums.
tā kā nāk Jāņi utt, vajadzēja pietaupīt piķi, bet nu....stulbais amatieru autosports...
atņēmu e30tajam riepas un samontēju uz kompata 5,stila un tad jau minišosejas 3. posma gonka.
šķiet kompaktam nekad nebija bijušas tik zema profila riepas
un tagad jau sanāca pirmā reize ar tādiem pusslikiem uz sausa un lielā trasē, dēēēēēm.... tad nu pirmais brauciens, sapratu ka ātrums pavisam cits, saķere laba....pedālis gandriz visu laiku grīdā
un tā tas izvērtās mjā vispār nedēļas statiskika bija iznīcināti četri e36 spoguļi vienā nedēļā
bet nu tika salabots, un varēju turpināt braukt. pēc tam 1. iebrauciens pārbraucot bija kāds bija, sanāca arī pa kādam pārpratumam, bet viss beidzās labi.
un tad 2. iebrauciens, te arī sanāca uzbraukt labāko laiku, bet pēdējā aplī kkas izbeidzās, joprojām nezinu kas, nēesmu arī meklējis, kamēr mainīju riepas pastāvēja un viss aizgāja un vēl norm fail pašās beigās
skaidrs, ka pašreizējais piekares setups nebija īsti piemērots šīm gonkām, bet likās gana stabils, kā arī metinātais šosejā arī laikam nav gudrākais variants(īpaši uz slapja ), un absolūti skaidrs, ka ar standarta is'u reāli nav ko darīt 2000 klasē, ja nu vienīgi pienest ūdeni typR hondām utt kgan no dažām atpaliku tikai nedaudz, protams, kā jau teicu, nemāku es asfaltu īsti, bet nu emocijas un pasākums ļoti labs!
aaand guess who will be back....
Pēdējais labojis A bit - 18 Jūn 2017, 18:04, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Labdien!
..tātad, piedzīvojumu brauciens nebeidzas
Pēc minišosē nākamais izbrauciens sanāca Teperis Smiltene, fēina grunts trasīte.
Minišoseja mašīnai nekādus nopietnus bojājumus nenodarīja, izņemot izsistu stiklu - easy fix un salauztus spoguļus, same here.
Protams, joprojām skaidrs ka mašīna ir jādabuj ātrāka, lai būtu kaut nedaudz vairāk iespējams konkurēt ar diuastoņ uc ''zvēriem''
Pēc visiem nostāstiem, kā arī interneta leģēndām vispasaules internetā, tad divi pa lielam vienīgi tūni ko ir vērts darīt tam Is'am un vajadzētu būt jūtamam rezultātam ir čipiks un viegls vienmasas spararats, pārsvarā tas būtu m20 sajūgs komplektā.
tātad... kompis tika nodots AF lai iemuķī kādu čipiksu, paralēli mašīnu aizvilkām uz boksu lai uzliktu citu sajūgu.
tā kā garāžā mētājās mans vecais sajūgs no mana e30, tas tika likts lietā
tāpat arī sparats, tā kā nomainīju sev uz vieglāku, palika vecais no m20, arī tas iet virsū.
abi kopā, pa kreisi, tas aizgāja uz manu m20b30, pa labi spararats no m20b25 pēdējo gadu ar fleksi nogriezām dibenu, stokā sanāk bija 8.5kg un novirpojot palika 6.5kg ? (vai 7.5..neatceros precīzi) noraujam kārbu, pie reizes tiek atklāts viens no eļļas noplūdes cēloņiem..samainam blīvslēgu tālāk sākam riktēk kko atpakaļ
liekot m20 sparatu, parasti ir problēmas ar tā uzlikšanu, jo kartera ribas atduras bret spararata aizmuguri, tā kā mēs viņu apvirpojām, tad te viss īzī otra epopeja, m20 un m42 atšķiras spararatam zobvainagi, bet nu pietiek ar bendiksa nomaiņu, sākumā biju uzsūtījis bendiksu pēc oem numuriem ko atradu netā, priekš šīs receptes, bet beigās tas izrādījās galīgi greizs, naktī rāvām uz veikalu un izdevās piemeklēt vnk rokoties pa noliktavu tālāk liekam visu kopā, kas arī noritēja bez starpgadījumiem, tātad beigās ir viss sajūgs no m20, kopā uz visu sajūga masu sanāk ieekonomēt 2kg, bet galvenais uz ko norādīja amurikāni, ka masas centrs vairs nav pa ārējo aploci, bet vairāk uz visu plakni un protams svars biš nost.
vienīgi saliekot pirmais sajūga testa spiediens.....aiziet grīdā...fāāāāk :reeka: bet nu beigās tā bija vnk atgaisošanas vaina, un sajūgs ir darba kārtībā. Plus vēl tika uzlikta jauna zonde, lai jau motors labāk zinātu kas notiek viņā.
..pēcāk atnāk arī kompis ar čipiksu, uzliekam, iedarbinam, viss rūc, yēēē. Izbraucam testdraivu...............nav ko teikt...reāli vispār nekādas starpības, un vispār atvelkot/velkot pie gala liekas ka vispār čābīgi ceļ nu tā nevar būt...un tad sākās..
domāju mož kkas motora vadībai konkretna nav, tā uz ātro nolasam kļūdas, nekā īsti nav, nu lab.
tālāk domāju mož kkas nav ar aizdedzi.
nomainam sveces, pie reizes nočekojam aizdedzes sistēmu kopumā, pīpītes, spoļu visuālais utt. 4 3 2 1 pēc to nomaiņas, protams, nekas īsti nemainījās
tagad pēc gonkas kad bija izskrūvētas sveces(tip jaunās kas bija saliktas), visām izolatori bija perfekti balti, nekādu uzdegumu uz kontaktiem nebija, izskatījās ļoti smukas.
tas viss notika pāris dienas pirms Smiltenes, beigās vairs nebij laika neko vairāk apskatīties, tik cik uzcēlām uz pacēlāja, pārvilk/nočekot piekari, jo parādījās kkāds dīvains sitiens strauji dodot virsū, tākā reduktos būtu vālā, tā kā kas, bet nekas īsti netika atrasts un tad jau aiziet, uz sačiem
Kā jau visiem zināms, vasara padevusies diezgan lietaina, Teperī segums reāli ir mālains, un māls plus daudz lietus, ir šāusmīgs ķepeklis, kas arī dienas sākumā bija trasē
kā ierasts braucām divās klasēs RWD open ar Uniroyali un RWD sport, kur čoms iedeva nopēst gruntenes R800 Kumhas
pēcsacensību treniņi piebeidza gruntenes pavisam :liselli:
:muchsport: šajā brīdī gonka bija apstādināta, jo priekšā bija trasē iebuksējusi mašīna...gaidījām džipu...tā ka saprotiet paši, kādi bija apstākļi
spōrt :tikmēr boksos: fotogrāfs biš priekšu apgraizīja pa lielam viss beidzās bez starpgadījumiem, kkur biš aizķertas riepas utt, sīkumi, tik cik izpūtējam gumija pārplīsa un nokrita pūtējs....nebiju pārtaisījis stiprinājumu, kas bija jau sen jāizdara vienīgi panna vnk pilna ar mālu piestumta utt.
čempionu auto, Artuks paķēra 3. vietu spōrt klasē tālāk aizbruacām mājās un turpinājām epopeju ar auto neiešanu.
reāli trasē braucot ar 2ro bija biš pa isu, kā iemet 3šajā tā knāpi paātrinās, gurst vēlā pēcpusdienā kad braukājām tip treniņus, trase bija pažuvusi, un ātrums pieauga, tad jau arī ar 3šo varēja norm pabraukt, bet nu nav nopietni..
tātad..vēl viens no variantiem, degvielas spiediens krītās velkot... bet arī te viss čotka...sūds...
āāā, vēl tagad ir uzlikts 3.5bar regulators no m50b25tip
tālāk gribējām samainīt ķēdi, plus laipas kkādas normālas tika sakasītas (jaunas ir tikai oem).
pie reizes samērījām kompresiju, gandrīz identiski 14bar visos cilindros...sūds..
bet nu beigās izplūdes sadalene laikam nebija īīīsti pareizi, nācās pārregulēt, tagad viss salikts, nevar saprast, mož nedaudz savādāk iet. Jāteic paldies AF par čipiksa sakārtošanu, kā arī to ka neatmetās un mēģināja dot kādus padomus kur meklēt vainu, kādēļ motors tip neiet utt
āāā, salikām motoru, čoms saka, ka diezgan zolīda grīda priekš e36 šitam esot, uz ko es teicu, mhm, kātad, nav jau nemaz ar tik rožaina, norādu uz grīdu aizmugurē pirms bākas, un stāstu, kā jau vienu tilta sijas vietu pārmetināju pagāšgad....un pēkši šis spīdi na ar lukturīti......ēēēēm, te jau tev arī ir izlūzis.....BINGŌ un tagad iz izlūzusi otra bukses vieta. supēr!
kkā tā, cik nu atceros, mēģinālu lōgistiski sadrukāt. tiekamies trasē! #mundierismotorsport
..tātad, piedzīvojumu brauciens nebeidzas
Pēc minišosē nākamais izbrauciens sanāca Teperis Smiltene, fēina grunts trasīte.
Minišoseja mašīnai nekādus nopietnus bojājumus nenodarīja, izņemot izsistu stiklu - easy fix un salauztus spoguļus, same here.
Protams, joprojām skaidrs ka mašīna ir jādabuj ātrāka, lai būtu kaut nedaudz vairāk iespējams konkurēt ar diuastoņ uc ''zvēriem''
Pēc visiem nostāstiem, kā arī interneta leģēndām vispasaules internetā, tad divi pa lielam vienīgi tūni ko ir vērts darīt tam Is'am un vajadzētu būt jūtamam rezultātam ir čipiks un viegls vienmasas spararats, pārsvarā tas būtu m20 sajūgs komplektā.
tātad... kompis tika nodots AF lai iemuķī kādu čipiksu, paralēli mašīnu aizvilkām uz boksu lai uzliktu citu sajūgu.
tā kā garāžā mētājās mans vecais sajūgs no mana e30, tas tika likts lietā
tāpat arī sparats, tā kā nomainīju sev uz vieglāku, palika vecais no m20, arī tas iet virsū.
abi kopā, pa kreisi, tas aizgāja uz manu m20b30, pa labi spararats no m20b25 pēdējo gadu ar fleksi nogriezām dibenu, stokā sanāk bija 8.5kg un novirpojot palika 6.5kg ? (vai 7.5..neatceros precīzi) noraujam kārbu, pie reizes tiek atklāts viens no eļļas noplūdes cēloņiem..samainam blīvslēgu tālāk sākam riktēk kko atpakaļ
liekot m20 sparatu, parasti ir problēmas ar tā uzlikšanu, jo kartera ribas atduras bret spararata aizmuguri, tā kā mēs viņu apvirpojām, tad te viss īzī otra epopeja, m20 un m42 atšķiras spararatam zobvainagi, bet nu pietiek ar bendiksa nomaiņu, sākumā biju uzsūtījis bendiksu pēc oem numuriem ko atradu netā, priekš šīs receptes, bet beigās tas izrādījās galīgi greizs, naktī rāvām uz veikalu un izdevās piemeklēt vnk rokoties pa noliktavu tālāk liekam visu kopā, kas arī noritēja bez starpgadījumiem, tātad beigās ir viss sajūgs no m20, kopā uz visu sajūga masu sanāk ieekonomēt 2kg, bet galvenais uz ko norādīja amurikāni, ka masas centrs vairs nav pa ārējo aploci, bet vairāk uz visu plakni un protams svars biš nost.
vienīgi saliekot pirmais sajūga testa spiediens.....aiziet grīdā...fāāāāk :reeka: bet nu beigās tā bija vnk atgaisošanas vaina, un sajūgs ir darba kārtībā. Plus vēl tika uzlikta jauna zonde, lai jau motors labāk zinātu kas notiek viņā.
..pēcāk atnāk arī kompis ar čipiksu, uzliekam, iedarbinam, viss rūc, yēēē. Izbraucam testdraivu...............nav ko teikt...reāli vispār nekādas starpības, un vispār atvelkot/velkot pie gala liekas ka vispār čābīgi ceļ nu tā nevar būt...un tad sākās..
domāju mož kkas motora vadībai konkretna nav, tā uz ātro nolasam kļūdas, nekā īsti nav, nu lab.
tālāk domāju mož kkas nav ar aizdedzi.
nomainam sveces, pie reizes nočekojam aizdedzes sistēmu kopumā, pīpītes, spoļu visuālais utt. 4 3 2 1 pēc to nomaiņas, protams, nekas īsti nemainījās
tagad pēc gonkas kad bija izskrūvētas sveces(tip jaunās kas bija saliktas), visām izolatori bija perfekti balti, nekādu uzdegumu uz kontaktiem nebija, izskatījās ļoti smukas.
tas viss notika pāris dienas pirms Smiltenes, beigās vairs nebij laika neko vairāk apskatīties, tik cik uzcēlām uz pacēlāja, pārvilk/nočekot piekari, jo parādījās kkāds dīvains sitiens strauji dodot virsū, tākā reduktos būtu vālā, tā kā kas, bet nekas īsti netika atrasts un tad jau aiziet, uz sačiem
Kā jau visiem zināms, vasara padevusies diezgan lietaina, Teperī segums reāli ir mālains, un māls plus daudz lietus, ir šāusmīgs ķepeklis, kas arī dienas sākumā bija trasē
kā ierasts braucām divās klasēs RWD open ar Uniroyali un RWD sport, kur čoms iedeva nopēst gruntenes R800 Kumhas
pēcsacensību treniņi piebeidza gruntenes pavisam :liselli:
:muchsport: šajā brīdī gonka bija apstādināta, jo priekšā bija trasē iebuksējusi mašīna...gaidījām džipu...tā ka saprotiet paši, kādi bija apstākļi
spōrt :tikmēr boksos: fotogrāfs biš priekšu apgraizīja pa lielam viss beidzās bez starpgadījumiem, kkur biš aizķertas riepas utt, sīkumi, tik cik izpūtējam gumija pārplīsa un nokrita pūtējs....nebiju pārtaisījis stiprinājumu, kas bija jau sen jāizdara vienīgi panna vnk pilna ar mālu piestumta utt.
čempionu auto, Artuks paķēra 3. vietu spōrt klasē tālāk aizbruacām mājās un turpinājām epopeju ar auto neiešanu.
reāli trasē braucot ar 2ro bija biš pa isu, kā iemet 3šajā tā knāpi paātrinās, gurst vēlā pēcpusdienā kad braukājām tip treniņus, trase bija pažuvusi, un ātrums pieauga, tad jau arī ar 3šo varēja norm pabraukt, bet nu nav nopietni..
tātad..vēl viens no variantiem, degvielas spiediens krītās velkot... bet arī te viss čotka...sūds...
āāā, vēl tagad ir uzlikts 3.5bar regulators no m50b25tip
tālāk gribējām samainīt ķēdi, plus laipas kkādas normālas tika sakasītas (jaunas ir tikai oem).
pie reizes samērījām kompresiju, gandrīz identiski 14bar visos cilindros...sūds..
bet nu beigās izplūdes sadalene laikam nebija īīīsti pareizi, nācās pārregulēt, tagad viss salikts, nevar saprast, mož nedaudz savādāk iet. Jāteic paldies AF par čipiksa sakārtošanu, kā arī to ka neatmetās un mēģināja dot kādus padomus kur meklēt vainu, kādēļ motors tip neiet utt
āāā, salikām motoru, čoms saka, ka diezgan zolīda grīda priekš e36 šitam esot, uz ko es teicu, mhm, kātad, nav jau nemaz ar tik rožaina, norādu uz grīdu aizmugurē pirms bākas, un stāstu, kā jau vienu tilta sijas vietu pārmetināju pagāšgad....un pēkši šis spīdi na ar lukturīti......ēēēēm, te jau tev arī ir izlūzis.....BINGŌ un tagad iz izlūzusi otra bukses vieta. supēr!
kkā tā, cik nu atceros, mēģinālu lōgistiski sadrukāt. tiekamies trasē! #mundierismotorsport
M Power or no power..
Labs! Tik uz priekšu un augšu vietās!
Paldies, nu mēģinās, jā !Reinmens rakstīja:Labs! Tik uz priekšu un augšu vietās!
M Power or no power..
Mehh, diu sportinieki..
kompakts ir iedzīts boksā...tātad tam atkal prasās kāds remonts...
sākām ar vienkāršāko, nomainīju stūres pastiprinātāja cauruli, kas suloja un besīja, un pie reizes eļļu salēju..protams :reeka:
plus vēl bonusā bēēēidzot, pieķēoros un beigās arī izdevās novērst stūres kustību uz augšu/leju salonā, so much WIN :aleluja:
kko laistamies tātad visa pamatā bija tas, ka izlūza tilta stiprinājuma vieta, nu jau otrā pusē (pagājušo gad otra puse tika jau pārmetināta)
no sākuma bij doma ka pietiks ar bākas noņemšanu, bet kātad..ruslans aizgājis uz aizmuguri biš, kur tilts priekšā, nu neko.
aiziet kkā tā, gareniski pa lanžiku aiziet plaisa un apkārt tilta skrūve arī atā. kautgan jāteic, ka šajā pusē ir daudz cerīgāks skats, kā bija otrā pusē :naac: viss itkā jau satīrīts, ''remonta ielāpi'' piegriezti, jāmetina tik iekšā un kkas jāsazieķē.
fun fact, aizmugures reduktors, vislaik likās ka viņš ir atskrūvējies, bet pievilkt nevarēja :hvz: tagad kad bija noņemts tilts, konstatējām, ka 3 skrūves no 4rām, ir tip pievilktas-nekustas...BET šaibas brīvi var grozīt, tātad nepievilktas, bet nekustīgas divas ar ļoti lielu spēku izdevās atskrūvēt, 1na nolūza
bet kas bija galvenais.... ļōōti vajag mazo e30/36 kompota reduktoru 4.10!!! der arī Kurzemes gals!
PM uttt!
uiiii..tā
apmēram šāds gabals tika aizķepināts noraujot bāku, bija skaidrs, ka jāsakārto bremzes pie reizes, samainījām bremžu trubiņas aizmugurei un protams šļūtenes.
plus vēl noamainīju aizejošo degvielas trubu, tai arī korozijs bija uzklupis runājot par reduktoru, viena skrūve tagad ir caurejošā
reāl izurbu skrūvei cauri, un pat tad kad tur bija palikusi gandrīz vai tikai ārējā vītne, pat tad nevarēja iekustināt to skrūvi
silts plus beidzot sakarīgs izpūtēja stirinājums, stingrs, kā vajag, cerams vairs nost nekritīs . izbraucu nelielu testdraivu un....
kāutkas jau labi nav...
jau iepriekš kkā nejauši konstatēju, ka mašīna jau bija kādas 3 dienas stāvējusi, bet dzeses sistēmā bija spiediens, atrāvu korķi, lēnām skrūvējot varēja dzirdēt kā kkur pa bloku uzreiz strauji dzenā šķidrumu, atveros, bačoks gandrīz tukšs bija, toreiz pielēju un aiziet, pēc tam baigi nesanāca pabraukāt....
vakar biš pabraucu tādā +- race režīmā kādas 3 min, jutu ka smaržo pēc eļļas kkas, atrauju kapotu, eļļu nekur nemanu, bet...dzeses šķidrumu gan.. karoč dzeses sistēmā tāds spiediens ka gar korķi dzen visu ārā...
vakar kad noliku mašīnu garāžā, sanāk mierīgi braucu pirmstam kādu laiku, atrāvu kapotu, varēja dzirdēt kā pūš spiedienu gar korķi noslāpētam...
stulbākais tas ka dūmu aizmugurē nav, un temperatūra arī ir zbis, nekāpj utt.
reāli sākās tas viss pēc ķēdes maiņas, nu vismaz pirmstam neko tādu nebiju pamanījis.
temperatūra nekad pāri vidum nav bijusi, baigi džazots un uzreiz nomest mierā arī nav, nū strauji sasilis, atdzisis.
varētu būt ka kkāds ūdenssūknis, vai termostats čakarē diseni?
baigi stulbi sanāk, itkā mašīna sataisīta, bet reāli viss ir galīgi slikti pašlaik... :reeka: :reeka:
sākām ar vienkāršāko, nomainīju stūres pastiprinātāja cauruli, kas suloja un besīja, un pie reizes eļļu salēju..protams :reeka:
plus vēl bonusā bēēēidzot, pieķēoros un beigās arī izdevās novērst stūres kustību uz augšu/leju salonā, so much WIN :aleluja:
kko laistamies tātad visa pamatā bija tas, ka izlūza tilta stiprinājuma vieta, nu jau otrā pusē (pagājušo gad otra puse tika jau pārmetināta)
no sākuma bij doma ka pietiks ar bākas noņemšanu, bet kātad..ruslans aizgājis uz aizmuguri biš, kur tilts priekšā, nu neko.
aiziet kkā tā, gareniski pa lanžiku aiziet plaisa un apkārt tilta skrūve arī atā. kautgan jāteic, ka šajā pusē ir daudz cerīgāks skats, kā bija otrā pusē :naac: viss itkā jau satīrīts, ''remonta ielāpi'' piegriezti, jāmetina tik iekšā un kkas jāsazieķē.
fun fact, aizmugures reduktors, vislaik likās ka viņš ir atskrūvējies, bet pievilkt nevarēja :hvz: tagad kad bija noņemts tilts, konstatējām, ka 3 skrūves no 4rām, ir tip pievilktas-nekustas...BET šaibas brīvi var grozīt, tātad nepievilktas, bet nekustīgas divas ar ļoti lielu spēku izdevās atskrūvēt, 1na nolūza
bet kas bija galvenais.... ļōōti vajag mazo e30/36 kompota reduktoru 4.10!!! der arī Kurzemes gals!
PM uttt!
uiiii..tā
apmēram šāds gabals tika aizķepināts noraujot bāku, bija skaidrs, ka jāsakārto bremzes pie reizes, samainījām bremžu trubiņas aizmugurei un protams šļūtenes.
plus vēl noamainīju aizejošo degvielas trubu, tai arī korozijs bija uzklupis runājot par reduktoru, viena skrūve tagad ir caurejošā
reāl izurbu skrūvei cauri, un pat tad kad tur bija palikusi gandrīz vai tikai ārējā vītne, pat tad nevarēja iekustināt to skrūvi
silts plus beidzot sakarīgs izpūtēja stirinājums, stingrs, kā vajag, cerams vairs nost nekritīs . izbraucu nelielu testdraivu un....
kāutkas jau labi nav...
jau iepriekš kkā nejauši konstatēju, ka mašīna jau bija kādas 3 dienas stāvējusi, bet dzeses sistēmā bija spiediens, atrāvu korķi, lēnām skrūvējot varēja dzirdēt kā kkur pa bloku uzreiz strauji dzenā šķidrumu, atveros, bačoks gandrīz tukšs bija, toreiz pielēju un aiziet, pēc tam baigi nesanāca pabraukāt....
vakar biš pabraucu tādā +- race režīmā kādas 3 min, jutu ka smaržo pēc eļļas kkas, atrauju kapotu, eļļu nekur nemanu, bet...dzeses šķidrumu gan.. karoč dzeses sistēmā tāds spiediens ka gar korķi dzen visu ārā...
vakar kad noliku mašīnu garāžā, sanāk mierīgi braucu pirmstam kādu laiku, atrāvu kapotu, varēja dzirdēt kā pūš spiedienu gar korķi noslāpētam...
stulbākais tas ka dūmu aizmugurē nav, un temperatūra arī ir zbis, nekāpj utt.
reāli sākās tas viss pēc ķēdes maiņas, nu vismaz pirmstam neko tādu nebiju pamanījis.
temperatūra nekad pāri vidum nav bijusi, baigi džazots un uzreiz nomest mierā arī nav, nū strauji sasilis, atdzisis.
varētu būt ka kkāds ūdenssūknis, vai termostats čakarē diseni?
baigi stulbi sanāk, itkā mašīna sataisīta, bet reāli viss ir galīgi slikti pašlaik... :reeka: :reeka:
M Power or no power..
Varu atdot jaunu termostatu un compota abas durvis varési dauzit stiklus neiesprinkstot.
Sveiki, labdien tiem, kuri tomēr seko līdz
TĀTAD...
par tosola spiesšanu gar korķi... laikam beigās vnk kā jau te daudziem ar ko runāju ''BMW slimība, ja pārlej līmeni, tad lieko izspiež ārā''
lai vai kā tur būtu, vnk toreiz kā izspieda, pēc tam nēdaudz uzlēju līmeni, pirms minišosejas un tad pirms Tepera un viss ir stīga, tik vien kā uzliku m42 pareizo korķi.
kā jau teicu, bija vajadzība pēc nedaudz garāka reduktora, pēc ilgas meklēšanas tika atrasts 4,10 reduktors, ko čoms atveda no lielpilsētas, bija lufte starp pusasu flančiem...nu neko, domājām flančos šlices izdauzītas, sīka vienība pa lielam utt, itkā pie pirkšanas čoms pārgrieza viņu un vajadzēja būt tam 4.10.
atveda, uzreiz bija jāliek virsū, jo tepat jau bija minišoseja klāt, atveram vaļā...oppan :naac: reāli viss metinājums bija vaļā, un tāpēc arī varēja pusasu galus sakustināt vienu pret otru
nu neko, ātri ko varēju izkasīju, un izlauzīt varēja gandrīz visu vienu pusi, vietā ielikām plāksni, un pārvārījām.
kkas tāds nāca ārā tātad pārmetinājām, pārgriezu vītnes, jo vienas gandrīz nebija, iekšā jauna Motul eļļa, viss satīrīts. kad nopirkām iekšā bija ''atrabotka'' salēju jauno eļļu, jau kkā likās ka primārās vārpstas gultnis paskaļš, bet nu domāju jāriskē, jāleik virsū... eeebaķ, kā tas nabags tur malās un bonusā vēl tas bija tāds pats 4,27, kā man jau bija (to gan es tikai pārbaudīju kad noņēmu, jo nesapratu wtf kāpēc arī apgrizieni nemainījās) tā nu sanāca 3 dienas pēc kārtas katru vakaru mainīt reduktorus
lab, tālāk jau pienāca tā minīšosē, aiziet
sākumā baigi spēlējos ar spiedieniem, un tā arī aizspēlējos līdz tam, ka bija d*rsā
ņemot vērā iepriekšējo reiz kad braucu lielo apli, tad pēc tā arī vadījos, bet nedaudz mazāk pūtu iekšā, jo likās ka tad bija biš par daudz, un šodreiz arī bija karstāks ārā..itkā. respektīvi mašīna baigi šoreiz neturējās, likās ka peld (par mazu spiediens?), 1. iebrauciens diezgan ātri beidzās un kad pārbaudīju spiedienu, joprojām bija zem 2bar, nezinu, kaut arī ārā bija diezgan silts, riepas nesila
un pirmā normālā kļūda bija jau 1. lidojošajā aplī ...kkā aizgāja taisni ejot ārā no rotera..varbūt par ātru ienācu, kgan nē, hz.
to līniju iztaisnoju es
uzreiz bija skaidrs, ka spiedienu vajag pacelt, jo tā kā mani noņēma no trases un bija ilgi jāgaida otrais brauciens, pienāca vakars
vēsāks + lietus, bet nu laikam vajadzēja vēl vairāk iepūst nekā iepūtu, jo bāigi situācija neuzlabojās, plus man bija bail atkal ielikt riepās, jo mašīna neturās, beigās diezgan nebaudāmi braucieni sanāca, plus vēl ļoti stulbi palaidu vienu auto garām, kas vēl iedeva pa nervu
pāris bilžuki piemēram šeit: priekšas riepa taču ir par mīkstu? ...un tad nāca Tepera gonka...aii dieniņ kā tas nabags cieta
par to vēlāk..
TĀTAD...
par tosola spiesšanu gar korķi... laikam beigās vnk kā jau te daudziem ar ko runāju ''BMW slimība, ja pārlej līmeni, tad lieko izspiež ārā''
lai vai kā tur būtu, vnk toreiz kā izspieda, pēc tam nēdaudz uzlēju līmeni, pirms minišosejas un tad pirms Tepera un viss ir stīga, tik vien kā uzliku m42 pareizo korķi.
kā jau teicu, bija vajadzība pēc nedaudz garāka reduktora, pēc ilgas meklēšanas tika atrasts 4,10 reduktors, ko čoms atveda no lielpilsētas, bija lufte starp pusasu flančiem...nu neko, domājām flančos šlices izdauzītas, sīka vienība pa lielam utt, itkā pie pirkšanas čoms pārgrieza viņu un vajadzēja būt tam 4.10.
atveda, uzreiz bija jāliek virsū, jo tepat jau bija minišoseja klāt, atveram vaļā...oppan :naac: reāli viss metinājums bija vaļā, un tāpēc arī varēja pusasu galus sakustināt vienu pret otru
nu neko, ātri ko varēju izkasīju, un izlauzīt varēja gandrīz visu vienu pusi, vietā ielikām plāksni, un pārvārījām.
kkas tāds nāca ārā tātad pārmetinājām, pārgriezu vītnes, jo vienas gandrīz nebija, iekšā jauna Motul eļļa, viss satīrīts. kad nopirkām iekšā bija ''atrabotka'' salēju jauno eļļu, jau kkā likās ka primārās vārpstas gultnis paskaļš, bet nu domāju jāriskē, jāleik virsū... eeebaķ, kā tas nabags tur malās un bonusā vēl tas bija tāds pats 4,27, kā man jau bija (to gan es tikai pārbaudīju kad noņēmu, jo nesapratu wtf kāpēc arī apgrizieni nemainījās) tā nu sanāca 3 dienas pēc kārtas katru vakaru mainīt reduktorus
lab, tālāk jau pienāca tā minīšosē, aiziet
sākumā baigi spēlējos ar spiedieniem, un tā arī aizspēlējos līdz tam, ka bija d*rsā
ņemot vērā iepriekšējo reiz kad braucu lielo apli, tad pēc tā arī vadījos, bet nedaudz mazāk pūtu iekšā, jo likās ka tad bija biš par daudz, un šodreiz arī bija karstāks ārā..itkā. respektīvi mašīna baigi šoreiz neturējās, likās ka peld (par mazu spiediens?), 1. iebrauciens diezgan ātri beidzās un kad pārbaudīju spiedienu, joprojām bija zem 2bar, nezinu, kaut arī ārā bija diezgan silts, riepas nesila
un pirmā normālā kļūda bija jau 1. lidojošajā aplī ...kkā aizgāja taisni ejot ārā no rotera..varbūt par ātru ienācu, kgan nē, hz.
to līniju iztaisnoju es
uzreiz bija skaidrs, ka spiedienu vajag pacelt, jo tā kā mani noņēma no trases un bija ilgi jāgaida otrais brauciens, pienāca vakars
vēsāks + lietus, bet nu laikam vajadzēja vēl vairāk iepūst nekā iepūtu, jo bāigi situācija neuzlabojās, plus man bija bail atkal ielikt riepās, jo mašīna neturās, beigās diezgan nebaudāmi braucieni sanāca, plus vēl ļoti stulbi palaidu vienu auto garām, kas vēl iedeva pa nervu
pāris bilžuki piemēram šeit: priekšas riepa taču ir par mīkstu? ...un tad nāca Tepera gonka...aii dieniņ kā tas nabags cieta
par to vēlāk..
M Power or no power..
Haha, nabaga roteris dabuja žaunas.
p.s. Paldies ka atslēgas aizdevi
p.s. Paldies ka atslēgas aizdevi
Es arī to roteri izgrūstīju- sasitu spoguli un salocīju durvis.
Vaina nebūs riepu spiedienā, bet gan tajā, ka tur kaut kas bija izlijis, jo braucu to roteri savā ātrumā, taču šajā reizē vnk pazuda saķere uz kaut kā slidena.
Vaina nebūs riepu spiedienā, bet gan tajā, ka tur kaut kas bija izlijis, jo braucu to roteri savā ātrumā, taču šajā reizē vnk pazuda saķere uz kaut kā slidena.
bišķīt
ēm, piekrītu, ka tur varētu būt, ka kkas bija izlijis, jo mašīna aizgāja vnk taisni, bet fakts tāds ka arī citur tas auto neklausīja kā iepriekš
edit: vispār jau video pašā sākumā, Arčuks saka, ka ir izlijis tehniskais šķidrums kkur motormuzeja līkumos..
top topika updeits
ir jau arī sakrāsots
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 11
- chevron_right