E36-boris737 ceļā uz v8
Vieglā pakaļa + novecojusī e30 piekare noteikti dara savu, tam es piekrītu. Taču e30 pakaļu var uztaisīt ciešamu.
nevaig mī.......t bus vis cikinieka. man patik ka sis auto vadas, ari ar lielaku jaudu compakta esu pabraucis.
vis ir tikai galva
Ramyrez- kur tad liksis ja ne lidz parakstisanai . varbut netik atri ka tev, šādi tādi apstakli man to visu bremze.
vis ir tikai galva
Ramyrez- kur tad liksis ja ne lidz parakstisanai . varbut netik atri ka tev, šādi tādi apstakli man to visu bremze.
kur tad man ir aatri boriss:D:Dboris737 rakstīja:nevaig mī.......t bus vis cikinieka. man patik ka sis auto vadas, ari ar lielaku jaudu compakta esu pabraucis.
vis ir tikai galva
Ramyrez- kur tad liksis ja ne lidz parakstisanai . varbut netik atri ka tev, šādi tādi apstakli man to visu bremze.
man nervi un pacietiiba ur jau sen beigusies..viss notiek pašplūsmā+ir jau gandrīz gads riņķi no momenta kad izņēmu ārā motoru:(
BMW_The Ultimate Repair Bill
tev bundza ir kartiba. es drikstu tevi apskaust taga maneja vel ka kaka bet nu tas laiks, ka tas ievilcies ja -saprotu tevi.
heijā ļaudis!
Kkas jāieraksta, kamēr ar compakt nekas galīgi nenotiek.
Tā nu ir, ka pirms pāris nedēļām paņēmu ikdienas e36 universāli - 1996. gada 14. aprīlis , m43b18 manuālis ar 270k noskrējienu, ja pareizi atceros bostongreen krāsa (slinkums iet pārliecināties ). Nāca no Cēsīm. Pa saprātīgu cenu. Ir savi plusi un mīnusi.
No aprīkojuma - švaki!
- Duālā clima, priekšā elektriskie logi, auduma recaro, parasta stūrīte, kkads oriģinālais maģis.
Apraksts un novērtējums :
- Sāksim ar labāko - piekare ir teicamā stāvoklī. Neliels mīnusiņš - stūres kardana krustiņš nedaudz klab. Vizuālais var vēl iztikt, bet jāmaina pēc ziemas šofera durvis, bagāžnieka vāks, aizmugurējā arka jāpārmetina un kreisais spārns un kreisais slieksnis priekšpusē arī prasītos pārmetināt. Motortelpā gan ļoti smuki, protams, kad pirku bija izmazgāta, bet 2k km nobraukti, puņķis baigais nav parādījies ,viss vēl diezgan tīrs. Turpinot par motortelpu, tad par pašu motoru - esmu dikti iekritis -dzinējs tukšgaitā strādā nevienmērīgi purina visu masinu, darbībā viss strādā kā nākas. Kompī uzrādīja, ka nestrādā zonde, nedaudz ir mainījusies sadalenes pozīcija- (par to dogma pareizāk zina teikt) un tukšgaitā gāž degvielu iekšā. Pārējās lietas strādā kā nākas (gaisa masas mērītājs, vakuuma trubiņas veselas, sveces vadi okei, štekeri okei utt.). Zondi nomainīju ,uzliku jaunu, izmaiņas praktiski nekādas. Tik mazliet mierīgāks reizēm. Un atgāzes ir tādas ka acis ēd ārā.
Lūdzu, palīdzat, nāk skate virsū.
Turpinot par motoru, kārba gan diezgan sulo, bet slēdzas pagaidām labi.
Salons :
- Salons nu tīri ok ,ir protams problēmas ar griestiem, bet šobrīd par tiem nepārdzīvoju, jo tie ir gaišie un man nepatīk , gribu mainīt uz melnajiem un vēl viens iemesls, kāpēc jāmaina, jo gribu suņa sietu aizmugurē, a griestos nav kronšteinu, kur viņu ieāķēt. Brīnos, ka bardačoks ir perfekts kas dzirdēts, ka esot raksturīga problēma e36, ka neturas ciet. Beņķi ir ok, šofera pusē mazs caurumiņš ( to gan jau kkad ).
Nu tas pa lielam viss. Lieli plāni uz auto nav , tikai sapucēt un uzturēt darba un vizuālā kārtībā.
Kkas jāieraksta, kamēr ar compakt nekas galīgi nenotiek.
Tā nu ir, ka pirms pāris nedēļām paņēmu ikdienas e36 universāli - 1996. gada 14. aprīlis , m43b18 manuālis ar 270k noskrējienu, ja pareizi atceros bostongreen krāsa (slinkums iet pārliecināties ). Nāca no Cēsīm. Pa saprātīgu cenu. Ir savi plusi un mīnusi.
No aprīkojuma - švaki!
- Duālā clima, priekšā elektriskie logi, auduma recaro, parasta stūrīte, kkads oriģinālais maģis.
Apraksts un novērtējums :
- Sāksim ar labāko - piekare ir teicamā stāvoklī. Neliels mīnusiņš - stūres kardana krustiņš nedaudz klab. Vizuālais var vēl iztikt, bet jāmaina pēc ziemas šofera durvis, bagāžnieka vāks, aizmugurējā arka jāpārmetina un kreisais spārns un kreisais slieksnis priekšpusē arī prasītos pārmetināt. Motortelpā gan ļoti smuki, protams, kad pirku bija izmazgāta, bet 2k km nobraukti, puņķis baigais nav parādījies ,viss vēl diezgan tīrs. Turpinot par motortelpu, tad par pašu motoru - esmu dikti iekritis -dzinējs tukšgaitā strādā nevienmērīgi purina visu masinu, darbībā viss strādā kā nākas. Kompī uzrādīja, ka nestrādā zonde, nedaudz ir mainījusies sadalenes pozīcija- (par to dogma pareizāk zina teikt) un tukšgaitā gāž degvielu iekšā. Pārējās lietas strādā kā nākas (gaisa masas mērītājs, vakuuma trubiņas veselas, sveces vadi okei, štekeri okei utt.). Zondi nomainīju ,uzliku jaunu, izmaiņas praktiski nekādas. Tik mazliet mierīgāks reizēm. Un atgāzes ir tādas ka acis ēd ārā.
Lūdzu, palīdzat, nāk skate virsū.
Turpinot par motoru, kārba gan diezgan sulo, bet slēdzas pagaidām labi.
Salons :
- Salons nu tīri ok ,ir protams problēmas ar griestiem, bet šobrīd par tiem nepārdzīvoju, jo tie ir gaišie un man nepatīk , gribu mainīt uz melnajiem un vēl viens iemesls, kāpēc jāmaina, jo gribu suņa sietu aizmugurē, a griestos nav kronšteinu, kur viņu ieāķēt. Brīnos, ka bardačoks ir perfekts kas dzirdēts, ka esot raksturīga problēma e36, ka neturas ciet. Beņķi ir ok, šofera pusē mazs caurumiņš ( to gan jau kkad ).
Nu tas pa lielam viss. Lieli plāni uz auto nav , tikai sapucēt un uzturēt darba un vizuālā kārtībā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis boris737 - 21 Jūl 2016, 19:37, kopā labots 1 reizi.
Kur v8?
Nemìz, manam ar atgāzes acis ēda ārā , kad ļamda bij pipec, TA izgāju , ka smird - tiešām smirdēja un veljoprojām , kad no rīta silst motors , atgāzes ëd acis āră
Nemìz, manam ar atgāzes acis ēda ārā , kad ļamda bij pipec, TA izgāju , ka smird - tiešām smirdēja un veljoprojām , kad no rīta silst motors , atgāzes ëd acis āră