Ch.: 328i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 32
- chevron_right
arī tie paši stoki imho nav īpaši daudz piedāvājumā. nojaušu, ka Tu tēmē uz to zaļo, kas šobrīd stāv ss.lv. Bet tāpat rēķini, cik maksā novākt ruslanu, salikt oem paku, coilus, kkādus diskus.. Tur beigās tāpat cipars nostāsies tāpat kā jau gatavam eksemplāram.V1Beta rakstīja:var jau pirkt stoku 2.8 un arī smuku uztaisīt. tādi ir arī zem 2k
Protams, cita lieta ir cilvēki, kam visi tie vijeboni nav vajadzīgi, tad protams, jēdzīgāk ir ņemt stocku nevis piemaksāt par lietām, kas nemaina auto spēju pildīt savu pamatfunkciju.
offtopiks!
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
es uz to netēmēju. nav tam līdzekļu šobrīd.
man M paka īpaši nesaista un visādi citi apkarināmie. patīk stock paka, nedaudz sēdināts un vienkāršība.
man M paka īpaši nesaista un visādi citi apkarināmie. patīk stock paka, nedaudz sēdināts un vienkāršība.
cena jau var but ari 7k bet vai bus intrese un pirceji! tu pazvani pajauta vai kads pa tadu cenu kautko arii pardod? jo dari ko daridams autinam cena ta pat kritis un krit! es vispar brinos kapec latvija tas cenas salidzinosi ar citam valstim ir aukstas par vecam masinam! varbut saku novecot!V1Beta rakstīja:var jau pirkt stoku 2.8 un arī smuku uztaisīt. tādi ir arī zem 2k
Ļoti vienkārša atbilde - PIEPRASĪJUMS !
Kkas kustās uz priekšu!
Šodien sāku gatavoties jaunajai sezonai - izrāvu e36 tepiķi.
Biju patīkami pārsteigts, grīda izskatījās labāka kā sākotnēji likās. Aktīvi paurķējot ar skrūvgriezi atradās tikai viens caurums. Bet nu protams jāskatās un jāmeklē nopietnāk.
Kāds var ieteikt kādu labu metinātāju?
Un interesē nevis prosta pārus caurumus aizlāpīt, bet pilnībā sakopt un satīrīt visu grīdu (salons + grabažnieks), lai kādus pāris gadus tur toch nekas nopietns nerādās. :) kvalitāte ir prioritāte. sūdīgi sataisīt arī pats māku. :aiwa:
PM vai tepat. :)
_________________________________
un laikam oftopiks, BET iepriekš pieminētais e46 ir ticis pie pāris labumiem:
- 4. paaudzes LPG iekārta
- RH r18 trīsdaļīgie diski 4x8,5j
- FK coiloveri (paldies psih-arno)
nevaru sagaidīt, kad sāksies pavasaris, lai beidzot arī šo auto sataisītu daudzmaz glītu, lai vismaz pašam prieks viņā atrasties. plānā nekas daudz - nokrāsot diskiem vidus tumšākus, nomest kārtīgi pie zemes, usdm gabarīti un vēl pāris figņas.
Šodien sāku gatavoties jaunajai sezonai - izrāvu e36 tepiķi.
Biju patīkami pārsteigts, grīda izskatījās labāka kā sākotnēji likās. Aktīvi paurķējot ar skrūvgriezi atradās tikai viens caurums. Bet nu protams jāskatās un jāmeklē nopietnāk.
Kāds var ieteikt kādu labu metinātāju?
Un interesē nevis prosta pārus caurumus aizlāpīt, bet pilnībā sakopt un satīrīt visu grīdu (salons + grabažnieks), lai kādus pāris gadus tur toch nekas nopietns nerādās. :) kvalitāte ir prioritāte. sūdīgi sataisīt arī pats māku. :aiwa:
PM vai tepat. :)
_________________________________
un laikam oftopiks, BET iepriekš pieminētais e46 ir ticis pie pāris labumiem:
- 4. paaudzes LPG iekārta
- RH r18 trīsdaļīgie diski 4x8,5j
- FK coiloveri (paldies psih-arno)
nevaru sagaidīt, kad sāksies pavasaris, lai beidzot arī šo auto sataisītu daudzmaz glītu, lai vismaz pašam prieks viņā atrasties. plānā nekas daudz - nokrāsot diskiem vidus tumšākus, nomest kārtīgi pie zemes, usdm gabarīti un vēl pāris figņas.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Gribētos redzēt bildes ar tavas grīdas stāvokli un principā ,ja līkrocis tev netaisīs grīda ilgi nepūs-apstrādājot smuki ar pareizajiem materiāliem un nelietojot pa Ušakova sālīm.. cik saprotu tu arī nelieto ,tapēc iesaku uz meistaru netaupīt
nea, tofiks nav. mani mazliet māc šaubas par lietderību tam; baidos, ka neizveidosies atgriezeniskā saite. tipa e30 forumā visi kko ņemās, skrūvējās, ļoti daudz noderīgu infu var atrast, te tas pats utt, bet tur kkā radies iespaids, ka visiem skrūvēšanās aprobežojas ar x5 disku pieskrūvēšanu pie stupicas Un tehniskā sadaļa pa lielam sastāv no sūdzībām par to, ka kādam gļuko automāts, nelec dīzelis utt.
bet nu mozh pavasarī, kad auto pirmais posms būs gatavs, būs jāuzcep kkas.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
nu jā, nesanāca šodien neko uzfočēt. pat to grīdu neizdevās līdz galam izravēt dēļ tā, ka bija jāsteidzās, sāka palikt tumšs utt. kad būs sauss laiks, dzīšu žurku mājās. tad arī atjaukšu kārtīgi, nokasīšu visu izolāciju nost un tad jau varēs ievērtēt patieso situāciju. Katrā ziņā ievēroju, ka grīda pagaidām nav ne reizi lāpīta.BuKTOP rakstīja:Gribētos redzēt bildes ar tavas grīdas stāvokli un principā ,ja līkrocis tev netaisīs grīda ilgi nepūs-apstrādājot smuki ar pareizajiem materiāliem un nelietojot pa Ušakova sālīm.. cik saprotu tu arī nelieto ,tapēc iesaku uz meistaru netaupīt
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
ch. rakstīja:nea, tofiks nav. mani mazliet māc šaubas par lietderību tam; baidos, ka neizveidosies atgriezeniskā saite. tipa e30 forumā visi kko ņemās, skrūvējās, ļoti daudz noderīgu infu var atrast, te tas pats utt, bet tur kkā radies iespaids, ka visiem skrūvēšanās aprobežojas ar x5 disku pieskrūvēšanu pie stupicas Un tehniskā sadaļa pa lielam sastāv no sūdzībām par to, ka kādam gļuko automāts, nelec dīzelis utt.
bet nu mozh pavasarī, kad auto pirmais posms būs gatavs, būs jāuzcep kkas.
Nu jā, to pašu esmu novērojis. Ka e30 forumā vairāk skrūvējas un ņemas tehniskajā daļā. Šajā forumā pie tehniskās daļas vēl nāk klāt slyle 5 drudzis. E46 forumam, laikam pārāk daudz elektronikas tāpēc uzticas servisiem. Atļaujas ielikt eglīti salonā un logu škīdrumu papildināt.
Brauksu drizuma uz savu servisu un pajautaasu vai dzeks metina griidas masinam. Labo vins perfekti un dod garantiju.
Tur tev nepiekritisu, apskat un salidzini r vaciju ,divas loti lidzigas masinas un vacija bus stipri dargak,un nerunasim par tadu ekstru ka e30takeshi rakstīja:cena jau var but ari 7k bet vai bus intrese un pirceji! tu pazvani pajauta vai kads pa tadu cenu kautko arii pardod? jo dari ko daridams autinam cena ta pat kritis un krit! es vispar brinos kapec latvija tas cenas salidzinosi ar citam valstim ir aukstas par vecam masinam! varbut saku novecot!V1Beta rakstīja:var jau pirkt stoku 2.8 un arī smuku uztaisīt. tādi ir arī zem 2k
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
tu labāk pacenties ar savu e36 tā kārtīgi!
man ari nebija ne reizi lapita toties tagad ir parmetinats viss e36 shura parak nopietni ķeras klat rusai toties pie reizes papildus aizmugurejo tiltu pastiprinajach. rakstīja:nu jā, nesanāca šodien neko uzfočēt. pat to grīdu neizdevās līdz galam izravēt dēļ tā, ka bija jāsteidzās, sāka palikt tumšs utt. kad būs sauss laiks, dzīšu žurku mājās. tad arī atjaukšu kārtīgi, nokasīšu visu izolāciju nost un tad jau varēs ievērtēt patieso situāciju. Katrā ziņā ievēroju, ka grīda pagaidām nav ne reizi lāpīta.BuKTOP rakstīja:Gribētos redzēt bildes ar tavas grīdas stāvokli un principā ,ja līkrocis tev netaisīs grīda ilgi nepūs-apstrādājot smuki ar pareizajiem materiāliem un nelietojot pa Ušakova sālīm.. cik saprotu tu arī nelieto ,tapēc iesaku uz meistaru netaupīt
Vakar e36 sev arī dabūja paciņu - kenwood 200w rms 12" subīti. :)
Nekas īpašs, bet negribējās jaunu pastūzi pirkt, līdz ar to, paņēmu pēc jaudas švakāko, ko tas vēl var pabarot.
galvenais, lai skan ne sliktāk kā vecais risinājums - divas RRR GDN75 tipa rēķinātā kastē, kas ir vājprātā liela, smaga un aizņem daudz vietas. :aiwa:
pēc teorijas 2x35w rms vs 200w rms vajadzētu būt jūtamai atšķirībai. + būs vismaz uz pusi mazāka kaste ar krietni ergonomiskāku formu.
Nekas īpašs, bet negribējās jaunu pastūzi pirkt, līdz ar to, paņēmu pēc jaudas švakāko, ko tas vēl var pabarot.
galvenais, lai skan ne sliktāk kā vecais risinājums - divas RRR GDN75 tipa rēķinātā kastē, kas ir vājprātā liela, smaga un aizņem daudz vietas. :aiwa:
pēc teorijas 2x35w rms vs 200w rms vajadzētu būt jūtamai atšķirībai. + būs vismaz uz pusi mazāka kaste ar krietni ergonomiskāku formu.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
offtopic bet cik atceros tad to RRR tumbu rms jauda bija norādita pēc kkādas krievu sistēmas, kas atšķiras no mūsdienu norādītās RMS jaudas, karoč tu bija vairāk kā 35w
BMW-Big Money Waste
Jāpiezīmē, ka sasniedzot to mūsdienu norādīto RMS jaudu, kropļu procents ir jau 5-10%, un jāsaka, ka pie tādiem cipariem skaņa ir vienkarši neklausāma!
d[-_-]b
cik liela kaste šim ir jātaisa?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 32
- chevron_right