Nylon 328i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- chevron_right
tu manu 3.91 ratio saliki?
japkasiks rakstīja:tu manu 3.91 ratio saliki?
kā slīdēja ar tādu?
slīd labi, tik vēl jātaisno rokas, lai tā slīdēšana kļūstu vēl patīkamākakasiks rakstīja:kā slīdēja ar tādu?
Tā kā ziema beidzas jāpaceļ topiks.
Nekas tāds parāk interesants nav izdarīts, parsvarā savesta kartībā ritošā daļa un vēl šis tas.
Bilžu no darba procesa nav, jo kaut kā ne ar to rokas aizņemtas un ne par to domas vienkārši sarakstīšu visu, ko esmu nomainījis
Viss parsvarā tika mainīts "pie reizes", jo nebija īpaši daudz kas tiešam jāmaina
- kartera blīve (OEM), magnetiskā kartera skrūve
- ārējie šarnīri (MEYLE HD), iekšējie (LEMFORDER), plauktu galos ekscentriskas bukses (poliuretana)
- priekšējas stabilizatora atsaites (MEYLE HD), bukses (poliuretana)
- uzlikts x-brace uz oriģinalajiem stiprinājumiem
- stūres "krustiņš" nomainīts uz kardaniņu no e34 (jo aluminija)
- pilns remkomplekts rocenei, jauni loki, samainīts viens bremžu diska dubļusargs
- aizmugurē jauni brembo max line perforētie bremžu diski, brembo kluči, suportiem remkomplekti
- aizmugurējas stabilizatora atsaites (TRW), bukses (poliuretāna)
- visas gumijas bremžu caurules + kapara kuras ir starpā
- bukses, kuras ir pie sagazuma regulēšanas skrūves, ieliktas poliuretana ar nobidīto centru. tīri teoretiski atļauj vairāk sagāzt ratus aizmugurē
- samainīta viena peldoša (bija nesen mainīta, bet izskatās meistara kasjaks toreiz)
- vārstu vāka blīve (ELRING), arī visi gumijas gredzeni pie skrūvēm jaunas (OEM)
- eļļas filtra korpusa blīve (OEM), visi gredzeni uz pienākošajām un iznakošajām trubām arī jauni (OEM)
- jauns gaisa vads no gofras uz tukšgaitas vārstu (OEM)
- ielikts "SPORTA" konusa gaisa filtrs un uztaisīta starpsieniņa no aluminija
- ielikts elektriskais ventilators, kurš iesledzas pie 91 grāda, mufta, protāms, noņemta. Vēlāk iespējams arī uztaisīšu ventilatoram pogu salonā
- aizmugurējā glāžu atsaite (933 motorsport)
- reduktors vidējā (188 mm) korpusā ar attiecību 3.64, ar jauniem blīvslēgiem un eļļu, sametināts
- samainītas blīves starp kolektoriem un izputēja pirmo daļu
- gala bundulis REMUS ar divām ieejām un divām izejām
- aizmugurējam bamperam uzlikts M tipa difuzors
- pārmetināti abi sliekšņi
- gabarīti tagad ir pagriezienos (american look), bez kolhoza, ar OEM štekeriem
- jauns antifrīzs, eļļa 5w40, eļļas filtrs, stūres pastiprinatāja šķidrums
- Style 32 diski no e39, sakrāsoti dzelteni (lai ir par ko parunāt), 2x 8j ar 205/40, 2x 9j ar 215/40 riepām, aizmugurē pagaidam nav uzlikti, jo bišku jāpiestrādā pie arkām
- ielikta hidrauliska rokasbremze (RRS rokturis + wilwood 0.7 cilindrs). Liekas, kad neviena žurka pa visu savu mužu neredzēja tik daudz jauna bremžu šķidruma, cik es izterēju atgaisošanai
Noteikti kaut ko esmu piemirsis, bet nu pierakstīšu velāk, jo darbi vēl nav apstajušies. Pāris detaļas kuras jāsamaina jau ir iegādātas, šis tas vēl jāieperk.
Aizmugurējas arkas un līste zem bagažnieka šobrīd ir vienkārši nogruntētas, būs jākrāso. Un vēl pāris vizuālas izmaiņas
Kāda bilde zemāk
Karteris, izmazgāts Apmēram tā izskatījās darbi ap karteri, jo viss tik darīts parastā garažā ar bedri, bez spec instrumentiem un tehnikas Vārstu vāks mazliet atsvaidzināts arī Pāris diegan sanāca pabraukāt tā, jo tas zemprofila riepas bija vienīgas uzbortētas virsū uz diskiem. No x-brace līdz zemei bija 1cm, striķējos VISUR Kopskats šobrīd, aizmugurē spolējamas riepas Hidrauliskas rokasbremzes pozicija
Nekas tāds parāk interesants nav izdarīts, parsvarā savesta kartībā ritošā daļa un vēl šis tas.
Bilžu no darba procesa nav, jo kaut kā ne ar to rokas aizņemtas un ne par to domas vienkārši sarakstīšu visu, ko esmu nomainījis
Viss parsvarā tika mainīts "pie reizes", jo nebija īpaši daudz kas tiešam jāmaina
- kartera blīve (OEM), magnetiskā kartera skrūve
- ārējie šarnīri (MEYLE HD), iekšējie (LEMFORDER), plauktu galos ekscentriskas bukses (poliuretana)
- priekšējas stabilizatora atsaites (MEYLE HD), bukses (poliuretana)
- uzlikts x-brace uz oriģinalajiem stiprinājumiem
- stūres "krustiņš" nomainīts uz kardaniņu no e34 (jo aluminija)
- pilns remkomplekts rocenei, jauni loki, samainīts viens bremžu diska dubļusargs
- aizmugurē jauni brembo max line perforētie bremžu diski, brembo kluči, suportiem remkomplekti
- aizmugurējas stabilizatora atsaites (TRW), bukses (poliuretāna)
- visas gumijas bremžu caurules + kapara kuras ir starpā
- bukses, kuras ir pie sagazuma regulēšanas skrūves, ieliktas poliuretana ar nobidīto centru. tīri teoretiski atļauj vairāk sagāzt ratus aizmugurē
- samainīta viena peldoša (bija nesen mainīta, bet izskatās meistara kasjaks toreiz)
- vārstu vāka blīve (ELRING), arī visi gumijas gredzeni pie skrūvēm jaunas (OEM)
- eļļas filtra korpusa blīve (OEM), visi gredzeni uz pienākošajām un iznakošajām trubām arī jauni (OEM)
- jauns gaisa vads no gofras uz tukšgaitas vārstu (OEM)
- ielikts "SPORTA" konusa gaisa filtrs un uztaisīta starpsieniņa no aluminija
- ielikts elektriskais ventilators, kurš iesledzas pie 91 grāda, mufta, protāms, noņemta. Vēlāk iespējams arī uztaisīšu ventilatoram pogu salonā
- aizmugurējā glāžu atsaite (933 motorsport)
- reduktors vidējā (188 mm) korpusā ar attiecību 3.64, ar jauniem blīvslēgiem un eļļu, sametināts
- samainītas blīves starp kolektoriem un izputēja pirmo daļu
- gala bundulis REMUS ar divām ieejām un divām izejām
- aizmugurējam bamperam uzlikts M tipa difuzors
- pārmetināti abi sliekšņi
- gabarīti tagad ir pagriezienos (american look), bez kolhoza, ar OEM štekeriem
- jauns antifrīzs, eļļa 5w40, eļļas filtrs, stūres pastiprinatāja šķidrums
- Style 32 diski no e39, sakrāsoti dzelteni (lai ir par ko parunāt), 2x 8j ar 205/40, 2x 9j ar 215/40 riepām, aizmugurē pagaidam nav uzlikti, jo bišku jāpiestrādā pie arkām
- ielikta hidrauliska rokasbremze (RRS rokturis + wilwood 0.7 cilindrs). Liekas, kad neviena žurka pa visu savu mužu neredzēja tik daudz jauna bremžu šķidruma, cik es izterēju atgaisošanai
Noteikti kaut ko esmu piemirsis, bet nu pierakstīšu velāk, jo darbi vēl nav apstajušies. Pāris detaļas kuras jāsamaina jau ir iegādātas, šis tas vēl jāieperk.
Aizmugurējas arkas un līste zem bagažnieka šobrīd ir vienkārši nogruntētas, būs jākrāso. Un vēl pāris vizuālas izmaiņas
Kāda bilde zemāk
Karteris, izmazgāts Apmēram tā izskatījās darbi ap karteri, jo viss tik darīts parastā garažā ar bedri, bez spec instrumentiem un tehnikas Vārstu vāks mazliet atsvaidzināts arī Pāris diegan sanāca pabraukāt tā, jo tas zemprofila riepas bija vienīgas uzbortētas virsū uz diskiem. No x-brace līdz zemei bija 1cm, striķējos VISUR Kopskats šobrīd, aizmugurē spolējamas riepas Hidrauliskas rokasbremzes pozicija
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Nylon - 08 Apr 2016, 21:51, kopā labots 1 reizi.
Liels paldies par palīdzību skrūvēšanā lietotājiem AndrejCR un Laurikbmw, kā arī lietotājam sergr
Lietotājam PVN paldies par metināšanas darbiem
Par šādu tādu detaļu sagadāšanu paldies lietotājiem KLAVINS un wu-ryder (3b motosport)
Lietotājam PVN paldies par metināšanas darbiem
Par šādu tādu detaļu sagadāšanu paldies lietotājiem KLAVINS un wu-ryder (3b motosport)
Malacis. daudz darbu padariji
Tātad pedējā laikā izdarītie darbi, beidzot arī kaut kas no vizuāla
- samainīts termostats, ūdenssūknis, antifrīzs
- pieslēgts cits elektroventilātors, jo ar iepriekšējo nepietika
- atrestaurēts viens priekšējais suport jo ieķilēja
- uzlikti aizmugurējie amortizatora atbalsti ar garajām špiļkām, lai vītnes garuma pietiktu gan glāzes pastiprinošām plaksnēm, gan glažu atsaitei
- nu un galvenais, atsvaidzināts vizuālais skats
Te pāris bildes no sagatavošanas darbiem
Un te jau būs pāris bildes ar gala rezultātu, no stance.lv sezonas atklāšanas pasākuma
Šeit bilde kopā ar AndrejCR sedanu
Un tagad palika vēl atrestaurēt pedējo neaiztikto suportu, lai būtu miers.
Uuuun protāms šis tas jādara arī talāk
- samainīts termostats, ūdenssūknis, antifrīzs
- pieslēgts cits elektroventilātors, jo ar iepriekšējo nepietika
- atrestaurēts viens priekšējais suport jo ieķilēja
- uzlikti aizmugurējie amortizatora atbalsti ar garajām špiļkām, lai vītnes garuma pietiktu gan glāzes pastiprinošām plaksnēm, gan glažu atsaitei
- nu un galvenais, atsvaidzināts vizuālais skats
Te pāris bildes no sagatavošanas darbiem
Un te jau būs pāris bildes ar gala rezultātu, no stance.lv sezonas atklāšanas pasākuma
Šeit bilde kopā ar AndrejCR sedanu
Un tagad palika vēl atrestaurēt pedējo neaiztikto suportu, lai būtu miers.
Uuuun protāms šis tas jādara arī talāk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
smuks sedans
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Riktīgi cepī kas tā pa lūpu/difuzoru priekśā?
Tad sanāk ka mazajam guļošajam nevar tik pāri, pēc bildes skatoties?
Labs!
Kur njemi aizm. atbalstus ar garakam shpiljkam? Pats uzmeistaroji?
Kur njemi aizm. atbalstus ar garakam shpiljkam? Pats uzmeistaroji?
ķip GT bet parastajam bamperimElvijsR rakstīja:Riktīgi cepī kas tā pa lūpu/difuzoru priekśā?
nu šitais nav tas mazākais ko var satikt pilsētā, bet nu jā, vairākiem nevaru tikt pāriKristaps85 rakstīja:Tad sanāk ka mazajam guļošajam nevar tik pāri, pēc bildes skatoties?
sūtot pie 3b motorsport pateicu, ka vajadzīgas garākas špiļkas, un kā vienmēr viņš nāca pretīdynamite rakstīja:Labs!
Kur njemi aizm. atbalstus ar garakam shpiljkam? Pats uzmeistaroji?
Tagad garazhaa kadu laicinju bus ko dariit!
specigi iznicinaji bamperi un to difuzoru riepas ieslidot?
AndzaK_LV rakstīja:specigi iznicinaji bamperi un to difuzoru riepas ieslidot?
Nop, lupa vesela, bampers pa shuvem parluza tur kur lodeju ieprieksh
Sodien esmu noguris, bet tuvakajas dienas viss bus
Pacik pabūts pāris pasākumos, var arī kaut ko ierakstīt
No tehniskām lietām tik pāris sīkumi:
- samainīts kartera ventilācijas vārsts
- remkomplekts uz priekšēju suportu (tgd visi 4 pilnībā pārlasīti, ja zinātu, ka to darīšu, noteikti sakrāsotu )
Tad nu kas bija e36 atklāšanā? Nekas neierasts - sasists priekšējais bamperis (jau kuru reizi) un salauzts elektroventilātora stiprinājums. Nu neko darīt, pēc pāris dienām viss sataisīts, tik izdomāju jau nekrāsot bamperi, jo negribējas otro reizi lodēt tajā pašā vietā, tā kā sataisīts ar savilcējiem
Talāk sēkoja pirmā oficiāla dalība driftā. Ko lai saka, īpaši veiksmīga tā nebija, uz tandemiem nekvalificējos. Nu nekā man nesanāca pedējais pārmetiens, bet tapat neteiktu, ka gāja galīgi slikti. Bet nu neko, trenēsimies talāk, kā nekā tikai pirmās sacensības
Kvalifikācijas braucieni (filmēts ar telefonu no tribines, bet nu vismaz kautkas priekštatam):
https://failiem.lv/u/jxaj5t9c#/
Drifta komentētājs sajauca uzvārdus, jo bija jābrauc #33 (man bija #34), bet Jevgenijam salūza mašīna, laikam par to neviens pa taisno nepaziņoja komentētājam..
Nu un kāda bilde arī
Mazliet pielīdzināju grants ceļu līdz trasei Rullītī šeit jau vizināmies bez bampera.. pats sev kravas auto
p.s. ar lupu nobraukts jau pāri 1000 kilometriem, vēl joprojam turās uz vietas tik cik apskrapēta, protāms..
No tehniskām lietām tik pāris sīkumi:
- samainīts kartera ventilācijas vārsts
- remkomplekts uz priekšēju suportu (tgd visi 4 pilnībā pārlasīti, ja zinātu, ka to darīšu, noteikti sakrāsotu )
Tad nu kas bija e36 atklāšanā? Nekas neierasts - sasists priekšējais bamperis (jau kuru reizi) un salauzts elektroventilātora stiprinājums. Nu neko darīt, pēc pāris dienām viss sataisīts, tik izdomāju jau nekrāsot bamperi, jo negribējas otro reizi lodēt tajā pašā vietā, tā kā sataisīts ar savilcējiem
Talāk sēkoja pirmā oficiāla dalība driftā. Ko lai saka, īpaši veiksmīga tā nebija, uz tandemiem nekvalificējos. Nu nekā man nesanāca pedējais pārmetiens, bet tapat neteiktu, ka gāja galīgi slikti. Bet nu neko, trenēsimies talāk, kā nekā tikai pirmās sacensības
Kvalifikācijas braucieni (filmēts ar telefonu no tribines, bet nu vismaz kautkas priekštatam):
https://failiem.lv/u/jxaj5t9c#/
Drifta komentētājs sajauca uzvārdus, jo bija jābrauc #33 (man bija #34), bet Jevgenijam salūza mašīna, laikam par to neviens pa taisno nepaziņoja komentētājam..
Nu un kāda bilde arī
Mazliet pielīdzināju grants ceļu līdz trasei Rullītī šeit jau vizināmies bez bampera.. pats sev kravas auto
p.s. ar lupu nobraukts jau pāri 1000 kilometriem, vēl joprojam turās uz vietas tik cik apskrapēta, protāms..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas jaunāks?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- chevron_right