330 Balcers
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 23
- chevron_right

Tas miits velkaas liidz no pirmaam gazes iekaartaam , ka zuud jauda un smird
viss aug

viss aug


Tieši tā. Runā tie, kuriem gāze nekad nav bijusi :)
Un, ja pareizi saregulē un motors ir tiešām labs (laba kompresija u.t.t.), var dabūt pat lielāku jaudu, bet jārēķinās uz patēriņa pieaugumu.
Un, ja pareizi saregulē un motors ir tiešām labs (laba kompresija u.t.t.), var dabūt pat lielāku jaudu, bet jārēķinās uz patēriņa pieaugumu.

+330 


Gāzes oktāna skaitlis ir 100+
Ja tiešām saregulē pareizi, tad jaudai ir jāpieaud
Ja tiešām saregulē pareizi, tad jaudai ir jāpieaud

glits auto, pagajushogad atklashana redzets ka skrienies.
man Tev tads jautajums - kas Tev pa karbu vai kadu citu iemeslu delj Tev tik garsh pirmais atrums, nekadigi nevareju saprast
ceru ka neko neesmu sajaucis, ja nemaldos citi jau treshaja kabinaja ieksha kamer Tu vel pirmo vilki, ka tas ta nakas?
man Tev tads jautajums - kas Tev pa karbu vai kadu citu iemeslu delj Tev tik garsh pirmais atrums, nekadigi nevareju saprast

ceru ka neko neesmu sajaucis, ja nemaldos citi jau treshaja kabinaja ieksha kamer Tu vel pirmo vilki, ka tas ta nakas?



Saki ,saki
Favorīt zhurka

Favorīt zhurka


Paldies 
Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.
Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???
Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju
Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.

Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.
Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???
Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju

Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.
Pēdējais labojis Balcers - 28 Jan 2013, 10:06, kopā labots 1 reizi.

smuka kupeja!
vienīgi nedaudz nesaprotu,ja jau patīk bieži skrieties,tad kāpēc neliec virsū kādu 3.73 vai kaut kādu tādu atiecību lai ir īsāks,tad jau vispār stock 2.8 neturēs līdz un visi pārējie tuvākie konkurenti.
P.S. Pieļauju domu ka tas garais reduktors stāv virsū tāpēc kad pietiek lai kādu izkabinātu un tanī pat laikā ir diezgan normāla ekonomija!


P.S. Pieļauju domu ka tas garais reduktors stāv virsū tāpēc kad pietiek lai kādu izkabinātu un tanī pat laikā ir diezgan normāla ekonomija!


Jap, man ar 3.9x reduktoru gals jau ir pie 200 km/h
Skrējos ar vienu e46 328 pa bāni sākot no 120, reāli viņu izkodu līdz divītim un tad viņš man pagāja garām, tur tas mīnuss

Skrējos ar vienu e46 328 pa bāni sākot no 120, reāli viņu izkodu līdz divītim un tad viņš man pagāja garām, tur tas mīnuss
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go

Gluži vai vārdus izravi par 260km/h un tas tik tiesham nav gals
max atrums toch varetu but 280/290km/h! 



patik komentari taja video kur pa apli slipi ej 


Pārāk īss ar nav forši priekš skriešanās optimāli kādi 3.15,3.23, ar 3.46 jau pie 85 jāmet 3. robā,kamēr ar 3.15 vēl varētu stiept.kristaps90 rakstīja:smuka kupeja!vienīgi nedaudz nesaprotu,ja jau patīk bieži skrieties,tad kāpēc neliec virsū kādu 3.73 vai kaut kādu tādu atiecību lai ir īsāks,tad jau vispār stock 2.8 neturēs līdz un visi pārējie tuvākie konkurenti.
![]()
P.S. Pieļauju domu ka tas garais reduktors stāv virsū tāpēc kad pietiek lai kādu izkabinātu un tanī pat laikā ir diezgan normāla ekonomija!


Paldies par bildēm un iespēju uzlādēt telefonuRidlihs rakstīja:






Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80Balcers rakstīja:Paldies
Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.
Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???
Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju
Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.



Ir jau Getrag.zefīrs™ rakstīja:Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80![]()
Šovasar braucu ar 3.15 reduktoru.

kads varetu apskaidrot ar ko atskiras getrag no zf kārbas ?

vaitad!? getrag un zf piektajaa atrumaa neackiras, respektivi attieciba 1:1. tad jau vajag evo kasti kuram 6 tam robam attieciba 0.83 ja nemaldos.zefīrs™ rakstīja:Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80Balcers rakstīja:Paldies
Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.
Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???
Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju
Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.![]()
zf izturigaka karba, taa teikt, paredzeta kaushanai. ari pirmajiem diviem robiem attieciba mazliet savadaka, ar zf atrak mazliet paraussoulles rakstīja:kads varetu apskaidrot ar ko atskiras getrag no zf kārbas ?
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 23
- chevron_right