Ace - 325 coupe
piestāv aizm. diski pie auto krāsas tie ir no e39 vai ar pašu metināto plauktu?
Mašīnīte smuka, bet mans subjektīvais viedoklis. Ja haube būtu mašīnas krāsā, skats būtu daudz labāks un mašīna izskatītos diezgan sterila
Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
Vispār jau es dzīvoju blakus pagalmā, kur ir auto stāvvieta un auto servisstakeshi rakstīja:itka blakus poditii bet sen nesi manic laikam vairs nedzivo tur?Ace rakstīja:Jā, jo es netālu no Tevis dzīvoju
Bet pie tevis pagalmā mēdzu būt, jo apciemoju vecomāti.
Nē plaukts nav metināts un no kura auto arī nezinu, jo šos diskus atradu izmestus pie garāžāmkristaps90 rakstīja:piestāv aizm. diski pie auto krāsas tie ir no e39 vai ar pašu metināto plauktu?
Uzmontēju riepas un uzmetu savam autiņam, izskatās labi, bet ķerās arkās, kad aizmugurē sēž kāds, vajag uzmest šaurākas riepas.
Kaut kad būs haube mašīnas krāsā, vienkārši nav tik daudz naudiņas, lai izdarītu visu un uzreiz.Podziņa rakstīja:Mašīnīte smuka, bet mans subjektīvais viedoklis. Ja haube būtu mašīnas krāsā, skats būtu daudz labāks un mašīna izskatītos diezgan sterila
Es arī kaimiņos dzīvoju, šad tad piebraucu pie tām garažām , jo čomiem tur rolleri.
Bet kkā neesi redzēts.
Bet kkā neesi redzēts.
Vienk. vajag citus diskus, un būs uzreiz labāks skats.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Zolīds auto
tur blakus pagalma kad dzeru allu tad medz liela dala peiebraukat no foruma! :)Ace rakstīja:Vispār jau es dzīvoju blakus pagalmā, kur ir auto stāvvieta un auto servisstakeshi rakstīja:itka blakus poditii bet sen nesi manic laikam vairs nedzivo tur?Ace rakstīja:Jā, jo es netālu no Tevis dzīvoju
Bet pie tevis pagalmā mēdzu būt, jo apciemoju vecomāti.
Tev gadījumā arī nebija sarkani eņģeļi ?
Ir, ir man sarkanie eņģeļi :)
Khe, Tad jau mēs bieži satiekamies. Eju Tev vienmēr pretī vakarpusē starp tām deviņstāvenēm aiz Minskas
Vienmēr nopētu - Simpātisks auto :)
Vienmēr nopētu - Simpātisks auto :)
Sen nekas netika rakstīts, tāpēc nolēmu uzrakstīt nelielu atskaiti, kas notiek ar mašīnu
Tātad tuvojoties TA beigām aizbraucu uz TA, lai saraksta defektus, lai zinātu ko labot.
Tātad aizbraucu uz TA un saņēmu pāris divniekus, sajūtos kā skolā, kad nebiju izpildījis mājas darbus
Re sarakstiņš ar defektiem :
1 Priekšējais tilts. Nedaudz palielināta brīvkustība sviru sailentblokos.
2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
2 Riepas uzstādītas neatbilstoši.
2 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
2 Labais tālās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
2 Bīstami (nenostiprināti) salona elementi.
2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Kreisais apakšējais iekšējais balsta šarnīrs.
2 Priekšējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora atsaišu šarnīros.
Nu un saņemot tā saucamo slimības lapu, sāku pamazām pirkt detaļas priekš TA un vēl pāris lietas, ko pie reizes vēlētos nomainīt, tad ar draugu sarunāju, kad sāksim labot.
Nu un paralēli visam tam braucot no darba mājās nobruka reduktors, kad gribēju uzsākt kustību ar uzspoli Aizvilkām autiņu līdz garāžai un tā viņa tur labu laiku nostāvēja pusizjaukta.
Nu un, kad beidzot nopirku visas vajadzīgās detaļas sākām pamazām labot autiņu. Mašīnai tika uzlikti jauni priekšējie amortizātori, zaldātiņi, kreisās puses abi šarnīri, jauni bremžu diski, kluči, loki, radiātors, jo vecais tecēja un pie reizes mainot amortizātorus tika nolemts priekšlaicīgi priekš ziemas pacelt augšā mašīnu, lai pēc tam nav atkal jārauj nost stoikas. Tagad atkal man ir džips Un vēl šādi tādi sīkumi sadarīti.
Nu un pēc tam sākām štukot, ko ar reduktoru, jo manējais iekšā bija galīgi samalts.
Tā kā man ir 320 modelis, bet iekšā stāv 2.5, tad būtu prātīgi likt attiecīgo reduktoru, kas iet uz 2.5, bet negribējām čakarēties un nolēmām likt tādu pašu reduktoru mazajā korpusā kā man bija. Sadaļā rezerves daļas dabuju numuru un piezvanīju vienam foruma lietotājam un prasīju vai ir reduktors mazajā korpusā, tas atbildēja, ka ir. Nu es laimīgs aizbraucu, nopirku un atvedu uz garāžu, bet garāžā tika konstatēts, ka tas ir vidējais reduktors, braucu atgriezt vai samainīt, bet viņam nebija cita reduktora un atgriezt nevarēja, jo viņš man pēkšņi saka, KA VIŅŠ NAUDU NEATGRIEŽOT.
Tad ar draugu nolēmām tomēr likt reduktoru no 2.5, bet ar reduktoru tur vien nepietiek vajag arī kardāna otro daļu mainīt un pasasis. Samainījām to reduktoru pret kardāna otro daļu, tad nākošajā dienā es sameklēju pusasis no 2.5 un sadabūjām bloķēto LSD reduktoru. Nu un sākām krāmēt visu virsū.
Beidzot autiņš tika salikts kopā, paņēmu vienas dienas atļauju un laidu uz kārtējo pamatpārbaudi un tagad man ir jauna uzlīme uz loga
Tātad tuvojoties TA beigām aizbraucu uz TA, lai saraksta defektus, lai zinātu ko labot.
Tātad aizbraucu uz TA un saņēmu pāris divniekus, sajūtos kā skolā, kad nebiju izpildījis mājas darbus
Re sarakstiņš ar defektiem :
1 Priekšējais tilts. Nedaudz palielināta brīvkustība sviru sailentblokos.
2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
2 Riepas uzstādītas neatbilstoši.
2 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)
2 Labais tālās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
2 Bīstami (nenostiprināti) salona elementi.
2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Kreisais apakšējais iekšējais balsta šarnīrs.
2 Priekšējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora atsaišu šarnīros.
Nu un saņemot tā saucamo slimības lapu, sāku pamazām pirkt detaļas priekš TA un vēl pāris lietas, ko pie reizes vēlētos nomainīt, tad ar draugu sarunāju, kad sāksim labot.
Nu un paralēli visam tam braucot no darba mājās nobruka reduktors, kad gribēju uzsākt kustību ar uzspoli Aizvilkām autiņu līdz garāžai un tā viņa tur labu laiku nostāvēja pusizjaukta.
Nu un, kad beidzot nopirku visas vajadzīgās detaļas sākām pamazām labot autiņu. Mašīnai tika uzlikti jauni priekšējie amortizātori, zaldātiņi, kreisās puses abi šarnīri, jauni bremžu diski, kluči, loki, radiātors, jo vecais tecēja un pie reizes mainot amortizātorus tika nolemts priekšlaicīgi priekš ziemas pacelt augšā mašīnu, lai pēc tam nav atkal jārauj nost stoikas. Tagad atkal man ir džips Un vēl šādi tādi sīkumi sadarīti.
Nu un pēc tam sākām štukot, ko ar reduktoru, jo manējais iekšā bija galīgi samalts.
Tā kā man ir 320 modelis, bet iekšā stāv 2.5, tad būtu prātīgi likt attiecīgo reduktoru, kas iet uz 2.5, bet negribējām čakarēties un nolēmām likt tādu pašu reduktoru mazajā korpusā kā man bija. Sadaļā rezerves daļas dabuju numuru un piezvanīju vienam foruma lietotājam un prasīju vai ir reduktors mazajā korpusā, tas atbildēja, ka ir. Nu es laimīgs aizbraucu, nopirku un atvedu uz garāžu, bet garāžā tika konstatēts, ka tas ir vidējais reduktors, braucu atgriezt vai samainīt, bet viņam nebija cita reduktora un atgriezt nevarēja, jo viņš man pēkšņi saka, KA VIŅŠ NAUDU NEATGRIEŽOT.
Tad ar draugu nolēmām tomēr likt reduktoru no 2.5, bet ar reduktoru tur vien nepietiek vajag arī kardāna otro daļu mainīt un pasasis. Samainījām to reduktoru pret kardāna otro daļu, tad nākošajā dienā es sameklēju pusasis no 2.5 un sadabūjām bloķēto LSD reduktoru. Nu un sākām krāmēt visu virsū.
Beidzot autiņš tika salikts kopā, paņēmu vienas dienas atļauju un laidu uz kārtējo pamatpārbaudi un tagad man ir jauna uzlīme uz loga
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vienīgi tagad atlika dabūt 6.gab skavas, kas liekas klāt uz pusasīm pie reduktora.
Un vajag kādu, kurš labi saprot bloķos, jo man ir tāda problēma, ka lēni braucot uz pagriezieniem nepatīkama skaņa ik pa laikam. Sajūta, ka viņš cenšās visu laiku bloķēties.
Bet tā bloķis tika rumbulā notestēts un tādu rezultātu nebiju gaidījis liekas, ka ir pilnīgi cita mašīna.
Un vajag kādu, kurš labi saprot bloķos, jo man ir tāda problēma, ka lēni braucot uz pagriezieniem nepatīkama skaņa ik pa laikam. Sajūta, ka viņš cenšās visu laiku bloķēties.
Bet tā bloķis tika rumbulā notestēts un tādu rezultātu nebiju gaidījis liekas, ka ir pilnīgi cita mašīna.
Eļļa ir pareizā(75w140)? un pats galvenais viņa ir līmenī?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
priekshejais bamperis nau izshkjidis vai saplaisajis lodejuma vietas?? un tu vnk lodeji vai ielodeji no otras puses sietinju?
Līmenis ir, bet vai pareizā to es pateikt nevaru, jo reduktoru es dabuju jau ar eļļu iekšā.Jānis.P rakstīja:Eļļa ir pareizā(75w140)? un pats galvenais viņa ir līmenī?
Negribās liet svaigu un dārgu eļļu iekšā kamēr neesmu salabojis pašu reduktoru.
Man liekas, ka viņu vajag pāršaibot, tāpēc gribu sameklēt kādu zinošu cilvēku, lai paklausās un pasaka, kas varētu būt par vainu.
Kaut gan esmu lasījis info, ka reduktors var gaudot dēļ sliktas eļļas, vai tā ir taisnība ? ? ? ?
Un pastāv iespēja, ka ielejot svaigu un labu eļļu, kas vis būs OK ? Jeb tās ir tikai kārtējās pasakas ?
Nē, ja vnk lodēsi, tad lodējuma vieta neturēsies un ātri vien saplaisās.pikstulis rakstīja:priekshejais bamperis nau izshkjidis vai saplaisajis lodejuma vietas?? un tu vnk lodeji vai ielodeji no otras puses sietinju?
Vienā lodējuma vietā krāsa nedaudz ir uzpūtusies, bet pagaidām nekur nav izšķīdis vai saplaisājis.
Es ielodēju sietiņu no abām pusēm un iekšpusē uzlodēju pavirsu papildus plastmasu izturībai, pagaidām viss turās kopā, bet domāju, ka pēc ziemas parādīsies kāda plaisa, jo tomēr lodējuma vieta vairs nav tik elastīga un izturīga.
Pofig kā būs tā būs, lielas cerības neliku, ka bamperis ilgi turēsies, jo viņš ir riktīgs frankenšteins, salodēts no vairākiem gabaliem un iztrūkstošās vietās ielodēju CD vāciņa plastmasu
Tātad darbi ap mašīnu turpinās.
Pēc radiātora maiņas parādijās problēma ar tosola dzesēšanu, pēc vairāk kā 5.min braukāšanas un auto noslāpēšanas sāk spiest ārā tosolu pa korķi, sākumā domāju, ka problēmas ar jauno radiātoru, bet tad piefiksēju, ka jaunais radiātors ir galīgi auksts atšķirībā no caurulēm, laikam nav tosola cirkulācijas.
Vai nu ūdenssūknis ir beigts vai termostats ieklemējis. Pārbaudīju ūdenssūkni, tas griežas labi vienīgi nepatika brīvkustība gultnī un pārbaudīju termostatu verdošā ūdenī, itkā verās vaļā, bet diezgan lēni un galīgi atveras tikai pie vērdoša ūdens.
Nolēmu nečakarēties un nomainīju abas lietas, ielēju svaigu tosolu sistēmā un viss ir OK tagad
Kā arī tika pārbaudītas un konstatēts, ka laiks mainīt sveces, līdz ar to šodien tika iegādātas jaunas sveces un kaut kad drīzumā tiks mainītas.
Video, kur tiek testēts bloķētais reduktors ->
Tad esmu beidzot dabujis sen gaidīto tauri (Iespējams būs daudz kritikas par šo tauri, bet man nežēlīgi viņa patīk ) Links ar video kāda ir taure ->
Pēc radiātora maiņas parādijās problēma ar tosola dzesēšanu, pēc vairāk kā 5.min braukāšanas un auto noslāpēšanas sāk spiest ārā tosolu pa korķi, sākumā domāju, ka problēmas ar jauno radiātoru, bet tad piefiksēju, ka jaunais radiātors ir galīgi auksts atšķirībā no caurulēm, laikam nav tosola cirkulācijas.
Vai nu ūdenssūknis ir beigts vai termostats ieklemējis. Pārbaudīju ūdenssūkni, tas griežas labi vienīgi nepatika brīvkustība gultnī un pārbaudīju termostatu verdošā ūdenī, itkā verās vaļā, bet diezgan lēni un galīgi atveras tikai pie vērdoša ūdens.
Nolēmu nečakarēties un nomainīju abas lietas, ielēju svaigu tosolu sistēmā un viss ir OK tagad
Kā arī tika pārbaudītas un konstatēts, ka laiks mainīt sveces, līdz ar to šodien tika iegādātas jaunas sveces un kaut kad drīzumā tiks mainītas.
Video, kur tiek testēts bloķētais reduktors ->
Tad esmu beidzot dabujis sen gaidīto tauri (Iespējams būs daudz kritikas par šo tauri, bet man nežēlīgi viņa patīk ) Links ar video kāda ir taure ->
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kur tadu tauri var dabut...man arii iepatikas