316i by Nixon
Šodien ar uteo samainījāmies ar pavarotiem...
Viņš gribēja baltos, es (un māsa) gribējām ''rižos''.
Paldies, uteo! Valmiermuiža arī ļoti garda.
Kā arī, pāris dienas atpakaļ izbeidzās viena aizmugurējā riepa... Bet tūliņ jau vietā tiks montētas 215/45.
Kā arī, pāris dienas atpakaļ izbeidzās viena aizmugurējā riepa... Bet tūliņ jau vietā tiks montētas 215/45.
Paldies arī Tev ar māsu, baigi patīk man tie baltie kā izskatās tgd
Tev jau tāds clean look. Man pie ''Hella Dark'' patīk ''rižiki''. Vēl domāju taisīt USDM gabarītus.
labi upgeidi, patīk rižie
kas tās par mizām?
kas tās par mizām?
Ilgi nekas nav rakstīts, bet šis tas pa šo laiku ir mainījies - šoferpuses aizmugurējais gultnis izbeidzās un māsa bija nobraukusi tik tālu, ka likās, ka tas rats nokritīs... Pie reizes servisā samainīja divas tilta bukses, jo tās arī bija diezgan paskumjas un pēc tam bija jāmaina arī aizmugurējās riepas, kas arī ir izdarīts.
Beidzot arī nopirktas aizmugurē lampas ar balto pagriezienu... Depo gan, bet nav nevainas. Tad vēl čoms uzdāvināja čupu ar miglām... Tad nu ielikti arī normāli miglas lukturi beidzot. Mēģināju uzgriezt, bet nejēgā purnu stumj ārā.
Vēl darīt šim Bembim ir daudz ko - vajadzētu salonā ar durvju apšuvumiem kautko iesākt, stūrīti kādu foršāku prasās, tad vēl ar sliekšņiem kautkas jādara, jo baigi lec acīs tie pelēkie. Priekšā M pakas bamperu vajag un pirms ziemas obligāti vajadzētu novērst visas rūsiņas. Kā arī, vakar ar māsas draugu sākām runāt, ka varētu ieswapot 318is dzinēju.
Beidzot arī nopirktas aizmugurē lampas ar balto pagriezienu... Depo gan, bet nav nevainas. Tad vēl čoms uzdāvināja čupu ar miglām... Tad nu ielikti arī normāli miglas lukturi beidzot. Mēģināju uzgriezt, bet nejēgā purnu stumj ārā.
Vēl darīt šim Bembim ir daudz ko - vajadzētu salonā ar durvju apšuvumiem kautko iesākt, stūrīti kādu foršāku prasās, tad vēl ar sliekšņiem kautkas jādara, jo baigi lec acīs tie pelēkie. Priekšā M pakas bamperu vajag un pirms ziemas obligāti vajadzētu novērst visas rūsiņas. Kā arī, vakar ar māsas draugu sākām runāt, ka varētu ieswapot 318is dzinēju.
ja, pec bloka, bezblokis liekas divains, un tu ta vienmer dari kamer masa neredz?
ps, nav sim pc garumzimju
ps, nav sim pc garumzimju
Tur disku/riepu platums vairāk izspēlē to neizslīdēšanas lomu nekā bezbloķis... Un ja godīgi, pēdējā laikā māsa vismazāk ar šo auto brauc.
1. bilde ļoti skaista, arī savam nākotnē būs jāmeklē kontūras
Paldies! Un jā, Kontūrām nav nevainas... Lai gan, ar jebkuriem OEM stila diskiem laikam greizi notrāpīt nevar.
Šodien uztaisīti pod USDM gabarīti...
Paldies marux par sen atsūtīto apskaidrošanu, kas un kā tur jādara, un paldies Jankinjsh par lodēšanu!
viss super,
tikai ja pagrieziens nelektu arā
tikai ja pagrieziens nelektu arā
lēnam un mierīgi, un būs bomba jau tagad ir labi pamanāmas pārvērtības
Vakar auto tika pie spoguļu korpusiņiem, kas ir auto krāsā, nevis melni matēti, kā arī, nolīmētas miglas.
Ilgi nekas nav rakstīts... Tad sākšu ar to, ka vasarā saņēmu zvanu no māsas, ka Bembis nobiris. Atvilka uz Mazsalacu pie manis un tad sāku čekot, kas par lietu.
Izrādās, ka dzinēja aizmugurē, pie galvas dzesēšanas truba nosprāgusi nost... Labi jau, ka nebija uzvārīts.
Tajā pašā vakarā arī sāku skrūvēties Kārtībā Skrūvējot, biju šokā, ka dzinējam visur viss bija savās vietās - nevienas neoriģinālas skrūvītes, nevienas hermētiķa paliekas un citi vijeboni.
Bonusā vēl ar visu nosprāgušo dzesēšanas trubu, bija vēl izsista migla... Tā arī, protams, nomainīta un vēl izmazgāta motortelpa. Te vēl divi snapi no vasaras
Tagad kas svaigāks - nesen nolēmu, ka šim Bembim aizmugurējais M pakas bampers tomēr nav vajadzīgs un noziedoju to kj, jo viņam ir arī priekšējais bampers un sliekšņi - trūka tikai aizmugurējā bampera. Tad 24. oktobrī beidzās TA un tika nodzīts blakus manam rumakam. Protams, pirms tam izdzenot zirnekļus no izpūtēja
http://www.youtube.com/watch?v=2KYuZb2RIpY
Kamēr stāv, tikmēr ar čomu apmainījāmies tupelēm Un tad jau lēnām sāku kautko čubināties Ieliets svaigs antifrīzs (jo no vasaras dzesēšanas trubas remonta tur bija 50:50 antifrīzs ar ūdeni), nomainīta eļļa un eļļas filtrs, izņemts Xenons no tālajiem, atvienoti USDM gabarīti...
Nomainīti aizmugurē bremžu loki un saregulēta rocene - tagad ir tā, ka rauj, tad uz zeminieka abi rati sabloķējas. Pie reizes arī sakopti barabāni. Priekšā jauni bremžu kluči Bremžu diski bija ļoti OK.
Izdomāju nokrāsot bampera apakšu, jo bija traki noskrāpēta... Jā, sākumā bija plāns krāsot zilu, bet nopirktā krāsa bija pa gaišu. Uzliekot bamperu atpakaļ, atcerējos, ka kj garāžā stāv viņa vecais facelift bampers ar pelēku apakšu un domāju samainīties, bet beigās salīdzinot abus bamperus uz auto, nolēmām, ka šis pats prefacelift būs OK. Ja jau bampera apakša melna, tad arī sliekšņus vajag melnus (īstenībā jau sen prasījās ) Uz netīra auto gan baigi neko tur neredz.
Visu laiku jau likās, ka miglas ir pa gaišu uz tā tumšā purna un nolēmu, ka jāprovē ar laku notonēt... Beigās bija di*sā darbs un materiāls - vienmērīgi nopūst bija grūti, sanāca tādi pleķaini un tāpat ar mazāko skrāpējumu tā laka nonāk nost. Notīrīju laku nost un tagad sūtīšu no Ebaya smoked līmplēvi.
Pašlaik autiņš izskatās šādi, jo lukturi mājās žūst... Vienā iekšā mitrums (skatē par to var 2 dabūt ) un tagad, kad likšu atpakaļ, tad mēģināšu kautko nohermetizēt, lai tas vairs neatkārtojas.
Vēl divas riepas jāsamontē, izpūtējam kronšteins jāpiemetina, stūres pastiprinātāja bačokam jāuzliek kārtīgi hamuti, jo tur viss ar eļļu, jāpārbauda lukturu augstums un tad jau rīt uz TA.
Te vēl viena nakts bilde Drīzumā bildes ar nomazgātu auto un ziņām par to, kā gāja skatē.
Tajā pašā vakarā arī sāku skrūvēties Kārtībā Skrūvējot, biju šokā, ka dzinējam visur viss bija savās vietās - nevienas neoriģinālas skrūvītes, nevienas hermētiķa paliekas un citi vijeboni.
Bonusā vēl ar visu nosprāgušo dzesēšanas trubu, bija vēl izsista migla... Tā arī, protams, nomainīta un vēl izmazgāta motortelpa. Te vēl divi snapi no vasaras
Tagad kas svaigāks - nesen nolēmu, ka šim Bembim aizmugurējais M pakas bampers tomēr nav vajadzīgs un noziedoju to kj, jo viņam ir arī priekšējais bampers un sliekšņi - trūka tikai aizmugurējā bampera. Tad 24. oktobrī beidzās TA un tika nodzīts blakus manam rumakam. Protams, pirms tam izdzenot zirnekļus no izpūtēja
http://www.youtube.com/watch?v=2KYuZb2RIpY
Kamēr stāv, tikmēr ar čomu apmainījāmies tupelēm Un tad jau lēnām sāku kautko čubināties Ieliets svaigs antifrīzs (jo no vasaras dzesēšanas trubas remonta tur bija 50:50 antifrīzs ar ūdeni), nomainīta eļļa un eļļas filtrs, izņemts Xenons no tālajiem, atvienoti USDM gabarīti...
Nomainīti aizmugurē bremžu loki un saregulēta rocene - tagad ir tā, ka rauj, tad uz zeminieka abi rati sabloķējas. Pie reizes arī sakopti barabāni. Priekšā jauni bremžu kluči Bremžu diski bija ļoti OK.
Izdomāju nokrāsot bampera apakšu, jo bija traki noskrāpēta... Jā, sākumā bija plāns krāsot zilu, bet nopirktā krāsa bija pa gaišu. Uzliekot bamperu atpakaļ, atcerējos, ka kj garāžā stāv viņa vecais facelift bampers ar pelēku apakšu un domāju samainīties, bet beigās salīdzinot abus bamperus uz auto, nolēmām, ka šis pats prefacelift būs OK. Ja jau bampera apakša melna, tad arī sliekšņus vajag melnus (īstenībā jau sen prasījās ) Uz netīra auto gan baigi neko tur neredz.
Visu laiku jau likās, ka miglas ir pa gaišu uz tā tumšā purna un nolēmu, ka jāprovē ar laku notonēt... Beigās bija di*sā darbs un materiāls - vienmērīgi nopūst bija grūti, sanāca tādi pleķaini un tāpat ar mazāko skrāpējumu tā laka nonāk nost. Notīrīju laku nost un tagad sūtīšu no Ebaya smoked līmplēvi.
Pašlaik autiņš izskatās šādi, jo lukturi mājās žūst... Vienā iekšā mitrums (skatē par to var 2 dabūt ) un tagad, kad likšu atpakaļ, tad mēģināšu kautko nohermetizēt, lai tas vairs neatkārtojas.
Vēl divas riepas jāsamontē, izpūtējam kronšteins jāpiemetina, stūres pastiprinātāja bačokam jāuzliek kārtīgi hamuti, jo tur viss ar eļļu, jāpārbauda lukturu augstums un tad jau rīt uz TA.
Te vēl viena nakts bilde Drīzumā bildes ar nomazgātu auto un ziņām par to, kā gāja skatē.
Labi esi pastrādājis tikai es gan nebūtu atdevis buferi