Kon4a's Orient E36 Touring
Hello!
Laiks mazam update, ar pāris smukbildītēm
Sadarītās lietas
Lai arī diskus neesmu sakopis un atstājis melnus (bweh), vasaras ripuļi ir virsū, un vēl vairāk izceļ nepieciešamību pēc ritošās daļas pārlasīšanas, īpaši priekšā.
Nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis, filtrs, kā arī ģenerators.
Atrastas pēdējas trūkstošās plastmasas salonā, atliek tikai sainstalēt
Uzpildīts kondicionieris, tā kā pievienoju vēl vienu opciju pie "viss strādā"
Dabūts cits radio. Lai arī nav OEM, melns tomēr izskatās daudz, daaaudz labāk Atlikušas, protams, vēl gana daudz lietas, bet pamazām, pamazām kustos uz priekšu, laika šim ir maz, bet malā netiks pamests
P.S. Ja kāds zin kādu labu price/performance krāsotāju, dodiet ziņu, pamazām jāgatavojas tēriņiem pēc ieziemošanas
Laiks mazam update, ar pāris smukbildītēm
Sadarītās lietas
Lai arī diskus neesmu sakopis un atstājis melnus (bweh), vasaras ripuļi ir virsū, un vēl vairāk izceļ nepieciešamību pēc ritošās daļas pārlasīšanas, īpaši priekšā.
Nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis, filtrs, kā arī ģenerators.
Atrastas pēdējas trūkstošās plastmasas salonā, atliek tikai sainstalēt
Uzpildīts kondicionieris, tā kā pievienoju vēl vienu opciju pie "viss strādā"
Dabūts cits radio. Lai arī nav OEM, melns tomēr izskatās daudz, daaaudz labāk Atlikušas, protams, vēl gana daudz lietas, bet pamazām, pamazām kustos uz priekšu, laika šim ir maz, bet malā netiks pamests
P.S. Ja kāds zin kādu labu price/performance krāsotāju, dodiet ziņu, pamazām jāgatavojas tēriņiem pēc ieziemošanas
Rudens tuvojas, un auto drīz dosies ziemas miegā
Kamēr tas vēl nav noticis, ir sadarītas šādas tādas lietas. Viss iet uz priekšu lēnāk, kā gribētos, jo ir daudz darba, kā arī sievas Z3 jāsačubina.
Bet nu neliela atskaite:
1. Pēc ilgām pārdomām visas vasaras garumā tomēr esmu nolēmis, ka Style80 nebūs īstais disku stils stock žurim, tāpēc tika iegādāts R17 Style32 ET34 komplekts.
Manuprāt daudz vairāk OEM skats, un labāk saskan ar auto kopskatu
2. Kā maziņu uzkopšanas projektiņu nolēmu "apstrādāt" uzlikas uz durvju stoikām. Mēģināju tīrīt ar dažādiem līdzekļiem, bet tāpat izskatījās netīras/pleķainas, tāpēc ķēros pie labi zināmās lietas - līmplēves. Hexis satīna melnā plēve bija mana izvēle, kas veiksmīgi atjaunoja oriģinālu skatu sačakarētajām detaļām. Protams, iespiedumus un korozijas defektus noslēpt nevar, bet skats ir daudz labāks.
3. Lielākais paveiktais darbiņš - likvidēts piekabes āķis! Savulaik Holandē uzstādīts bija ļoti kvalitatīvi, kas nozīmē, ka noņemšana aizņēma izcili daudz laika. Atliek vēl atrast pareizā diametra "korķus" nevajadzīgo caurumu likvidēšanai, pagaidām tie tika aizlīmēti ar lentu un nopūsti ar grubuli, lai garantēti netiek iekšā ūdens.
Bet kā gan šāds pasākums bez kāda knifiņa
Par cik esmu nozvērējies uz auto nelikt neko no ārējās M pakas, meklēju risinājumus, kā unīša aizmuguri padarīt interesantāku, nepērkot pod-M parastajam bamperim paredzēto difuzoru. Un veiksmīgi atradu!
Iepazīstieties - AC Schnitzer Type2 difuzors. Izrādās nenormāli reta padarīšana, iegūta pavisam nejauši, pirms iegādes pat nezināju, ka tādi eksistē
Tagad vajag tikai atrisināt izpūtēja gala jautājumu - vecais triks ar DEPO galda kāju vairs nederēs, jāskatās kāds smuks uzgalis, vismaz kāmēr nav nolemts par poniju pieaudzēšanas galējo risinājumu
Paralēli gaidu dažādas ritošās daļas lietas - amīšus, atsperes, plauktus, bukses un citus sīkumus.
Ziemas gaitā tiks sakopts vizuālais
Kamēr tas vēl nav noticis, ir sadarītas šādas tādas lietas. Viss iet uz priekšu lēnāk, kā gribētos, jo ir daudz darba, kā arī sievas Z3 jāsačubina.
Bet nu neliela atskaite:
1. Pēc ilgām pārdomām visas vasaras garumā tomēr esmu nolēmis, ka Style80 nebūs īstais disku stils stock žurim, tāpēc tika iegādāts R17 Style32 ET34 komplekts.
Manuprāt daudz vairāk OEM skats, un labāk saskan ar auto kopskatu
2. Kā maziņu uzkopšanas projektiņu nolēmu "apstrādāt" uzlikas uz durvju stoikām. Mēģināju tīrīt ar dažādiem līdzekļiem, bet tāpat izskatījās netīras/pleķainas, tāpēc ķēros pie labi zināmās lietas - līmplēves. Hexis satīna melnā plēve bija mana izvēle, kas veiksmīgi atjaunoja oriģinālu skatu sačakarētajām detaļām. Protams, iespiedumus un korozijas defektus noslēpt nevar, bet skats ir daudz labāks.
3. Lielākais paveiktais darbiņš - likvidēts piekabes āķis! Savulaik Holandē uzstādīts bija ļoti kvalitatīvi, kas nozīmē, ka noņemšana aizņēma izcili daudz laika. Atliek vēl atrast pareizā diametra "korķus" nevajadzīgo caurumu likvidēšanai, pagaidām tie tika aizlīmēti ar lentu un nopūsti ar grubuli, lai garantēti netiek iekšā ūdens.
Bet kā gan šāds pasākums bez kāda knifiņa
Par cik esmu nozvērējies uz auto nelikt neko no ārējās M pakas, meklēju risinājumus, kā unīša aizmuguri padarīt interesantāku, nepērkot pod-M parastajam bamperim paredzēto difuzoru. Un veiksmīgi atradu!
Iepazīstieties - AC Schnitzer Type2 difuzors. Izrādās nenormāli reta padarīšana, iegūta pavisam nejauši, pirms iegādes pat nezināju, ka tādi eksistē
Tagad vajag tikai atrisināt izpūtēja gala jautājumu - vecais triks ar DEPO galda kāju vairs nederēs, jāskatās kāds smuks uzgalis, vismaz kāmēr nav nolemts par poniju pieaudzēšanas galējo risinājumu
Paralēli gaidu dažādas ritošās daļas lietas - amīšus, atsperes, plauktus, bukses un citus sīkumus.
Ziemas gaitā tiks sakopts vizuālais
Nu ko, kādu brīdi nekas nav apdeitots, lielākoties laika trūkuma dēļ.
Garie rudens un ziemas vakari tiek pavadīti, likvidējot Septembra neveiksmi - izcili tizlas situācijas dēļ tikai sačakarēts gandrīz ideāls E36 purniņš Veiksmīgi, ka necieta ne bamperis, ne balka, ne lanžerons. Kamēr turpinu cīnīšanos ar apdrošinātājiem, sagādāju visas nepieciešamās lietas. Lai cik dīvaini nebūtu, atrast labus FL spārnus ar mazo pagriezienu diemžēl izrādījas pārāk liels čakars, tāpēc nosvēros par labu Taivānas ražojumam. Derēšanas ziņā esmu patīkami pārsteigts, ka visas līnijas un caurumi sapas. Principā, ja neņem vērā to, ka bleķis pats par sevi ir plānāks, kā OEM, grūti pateikt, ka spārni nav oriģināli. Paralēli tiek sakoptas visas vietas, kur bija sācis uzdarboties Ruslans, likvidētas buktītes, un satīrīts viss, kur ar Karcheri ikdienā nevar tikt klāt, lai turpmākajos darbos patīkamāk strādāt
Par cik viss auto, dažādu defektiņu dēļ, prasījās pēc pārkrāsošanas, nolēmu vispirms vēlreiz paspēlēties ar plēvi, šoreiz uz sava auto, nevis klientu
Tā nu no priekš E36 salīdzinoši retas Orient Blau krāsas esmu aizšļūcis uz Oracal 970RA Deep Blue
Šis gan būs tāds kā ilgtermiņa pagaidu risinājums - vismaz pāris gadus, kāmēr apniks šis tonis. Tad gan vienīgais variants būs krāsot OEM tonī un miers.
Par cik auto vizuāli būs gandrīz kā jauns, sapratu, ka ir laiks pieķerties arī lukturiem. Iegādāti jauni visi lukturi, izņemot aizmugurējos, kas ir saglabājušies ļoti labā stāvoklī. Kopskatam noteikti jābūt mega labam, un es nevaru sagaidīt, kad būšu tuvāk šī visa pasākuma noslēgumam
Tālākie atlikušās ziemas vakari tiks veltīti arī tehniskajai pusei, jo ir šādi tādi sīkumi, kas jāsamaina.
Neliels ieskats tajā, kas plānots:
> Pārlasīt ritošo priekšā - amortizatori, plaukti, bukses, atsaites, utt.
> Daļēji pārlasīt ritošo aizmugurē - plauktu gala bukses, atsaites, stabilizatora bukses, pārējais vēl stingrs.
> Nomainīt tekošo reiku pret Purple tag no E46
> Pārlasīt bremzes (diski, kluči, šķidrums, utt.)
> Nomainīt visus ABS sensorus
> Izpīpēt, kāpēc OBC nerāda patēriņu, kā arī likvidēt degošo Airbag lampiņu.
> Sakopt pēdējos sīkumus salonā
Garie rudens un ziemas vakari tiek pavadīti, likvidējot Septembra neveiksmi - izcili tizlas situācijas dēļ tikai sačakarēts gandrīz ideāls E36 purniņš Veiksmīgi, ka necieta ne bamperis, ne balka, ne lanžerons. Kamēr turpinu cīnīšanos ar apdrošinātājiem, sagādāju visas nepieciešamās lietas. Lai cik dīvaini nebūtu, atrast labus FL spārnus ar mazo pagriezienu diemžēl izrādījas pārāk liels čakars, tāpēc nosvēros par labu Taivānas ražojumam. Derēšanas ziņā esmu patīkami pārsteigts, ka visas līnijas un caurumi sapas. Principā, ja neņem vērā to, ka bleķis pats par sevi ir plānāks, kā OEM, grūti pateikt, ka spārni nav oriģināli. Paralēli tiek sakoptas visas vietas, kur bija sācis uzdarboties Ruslans, likvidētas buktītes, un satīrīts viss, kur ar Karcheri ikdienā nevar tikt klāt, lai turpmākajos darbos patīkamāk strādāt
Par cik viss auto, dažādu defektiņu dēļ, prasījās pēc pārkrāsošanas, nolēmu vispirms vēlreiz paspēlēties ar plēvi, šoreiz uz sava auto, nevis klientu
Tā nu no priekš E36 salīdzinoši retas Orient Blau krāsas esmu aizšļūcis uz Oracal 970RA Deep Blue
Šis gan būs tāds kā ilgtermiņa pagaidu risinājums - vismaz pāris gadus, kāmēr apniks šis tonis. Tad gan vienīgais variants būs krāsot OEM tonī un miers.
Par cik auto vizuāli būs gandrīz kā jauns, sapratu, ka ir laiks pieķerties arī lukturiem. Iegādāti jauni visi lukturi, izņemot aizmugurējos, kas ir saglabājušies ļoti labā stāvoklī. Kopskatam noteikti jābūt mega labam, un es nevaru sagaidīt, kad būšu tuvāk šī visa pasākuma noslēgumam
Tālākie atlikušās ziemas vakari tiks veltīti arī tehniskajai pusei, jo ir šādi tādi sīkumi, kas jāsamaina.
Neliels ieskats tajā, kas plānots:
> Pārlasīt ritošo priekšā - amortizatori, plaukti, bukses, atsaites, utt.
> Daļēji pārlasīt ritošo aizmugurē - plauktu gala bukses, atsaites, stabilizatora bukses, pārējais vēl stingrs.
> Nomainīt tekošo reiku pret Purple tag no E46
> Pārlasīt bremzes (diski, kluči, šķidrums, utt.)
> Nomainīt visus ABS sensorus
> Izpīpēt, kāpēc OBC nerāda patēriņu, kā arī likvidēt degošo Airbag lampiņu.
> Sakopt pēdējos sīkumus salonā
Jep, OE virsbūves daļas bez rūsas dabūt ir sarežģīti . Piemēram, fl brilli reizēm ir vieglāk jaunu OE nopirkt. Lai būtu skaisti, optiku gan varēji ņemt jaunu OE, - pagriezienus un priekšējiem lukturiem stiklus.
Jau skatījos, bet šajā gadījumā TYC ražojuma cena bija pārāk laba, lai izskatītu OE. Tā teikt - neskrienu ar auto pārdošanu, un ilgtermiņā ir plāns šo paturēt vēl ilgus gadus, tā kā ar laiku, ar laiku
Tēmēju uz labi
DAUDZ BILŽU!
Vizuālais nu būs gandrīz pabeigts, atlicis aplīmēt vēl vienu slieksni un done!
Lai pastiprinātu 90s feeling, visam pasākumam pievienoju arī nelielu, neuzmācīgu Pinstripe.
Neliels ieskats: Nespēju vēl izdomāt par bagūža vāku, vai vajag atstāt Pinstripe, vai nē...
Liekot visu kopā saliktas arī jaunas gumijas ap durvju rokturiem, protams, jauni klipši un micītes moldingiem, un sadarīti citi sīkumi.
Papildus beidzot dabūt OEM maģītis ne-pa-kosmosu. Zinu, ka šis ir E30/E34 Reverse RDS, taču ir nācis arī pirmo gadu E36, un neesmu tik cimperlīgs, lai meklētu konkrēti sava auto gada maģi
Un nobeigumā - mazs sīkums, kas mainīja manu dzīvi Ilgi biju meklējis bardačoku ar strādajošu Soft-Open. Tad nu, lai izravētu bijušā telefona vadus no paneļa, noņemu bardačoku un atklāju, ka viss soft open mehānisms, tai skaitā zobstienis, ir vesels un vietā, kur tam būtu jābūt, nevis izkritis/pazudis, kā tas ir parasti.
Vilku ārā plastmasas "metināmo", lodāmuru un savilcējus, un salaboju to pasākumu tā, lai nekad vairs nebūtu jāčīkst, ka bardačoks vienkārši krīt vaļā
Pie reizes nomainīju atvēršanas pogas atsperi, salaboju atdures un priecājos par paveikto, šķietami, sīkumu
Uz šo brīdi ir savākta arī lielākā daļa ritošās daļas detaļu, kuras tiks mainītas tuvākajā laikā, lai likvidētu tanka paskatu priekšā, kā arī nodrošinātu foršāku braukšanu
Vienīgi nespēju joprojām izlemt, vai labāk likt SACHS/Bilstein ar oriģinālām atsperēm, vai tomēr kādas sakarīgas koilas, lai var precīzāk pieregulēt augstumu. Negribas upurēt komfortu, taču gribas, lai viss ir skaisti, un tā, kā pašam vienmēr ir gribējies.
Drīzumā vedīšu diskus uz pulveri, un paralēli meklēju sakarīgu šuvēju, kas varētu sakopt priekšējos beņķus
Nobeigumā smukbilde, pagaidām bez miglām
Vizuālais nu būs gandrīz pabeigts, atlicis aplīmēt vēl vienu slieksni un done!
Lai pastiprinātu 90s feeling, visam pasākumam pievienoju arī nelielu, neuzmācīgu Pinstripe.
Neliels ieskats: Nespēju vēl izdomāt par bagūža vāku, vai vajag atstāt Pinstripe, vai nē...
Liekot visu kopā saliktas arī jaunas gumijas ap durvju rokturiem, protams, jauni klipši un micītes moldingiem, un sadarīti citi sīkumi.
Papildus beidzot dabūt OEM maģītis ne-pa-kosmosu. Zinu, ka šis ir E30/E34 Reverse RDS, taču ir nācis arī pirmo gadu E36, un neesmu tik cimperlīgs, lai meklētu konkrēti sava auto gada maģi
Un nobeigumā - mazs sīkums, kas mainīja manu dzīvi Ilgi biju meklējis bardačoku ar strādajošu Soft-Open. Tad nu, lai izravētu bijušā telefona vadus no paneļa, noņemu bardačoku un atklāju, ka viss soft open mehānisms, tai skaitā zobstienis, ir vesels un vietā, kur tam būtu jābūt, nevis izkritis/pazudis, kā tas ir parasti.
Vilku ārā plastmasas "metināmo", lodāmuru un savilcējus, un salaboju to pasākumu tā, lai nekad vairs nebūtu jāčīkst, ka bardačoks vienkārši krīt vaļā
Pie reizes nomainīju atvēršanas pogas atsperi, salaboju atdures un priecājos par paveikto, šķietami, sīkumu
Uz šo brīdi ir savākta arī lielākā daļa ritošās daļas detaļu, kuras tiks mainītas tuvākajā laikā, lai likvidētu tanka paskatu priekšā, kā arī nodrošinātu foršāku braukšanu
Vienīgi nespēju joprojām izlemt, vai labāk likt SACHS/Bilstein ar oriģinālām atsperēm, vai tomēr kādas sakarīgas koilas, lai var precīzāk pieregulēt augstumu. Negribas upurēt komfortu, taču gribas, lai viss ir skaisti, un tā, kā pašam vienmēr ir gribējies.
Drīzumā vedīšu diskus uz pulveri, un paralēli meklēju sakarīgu šuvēju, kas varētu sakopt priekšējos beņķus
Nobeigumā smukbilde, pagaidām bez miglām
Pavasaris strauji tuvojas, tāpē esmu uzņēmis apgriezienus, lai varētu visu sadarīt laicīgi
Auto ir pilnībā aplīmēts, saloniņš sakopts (beņķu sāni pāršūti).
Palicis uztaisīt kārtīgu tīrīšanu, pāršūt arī elkoņbalstu, un ķerties klāt pie pēdējiem sīkumiem pirms disku kopšanas.
Izstūmos no siltās garāžas, lai palaistu bračku satīrīt savu auto, un pie reizes uzknipsēju pāris bildes
Šis salona milestone bija jānosvin, tāpēc uztaisīju pāris salona bildes, OE kataloga stilā
Tālāk palicis:
Priekšas ritošās reanimācija
Disku sakopšana + riepas
Nociesties neizvilkt auto no garāžas pirms nav beidzies aukstais laiks
Auto ir pilnībā aplīmēts, saloniņš sakopts (beņķu sāni pāršūti).
Palicis uztaisīt kārtīgu tīrīšanu, pāršūt arī elkoņbalstu, un ķerties klāt pie pēdējiem sīkumiem pirms disku kopšanas.
Izstūmos no siltās garāžas, lai palaistu bračku satīrīt savu auto, un pie reizes uzknipsēju pāris bildes
Šis salona milestone bija jānosvin, tāpēc uztaisīju pāris salona bildes, OE kataloga stilā
Tālāk palicis:
Priekšas ritošās reanimācija
Disku sakopšana + riepas
Nociesties neizvilkt auto no garāžas pirms nav beidzies aukstais laiks
Marts ir iesācies un dažādu apsvērumu dēļ nācās Žurikovu izvilkt no garāžas
Uz ziemas tupelēm un pēc ekstensīvas visādu labumu došanas ritošajai daļai, braucu uz skati un sāku auto izmantot ikdienā. Labi, ka sniega un sāls, principā vairs nav
Tā nu Žuris ir ticis pie jauna gandrīz visa - palikušas nenomainītas tikai pāris bukses pakaļējā tiltā
Jāsaka godīgi, šī laikam ir pirmā reize, kad ir iespēja izbaudīt E36 stock piekari visā tās krāšņumā - nevienas liekas skaņas, stabilitāte (cik nu ar baloniem tas ir iespējams) un kopumā bauda braukt, bez koiloveriem, klunkšķiem in citām "ierastajām" E36 skaņām
Nobeigumā klasiskā smukbilde no Berģu SKY pirms tripa uz Limbažiem
Uz ziemas tupelēm un pēc ekstensīvas visādu labumu došanas ritošajai daļai, braucu uz skati un sāku auto izmantot ikdienā. Labi, ka sniega un sāls, principā vairs nav
Tā nu Žuris ir ticis pie jauna gandrīz visa - palikušas nenomainītas tikai pāris bukses pakaļējā tiltā
Jāsaka godīgi, šī laikam ir pirmā reize, kad ir iespēja izbaudīt E36 stock piekari visā tās krāšņumā - nevienas liekas skaņas, stabilitāte (cik nu ar baloniem tas ir iespējams) un kopumā bauda braukt, bez koiloveriem, klunkšķiem in citām "ierastajām" E36 skaņām
Nobeigumā klasiskā smukbilde no Berģu SKY pirms tripa uz Limbažiem
Sveiks.
Redzu ka ieguldīts daudz pūļu.
Varbūt vari padalīteie ar infotmāciju par to, kur un par cik tika iegādāti prieksējie SACHS amīši?
Redzu ka ieguldīts daudz pūļu.
Varbūt vari padalīteie ar infotmāciju par to, kur un par cik tika iegādāti prieksējie SACHS amīši?
Pirku no Intercars, jo bija vēl citas lietas, kas tur bija lētāk nekā citur, bet cipariski Trodo bija diezgan līdzīga cena
Ļoti sen pusmirušajā forumā nekas nav likts, tāpēc ielikšu nelielu ieskatu no šīs sezonas
Pienākot Aprīlim un siltākam laikam, auto atguva savu izskatu, un tika uzkrāmēts atpakaļ uz Style 32 un beidzot sāka izskatīties pēc auto
Papildus arī melnā lūpa tomēr tika nolīmēta masīnas krāsā. Bonusā, vieglākai auto kopšanai, tika uzklāta arī keramika
Žurikovs nu ir pagozējies ne tikai Youngtimer un Riga Classic Cars pasākumos, bet arī bijis kā daļa no Brasas apkaimes svētkiem, kā arī, protams, mītiem vasaras garumā
Noslēgumā - skaistumfoto no salona, salīdzinoši neierastā lenķī
Ka arī ar nedaudz safotošopētu fonu šāda skaistumbilde
Drīz jau laiks ziemas miegam
Šobrīd cenšos savās idejās neaiziet raznosā un tomēr saglabāt auto maksimāli oriģinālu, tāpēc auto, visticamākais, glabāsies ne pie manis garāžā, lai neuznāk vēlme darīt kalnu ar lietām, kas nebūt nav vajadzīgas, tika "ļoti, ļoti gribās"
Pienākot Aprīlim un siltākam laikam, auto atguva savu izskatu, un tika uzkrāmēts atpakaļ uz Style 32 un beidzot sāka izskatīties pēc auto
Papildus arī melnā lūpa tomēr tika nolīmēta masīnas krāsā. Bonusā, vieglākai auto kopšanai, tika uzklāta arī keramika
Žurikovs nu ir pagozējies ne tikai Youngtimer un Riga Classic Cars pasākumos, bet arī bijis kā daļa no Brasas apkaimes svētkiem, kā arī, protams, mītiem vasaras garumā
Noslēgumā - skaistumfoto no salona, salīdzinoši neierastā lenķī
Ka arī ar nedaudz safotošopētu fonu šāda skaistumbilde
Drīz jau laiks ziemas miegam
Šobrīd cenšos savās idejās neaiziet raznosā un tomēr saglabāt auto maksimāli oriģinālu, tāpēc auto, visticamākais, glabāsies ne pie manis garāžā, lai neuznāk vēlme darīt kalnu ar lietām, kas nebūt nav vajadzīgas, tika "ļoti, ļoti gribās"
- ikey07