ZzevsS Autoparks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
Tad galvenais, ka CSDD izsniegtā laminētā kartiņā ir rakstīts BMW 328, pat ja VIN ir no,piemēram, prefl 320i?ZzevsS rakstīja: ↑27 Okt 2019, 21:58RHD ir konkrētā virsbūve kura visdrīzāk tiks pārvērsta par karotēm, tāpēc kāds tam vispār sakars - tas nekur izņemot VIN datus nefigurē. Man ir dziļi pie dirsas kas ir rakstīts pārbaudot VIN, man ir svarīgi kas ir rakstīts tehniskajā pasē. Atbilstība OEMam man nekad nav bijusi svarīga. Tāpat visi e36 tiek pārtaisīti/uzlaboti, bet es neuzskatu ka var pasniegt e36 kā 328 modeli ja tehniskajā pasē ir rakstīts 320... Ja pirktu auto ar kuru pārvietoties nopirktu gatavu mašīnu, bet šis nav tas gadījums.
Vienkārši, tas globāli ir pavisam nenozīmīgi, tas tāpat būs konstruktors, kuram viss ir salikts no 328i un to nekad nevarēs likt vienā plauktiņā ar no rūpnīcas nākušu auto.
Ja Tu to dari tīri sev un vēl plāno papildus modifikācijas, tad vajadzētu būt pilnīgi pajāt vai tas ir sterils 316i, ko tur sabūvē ar 2.8 daļām vai pārmetināts un pārkrāsots RHD 328i... Ņemies, daries un piekāst, kā to auto apzīmē CSDD
Tas ieraksts tehniskajā neko nemaina vērtībai, jo nu jau pat Baltijā visiem vajag tieši rūpnīcas 323/325/328 un visi konstruktori ies daļās, ja vien nebūs tiešām iespaidīgi sataisīti, lai kāds par viņiem veseliem locītu nopietnas summas.
P.S.Lai nav lieku komentu pēc tam: nekādīgi necenšos “nodirst” centienus autoram te skrūvēties un būvēties, vienkārši diskutēju.
neliec enģeļus
Jā, man svarīgi ir tieši tas - plastikāta kartiņa un CSDD reģistrācijas dati un pajāt cik nozīmīgi vai nenozīmīgi tas ir, VIN tāpat daudziem ir pārmetināts un e36 apriori ir konstruktors.
Taisnība tev ir, bet man labāk patīk cipari 328 tehniskajā pasē nevis piemēram 320. Globāli e36 nekad manās acīs nebūs nenormāli vērts auto lai par viņu prasītu baigo kosmosu, tāpēc ar tiem kas uzskata ka e36 būs ūber kruta un dārga nākotnes klasika mēs vienkārši atrodamies dažādās galaktikās un diez vai mūsu ceļi kādreiz krustosies.
Protams es vēl aizvien vēlos atrast OEM 328 virsbūvi, bet es saprotu ka tai ir jābūt baigai veiksmei un ja nesanāks tad likšu visu iekšā tādā virsbūvē kādu atradīšu. Un tajā gadījumā labāk gribu lai man dokumentos būtu rakstīts 328 nevis kāds cits nesmuks cipars. Sapistu angļa virsbūvi, lai arī ar OEM 328 tiešām nezinu vai ir vērts taisīt.
Nebiju gaidījis ka mani kāds mēģinās pārliecināt taisīt šo pašu virsbūvi...viņa tiešām dzīvē izskatās 3x sliktāk kā bildēs un ir vissliktākā stāvoklī no visām braucošajām e36 virsbūvēm kuras es esmu redzējis no apakšas. Viņa tika iegādāta tikai un vienīgi kā donors, lai man būtu ko likt iekšā citā virsbūvē tad kad es viņu atradīšu.
Taisnība tev ir, bet man labāk patīk cipari 328 tehniskajā pasē nevis piemēram 320. Globāli e36 nekad manās acīs nebūs nenormāli vērts auto lai par viņu prasītu baigo kosmosu, tāpēc ar tiem kas uzskata ka e36 būs ūber kruta un dārga nākotnes klasika mēs vienkārši atrodamies dažādās galaktikās un diez vai mūsu ceļi kādreiz krustosies.
Protams es vēl aizvien vēlos atrast OEM 328 virsbūvi, bet es saprotu ka tai ir jābūt baigai veiksmei un ja nesanāks tad likšu visu iekšā tādā virsbūvē kādu atradīšu. Un tajā gadījumā labāk gribu lai man dokumentos būtu rakstīts 328 nevis kāds cits nesmuks cipars. Sapistu angļa virsbūvi, lai arī ar OEM 328 tiešām nezinu vai ir vērts taisīt.
Nebiju gaidījis ka mani kāds mēģinās pārliecināt taisīt šo pašu virsbūvi...viņa tiešām dzīvē izskatās 3x sliktāk kā bildēs un ir vissliktākā stāvoklī no visām braucošajām e36 virsbūvēm kuras es esmu redzējis no apakšas. Viņa tika iegādāta tikai un vienīgi kā donors, lai man būtu ko likt iekšā citā virsbūvē tad kad es viņu atradīšu.
Te jau diskusija panesās vairāk par VIN kodiem un ierakstiem tehniskajā pasē. Ja Tev gribas, lai tehniskajā pasē ir 328 nevis 320, lai ari pēc VIN tāpat būs 320 un tas spēlēs lielu lomu vien tad, ja auto būsi smuki sataisījis un gribēsi pārdot par labām naudām.
Bet ja pašam gribas tos ciparus tehniskajā pasē un auto skrūvē priekš sevis, tad dari tā kā biji izdomājis un būs zbis, katram savs
Bet ja pašam gribas tos ciparus tehniskajā pasē un auto skrūvē priekš sevis, tad dari tā kā biji izdomājis un būs zbis, katram savs
Lūdzu 8000-10000 no DE būs smuka bundžā ar vēlamo 328i un vel TUV.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Tieši tā. Man e36 nekad nebūs muzeja eksponāts vai nākotnes klasika.realmen69 rakstīja: ↑28 Okt 2019, 10:43 Te jau diskusija panesās vairāk par VIN kodiem un ierakstiem tehniskajā pasē. Ja Tev gribas, lai tehniskajā pasē ir 328 nevis 320, lai ari pēc VIN tāpat būs 320 un tas spēlēs lielu lomu vien tad, ja auto būsi smuki sataisījis un gribēsi pārdot par labām naudām.
Bet ja pašam gribas tos ciparus tehniskajā pasē un auto skrūvē priekš sevis, tad dari tā kā biji izdomājis un būs zbis, katram savs
Tādu varu dabūt arī par 3-5k, ja paveicas vēl lētāk, bet tāds nav mērķis. Iepriekš jau rakstīju, mana izpratne par e36 vērtību krasi atšķiras no vairuma šajā forumā. Priekš manis daily e36 kurš nav M3 NEKAD nebūs vērts vairāk par 2-5k atkarībā no virsbūves, stāvokļa, komplektācijas un motora tilpuma.
Palabojiet ja kļūdos. Jūs te kko runājam par to ka tip 320 pasē gribas pārtaisīt par 328. Tip lai tikai vin var redzēt ka ir 320 ja es visu pareizi sapratu. Ja tā tad pasē jau arī nekas nemainīsies ejot pārbūvi,tik tas ka jaudas vietā būs zvaigznītes ieliktas. Ja tā bundža ir 320 tad pat ejot pārbūvi un visu reģistrējot csdd tpt tas ir un paliks pasē 320 nevis 328. Piemēram kā man 318 ir tehniskajā pasē bet realitātē iekšā stāv legāls,CSDD reģistrēts 3.0
Tad pēdējais laiks meklēt labu bundžu pa lēto.ZzevsS rakstīja: ↑28 Okt 2019, 11:18
Tādu varu dabūt arī par 3-5k, ja paveicas vēl lētāk, bet tāds nav mērķis. Iepriekš jau rakstīju, mana izpratne par e36 vērtību krasi atšķiras no vairuma šajā forumā. Priekš manis daily e36 kurš nav M3 NEKAD nebūs vērts vairāk par 2-5k atkarībā no virsbūves, stāvokļa, komplektācijas un motora tilpuma.
viņam šobrīd ir 328, kuram tiks reģistrēta virsbūves maiņa.Beerzins rakstīja: ↑28 Okt 2019, 14:23 Palabojiet ja kļūdos. Jūs te kko runājam par to ka tip 320 pasē gribas pārtaisīt par 328. Tip lai tikai vin var redzēt ka ir 320 ja es visu pareizi sapratu. Ja tā tad pasē jau arī nekas nemainīsies ejot pārbūvi,tik tas ka jaudas vietā būs zvaigznītes ieliktas. Ja tā bundža ir 320 tad pat ejot pārbūvi un visu reģistrējot csdd tpt tas ir un paliks pasē 320 nevis 328. Piemēram kā man 318 ir tehniskajā pasē bet realitātē iekšā stāv legāls,CSDD reģistrēts 3.0
nevis citam 320 motora maiņa.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tieši tā. Šeit pasē ir 328 un mainās virsbūve nevis motors. Reģistrējot virsbūves maiņu vienīgais kas mainās tehniskajā pasē ir VIN numurs, modelis paliek 328. Tieši tāpēc domāju reģistrēt virsbūves maiņu nevis vnk 320 virsbūvē ielikt 2.8.TomSkarsts rakstīja: ↑28 Okt 2019, 14:47viņam šobrīd ir 328, kuram tiks reģistrēta virsbūves maiņa.Beerzins rakstīja: ↑28 Okt 2019, 14:23 Palabojiet ja kļūdos. Jūs te kko runājam par to ka tip 320 pasē gribas pārtaisīt par 328. Tip lai tikai vin var redzēt ka ir 320 ja es visu pareizi sapratu. Ja tā tad pasē jau arī nekas nemainīsies ejot pārbūvi,tik tas ka jaudas vietā būs zvaigznītes ieliktas. Ja tā bundža ir 320 tad pat ejot pārbūvi un visu reģistrējot csdd tpt tas ir un paliks pasē 320 nevis 328. Piemēram kā man 318 ir tehniskajā pasē bet realitātē iekšā stāv legāls,CSDD reģistrēts 3.0
nevis citam 320 motora maiņa.
To daru jau ~ 1.5 gadu. Nevajag baigi pa lēto un ļoti labu, bet daudz maz dzīvu - neko diži vairāk par sliekšņiem un grīdu metināt negribētos. Par kvalitatīvu virsbūvi esmu gatavs attiecīgi samaksāt. Iepriekš meklēju tikai 323/325/328 tāpēc daži neslikti varianti tika palaisti garām.kars rakstīja: ↑28 Okt 2019, 14:31Tad pēdējais laiks meklēt labu bundžu pa lēto.ZzevsS rakstīja: ↑28 Okt 2019, 11:18
Tādu varu dabūt arī par 3-5k, ja paveicas vēl lētāk, bet tāds nav mērķis. Iepriekš jau rakstīju, mana izpratne par e36 vērtību krasi atšķiras no vairuma šajā forumā. Priekš manis daily e36 kurš nav M3 NEKAD nebūs vērts vairāk par 2-5k atkarībā no virsbūves, stāvokļa, komplektācijas un motora tilpuma.
Pēdējais labojis ZzevsS - 28 Okt 2019, 18:32, kopā labots 1 reizi.
Tur viss ir nopūsts ar biezu mastikas krāsu un nokrāsots, bremžu trubas pat zilas - tur bildēs maz ko var saprast. Paspaidot visu var just, noņemot paklāju varētu vislabāk saprast. Nākamreiz kad būšu garāža pamēģināšu, bet neko nesolu. Kkur iepriekš iemetu metināmo darvu sarakstu, tur grīda uz sliekšņi ir vismazākā bēda. Ja būtu tikai grīda un sliekšņi es ne mirkli nedomātu par virsbūves maiņu.
Tu droši cari prasīt,lai izlabo uz 328 un viņiem tas ir jadaraBeerzins rakstīja: ↑28 Okt 2019, 14:23 Palabojiet ja kļūdos. Jūs te kko runājam par to ka tip 320 pasē gribas pārtaisīt par 328. Tip lai tikai vin var redzēt ka ir 320 ja es visu pareizi sapratu. Ja tā tad pasē jau arī nekas nemainīsies ejot pārbūvi,tik tas ka jaudas vietā būs zvaigznītes ieliktas. Ja tā bundža ir 320 tad pat ejot pārbūvi un visu reģistrējot csdd tpt tas ir un paliks pasē 320 nevis 328. Piemēram kā man 318 ir tehniskajā pasē bet realitātē iekšā stāv legāls,CSDD reģistrēts 3.0
ar kompatu pa brugji
Tā tas nedarbojas...
318 var tapt par 328 dokumentos tikai veicot virsbūves maiņu, kur tas 318 kalpotu kā jaunā virsbūve 328
318 var tapt par 328 dokumentos tikai veicot virsbūves maiņu, kur tas 318 kalpotu kā jaunā virsbūve 328
neliec enģeļus
Nu ka tev ar parbuvi var palikt veca dzineja tilpums?tad jega taisīt parbuves projektu?
ar kompatu pa brugji
Nomainīt motora tilpumu teh.pasē pēc swapa un modeli pēc virsbūves maiņas ir divas dažādas lietas.
Swapotam auto teh.pasē jābūt norādītam jaunajam tilpumam, bet tāpēc jau tas nekļūst par citu modeli
Swapotam auto teh.pasē jābūt norādītam jaunajam tilpumam, bet tāpēc jau tas nekļūst par citu modeli
neliec enģeļus
modelis tew paliek kads ir bija 316 ieliki 2,8 izgaji barbuvi modelis paliek 316 kur jauda tur zvaigznites un pie piezimem ja nemaldos ir a4 parbuve kas nozime ka 6 cilindru motors ieksa. ja kludos palabojat.
Fiziski LV csdd, nevar mainīt modeli, kurš ir norādīts pasē!cipruss18 rakstīja: ↑28 Okt 2019, 18:24Tu droši cari prasīt,lai izlabo uz 328 un viņiem tas ir jadaraBeerzins rakstīja: ↑28 Okt 2019, 14:23 Palabojiet ja kļūdos. Jūs te kko runājam par to ka tip 320 pasē gribas pārtaisīt par 328. Tip lai tikai vin var redzēt ka ir 320 ja es visu pareizi sapratu. Ja tā tad pasē jau arī nekas nemainīsies ejot pārbūvi,tik tas ka jaudas vietā būs zvaigznītes ieliktas. Ja tā bundža ir 320 tad pat ejot pārbūvi un visu reģistrējot csdd tpt tas ir un paliks pasē 320 nevis 328. Piemēram kā man 318 ir tehniskajā pasē bet realitātē iekšā stāv legāls,CSDD reģistrēts 3.0
Parādi, kas tik slikti tur ir, ka tik ļoti ar sakostiem zobiem, jamaina virsbuve?!ZzevsS rakstīja: ↑28 Okt 2019, 17:30Tur viss ir nopūsts ar biezu mastikas krāsu un nokrāsots, bremžu trubas pat zilas - tur bildēs maz ko var saprast. Paspaidot visu var just, noņemot paklāju varētu vislabāk saprast. Nākamreiz kad būšu garāža pamēģināšu, bet neko nesolu. Kkur iepriekš iemetu metināmo darvu sarakstu, tur grīda uz sliekšņi ir vismazākā bēda. Ja būtu tikai grīda un sliekšņi es ne mirkli nedomātu par virsbūves maiņu.
Lasīt šajā forumā kāds arī māk? Iepriekš tika uzrakstīti minimālie virsbūvei veicamie darbi. Ko tev tās bildes, orgasmu palīdzēs sasniegt? Kkad kko iemetīšu, bet nav ne laika speciāli braukt un taisīt ne arī diži daudz tur saprast varēs. Man šīs virsbūves remonts neliekas racionāls un ES TO NETAISOS DARĪT! Cik reizes to var rakstīt?Pacha rakstīja: ↑29 Okt 2019, 06:53Parādi, kas tik slikti tur ir, ka tik ļoti ar sakostiem zobiem, jamaina virsbuve?!ZzevsS rakstīja: ↑28 Okt 2019, 17:30Tur viss ir nopūsts ar biezu mastikas krāsu un nokrāsots, bremžu trubas pat zilas - tur bildēs maz ko var saprast. Paspaidot visu var just, noņemot paklāju varētu vislabāk saprast. Nākamreiz kad būšu garāža pamēģināšu, bet neko nesolu. Kkur iepriekš iemetu metināmo darvu sarakstu, tur grīda uz sliekšņi ir vismazākā bēda. Ja būtu tikai grīda un sliekšņi es ne mirkli nedomātu par virsbūves maiņu.
Pēdējais labojis ZzevsS - 29 Okt 2019, 14:21, kopā labots 2 reizes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right