m52b28 castroll bliežamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right

Tātad darbiņi nav apstājušies nomainītas v/n zīmes ,uzlika paciņa , atrasi un uzlikti trūkstošie moldingi un jāgaida pavasaris , šodien tiks nomainīta gumija amortizātoram , bildes ieskatam :)
Labākais kas noticis ir atdzīvojies dzinējs ,šodien pārmērīta kompresija citā vietā no priekiem pat sirds sāka sisties katrā podiņa pa 11,5
un iet arī daudz daudz labākk...
List to do sajūgs jānomaina ,bukse reduktoram ,bukse aizmugures tiltam un gaidam vasaru ļoti ļoti
Gaidu padomus ieteikumus ....
Labākais kas noticis ir atdzīvojies dzinējs ,šodien pārmērīta kompresija citā vietā no priekiem pat sirds sāka sisties katrā podiņa pa 11,5

List to do sajūgs jānomaina ,bukse reduktoram ,bukse aizmugures tiltam un gaidam vasaru ļoti ļoti

Gaidu padomus ieteikumus ....
Drive until you die with your e36


Ar Paku tgd cits skats!
Kkas cits jadomaa ar diskiem!

Kkas cits jadomaa ar diskiem!

Instagram - Sandis_e36

Diski ir jāmazgā un ir palicis darbiņš darāms ar diskiem jāsapulē plauktiņi un vidi būs asfalta krāsā :))
Drive until you die with your e36


Tieshi manas domas-par disku darbiem!Castroll rakstīja:Diski ir jāmazgā un ir palicis darbiņš darāms ar diskiem jāsapulē plauktiņi un vidi būs asfalta krāsā :))

Instagram - Sandis_e36

Sorry, bet tā tas nenotiek, kompresija nemēdz tā vienkārši parādīties, izskatās ka jūs vienkārši ar švaku aķi esat mērijuši tad vai arī Pēteris pa pālim nav varējis noturēt\ieskrūvēt spiediena mērītājuCastroll rakstīja: Labākais kas noticis ir atdzīvojies dzinējs ,šodien pārmērīta kompresija citā vietā no priekiem pat sirds sāka sisties katrā podiņa pa 11,5un iet arī daudz daudz labākk...

Un tas, ka iet daudz daudz labāk parāda, ka tev tiešām nav saprašanas no motoriem


Bet nu lai vai kā, tomēr labi, ka tā kompresija tur ir




useri klavz esi dzirdējis par gredzenu iesēšanos no stāvēšanas :) nu vai arī vnk aukstam laikam nākot sajūgs neslīd tik traki un tāpēc iet labāk ,tas būtu drīzāk vai arī sevi mierinuKlavz rakstīja:Sorry, bet tā tas nenotiek, kompresija nemēdz tā vienkārši parādīties, izskatās ka jūs vienkārši ar švaku aķi esat mērijuši tad vai arī Pēteris pa pālim nav varējis noturēt\ieskrūvēt spiediena mērītājuCastroll rakstīja: Labākais kas noticis ir atdzīvojies dzinējs ,šodien pārmērīta kompresija citā vietā no priekiem pat sirds sāka sisties katrā podiņa pa 11,5un iet arī daudz daudz labākk...
![]()
Un tas, ka iet daudz daudz labāk parāda, ka tev tiešām nav saprašanas no motoriem![]()
![]()
Bet nu lai vai kā, tomēr labi, ka tā kompresija tur ir![]()

Drive until you die with your e36



Labas pārmaiņas tā tik uz priekšu ! 


esmu dzirdejis ka gredzeni piecepjas un tad kompresija pazuud 

ar kompatu pa brugji

Eļļas gredzeni parasti nosēžas ja ilgi nav braukts kādu pusgadu un tad kādu laiku dūmo, bet tas kompresiju parasti neietekmē !Klavz rakstīja:Kur tad tie gredzeni iesēžas?
Plus njā varbūt pirmo reizi speciālists kas mērijis, nav normāli iegriezis vītnē to mērītāju, kad spiedis garām, bet tagad ticēt, kad visos podos ir tieši 11.5 arī kaut kā negribās! Parasti tomēr nav visur vienāda kompresija, vienīgi jaunām tikko no salona izdzītām mašīnām !

Neesmu baigais specs, bet no rūpnīcas 328 e36 kompresija - 10.2:1.. 

e36

Tā ir kompresijas pakāpe :)

540 - Kompresija cilindrā un kompresijas pakāpe ir divas dažādas lietas! 
Dogma pasteidzās

Dogma pasteidzās




Izskaidro sīkāk man likās viens un tas pats, arī vajag izglītoties !Klavz rakstīja:540 - Kompresija cilindrā un kompresijas pakāpe ir divas dažādas lietas!
Dogma pasteidzās


Kompresijas pakāpe ir cilindra pilnā tilpuma attiecība pret kompresija telpas tilpumu.
Tātad, tie 10.2:1 rodas no tā, ka kompresijas telpa ir 10.2 reizes mazāka kā cilindra pilnais tilpums.
Kompresijas pakāpei nav mērvienības. Kompresijas pakāpes lielums ir nemainīgs, tas nevar pazust tāpat kā kompresijas spiediens cilindrā, protams izņemot galvas slīpēšanas un biezākas galvas blīves uzstādīšanu.
Tātad, jo augstāka kompresijas pakāpe, jo efektīvāka enerģijas izmantošana, taču ar kompresijas pakāpes palielināšanu nevar aizrautos, jo benzīnam ir zināma izturība pret detonēšanu.
Savukārt kompresijas spiediens cilindrā ir konkrēts spiediens, kuru var izmērīt (Bar). Tas ir - iesūktā degmaisījuma daudzuma saspiešana mazākā telpā. Kompresijas spiediens gan var mainīties motora mūžā. (Bojāti gredzeni, izpūsti vārsti utt.)
Ja tomēr esmu kļūdijies, kāds zinošāks var palabot
Tātad, tie 10.2:1 rodas no tā, ka kompresijas telpa ir 10.2 reizes mazāka kā cilindra pilnais tilpums.
Kompresijas pakāpei nav mērvienības. Kompresijas pakāpes lielums ir nemainīgs, tas nevar pazust tāpat kā kompresijas spiediens cilindrā, protams izņemot galvas slīpēšanas un biezākas galvas blīves uzstādīšanu.
Tātad, jo augstāka kompresijas pakāpe, jo efektīvāka enerģijas izmantošana, taču ar kompresijas pakāpes palielināšanu nevar aizrautos, jo benzīnam ir zināma izturība pret detonēšanu.
Savukārt kompresijas spiediens cilindrā ir konkrēts spiediens, kuru var izmērīt (Bar). Tas ir - iesūktā degmaisījuma daudzuma saspiešana mazākā telpā. Kompresijas spiediens gan var mainīties motora mūžā. (Bojāti gredzeni, izpūsti vārsti utt.)
Ja tomēr esmu kļūdijies, kāds zinošāks var palabot



11,5 tāpat nekas spīdoš nav jo ļoti labam motoram jābūt ir 17 bar nojātam 11 bar attiecīgi viņs nevar iet labi bet nu lai veicas
ja man tā būtu 200 % nojauktu galvu nost un pārbaudītu gredzenus cilindrus un vārstus cik ļoti tie laiž garām utt varbūt ,ka pietiek tikai ar vārstu pieslīpēšanu
ja man tā būtu 200 % nojauktu galvu nost un pārbaudītu gredzenus cilindrus un vārstus cik ļoti tie laiž garām utt varbūt ,ka pietiek tikai ar vārstu pieslīpēšanu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right