Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 19
- chevron_right
Ok,būs jāizzondē par to visu.Spararatu nesvērām,nedaudz vieglāks bija par divmasnieku,var jau novirpot tik jābalansē vēl tad.
Man šitādi 4 gabali garāžā mētājās, interesē pa cik tu viņus paņemi, tīri tā, lai zinātu saviem vērtību
Man brālēns no Norvēģijas atveda,teica,ka maksā jauni ap 50eur gabalā
Es par to spararatu nebiju domājis tur kkādu baigo setapu taisīt, bet vienk. intereses pēc, lai saprastu kā varētu iet ar tādu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu es pagaidām baigi nestiepju,jo jānomaina eļļa,negribas dot baigo slodzi tam dzinējam ar to atrabotku,kas tur iekšā.Man mētājas divmasnieks,varu nosvērt to un moš kādam mētājas no m43,nosvērt to,tad būtu priekšstats,nelikās viņš tur ūber vieglāks,vienkārši mums nebija skrūves divmasniekam Izdomājam paeksperimentēt un pagaidām par spīti visām citām problēmām iet ok.Gaisa masas mērītāju un tukšgaitas regulatoru prasītos kā ēst,tas gan.Man viņš vnk dūc,pirms tam biju nopūtis ar breikklīneri,tāpat dūc,cik seeingman teica,viņam citādāk jāskan,rezultātā tukšgaitā aukstam dzinējam vēl ok apgriezieni,siltam maz,aukstam motoram apgriezieni lēnu krīt,siltam viss ok.
A tu tukšgaitas regulatoru kartigi piestiprinaji? Jo es kad sev mainiju viņš ari baigi duca kamer kartigi nepieskruveju viņu pie kolektora.
kamēr nav pielikts ejošs gmm, nav jēga spiest par to kā skan brīvgaitnieks un kā tas ietekmē apgriezienus siltam/aukstam.+vel pats rakstīji, ka blīves jāmaina ieplūdniekam.
Divmasas spararatu pie maiņas paspēju nosvērt = 13 kg
Vienmasas nepaspēju nosvērt. Tagad stāv virsū, īsti neko nevaru spriest par izmaiņām, jo uzliku garāku reduktoru. Bet sajūta, ka ir labāk
Vienmasas nepaspēju nosvērt. Tagad stāv virsū, īsti neko nevaru spriest par izmaiņām, jo uzliku garāku reduktoru. Bet sajūta, ka ir labāk
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Apziņa,ka vienmasas jau liek iet labāk ;D Kādu reduktoru uzliki un cik rpm pie 100kmh?
Viņš tur tādā gumijas stiprinājumā nāk.rus90 rakstīja:A tu tukšgaitas regulatoru kartigi piestiprinaji? Jo es kad sev mainiju viņš ari baigi duca kamer kartigi nepieskruveju viņu pie kolektora.
Deeps,paldies,veiksme noderēs,darba daudz
Malacis.Ka jau tur teica rokas no pareiza vieta
Tikai vajag bija blives un t.t. nomainit kamer dzinejs bija uz zemes (es ar savu swapu tikai tagad saprotu ka pirms ieliksanu dzineju vinu vajag uzskopt )
vajag atvert red e36 klubinu
Tikai vajag bija blives un t.t. nomainit kamer dzinejs bija uz zemes (es ar savu swapu tikai tagad saprotu ka pirms ieliksanu dzineju vinu vajag uzskopt )
vajag atvert red e36 klubinu
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
reduktors 2,93 = gandrīz 2,5 pie simta. Iepriekš 3,15 stāvējaĢirts rakstīja:Apziņa,ka vienmasas jau liek iet labāk ;D Kādu reduktoru uzliki un cik rpm pie 100kmh?
Uz vasaru gribētos kaut ko īsāku tad vismaz iesākumā liktos, ka iet labāk
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pagaidām reduktoru spēlītes būs jāatliek,īsumā par pēdējā laikā sadarīto - vakar nomainīts droseles stāvokļa devējs,mašīnas gaita no wannabe racecar izmainijās uz patīkamo pusi.Ņēmu nost degvielas sliedi,jo bija aizdomas par bojātu spiediena regulatoru,un tad seeingman pamana - ka nav vienādas visas sprauslas,pēc kodiem atradām,ka 4tras sprauslas stāv no audi 2,8 un tikai divas no bmw 2,0,pēc parametriem diezgan Tuvu,bet tāpat pārāk ražīgas,tākā jāpērk tagad būs sprauslas.
Plus tam visam siltam dzinējam staigā apgriezieni,visticamāk lambda lasa figņu,jo jāsaliek blīves no izplūdes kolektora uz biksi,jau šodien pasūtītas.Uzliks un tad redzēs,drīzumā mums garažā būs arī ADS,tākā varēsim pieslēgt šito brīnumu kompim un uzmest aci kas un kur varētu būt vēl nepareizi.
Otra problēma - svece peldās eļļā,arī šitās blīves pasūtiju Un galu galā uzlikta ddm racing lūpa no mk2 golfa,kuras bildi ir kauns likt,dzīvē izskatijās jēdzīgāk,tāpat viņa ir tik zemu,ka knapi var redzēt un ganjau pazudīs kaut kur
Tagad sēžu gaidu detaļas...līdz ceturtdienai Sapuva man arka un pagaidām nav pusautomāts garažā,bija doma par kaut ko šitādu: LV neesmu nevienam uz bembja manijis,bet amerikāņi liek,skats interesants :kaut_kas_savadaks:
kapeikas ietaupīšanas vārdā varētu mēģināt likt no mk2/mk3 vw uzlikas,tikai neko negriežot un neurbjot,dēļ vienas arkas visas bojāt negribu un vispār domāju vai vajag,bet seeingmans saka,ka būs kruta,bet vai viņa viedoklis skaitās,jo par to lūpu viņš arī teica ,ka ir kruta,vispār viņa kompetence jāsāk izvērtēt,jo viņam ir zils vanos
Plus tam visam siltam dzinējam staigā apgriezieni,visticamāk lambda lasa figņu,jo jāsaliek blīves no izplūdes kolektora uz biksi,jau šodien pasūtītas.Uzliks un tad redzēs,drīzumā mums garažā būs arī ADS,tākā varēsim pieslēgt šito brīnumu kompim un uzmest aci kas un kur varētu būt vēl nepareizi.
Otra problēma - svece peldās eļļā,arī šitās blīves pasūtiju Un galu galā uzlikta ddm racing lūpa no mk2 golfa,kuras bildi ir kauns likt,dzīvē izskatijās jēdzīgāk,tāpat viņa ir tik zemu,ka knapi var redzēt un ganjau pazudīs kaut kur
Tagad sēžu gaidu detaļas...līdz ceturtdienai Sapuva man arka un pagaidām nav pusautomāts garažā,bija doma par kaut ko šitādu: LV neesmu nevienam uz bembja manijis,bet amerikāņi liek,skats interesants :kaut_kas_savadaks:
kapeikas ietaupīšanas vārdā varētu mēģināt likt no mk2/mk3 vw uzlikas,tikai neko negriežot un neurbjot,dēļ vienas arkas visas bojāt negribu un vispār domāju vai vajag,bet seeingmans saka,ka būs kruta,bet vai viņa viedoklis skaitās,jo par to lūpu viņš arī teica ,ka ir kruta,vispār viņa kompetence jāsāk izvērtēt,jo viņam ir zils vanos
Es Tev varu notirgot komplektiņu stiklašķiedras arku. Foruma biedri ir pārs pirkuši, tik neviens nav padalījies ar iznākumu.
Te viens vācietis uzinstalējis (tik pirms tam mazliet modificējis):
cena 85eur
Paldies par piedāvājumu,un Tavu piedāvājumu biju manijis,bet kaut kā man tas liekas sālīti,tik ļoti viņas es negribu,domāju ka pamēģināšu tikt cauri ar nelielu DIY variantu,jo par 85 euro es noteikti varu vienkārši sametināt to arku,domāju nekniedēt,neskrūvēt,bet pielīmēt,lai nebojātu pārējās,kuras ir veselas,redzēsim,kas iznāks,vienmēr jau var noraut nost
šodien biju aizbraucis uz garažu un izdomāju kaut ko padarīt,rekur tā saucamā lūpa
Izskatijās diezgan dirsā,plus paspēju viņu normāli ielocīt,tur blakussēdētāja pusē,šodien aiz neko darīt paņēmu fēnu,izdomāju pasildīt,lai atgūtu melno krāsu,bet iešāvās prātā kas labāks
Vajag tak normālu GTR DDM racing izliekumu! Uzsildiju,pagaidiju nedaudz,piekoriģēju ar roku kamēr silts un gatavs Vismaz kaut kas,kamēr ///M bampers nav ,skajsti un tsitatak neka citiem
Nopuvusi arka bija un neesmu rūsināto detaļu fanāts.Bija jau kad nopirku,pārāk nebēdāju jo viss cits mani apmierināja un metināt arī māku,drīz čomi laidīs winterbeateru uz tolmetu,tam normāla arka,būs no kā izgriezt un iemetināt Apzinoties to,ka tik ātri jau pie metināmā netikšu un pašam ir tikai elektrodu svarka,vajag fast fix.Kā jau minēju gribu pamēģināt uzlikt VW plastmasas arkas - cheap shit,ar domu,ka izskatītos jau labāk nekā caurums arkā un kaut kā ineteresanti pat.Viena tāda bija,ilgi nedomāju,paņēmu,sagraiziju un: Vajag vēl piegriezt smukāk un bamperi pieriktēt.Un to sapuvušo sūdu kas no arkas palicis izgriezt naher ārā un nopūst ar kaut ko labu.
Tagad var tā pat kā ar golfiem - rusa nawa,štuka piecsimts evro Moš kādam ir šitādas no otrā golfa/jettas?Šito pieskrūvēju pie pēdējās dzīvās vietas,bet domāju pielīmēt ar abpusējo līmlenti,ar ko tās astītes līmē ,redzēs kā būs,vienmēr jau var noraut nost...ja nepiekniedē,nepieskrūvē,negribas bojāt pārējās arkas,kuras ir ok.
Rīt no eparts.lv atnāks pasūtijums,būs atkal jauna atskaite ar jaunām bildēm.
Vajag tak normālu GTR DDM racing izliekumu! Uzsildiju,pagaidiju nedaudz,piekoriģēju ar roku kamēr silts un gatavs Vismaz kaut kas,kamēr ///M bampers nav ,skajsti un tsitatak neka citiem
Nopuvusi arka bija un neesmu rūsināto detaļu fanāts.Bija jau kad nopirku,pārāk nebēdāju jo viss cits mani apmierināja un metināt arī māku,drīz čomi laidīs winterbeateru uz tolmetu,tam normāla arka,būs no kā izgriezt un iemetināt Apzinoties to,ka tik ātri jau pie metināmā netikšu un pašam ir tikai elektrodu svarka,vajag fast fix.Kā jau minēju gribu pamēģināt uzlikt VW plastmasas arkas - cheap shit,ar domu,ka izskatītos jau labāk nekā caurums arkā un kaut kā ineteresanti pat.Viena tāda bija,ilgi nedomāju,paņēmu,sagraiziju un: Vajag vēl piegriezt smukāk un bamperi pieriktēt.Un to sapuvušo sūdu kas no arkas palicis izgriezt naher ārā un nopūst ar kaut ko labu.
Tagad var tā pat kā ar golfiem - rusa nawa,štuka piecsimts evro Moš kādam ir šitādas no otrā golfa/jettas?Šito pieskrūvēju pie pēdējās dzīvās vietas,bet domāju pielīmēt ar abpusējo līmlenti,ar ko tās astītes līmē ,redzēs kā būs,vienmēr jau var noraut nost...ja nepiekniedē,nepieskrūvē,negribas bojāt pārējās arkas,kuras ir ok.
Rīt no eparts.lv atnāks pasūtijums,būs atkal jauna atskaite ar jaunām bildēm.
Lūpa galīgi neaļo... Bet paldies par ideju ar Golfa arkām, kā reiz komplektiņš mājās mētājas.
Par to lūpu jau no sākta gala visu laiku šaubos un nevaru saprast,itkā dzīvē labāk izskatās,itkā nē,seeingmans teica,ka ir kruta Jā par uzlikām es arī šaubijos,bet piegriežot un pieliekot sapratu,ka tik sūdīgi nemaz nav,maksā viņas jaunas arī 20eur komplektā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 19
- chevron_right