normālā čaļa normālā kūts
Man kā pa kalniem un pa lejām iet ar šo autiņu.
Skate atkal uz mēnesi, švamju mods unsuccsesfull.
Šodien braucot no skates sāka gļukot pasažiera logs, ik pa brīdim no atvērta aizvērās ciet.
Izņēmu pogu, cerībā, ka atrisināsies, nop - tik un tā gļukoja. Sāku jau besīties, ka nu ir jāiet cauri visiem vadiem.
Ielīdu viduskonsolē naivi cerēdams, pamanīju, ka viens vads iespiests starp pārslēdzēja ābolu un bundžu, izvilku - tiešām apvalks pušu. Tā problēma atrisināta.
Tad jau kādu laiku esošā klaboņa palika skaļāka. Visām buksēm biju pārgājis pāri, neatradu vainu.
Šķita, ka kaut kas pamatīgi izģērbies - tākā pilnīgi kaut kas būtu vaļā. Atkal jau sāku besīties.
Papļāpāju ar draugu, šis man pasvieda ideju par atsaitēm utml.
Apskatīju tās, izrādās, ka reikas radiatora stiprinājuma ļipa nolūzusi un tas sitas pret stabilizatora stieni, savilcējs pagaidām un problēma atrisināta.
Un tad pēc švamju moda izpūtējs sāka pūst kaut kur garām. Sāku jau domāt, ka kolektora flanča blīve izpūsta. Beigās sapratu, ka vienkārši esmu mazliet šķībi ielicis izpūtēja aizmugurējo daļu un pūš garām pa savienojuma vietu.
Tā nu man pagaidām iet - pa kalniem un pa lejām.
Esmu arī pa diagnostikām dzīvojies, jau divas sprauslas mainījis (jocīgi).
Katrā ziņā - garlaicīgi nav.
Skate atkal uz mēnesi, švamju mods unsuccsesfull.
Šodien braucot no skates sāka gļukot pasažiera logs, ik pa brīdim no atvērta aizvērās ciet.
Izņēmu pogu, cerībā, ka atrisināsies, nop - tik un tā gļukoja. Sāku jau besīties, ka nu ir jāiet cauri visiem vadiem.
Ielīdu viduskonsolē naivi cerēdams, pamanīju, ka viens vads iespiests starp pārslēdzēja ābolu un bundžu, izvilku - tiešām apvalks pušu. Tā problēma atrisināta.
Tad jau kādu laiku esošā klaboņa palika skaļāka. Visām buksēm biju pārgājis pāri, neatradu vainu.
Šķita, ka kaut kas pamatīgi izģērbies - tākā pilnīgi kaut kas būtu vaļā. Atkal jau sāku besīties.
Papļāpāju ar draugu, šis man pasvieda ideju par atsaitēm utml.
Apskatīju tās, izrādās, ka reikas radiatora stiprinājuma ļipa nolūzusi un tas sitas pret stabilizatora stieni, savilcējs pagaidām un problēma atrisināta.
Un tad pēc švamju moda izpūtējs sāka pūst kaut kur garām. Sāku jau domāt, ka kolektora flanča blīve izpūsta. Beigās sapratu, ka vienkārši esmu mazliet šķībi ielicis izpūtēja aizmugurējo daļu un pūš garām pa savienojuma vietu.
Tā nu man pagaidām iet - pa kalniem un pa lejām.
Esmu arī pa diagnostikām dzīvojies, jau divas sprauslas mainījis (jocīgi).
Katrā ziņā - garlaicīgi nav.
Mazliet patizlojos.
Šādi pēdējā laikā bieži tika darīts. Arī šādi bija regulāri Bloķis going in again. (Kā arī abi stūres pirksti, abi stūres āboli, priekšējo plauktu gala bukses, motora spilvens, riepu pārbortēšana 5.5h laikā. Domāju, ka nav tik slikti priekš svētdienas skrūvētāja) Pavizinājos pa molu
Šādi pēdējā laikā bieži tika darīts. Arī šādi bija regulāri Bloķis going in again. (Kā arī abi stūres pirksti, abi stūres āboli, priekšējo plauktu gala bukses, motora spilvens, riepu pārbortēšana 5.5h laikā. Domāju, ka nav tik slikti priekš svētdienas skrūvētāja) Pavizinājos pa molu
Darbi nestāv.
Tomēr to izdarīju - uzlikta laba gāzes iekārta.
Par jaudu runājot - šķiet, ka uz gāzes ir dzīvīgāks un asāks.
Par naudu runājot - õõ jā...
Uz skati uztaisītas svilpes pie Borisa - Paldies par tām!
Tomēr to izdarīju - uzlikta laba gāzes iekārta.
Par jaudu runājot - šķiet, ka uz gāzes ir dzīvīgāks un asāks.
Par naudu runājot - õõ jā...
Uz skati uztaisītas svilpes pie Borisa - Paldies par tām!
Turpinam savu dienasgrāmatu.
Piektdienas naktī vienkārši vizinoties apkārt, pašķīda sajūgs.
Pilnīgas haļavas kārtā, pēc 2min garām brauca sīkais. Tā nu visu nakti mainīju sajūgu.
Gandrīz uz kājas ātrumkārbu uzmetu, sajūga izspiedējcilindru izspiedu ārā netīšām.
Uzliku 228mm komplektu, tagad domāju, vai neslīdēs.
Mīīlzīgs paldies Sīkajam par izručīšanu un Elstiņam par palīdzēšanu ar sajūga atgaisošanu!
Kā arī ir nomainītas sveces un vārstu vāka blīve, par sagādāšanu paldies Kļaviņam!
Vecā blīve iznāca ārā kā plastmasa, ne gumija. Un pēc sveču maiņas dzinējs ir krietni dzīvīgāks!
Piektdienas naktī vienkārši vizinoties apkārt, pašķīda sajūgs.
Pilnīgas haļavas kārtā, pēc 2min garām brauca sīkais. Tā nu visu nakti mainīju sajūgu.
Gandrīz uz kājas ātrumkārbu uzmetu, sajūga izspiedējcilindru izspiedu ārā netīšām.
Uzliku 228mm komplektu, tagad domāju, vai neslīdēs.
Mīīlzīgs paldies Sīkajam par izručīšanu un Elstiņam par palīdzēšanu ar sajūga atgaisošanu!
Kā arī ir nomainītas sveces un vārstu vāka blīve, par sagādāšanu paldies Kļaviņam!
Vecā blīve iznāca ārā kā plastmasa, ne gumija. Un pēc sveču maiņas dzinējs ir krietni dzīvīgāks!
cik saprotu uzliki uz b28 m50 bienmasas spararatu ar visu setupu?
ja taa, tad atskaities velak kaa ir, vai slid vai neslid araa
ja taa, tad atskaities velak kaa ir, vai slid vai neslid araa
...
Šoreiz gan nē. Pilnīgi neplānoti pajuka sajūgs, uzliku to, kas bija - no 2.5 dīzeļa komplektu.Armando rakstīja:cik saprotu uzliki uz b28 m50 bienmasas spararatu ar visu setupu?
ja taa, tad atskaities velak kaa ir, vai slid vai neslid araa
M50 vēl tikai sāku meklēt un plānot.
Bet - kad uzlikšu to komplektiņu, noteikti padalīšos, kā izdosies. :)
man stāv uz b28. m20 spararats atvieglināts ar jaunu sajūga kpl. (228mm). sezonu jau braucu, ne taja mierigajaka rezima un nav izslidejis nekadArmando rakstīja:cik saprotu uzliki uz b28 m50 bienmasas spararatu ar visu setupu?
ja taa, tad atskaities velak kaa ir, vai slid vai neslid araa
Varbūt vari padalīties info, kur atvieglināji un kas par sajūga disku un kurvi? :)EJANSONS rakstīja:man stāv uz b28. m20 spararats atvieglināts ar jaunu sajūga kpl. (228mm). sezonu jau braucu, ne taja mierigajaka rezima un nav izslidejis nekadArmando rakstīja:cik saprotu uzliki uz b28 m50 bienmasas spararatu ar visu setupu?
ja taa, tad atskaities velak kaa ir, vai slid vai neslid araa
atvieglināju pie parasta virpotāja. vienīgi nenobalansēju. hz, cik tas ir labi/slikti. sajuga disks un kurvis parastakais m20 2.5l sachs.
Tad sanāk, ka viss komplekts ir paņemts no M20 2.5L. Paldies par info!EJANSONS rakstīja:atvieglināju pie parasta virpotāja. vienīgi nenobalansēju. hz, cik tas ir labi/slikti. sajuga disks un kurvis parastakais m20 2.5l sachs.
Interesanta ideja - paņemt no sākuma komplektu šādu un tad domāt tālāk, vai virpot spararatu uz 240 un turpināt izvirtības ar to.
Baigi patīk, bet domāju ka diski, kas bija sākumā bija smukāki, jasakrāso buferis un būs
Man arī uz 2,8 stāv virsū M20 vienmassnieks. Sajūgs un kurvis no E30 325iX, izspiedējs no E21 323i. Nesūdzos, nekāda vaina.normāls čalis rakstīja:Tad sanāk, ka viss komplekts ir paņemts no M20 2.5L. Paldies par info!EJANSONS rakstīja:atvieglināju pie parasta virpotāja. vienīgi nenobalansēju. hz, cik tas ir labi/slikti. sajuga disks un kurvis parastakais m20 2.5l sachs.
Interesanta ideja - paņemt no sākuma komplektu šādu un tad domāt tālāk, vai virpot spararatu uz 240 un turpināt izvirtības ar to.
Ar m50b25 vienmasas spararatu no m50b20 viss super,brīžiem sēņojot, brīžiem agresīvāk braucot... tagad gan nožēloju, ka neaizvedu apvirpot pirms tika likts virsū iespējams efekts būtu labāks. Pa lielam m50 vienmasas spararatam pluss vienīgais, ka nav kaut kādi izspiedēji un citi sīkumi jāmeklē - plug and play.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Man ir tieši m52tub28 ar m50b20 vienamsnieka komplektu lietotu no vecā motora. Vienu sezonu ir jau noturējis.
Kad sāks slidēt tad domās par kko nopietnāku.
Kad sāks slidēt tad domās par kko nopietnāku.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Paldies par info jums! :)Jānis.P rakstīja:Man ir tieši m52tub28 ar m50b20 vienamsnieka komplektu lietotu no vecā motora. Vienu sezonu ir jau noturējis.
Kad sāks slidēt tad domās par kko nopietnāku.
Jāni, Tev ir neapvipots, ja? 228?
Skaties, vēl ātri nāksies notirgot ja tā turpinasi pieversties cilvēkam
atdod motoru un gāzi
Nu ir tik rullēts un baudīts. :)
Sāka motors mazliet gļukot jau pirms laika, tad, kad auksts - lec no pirmā. Kad darba temp, jāgriež ilgi starteris, pielec, jaudas nav, slāpst. Pirmstam bija arī - mazliet noraustās idle šad tad, mazi aizkavējumi iekš "power band".
Draudzene jau smejas, ka es dzirdu katru mazāko troksnīti un skaņu un visu laiku jautāju vai šī arī dzird.
Palasīju forumus, pafunktierēju. Nomainīju vakar sadalenes devēju ieplūdes pusē. Problēma atrisināta, mašīna krietni gludāk iet, gan silta, gan auksta.
Sāka motors mazliet gļukot jau pirms laika, tad, kad auksts - lec no pirmā. Kad darba temp, jāgriež ilgi starteris, pielec, jaudas nav, slāpst. Pirmstam bija arī - mazliet noraustās idle šad tad, mazi aizkavējumi iekš "power band".
Draudzene jau smejas, ka es dzirdu katru mazāko troksnīti un skaņu un visu laiku jautāju vai šī arī dzird.
Palasīju forumus, pafunktierēju. Nomainīju vakar sadalenes devēju ieplūdes pusē. Problēma atrisināta, mašīna krietni gludāk iet, gan silta, gan auksta.
Tāda sajūta, ka kāds ir nolādējis šo mašīnu.
Vairākus gaudus pilnīgi nekas, tagad, 3 mēnešu laikā - 2 soda punkti (pilnīgs nonsense), 2 csng un citi sūū...
Visu laiku izsūc sausu...
Mazliet jau izvilkts vietā, pirmstam rats ķērās arkā. Uz fikso izvilkām stūri vietā ar draugu. Minimāli pataisnojām, lai lampu var ielikt un braukt.
Gribās pa smuko, uz vasaru būs vien jāmaina viss, nekādas špakteles un tādas izvirtības.
Vairākus gaudus pilnīgi nekas, tagad, 3 mēnešu laikā - 2 soda punkti (pilnīgs nonsense), 2 csng un citi sūū...
Visu laiku izsūc sausu...
Mazliet jau izvilkts vietā, pirmstam rats ķērās arkā. Uz fikso izvilkām stūri vietā ar draugu. Minimāli pataisnojām, lai lampu var ielikt un braukt.
Gribās pa smuko, uz vasaru būs vien jāmaina viss, nekādas špakteles un tādas izvirtības.