KObreto auto
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right
šodien BMW tika atpakaļ pie xenoniem tuvajos,kā arī šķuninga lukturiem aizmugurē
Uztapa arī smoked pagriezieni priekšā,kuriem vēl putekliši jāizpulē un varēs likt virsū
Uztapa arī smoked pagriezieni priekšā,kuriem vēl putekliši jāizpulē un varēs likt virsū
Apsveicu ar skati!
Man nav samaitāts prāts. Man ir seksīga iztēle....
Piedāvāju detalas pa lētākām naudiņām, ja ir interese droši rakstat PM!
Piedāvāju detalas pa lētākām naudiņām, ja ir interese droši rakstat PM!
nu tur jau visa ta problema sakasKobreti rakstīja:nu jā bet izmēri,pielaides? es jau nevaru iedot un teikt še frēzē ja kads padalitos ar izmēriem tad jau varētu kaut ko sadomāt.Armando rakstīja:video nerada.
kads kuram ir metala freze vares tev nofrezet sadalenes. nu vismaz es taa dariju
...
Man pagāšgad skatē piesējās, vai tad 320i nebija jābūt 4 podiem un ka tik es neesmu ielicis 6podnieku patsKobreti rakstīja:par motoru,tāpēc ka pasē zem dzinēja tilpums ir ierakstīs 1796(cm3),un vēl visi kā idioti skatās vai nav no 5cīša motors un vai kronšteini nav taisīti par manu aizrādijum Tukuma TA inspektoram,ka no 5tā nevar ielikt,bez modificēšanas,saņēmu atbildi: " jā es zinu " BET tas viss kopomā izvērtās loti smiekligi,jo:STUDENTS rakstīja:Kpc par motoru kko teica? kā tas ir par motoru vsp? Nesapratu šito
es: Ko Tu tur sakties,vai nav no 5cīša motors?
viņs: nu jā
es: bet no pieciša nemaz nevar ielikt
viņs: es zinu
P.S. Visi saki,ka pase jāmaina!
Baigā starpība ir kāds čalis, mani tas čalis vnk gribeja neizlaist, un pacentās arī, tik ne dēļ motora, bet tonētiem pagriezieniem Otro reizi kad gāju, gribeja piesieties pie tonētiem dublieriem (wtf), tacu pēc mana teksta "Daudziem e36 dublieru vsp nav" atsējās ka likts
uzliku atpakaļ orģinālo droseli,tukšgaitā strādā kā parasti. Nezinu,kas tai droselei vainas,bet ar viņu suc gaisu cauridogMa rakstīja:Kā tukšgaitā strādā?
+saku špahtelēt moldingus un krāsot,ka ari gatavot FL bamperi,apakšā plaisa utt.
+dabūta attiecĪba reduktoram 4.45 Cerams,ka derēs,bet pagaidām virsū nelikšu,jo vajag poli bukses reduktoram blīvslēgus n shit.
+sarunātas vasaras riepas
+pasūtīta hidro rocene
+autiņš sak gatavoties turbinizācijai
Rezumē,iet labāk ka pagājušo ziem, 4 ar clutch kick brīvi iegriežās un cita driftēšana,un cits ilgums sānlīdei
Izskatās, ka lēnām sāk palikt pa tādu kārtīgu streetdrift eksemplāru
Jā, izklausās labi
Veiksmi plānu īstenošanā.
Veiksmi plānu īstenošanā.
Sen nekas nav rakstīts tāpēc,lai topiks galīgi nenogrimst kaut ko ierakstīšu. °
Bildes nelikšū,jo silkums te čakarēties ar ņemšanu ara no telefona utt. Tas ielikšu kaut kad vēlāk kad sagribēsies un autiņš pēc kaut kā izskatīsies.
Izdarīties darbi un sapirktās lietas:
*Aizmugurējais tilts noņemst no kuzova
*Aizmugurējam tiltam visas pozīcijas no poliuretāna ( vēl nav salikts virsū)
*nokrāsots viss aizmugurējais tilts.
*Izjaukts reduktors pa daļām-vel domāju par šaibu atjaunošanu
*Izcelts arā dzinējs un izjaukts līdz pēdējai skrūvītei
*Izp**ts viss no motortelpas un tā sakrāsota
*dēļ manas prasmīgās krāsošanas(vai arī nerviem) tiek stancot bagažnieka vāks
*izjaukta visa priekša
*nokrāsota brille
*izhonēts bloks and plakne noslīpēta
*plakne galvai
*galvai ielūde un izplūde izvīlēta mute līdz kaklam(izplūdei daunis nepadomāju un trapiju vājajā vietā(būs jametina))
Kas iepirkts dzinejam:
*visi ķedes mierinātāji
*glavas blīve
*vārstu blīvslēgi
*ieplūdes kolektora blīves
*izpludes kolektora blīves
*vārstu vaka blīve
*siksnas roļiki
*priekšejais kloķenes blīvslēgs
*droseles blīve
*eļļas radiators
*m52 kolektori sakumam.
vēl jau noteikti kaut kas tik vairs neatceros viss stāv maisā skapī
aa vēl eļļas filtri n shit
Kas ieprikts aizmugurējam tilatam:
*visas bukses,kā jau teicu no poli
*reduktoram blīvslēgi
*jaunas putekļu gumijas
*labai pusei abas bremžu šļaukas(pirms diviem gadiem mainiju šofera pusei,tāpēc neuzskatiju par vajadzīgu tur mainīt)
*granātam putekļu gumijas.
*reduktoram jauka attiecība
arī noteikit vēl kaut kas tik vairs neatceros.
vēl tur visāda čupa sūdu sapirkti kā abs dačiks,kurš bija beigts utt.
kādu dienu kad būs garīgais salikšu bildes
Bildes nelikšū,jo silkums te čakarēties ar ņemšanu ara no telefona utt. Tas ielikšu kaut kad vēlāk kad sagribēsies un autiņš pēc kaut kā izskatīsies.
Izdarīties darbi un sapirktās lietas:
*Aizmugurējais tilts noņemst no kuzova
*Aizmugurējam tiltam visas pozīcijas no poliuretāna ( vēl nav salikts virsū)
*nokrāsots viss aizmugurējais tilts.
*Izjaukts reduktors pa daļām-vel domāju par šaibu atjaunošanu
*Izcelts arā dzinējs un izjaukts līdz pēdējai skrūvītei
*Izp**ts viss no motortelpas un tā sakrāsota
*dēļ manas prasmīgās krāsošanas(vai arī nerviem) tiek stancot bagažnieka vāks
*izjaukta visa priekša
*nokrāsota brille
*izhonēts bloks and plakne noslīpēta
*plakne galvai
*galvai ielūde un izplūde izvīlēta mute līdz kaklam(izplūdei daunis nepadomāju un trapiju vājajā vietā(būs jametina))
Kas iepirkts dzinejam:
*visi ķedes mierinātāji
*glavas blīve
*vārstu blīvslēgi
*ieplūdes kolektora blīves
*izpludes kolektora blīves
*vārstu vaka blīve
*siksnas roļiki
*priekšejais kloķenes blīvslēgs
*droseles blīve
*eļļas radiators
*m52 kolektori sakumam.
vēl jau noteikti kaut kas tik vairs neatceros viss stāv maisā skapī
aa vēl eļļas filtri n shit
Kas ieprikts aizmugurējam tilatam:
*visas bukses,kā jau teicu no poli
*reduktoram blīvslēgi
*jaunas putekļu gumijas
*labai pusei abas bremžu šļaukas(pirms diviem gadiem mainiju šofera pusei,tāpēc neuzskatiju par vajadzīgu tur mainīt)
*granātam putekļu gumijas.
*reduktoram jauka attiecība
arī noteikit vēl kaut kas tik vairs neatceros.
vēl tur visāda čupa sūdu sapirkti kā abs dačiks,kurš bija beigts utt.
kādu dienu kad būs garīgais salikšu bildes
Pēdējais labojis Kobreti - 13 Apr 2013, 00:15, kopā labots 1 reizi.
salikšu bildes,jo bez bildem te nekas nenotiek
un ja sekojat līdzi tad es par dažām lietām atkartojos
un ja sekojat līdzi tad es par dažām lietām atkartojos
jaa ar bildem intresantak, bet nu bez ari var saprast ka pamatigs darbs ieguldits un finances ari
gaidma bildes.kadas cietibas un no kaa njemi bukses?
gaidma bildes.kadas cietibas un no kaa njemi bukses?
...
Ko īsti ar motoru taisies darīt? Vienkārši aiz gara laika pārlasi, vai tomēr bija kāda ķibele? Darbi jau pamatīgi!
Vispār nesaprotu, vai kādreiz šitais aperāts būs braucams!?
Nepārtraukti tikai tiek modificēts, jaukts un atkal modificēts!
Cerams, ka maijā būsi gatavs, lai var redzēt un dzirdēt dzīvē.
Nepārtraukti tikai tiek modificēts, jaukts un atkal modificēts!
Cerams, ka maijā būsi gatavs, lai var redzēt un dzirdēt dzīvē.
bukses ņemu no Wu-Ryder. Pagaidam problēmu nav bijis ar viņām. Cietāba ir cietas.Armando rakstīja:jaa ar bildem intresantak, bet nu bez ari var saprast ka pamatigs darbs ieguldits un finances ari
gaidma bildes.kadas cietibas un no kaa njemi bukses?
Nu ar bildem ir tā,ka viņas ir tik daudz,kad man te būtu vismaz 2h jāpavada lai ielādētu viņas šeit
Nu tomēr bija problēma,laida izpūtējs garam starp kolektoru un biksidogMa rakstīja:Ko īsti ar motoru taisies darīt? Vienkārši aiz gara laika pārlasi, vai tomēr bija kāda ķibele? Darbi jau pamatīgi!
Nebija nekādu lielu defektu,sen jau gribēju turbo tapēc beidzot sāku kaut ko darīt. Dzinējs no iekšpuses izskatījās kā jauns, neviena uzdeguma vispār,nekā visi vāki tik pat kā tīrs alumīnijs,vārsti bez uzdegumiem,bet vienalga 3 un 5 cilindram izplūdieniki tecēja. Vēl parsvēru visas iekšas,bet nu tur būs ko pieķerties,jo diezgan atšķirās svari. Vēl vajag saņemties un aizvest kloķenei nobalansēt ar sapraratu. Aaa un runājot par spararatu,es kad liku m20 nevarēju viņu neka nocentrēt precīzi,visu laiku man skurūves krrita no rokām arā utt.,nu tad beigās no rīta izdavās visu salikt, priecīgs iedarabināju divreiz nospiedu sajūgu viss bija ok,bet pēc tam sāka zvanīt izspiedēja gūltnis,domāju,kad vecā labā pleķīša pielocīšanas metode nekam neder. NU ko tad kad jaucu arā dzinēju atklājās prātam neaptveramais,biju ielicisi otradak disku un tas metās visu laiku skrūves nospiest, tātad rezumē nestrādājam līdz 8rītā,jo nekas labs no tā nesanāks vēl tur visādas ķibeles,bet nu tas sīkums,tā pa lielam ar sajūgu bija traki.
Nu nezinu,darba deļ izskatās ar vien iespējamāk,ka līdz atklāšanai nebūs vēl gatavs. Bet vismaz kad būs gatavs tad cerams sezonu varēs nobraukt bez kasjakiem.erda rakstīja:Vispār nesaprotu, vai kādreiz šitais aperāts būs braucams!?
Nepārtraukti tikai tiek modificēts, jaukts un atkal modificēts!
Cerams, ka maijā būsi gatavs, lai var redzēt un dzirdēt dzīvē.
Es pagarināju izspiedējam štoku.. Jauns SKF izspiedējgultnis izturēja 5km Tagad arī visu laiku svilpo..
izskatās ka Kobreti zin ko viņš grib!
Veiksmi darbos!
Veiksmi darbos!
nu es pēc tavai metodei,to dzelzi ar fleksi iezāģeju,salociju,sametināju,bet es domaju,ka man ar pašu gūltni problēmas nebūs (ceram),jo visa tā vaina bija kad ķēra skrūves.dogMa rakstīja:
Es pagarināju izspiedējam štoku.. Jauns SKF izspiedējgultnis izturēja 5km Tagad arī visu laiku svilpo..
kaut kādas bildes (bildēts ar telefonu tāpēc kvalitate galīgi garām)
pats sākums kad sākam jaukt visu arā. vēl uz visiem 4 ratiem te jau pielaukojam sedinājumu vasaras drifta diski P.s. bez tilta
galvas brāķis,deļ kā biju spiezts meklēt citu galvu sajūga problēma Te jau izcelts dzinējs te jau izjaukt pa detaļām nokrāsot bloks un tiek transportēts uz darbincu slīpeties šeit tiek gatavs vasaras bamperis jaunā galva pēc slīpēšanas izkrāsota motortelpa teilts pirms n pēc pēc paralēli tam visam būvējam vēl čomam street drifta vāģi
sorry par kvalitati,bildes ir vēl simtiem,tik slikums viņas te lādēt iekšā
pats sākums kad sākam jaukt visu arā. vēl uz visiem 4 ratiem te jau pielaukojam sedinājumu vasaras drifta diski P.s. bez tilta
galvas brāķis,deļ kā biju spiezts meklēt citu galvu sajūga problēma Te jau izcelts dzinējs te jau izjaukt pa detaļām nokrāsot bloks un tiek transportēts uz darbincu slīpeties šeit tiek gatavs vasaras bamperis jaunā galva pēc slīpēšanas izkrāsota motortelpa teilts pirms n pēc pēc paralēli tam visam būvējam vēl čomam street drifta vāģi
sorry par kvalitati,bildes ir vēl simtiem,tik slikums viņas te lādēt iekšā
Tev patīk spēlēties ar krāsām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- chevron_right