E36-vitjazz 323i

rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

30 Jan 2017, 09:52

Bet padomā par to arī no šāda skatupunkta. Jebkurš 4cyl tavā gadījumā pa lielam būs plug&play izņemot ews. Savukārt, 6cyl, tomēr, lai kārtīgi iesvapotu, būs kaut kāds saraksts detaļām, kas neder un kuru atrašanai jātērē papildus laiks un līdzekļi
My point being - vai ir vērts papildus pipelēties un pārmaksāt, kā tu saki, labākas dzinēja skaņas dēļ?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

30 Jan 2017, 10:45

Nu jā,tie ir tie paši vārdi kurus uzdodu sev :rolleyes: Gribas jau braukt,nevis taisīt! Izbesīja jau taisīt,ja ta godīgi! A uz 6 cyl nāksies vēl laiciņu pataisīt to visu,kas nozīmē,ka ievilksies laiks un nauda. Nereti laiks arī maksā naudu....
Strādājot Rīgā,nav tā īstā laika vairāk ko darīt pašam...uzticēt kādam ir vienkāršāk,bet ne vienmēr droši!!!
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

30 Jan 2017, 10:55

Ja sāksi braukt ikdienā, remontēties laika paliks mazāk. Atstāj to auto laukos, turpini vēl uzlabot, tā teikt pacieties. Tici man, ātrāk saliksi pa savam, nekā ja brauksi ikdienā. ;)
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

30 Jan 2017, 11:38

Ja ņemsi visu 6cly swapu no viena cilvēka bez iztrukstosam detaļām tad nebūs nekāds baigais cakars. Vienīgā problēma tava gadījumā varētu būt tā kā jāpārtaisa izputeja pievilkšanas flanci jo cik saprotu nau piejams metinamais aparāts :drink:
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

02 Feb 2017, 10:17

2.0 vai 2.5? :hahaha: Nevaru izlemt! Jaudas ziņā viss skaidrs,bet ja ieķeru swapu,atkal uz mēnesi darbi ap grīdu u.c sīkumiem apstājas! :rolleyes:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

02 Feb 2017, 10:21

Es ņemtu m52b25, domāju tev tas 2.0 ar laiku pašam sāks likties pa vārgu un tad nožēlosi ka uzreiz nepaņēmi 2.5 :hahaha:
Profila bilde
jaaniskal
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 17 Mai 2015, 16:54
Braucu ar: E36 330 (ex 320)

02 Feb 2017, 11:29

2.0 galīgi nav way to go. Nōooo. Kā daudzi saka - tie 2 cilindri lieki viņam. Ņem m52b25tu, ja ne pat m54b25, bet tad jārēķinās ar čakaru ar vadiem :D 2.5 ir ne tikai jaudīgāks, bet arī ekonomiskāks, haha.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

02 Feb 2017, 11:42

M52b25, pat tad ja uzreiz nav naudas visiem bremžu diskiem, reduktoriem utt.,tos ar laiku sapirksi , ielas apstākļos nav jau nemaz tik traki, ka mašīna nestātos utt., un pašam būs lielāks prieks, par swapu.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

02 Feb 2017, 11:48

vitjazz rakstīja:2.0 vai 2.5? :hahaha: Nevaru izlemt!
Šis jautājums tīri atkarīgs no maciņa.

1) b20 nav nekāds jaudas etalons, ja dzīvs b20 tad arī priekš ikdiens braukšanas pietiek un slīpi arī var ielikt (arī e34 kuzavā). Ja b20 ar bloķi tad vēl foršāk. Bet nav tā, ka viņš neiet, iet un ja dzīvs tad labi iet.

2) Ja vajag jaudu tad arī tas m52b25 nav nekas super jaudīgs. Paskatoties situāciju, kas notiek lielveikalu stajankās. Tik daudzi e36 ar b25 redzēti, kas ar otro ātrumu pat vairs negriežas. Protams, tur daudz atkarīgs no blīvi starp sēdeklis un stūri, taču baigi jāskatās izvēloties dzinēju. Bet ja dzīvs b25 patīkami ar viņu braukt.

3) emm kaut kas b20/b25 ir variants. Bet labāk tomēr izskatīt m54 arī dzinējus. :lol: Var atrast m54b30 komplektā ar e39 cenā ap 1k euro, ja meklē un nepērk forumā pie rezerves daļu tirgoņiem. Pats pirku uz detaļām e39 ar m52b20 un m52b25, un m52b28 pilnā komplektā rūcošus,testējamus pa 350e gabalā. Paņemot dzinēju vēl var piķi atsist uz pārējo. Nav māksla autovietā vai jebkuram tirgonim nolocīt pustūkstoti vai vairāk par swapu. Labāk pagaidīt un sameklēt visu auto par labu cenu. :yes:

Un šis mans viedoklis- netērē laiku ar b20/b25 ņem m52b28 vai m54b30 un tad arī varēsi uz šosejas ielikt b25 un kad apnīk braukāt ikdienas režīmā ar šiem labi rokas varēsi pataisnot un ja nekļūsi par strīt drifteri tad ar b28/b30 šajā topikā nebūs nekas teikts par to ka ir pa īsu un vajag mõõr pauver :bmw:
Profila bilde
jaaniskal
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 17 Mai 2015, 16:54
Braucu ar: E36 330 (ex 320)

02 Feb 2017, 12:06

Man jau baigā aizdoma, ka vitjazz galīgi netēmē krāmēt, tā kā nav jēga no tā 2.8 vai 3.0. Cipars arī beigās labs salasās :) Man no sākuma arī likās, ka nebūs tik traki, pērkot m54b30, bet sāku jau rēķināt, ka daudz kas jāpērk, ja grib legit, nevis "ka tik brauc". Bet nu protams, katram savas prioritātes un saprašana, cik kas labi iet un neiet. Savu laiku bija m52 2.0 kupeja (nu ne man gan), ar kuru pa sausu pat varēja krāmēt! :D
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

02 Feb 2017, 12:18

Ieliks viņš kko jaudīīgu un sāks pa mazam krāmēt, ka drīz teiks ka kož pirkstos ka vajag b28/b30 :hahaha:

Bērnība čoms prelūdi samainīja pret 34to (2010tajā) bija e34 ar b20 ar bloķi, uz sausa asfalta ar otro griezās. Bet tur jau daudz atkarīgs kāds viņam reduktors,kāds šoferis u.t.t. :hahaha: :clap: ir redzēts ka arī cilvēks e34 m30b35 nevar ar pirmo dabūt uz rinķi, tākā motoru nevar objektīvi novērtēt pēc viena cilvēka braukšanu.
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

02 Feb 2017, 12:31

Tātad, ja auto otrajā robā griežas uz sausa asfalta, tad tam ir labs un jaudīgs dzinējs? :lol:
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

02 Feb 2017, 12:38

rvars rakstīja:Tātad, ja auto otrajā robā griežas uz sausa asfalta, tad tam ir labs un jaudīgs dzinējs? :lol:
Tā neesmut teicis ka ja girežas otrajā tad labs dzinējs! Tas domāts tiem, kas saka ka ar b20 neko nevar izdarīt, ja galīgs klucis u.t.t.
Labs dzinējs ir tāds, kuram strādā visas sistēmas un viņš veras tā, kā jāveras. Kuram nav nekas sadilis,ir kompresija visos katlos un primāri jau ja viņš nerij eļļu un nekarst. Tās manuprāt primārās lietas.

labs vai slikts, bet ja pirktu mašīnu ar b25 un viņš ar otro negrieztos, tad toč neņemtu, jo esmu braucis ar dzīvu b20/b25b28. :pupi:
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

02 Feb 2017, 12:41

Muuzigie striidi par dzineejiem:D un kas labakss m50 vai m52:D Vins nav sportists vienkarsi grib iznemt ara kraboso m40 ..... 2.0 vienkarsai brauksanai ir ok - es saktitos uz m50 varbut vecs stereotips bet liekas ka vinam resurs ir neizsmelams . Varbut tava gadijuma apsvertu domu par 1.8is bet tikai tad ja motors ir testejams....... cik cilveku tik viedoklu, bet neaizmirsisim ka viss ir naudaa 2.0 maksa tikpat cik 1.8is bet 2.5 bus uz pusi dargaks.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

02 Feb 2017, 12:49

RPG rakstīja:
rvars rakstīja:Tātad, ja auto otrajā robā griežas uz sausa asfalta, tad tam ir labs un jaudīgs dzinējs? :lol:
Tā neesmut teicis ka ja girežas otrajā tad labs dzinējs! Tas domāts tiem, kas saka ka ar b20 neko nevar izdarīt, ja galīgs klucis u.t.t.
Labs dzinējs ir tāds, kuram strādā visas sistēmas un viņš veras tā, kā jāveras. Kuram nav nekas sadilis,ir kompresija visos katlos un primāri jau ja viņš nerij eļļu un nekarst. Tās manuprāt primārās lietas.

labs vai slikts, bet ja pirktu mašīnu ar b25 un viņš ar otro negrieztos, tad toč neņemtu, jo esmu braucis ar dzīvu b20/b25b28. :pupi:
Aha, uzliekam pasmagus r17 ar jaunām, labām riepām un tad paskatamies cik easy tas 2.5 viņas griež. Viss ir relatīvi :lol:
Lisas riepas ar r15 domājams ar trešo easy var izgriezt uz sausa, bet te jau aizejam offtopikā. Citā ziņā visa tā iešana ir atkarīga no šofera, reduktora un nojāšanas pakāpes - vistiešāk.

Jāņem tas, kas pašam patīk, sarunā ar čomiem izbraukt ar visiem sevi interesējošajiem motoriem un tad izlem, kas visvairāk iet pie sirds. Es jau izvēlētos m52b25, jo price performance viņam ir visatbilstošākais, ja lēts un labs (šitā nenotiek :lol: ), tad 2.8. Jo tos palielam katrs var iesvapot, kā tas nenotiek m54 gadījumā, kur ar vadiem vēl jāpaburas.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
RPG
Ziņojumi: 310
Pievienojies: 21 Aug 2016, 15:54
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

02 Feb 2017, 12:53

Tāpēc jau teicu, ka nevajag nekādus swapus pirkt, tas ir tizli,neizdevīgi un savādāk nomācoši :hahaha:

Vajag atrast veselu auto par labu cenu. Paņemt sev vajadzīgu un pārējo aizlais uz detaļām. Pats uz detaļām atradu e39 ar b28, samaksāju 350e, visu aizlaižot uz detaļām swaps paliek un būšu viņu nopelnījis par to, ka izpārdevu visu pārejo un esmu tikai iztērējis laiku, bet ne piķi :supeer: Un nevajag teikt, ka nevar viņus dabūt pa lētu naudu. Kur tad visi detaļ tirgoņi dabū tās ļerkatas? :hahaha: Nakuj maksāt par b25 swapu 400e, ja pa tādu naudu var atrast auto un dzinēju dabūt un atsist visu piķi :clap: Protams, ilgāk jāmeklē un tā, bet tā ir.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

02 Feb 2017, 12:59

Jap, ja ir iespēja ņem veselu auto, paliksi vēl plusos. Es , kad golfam meklēju dīzeļmotoru ss.lv pliks motors 180 eur, vesels golfs ar to motoru 220 eur :lol:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

02 Feb 2017, 13:02

Nesen kāds pa kapeikām tirgoja, ja nemaldos tad kkādi 400Eur m52tub28. Tur būs vislabākais P/P
Profila bilde
jaaniskal
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 17 Mai 2015, 16:54
Braucu ar: E36 330 (ex 320)

02 Feb 2017, 13:41

Un ko darīt, ja cilvēkam negribas čakarēties ar detaļu tirgošanu? :D

Un vispār - forums tomēr ir stulba vieta, kur apspriest ko labāk pirkt. Labāk ir pašam nopirkt to, ko sirds kāro, un pēc tam jau var prasīt ko un kā labāk darīt. Vai vienkārši neko nevienam te nestāstīt, bet atrādīt, kad viss gatavs vai jau procesā :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

02 Feb 2017, 13:42

jaaniskal rakstīja:Un ko darīt, ja cilvēkam negribas čakarēties ar detaļu tirgošanu? :D

Un vispār - forums tomēr ir stulba vieta, kur apspriest ko labāk pirkt. Labāk ir pašam nopirkt to, ko sirds kāro, un pēc tam jau var prasīt ko un kā labāk darīt. Vai vienkārši neko nevienam te nestāstīt, bet atrādīt, kad viss gatavs vai jau procesā :)
Piekrītu,tāpēc jau drīz atrādīšu! :hahaha: