330 Balcers
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- chevron_right

pietiks taisit offtopiku, normalaa topikaa. pagaidam tikai padzesu, bet ja turpinasiet... labak neturpinat.
gribat maaukt to bezsakaru, triecat to tam paredzetajas sadaljaas
gribat maaukt to bezsakaru, triecat to tam paredzetajas sadaljaas

...

Sveiki visiem!
Sen nekas nav rakstīts, tad nu tā.
Sapirktās daļas:
Turbīna GT3076R
Sprauslas 1600 CC
TIAL 38mm Wastegate
TIAL 50mm Blow off
Karstumizturīgā lente
Degvielas spiediena regulators
Spiediena regulators
Turbo soma
Viss nedaudz apstājies, jo laika gaitā tika izlemts turbo motoru taisīt maximāli jaudīgu ar rezervi nākotnē uzlikt lielāku pūtēju.
Statuss patreiz: Auto ir braucams, ar skati un m50b25 dzinēju bez turbo.
Dzinējs pagaidām salikts atmosfēriskajā versijā. Pie reizes pastiprinājām priekšējās glāzes un izkrāsoja motortelpu.
Pirms Pēc Pārgājām pāri hadenei. Ielaidām prieku. Biju skatē
Nobraucu 1000km un nomainīju eļļu.
Tad kārta atmo testam :) 40l degvielas sadedzināts un 24 riepas aizsūtītas uz metāllūžņiem
Pēc kara
P.s. nekad nebrauciet ar veļējiem logiem
Pa ceļam uz mājām uz Krastenes, pēkšņi daudzi man sāk taurēt un mahāties ar rokām, uzdevu grīdā, jo acīmredzot 90km/h ir pa lēnu viņiem. Izrādās, tomēr cits "iemesls"
Tātad secinājums 2.93 reduktors, un dekompresēts M50B25 pēc kapitālā remonta tik un tā ir samērā kaujams lops.
Tālākie plāni.
Sapirkt atlikušās daļas, lai var kārtīgi sabūvēt turbo projektu:
*VEMS
*Sajūga komplekts
*Interkūleris
*Izplūde
Uzlikt 3B lenķi, hidro un pašaut vaļā.
Skatoties kā citi mauc, jau lomkas sākas
Sen nekas nav rakstīts, tad nu tā.
Sapirktās daļas:
Turbīna GT3076R
Sprauslas 1600 CC
TIAL 38mm Wastegate
TIAL 50mm Blow off
Karstumizturīgā lente
Degvielas spiediena regulators
Spiediena regulators
Turbo soma
Viss nedaudz apstājies, jo laika gaitā tika izlemts turbo motoru taisīt maximāli jaudīgu ar rezervi nākotnē uzlikt lielāku pūtēju.
Statuss patreiz: Auto ir braucams, ar skati un m50b25 dzinēju bez turbo.
Dzinējs pagaidām salikts atmosfēriskajā versijā. Pie reizes pastiprinājām priekšējās glāzes un izkrāsoja motortelpu.
Pirms Pēc Pārgājām pāri hadenei. Ielaidām prieku. Biju skatē

Tad kārta atmo testam :) 40l degvielas sadedzināts un 24 riepas aizsūtītas uz metāllūžņiem



Tātad secinājums 2.93 reduktors, un dekompresēts M50B25 pēc kapitālā remonta tik un tā ir samērā kaujams lops.
Tālākie plāni.
Sapirkt atlikušās daļas, lai var kārtīgi sabūvēt turbo projektu:
*VEMS
*Sajūga komplekts
*Interkūleris
*Izplūde
Uzlikt 3B lenķi, hidro un pašaut vaļā.
Skatoties kā citi mauc, jau lomkas sākas


izskatās ka lomkas Tev ir kārtīgas 


Woah ku ta tik ražīgas sprauslas... 840cc @ 4 bar būtu pieticis pat līdz 800hp
PS prieks beidzot redzēt update, tik žēl ka bez jaudas
PS prieks beidzot redzēt update, tik žēl ka bez jaudas


meh.... gribēju redzēt, kā tas brīnums ko tu sākumā būvēja turēs boostu, bet nu jā...
Un no kurienes 2.5? Sākumā taču bija 2.8 kloķene iekš čuguna bloka...
Un no kurienes 2.5? Sākumā taču bija 2.8 kloķene iekš čuguna bloka...

Tas ir tas pats dzinējs tik bez turbo.seeingman rakstīja:meh.... gribēju redzēt, kā tas brīnums ko tu sākumā būvēja turēs boostu, bet nu jā...
Un no kurienes 2.5? Sākumā taču bija 2.8 kloķene iekš čuguna bloka...
M50b25 ar 2.8 kloķeni


Nu tad saki kā ir: m50b28
Es gan nestādos priekšā kā tev tur tas viss ir salikts, ja tev ir 2.8 kloķene, 2.5 bezvanosa virzuļi un bezvanosa klaņi
Tas viss iet kopā tikai, ja no m20/m30 liek 130mm garus klaņus
Ja tas ir salikts ar 135mm klaņiem kādi ir m54b30, m52b28, m50b20,b25nv, tad 2.8 kloķene nesalien
Es gan nestādos priekšā kā tev tur tas viss ir salikts, ja tev ir 2.8 kloķene, 2.5 bezvanosa virzuļi un bezvanosa klaņi
Tas viss iet kopā tikai, ja no m20/m30 liek 130mm garus klaņus
Ja tas ir salikts ar 135mm klaņiem kādi ir m54b30, m52b28, m50b20,b25nv, tad 2.8 kloķene nesalien


Viss ietseeingman rakstīja:Nu tad saki kā ir: m50b28
Es gan nestādos priekšā kā tev tur tas viss ir salikts, ja tev ir 2.8 kloķene, 2.5 bezvanosa virzuļi un bezvanosa klaņi
Tas viss iet kopā tikai, ja no m20/m30 liek 130mm garus klaņus
Ja tas ir salikts ar 135mm klaņiem kādi ir m54b30, m52b28, m50b20,b25nv, tad 2.8 kloķene nesalien

Kas salonā noticis?!
P.S. Forši kad te kaut kas notiek, savādāk forums tāds galīgi pieklusis ar darītājiem!

P.S. Forši kad te kaut kas notiek, savādāk forums tāds galīgi pieklusis ar darītājiem!


Smiltis sabira no vaļņa, kurā ietriecāskristaps90 rakstīja:Kas salonā noticis?!![]()
P.S. Forši kad te kaut kas notiek, savādāk forums tāds galīgi pieklusis ar darītājiem!

Stūre būs cita, šifters arī.
Pārējais paliks apmēram tāds.

Viss iet ja....
M50b25nv cik tur bija cr 10:1 apmeram, virzuli biskin pat torchi no bloka, klana garums ir 135mm, klokenes gajiens 75mm.
2.8 klokenei gajiens ir 84mm, tas nozime, ka virzulis pacelsies par 4.5mm augstak.
Tu gribi teikt, ka virzilim tika novirpoti 4.5mm galas + apmeram 1.5mm lai cr nebutu debesis?
Vienigais variants ir 130mm klani... ar kuriem atkal sanak sudiga kloka klana attieciba.
A pec bildem topika klani ir 135mm, bet klokenes bildes nav.
Un vispar tu pats zini, kas taja motora ir ieksa?
M50b25nv cik tur bija cr 10:1 apmeram, virzuli biskin pat torchi no bloka, klana garums ir 135mm, klokenes gajiens 75mm.
2.8 klokenei gajiens ir 84mm, tas nozime, ka virzulis pacelsies par 4.5mm augstak.
Tu gribi teikt, ka virzilim tika novirpoti 4.5mm galas + apmeram 1.5mm lai cr nebutu debesis?
Vienigais variants ir 130mm klani... ar kuriem atkal sanak sudiga kloka klana attieciba.
A pec bildem topika klani ir 135mm, bet klokenes bildes nav.
Un vispar tu pats zini, kas taja motora ir ieksa?

Pēdējais labojis Liss - 14 Aug 2016, 16:21, kopā labots 1 reizi.

Par kloķeni nav ne jausmas. Bet vajadzeetu buut 2.8. Īsti nezinu un interesē it nemazseeingman rakstīja:Viss iet ja....
M50b25nv cik tur bija cr 10:1 apmeram, virzuli biskin pat torchi no bloka, klana garums ir 135mm, klokenes gajiens 75mm.
2.8 klokenei gajiens ir 84mm, tas nozime, ka virzulis pacelsies par 4.5mm augstak.
Tu gribi teikt, ka virzilim tika novirpoti 4.5mm galas + apmeram 1.5mm lai cr nebutu debesis?
Vienigais variants ir 130mm klani... ar kuriem atkal sanak sudiga kloka klana attieciba.
Un vispar tu pats zini, kas taja motora ir ieksa?


Njā nu mani te arī ieintrigēja, jo bildē tipa tika apvirpoti bezvanosa virzuli, pietam apvirpoti pēc bildes spriežot par kādiem 0,05 mm
Krč kkur kaut kas nav riktīgi pieminēts kas un kā. Vai nu no dezinformācijas vai dēl noslēpuma. Bet ja jau ripo uz priekšu un neatdurās pret galvu, tad labi. Tik kas darīsies ar pūtienu ? Labi, jebkurā gadījumā veiksmi. Es arī lieku m50 turbo. Pavasarī skriesimies
Krč kkur kaut kas nav riktīgi pieminēts kas un kā. Vai nu no dezinformācijas vai dēl noslēpuma. Bet ja jau ripo uz priekšu un neatdurās pret galvu, tad labi. Tik kas darīsies ar pūtienu ? Labi, jebkurā gadījumā veiksmi. Es arī lieku m50 turbo. Pavasarī skriesimies



Būs Armageddons 2ikey07 rakstīja:Šitais izskatās pēc Build, Beat, Repeat


ja pie sika taisits tad ganjau 2.8 klokene ir tikai apmaksata nevis ielikta 


Hmmm, ja motors jau ir nacis kopa, salikts, ar 2.8 klokeni, tad sis Tavs teksts ir vieta?EJANSONS rakstīja:ja pie sika taisits tad ganjau 2.8 klokene ir tikai apmaksata nevis ielikta
Loti saubos..

Paturi savus jelos komentarus pie sevis.

Gribi kaut kur plutit, pisies uz bazara sadalas topiku





es tik ta smejos, neker pie sirds 


Es jau ariEJANSONS rakstīja:es tik ta smejos, neker pie sirds

Motors, kads atnaca pie Balcera, tads ari tika izjaukts/salikts kopa, protams parlasits.
Visam jabut kule, jo motors griezas uz urra



Ja bet, ja ieputis un no putiena viss aizies pa gaisu, tad foruma reports bus?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- chevron_right