E36-Violetā misija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right
Just like I said. Nebija jēgas no tā, to pašu arī būtu nopircis.Linda rakstīja:Vienmēr patikuši topiki, kuru īpašnieki spēj savest kārtībā bundžu nevis pārdot e36 un paņemt vietā tikpat "labu", sakot, ka tā ir lētāk, kaut gan paceļot tepiķi pēc mēneša auto nonāk ss.lv
Lielisks darbs padarīts
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Okey, bet kā ar sāniem iekšējiem sliekšņiem? tur oem nāk tāds taka pakāpiems uz leju kā pastiprinošais, tev ir vienk. plakans.LZ-222 rakstīja: Gribu piebilst, ka visi materiāli ir monolīti un lielās plāksnēs, nevis mozaīkā sametināts, kad, tu maini sliekšņus, tu tā pat noņem veco un liec jaunu vietā, pie esošās konstrukcijas, te ir tā pat, kad metini grīdā 30x10 plāksnīti, kur ir rūsa bijusi tu viņu, metini pie esošas konstrukcijas, te ir tā pat, tik pa lielāku perimetru nometināts, ar pilnām šuvēm, nevis punktiem + uzskatu, ka jaunās grīdas 1mm pret orģinālo 0,8 mm dod savu stingrību uz deformāciju + visos stūros ir papildus dzelži salikti + visas sliekšņu iekšējās detaļa ( pacelšanas vietas) ir semtinātas kopā ar grīdas vertikālo sienu, kas ir jau no prese monolīta ar horizontālo daļu, uzskatu, ka tas arī dod savu stigrību. Salīdzini vēl orģinālās grīdas presētās stingrības buktes un salīdzini šīs grīdas presētās buktes, lielākas un visā garumā. Vēl sarūsējušās krēsla ribas vienā pusē ir vispār pilnīgi jaunas, otrā rūsa ir izgriesta un ielikts jauns dzelsis. Es vienozīmīgi šajā izpildījumā jutīšos drošāk, kā tai rūsas un ruberoīda perēklī. Man subjektīvs 0% iepriekšējās pieredzes viedoklis, nekas personisks uz tevi, izskaidorju situāciju tik.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Dzelži tika uzmanīgi metināti, bez steigas, lai paspēj atdzis, vietām vēl ar slapju lupatu dzesēju, nevienu reizi nekas nesavērpās. Un arī zāģēju visu pa soļiem ārā, nevis grīdu un sliekšņus reizē. Nu cerēšu uz to, ka pirmajā līkumā nesavērpsies, kā nekā pirmā pieredze uz šo mašīnu. Kad Pārāk liela tā detaļa, lai visu urbtu nost. KAd liku atpakaļ, bildēs var redzēt to rombus, ir gan sānā, gan apakšā, kur tika metināts klāt, lai, ja nu kādreiz ir tas kreš, lai metinājuma vietā neizvērpjas un iedot papildus stingrību. Vēl arī nometināju 3 cm garas līnijas, tajās vietās kur dzelži ir ar rūpnīcas metinājumiem savilkti kopā ( tā sāna lanžerona kabatā, durvju pusē un augšā tai kabatai),domāju, ka tas arī daudz plusiņus dos, pei stiprības un bundžas stingrības.Inferno rakstīja:Interesants paņēmiens kā neļaut virsbūvei savērpties - paļauties uz piekari Savērpjas viņa jau tur, kur metina, no uzkaršanas, nevis dēļ katra izgrieztā elementa. Izgriezts elements būs noteicošais tad, kad bundža atstrādās savu funkciju pie kreša vai braucot līkumos, nevis stāvot uz vietas. Stāvošai uz vietas var ļoti daudz ko amputēt un tāpat turēsies kopā Riba, par kuru runāju - tā, kura savieno priekšējo arku ar stoiku un slieksni.LZ-222 rakstīja:Lai izvairītos no tā, ka virsbūve sašķiebjas, atstāju virsū visu piekari, kā jau bildēs redzams. Lai ir drošības garants, ka piekari varēs pēc tam pielikt atpakaļ.Inferno rakstīja:Izskatās labi, novēlu tik pat skaisti pabeigt visu atlikušo. Vienīgi es nezinu vai es tā vienkārši graizītu un metinātu visas tās pastiprinājuma ribas, labāk tad jau nourbt pa punktiem, ja baigā nepieciešamība.
Par kurām pastiprinājuma ribām ir runa?
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Daudzas vietas tam arī ir paredzētas, lai pie kreša deformētos, un pastiprināt viņas nav laba doma, jo tad bundža deformēsies nevis tur, kur tika paredzēts, bet citur. Protams, tā visa ir tikai teorija. Kopumā es neredzu neko baigi nepareizi vai caur dirsu izdarītu, viss izskatās ļoti labi, skaisti un kvalitatīvi. Tā tik turpināt
Zinu, to jau arī iepriekš piebildu, ka man tā pakāpiena nav. To diemžēl sapratu tik tad, kad atnāca no elmi motora beņķa stute, jo kad mērījām, man tās vietas jau bija likvidētas un līdz ar to tas posms iztrūkst.Jānis.P rakstīja:Okey, bet kā ar sāniem iekšējiem sliekšņiem? tur oem nāk tāds taka pakāpiems uz leju kā pastiprinošais, tev ir vienk. plakans.LZ-222 rakstīja: Gribu piebilst, ka visi materiāli ir monolīti un lielās plāksnēs, nevis mozaīkā sametināts, kad, tu maini sliekšņus, tu tā pat noņem veco un liec jaunu vietā, pie esošās konstrukcijas, te ir tā pat, kad metini grīdā 30x10 plāksnīti, kur ir rūsa bijusi tu viņu, metini pie esošas konstrukcijas, te ir tā pat, tik pa lielāku perimetru nometināts, ar pilnām šuvēm, nevis punktiem + uzskatu, ka jaunās grīdas 1mm pret orģinālo 0,8 mm dod savu stingrību uz deformāciju + visos stūros ir papildus dzelži salikti + visas sliekšņu iekšējās detaļa ( pacelšanas vietas) ir semtinātas kopā ar grīdas vertikālo sienu, kas ir jau no prese monolīta ar horizontālo daļu, uzskatu, ka tas arī dod savu stigrību. Salīdzini vēl orģinālās grīdas presētās stingrības buktes un salīdzini šīs grīdas presētās buktes, lielākas un visā garumā. Vēl sarūsējušās krēsla ribas vienā pusē ir vispār pilnīgi jaunas, otrā rūsa ir izgriesta un ielikts jauns dzelsis. Es vienozīmīgi šajā izpildījumā jutīšos drošāk, kā tai rūsas un ruberoīda perēklī. Man subjektīvs 0% iepriekšējās pieredzes viedoklis, nekas personisks uz tevi, izskaidorju situāciju tik.
Bet salīdzini orģinālās grīdas stiprības locījumus un šīs, ok manai nav sāniskie locījumi, bet tpt dziļāki un visā garumā.
Baigi slikāk, domāju, ka nav.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Vēl jau tas, ka tai māšīnai ir 21 gads un pilnu spidometru neplānoju atgriest, tik dēļ drošības jautājuma. Taka ceru, ka vizinoties pa ielu un pakurienot riepas trasē savu funkciju izpildīs autiņš.Inferno rakstīja:Daudzas vietas tam arī ir paredzētas, lai pie kreša deformētos, un pastiprināt viņas nav laba doma, jo tad bundža deformēsies nevis tur, kur tika paredzēts, bet citur. Protams, tā visa ir tikai teorija. Kopumā es neredzu neko baigi nepareizi vai caur dirsu izdarītu, viss izskatās ļoti labi, skaisti un kvalitatīvi. Tā tik turpināt
Paldies, motivācija un kritika ir vajadzga, BEZ KRITIKAS NAV PROGRESA.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Labs es dodu 200% ka butu meklejis labaku bundzu bet nu darbs ir labs ieguldits un galvenais ka paša rokam veiksmi
Ha, kārtējais stāsts par e36 ar St5 un cauru grīdu.
Ar šādu darba apjomu vienkāršāk būtu bijis sameklēt labāku bundžu, vai arī, ja gribas, metināt un ņemties, izvēlēties kkādu interesantāku auto (e21, e28, e23, mk2 escort utt), bet kopumā visu cieņu! No metināšanas neko daudz nesaprotu, bet izskatās ļoti solīdi un akurāti!
Prieks redzēt šādus topikus
Ar šādu darba apjomu vienkāršāk būtu bijis sameklēt labāku bundžu, vai arī, ja gribas, metināt un ņemties, izvēlēties kkādu interesantāku auto (e21, e28, e23, mk2 escort utt), bet kopumā visu cieņu! No metināšanas neko daudz nesaprotu, bet izskatās ļoti solīdi un akurāti!
Prieks redzēt šādus topikus
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Nepirku mašīnu ar plānu viņu restaurēt, bet gan dabūt emocijas. Diemžēl sanāca tā, ka vispirms ir jārestaurē, bet līdz ar to arī visas savas pārējās vēlmes varēšu realizēt uz šī auto. Neesmu restaurātors vai kolekcionārs, gribu emocijas no mašīnas un kamēr tās spēšu izspiest no šī auto, tikmēr arī ar to pārvietošos savā brīvajā laikā.ch. rakstīja:Ha, kārtējais stāsts par e36 ar St5 un cauru grīdu.
Ar šādu darba apjomu vienkāršāk būtu bijis sameklēt labāku bundžu, vai arī, ja gribas, metināt un ņemties, izvēlēties kkādu interesantāku auto (e21, e28, e23, mk2 escort utt), bet kopumā visu cieņu! No metināšanas neko daudz nesaprotu, bet izskatās ļoti solīdi un akurāti!
Prieks redzēt šādus topikus
Paldies.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Kāds brīdis pagājis kopš pēdējiem updeitiem, bet ir šis tas sadarīts un kāds labumiņš arī no štatiem atnācis.
Tātad, aizmugurējā piekare noņemta, par patīkamu pārsteigumu visas skrūves atvilku ar roku vaļā un neviena nenolūza. Bet pēc visa spriežot kāds tur kaut ko ir darījis, jo uz dažām skrūvēm vēl kapara smēre bija redzama un bonisiņā cinks vēl dzīvs, bet noteikti vedīšu visas skrūves, kas zem mašīnas uz cinkošanu, gan tās, kuras ir, gan kuras nav tikušas nocinkotas. Pirmo reizi ņēmu nost piekari + vienītī, bet nebija tik traki, kā biju iedomājies. Protams visas bukses ir lupatās, bet nākamnedēļ poli komplekts būs klāt. Tai pašā vakarā viss tika arī izjaukts pa detaļām. Šeit skats uzreiz pēc piekares noņemšanas, biju domājis, ka būs trakāk, nedaudz flekša drāšu birste, rūsas pārveidotājs un izskatījās vēl labāk. Šeit aizgāja pāris stundas, melna mute, bet tas ir izdarīts, zem bagāžnieka rūsas veitas attīrītas, rūsas pārveidotājs sapūsts virsū. Kad būšu ticis galā ar akumulatora vietu, tad tīrīšu brūno brīnumu nost un tad rektīvā grunts un epoksīds. Un šeit labumu komplekts no https://motorsporthardware.com. Nevaru sagaidīt, kad varēšu likt virsū. BIZĪTIS: droši, ja kāds darbojas ar pulverkrāsošanu un var piedāvāt patīkamu ciparu visai aizmugures piekarei ar strūklošanu, gruntēšanu -> PM
Tātad, aizmugurējā piekare noņemta, par patīkamu pārsteigumu visas skrūves atvilku ar roku vaļā un neviena nenolūza. Bet pēc visa spriežot kāds tur kaut ko ir darījis, jo uz dažām skrūvēm vēl kapara smēre bija redzama un bonisiņā cinks vēl dzīvs, bet noteikti vedīšu visas skrūves, kas zem mašīnas uz cinkošanu, gan tās, kuras ir, gan kuras nav tikušas nocinkotas. Pirmo reizi ņēmu nost piekari + vienītī, bet nebija tik traki, kā biju iedomājies. Protams visas bukses ir lupatās, bet nākamnedēļ poli komplekts būs klāt. Tai pašā vakarā viss tika arī izjaukts pa detaļām. Šeit skats uzreiz pēc piekares noņemšanas, biju domājis, ka būs trakāk, nedaudz flekša drāšu birste, rūsas pārveidotājs un izskatījās vēl labāk. Šeit aizgāja pāris stundas, melna mute, bet tas ir izdarīts, zem bagāžnieka rūsas veitas attīrītas, rūsas pārveidotājs sapūsts virsū. Kad būšu ticis galā ar akumulatora vietu, tad tīrīšu brūno brīnumu nost un tad rektīvā grunts un epoksīds. Un šeit labumu komplekts no https://motorsporthardware.com. Nevaru sagaidīt, kad varēšu likt virsū. BIZĪTIS: droši, ja kāds darbojas ar pulverkrāsošanu un var piedāvāt patīkamu ciparu visai aizmugures piekarei ar strūklošanu, gruntēšanu -> PM
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Pandora - 17 Nov 2020, 11:23, kopā labots 1 reizi.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Cik tāds skrūvju komplekts maksā?
Nav bail, ka urāli var nospert?
Nav bail, ka urāli var nospert?
Tik daudz darba Malacis
Uz atlaidi ar visu šipingu bija 115$, beet tērauds un titāns. + nebija jāatmuito.Riks* rakstīja:Cik tāds skrūvju komplekts maksā?
Nav bail, ka urāli var nospert?
Par to es arī sāku domāt, kkad vēlāk uzsūtīšu lock nuts priekš katra rata pa vienai, no tās pašas mājaslapas, tur vajag spec key cik saprotu, lai atskrūvētu viņas, krāsa nemačosies, bet nekas.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
PaldiesInga K rakstīja:Tik daudz darba Malacis
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Kur tu reāli brauksi ja dabūsi ratu tik dziłi?
Vai ari musdienas stiligi turet garaza un lielities ka pat dankrotu nevar dabut apaksa
Vai ari musdienas stiligi turet garaza un lielities ka pat dankrotu nevar dabut apaksa
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Nebūs man viņi tik dziļi, jautājums ir tēmēts uz to vai viņš vispār var pie jebkādiem apstākļiem tik dziļi ieiet wheelhousā (vajag uzmanīgāk lasīt) . Man būs 18" diski un riepas srechotas ar 45 augstumu un gumiju varēs redzēt no sāna pie spārna. Mašīna tiks likta dažādās slodzēs un nebūs stance stila, lai parkingā zīmētos mazajām. Esmu uzaudzis teh. sportā un sportošu arī ar šo auto.Gusts rakstīja:Kur tu reāli brauksi ja dabūsi ratu tik dziłi?
Vai ari musdienas stiligi turet garaza un lielities ka pat dankrotu nevar dabut apaksa
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Neiebraucu ? tu tā centies sakārtot apakšu, bet tai pašā laikā izzāģē arkas ārā, pat nezinot cik daudz tev vajag ņemt nost?
Manā personīgajā skatījumā izčakarēts e36 kuram nu derēs tikai diski ar noteiktu diametru un iznesumu.
Manā personīgajā skatījumā izčakarēts e36 kuram nu derēs tikai diski ar noteiktu diametru un iznesumu.
- ikey07
Arī biju domājis par felony form, bet pārdomāju, bet tomēr kad meklēju info atradu šo video
https://www.youtube.com/watch?v=SZ15NqZxPRQ
Paskaties moš noderēs
https://www.youtube.com/watch?v=SZ15NqZxPRQ
Paskaties moš noderēs
Ja reiz auto nebūs lai zīmētos, tad kāpēc strečs un r18?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right