330 Balcers

Profila bilde
BuKTOP
Ziņojumi: 869
Pievienojies: 20 Jūl 2012, 11:30
Braucu ar: Marrakesh kūts
Atrašanās vieta: Mārupes
Reputācija: 2
 

25 Jan 2013, 09:48

Tas miits velkaas liidz no pirmaam gazes iekaartaam , ka zuud jauda un smird :D
viss aug ;)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

25 Jan 2013, 09:50

Tieši tā. Runā tie, kuriem gāze nekad nav bijusi :)
Un, ja pareizi saregulē un motors ir tiešām labs (laba kompresija u.t.t.), var dabūt pat lielāku jaudu, bet jārēķinās uz patēriņa pieaugumu.
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

25 Jan 2013, 10:11

+330 :yes:
Profila bilde
zeltinsh
Ziņojumi: 956
Pievienojies: 21 Mar 2012, 21:04
Braucu ar: E36
Reputācija: 3
 

26 Jan 2013, 04:12

Gāzes oktāna skaitlis ir 100+
Ja tiešām saregulē pareizi, tad jaudai ir jāpieaud
Profila bilde
houseworx
Ziņojumi: 472
Pievienojies: 01 Nov 2011, 01:26
Atrašanās vieta: Jekabpils
Reputācija: 1
 

26 Jan 2013, 05:57

glits auto, pagajushogad atklashana redzets ka skrienies.
man Tev tads jautajums - kas Tev pa karbu vai kadu citu iemeslu delj Tev tik garsh pirmais atrums, nekadigi nevareju saprast :rolleyes:
ceru ka neko neesmu sajaucis, ja nemaldos citi jau treshaja kabinaja ieksha kamer Tu vel pirmo vilki, ka tas ta nakas? :o
Attēls
Profila bilde
Rom4iks_328
Ziņojumi: 1135
Pievienojies: 01 Aug 2011, 14:38
Braucu ar: Чёрный Пистолет
Atrašanās vieta: X_kill

26 Jan 2013, 09:51

par karbu balcer nesaki neko :D kuššššššš :lol:
Attēls
Profila bilde
Rolish
Ziņojumi: 715
Pievienojies: 22 Mai 2012, 19:29
Braucu ar: old wagon
Atrašanās vieta: Sigulda

26 Jan 2013, 10:35

Saki ,saki :giggle:
Favorīt zhurka :drink:
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

26 Jan 2013, 10:59

Paldies ;)
Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.

Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???

Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju :D
Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.
Pēdējais labojis Balcers - 28 Jan 2013, 10:06, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

26 Jan 2013, 14:18

smuka kupeja! :clap: vienīgi nedaudz nesaprotu,ja jau patīk bieži skrieties,tad kāpēc neliec virsū kādu 3.73 vai kaut kādu tādu atiecību lai ir īsāks,tad jau vispār stock 2.8 neturēs līdz un visi pārējie tuvākie konkurenti. :rolleyes:
P.S. Pieļauju domu ka tas garais reduktors stāv virsū tāpēc kad pietiek lai kādu izkabinātu un tanī pat laikā ir diezgan normāla ekonomija! :hahaha:
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

26 Jan 2013, 14:29

Jap, man ar 3.9x reduktoru gals jau ir pie 200 km/h :hahaha:

Skrējos ar vienu e46 328 pa bāni sākot no 120, reāli viņu izkodu līdz divītim un tad viņš man pagāja garām, tur tas mīnuss
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Rom4iks_328
Ziņojumi: 1135
Pievienojies: 01 Aug 2011, 14:38
Braucu ar: Чёрный Пистолет
Atrašanās vieta: X_kill

27 Jan 2013, 20:08

Gluži vai vārdus izravi par 260km/h un tas tik tiesham nav gals :D max atrums toch varetu but 280/290km/h! :grrr:
Attēls
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 

27 Jan 2013, 20:21

patik komentari taja video kur pa apli slipi ej :hahaha:
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59

10 Feb 2013, 19:51

kristaps90 rakstīja:smuka kupeja! :clap: vienīgi nedaudz nesaprotu,ja jau patīk bieži skrieties,tad kāpēc neliec virsū kādu 3.73 vai kaut kādu tādu atiecību lai ir īsāks,tad jau vispār stock 2.8 neturēs līdz un visi pārējie tuvākie konkurenti. :rolleyes:
P.S. Pieļauju domu ka tas garais reduktors stāv virsū tāpēc kad pietiek lai kādu izkabinātu un tanī pat laikā ir diezgan normāla ekonomija! :hahaha:
Pārāk īss ar nav forši priekš skriešanās optimāli kādi 3.15,3.23, ar 3.46 jau pie 85 jāmet 3. robā,kamēr ar 3.15 vēl varētu stiept.
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

20 Mai 2013, 00:44

:super:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

21 Mai 2013, 08:59

Ridlihs rakstīja::super:
Paldies par bildēm un iespēju uzlādēt telefonu ;) :super:
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

21 Mai 2013, 10:03

:sarunats: ņem par labu :super:
Profila bilde
zefīrs™
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 06 Dec 2012, 20:09
Braucu ar: Datorpeli pie galda!

21 Mai 2013, 11:45

Balcers rakstīja:Paldies ;)
Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.

Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???

Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju :D
Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.
Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80 :D :super:
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

21 Mai 2013, 16:05

zefīrs™ rakstīja:Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80 :D :super:
Ir jau Getrag.
Šovasar braucu ar 3.15 reduktoru.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36

21 Mai 2013, 16:06

kads varetu apskaidrot ar ko atskiras getrag no zf kārbas ?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

21 Mai 2013, 16:23

zefīrs™ rakstīja:
Balcers rakstīja:Paldies ;)
Man vnk garsh reduktors 2.56.
Citi tur sleedzaa 3., bet man vēl 2.gals nebija.

Ar 2.56 reduktoru:
1. = 60km/h;
2. = 120km/h;
3. = 180km/h;
4. = 235km/h;
5. = hvz cik ???

Ātrākais cik ir sanācis izspiest ir pa Salaspils šoseju 260km/h, bet tas tiešām nebija vēl gals. Palika neomulīgi , jo aizmugurējie rati visu vasaru nav balasēti, tikai pietrīti pret asfaltu, bija liela vibrācija pie tā ātruma, tādēļ ātrāk nemēģināju :D
Domāju, ka kādi 285 varētu izvilkt, ar labām riepām, pa tukšu, garu, taisnu posmu.
Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80 :D :super:
vaitad!? getrag un zf piektajaa atrumaa neackiras, respektivi attieciba 1:1. tad jau vajag evo kasti kuram 6 tam robam attieciba 0.83 ja nemaldos.
soulles rakstīja:kads varetu apskaidrot ar ko atskiras getrag no zf kārbas ?
zf izturigaka karba, taa teikt, paredzeta kaushanai. ari pirmajiem diviem robiem attieciba mazliet savadaka, ar zf atrak mazliet paraus
...