LEO E36 330i kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Jāsūta savas sadalenes viņiem tad viņi tās regrindo. www.dbilas-shop.com Tur arī cenas ir norādītas.
Kikaps rakstīja:cik tāds prieks izmaksā? Un viņi paši atrod sadalenes, vai sūti savējās?
Super topiks!
Biju palaidis garām šo topiku! Ar topiku viss vairāk kā kārtībā, viena no retajām skatamajām žurkām šijā forumā!
Nēesi no Ventspils ?
Nēesi no Ventspils ?
Esmu atradis beidzot laiku, lai varētu atrādīt procesu apgreidoto sadales vārpstu uzstādīšanai.
Vecās bezvanosa sadales vārpstas( ieplūdē 240* lifts 9.7/ izplūde 228* lifts 8.8) nomainīju uz jaunām DB Dynamic apgreidotām sadales vārpstām (ieplūdē 260* lifts 10.7/ izplūdē 256* lifts 9.7).
Nu un te būs kā tas notika
Vecās bezvanosa sadales vārpstas( ieplūdē 240* lifts 9.7/ izplūde 228* lifts 8.8) nomainīju uz jaunām DB Dynamic apgreidotām sadales vārpstām (ieplūdē 260* lifts 10.7/ izplūdē 256* lifts 9.7).
Nu un te būs kā tas notika
Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
Kādeļ ir jāsaskrāpē spārni? Un kādēļ zem vārstu vāka ir jēbūt hermētiķim? Ir tāda lieta, kā vārstu vāka blīve!karlo2 rakstīja:Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš
Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš
ar kājām pret spārniem ir ļoooooti viegli iegūt nevajadīgus skrāpējumus.edzis rakstīja:Kādeļ ir jāsaskrāpē spārni? Un kādēļ zem vārstu vāka ir jēbūt hermētiķim? Ir tāda lieta, kā vārstu vāka blīve!karlo2 rakstīja:Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
edzis rakstīja:Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš
mainiju to blivi reizes 10, visu laiku no kkurienas sak tecec ella, runa ne par vienu motoru
Tad tu laikam īsti neesi sapratis, kas īsti ir hermētiķis normāls un kā izskatās tas normāli uzziests.edzis rakstīja:Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš
Blīve piesūksies... Tu redzi, ka nē, motoru kopā liekot visas plaknes vienmēr tiek attaukotas ar brake cleaner un tāpat atrodas, kāda jauna blīve, kura grib sulot...
Iedomājies tagad, ka tu esi salicis afigenno motoru, džeksons tagad ir viņu iecēlis iekš auto un sāk braukt, bet pēkšņi pizģets, sāk tecēt priekšējais vāks, vai aizmugurējais saļņika korpuss, vai karteris... Baigi nu būs vēlēšanās, braukt pie džeksona, raut visu nost un labot kasjaku, labāk nav ar pirkstu plānu plānu kārtiņu kvalitatīva hermētiķa uzziest(tā, ka pēc detaļas pielikšanas tur knapi knapi var pateikt, ka ir hermētiķis apakšā), lai būtu 100% drošs, ka nekas nesulosies.
Bet nu jā vārstu vāka blīves parasti es neliku uz hermētiķa, jo tas ir viegli, no augšas noņemama detaļa un mazums timingu paskatīties ect., bet nu pēc nesenajiem piedzīvojumiem esmu nolēmis arī alumīnija vārstu vāku likt uz hermētiķa.
Salīdzinājums par to atrabotku, jau būtu ok, ja uz jaunas blīves sagāž virsū tādu kārtīgu slāni ar sarkano pēc etiķa smirdošo, tā lai kārtīgi izspiežas pa malām iekšā motorā arī, lai tā maliņa atlūzt nost un aizdambe eļļas pieņēmēju.
Es nesaprotu, kas jums pret hermētiķi? Pat pēc BMW manuāļa IETEICAMS hermētiķi apziest ap galvas priekšu, pie vanosa.
Puikas, neaizmirstiet arī samainīt skrūvju blīves, mainot blīvi, kas nenāk komplektā, bet jāņem atsevišķi.
Lietoju Elring Dirko Grau hermētiķi, viss ir perfekti un vienmēr ir bijis. Mož nedaudz pa daudzu uzsmērēju un 0.1mm kārtiņa ap vārstu vāku ir izspiedusies, bet pilnīgi pajebaķ, man vismaz ir perfekti sauss vārstu vāks no visām 4 debespusēm.
Puikas, neaizmirstiet arī samainīt skrūvju blīves, mainot blīvi, kas nenāk komplektā, bet jāņem atsevišķi.
Lietoju Elring Dirko Grau hermētiķi, viss ir perfekti un vienmēr ir bijis. Mož nedaudz pa daudzu uzsmērēju un 0.1mm kārtiņa ap vārstu vāku ir izspiedusies, bet pilnīgi pajebaķ, man vismaz ir perfekti sauss vārstu vāks no visām 4 debespusēm.
+m3, pieredzējis drifta mehāniķis un kritis uz bmw arī man uzreiz ieteica uzsmērēt arī hermētiķi, iedeva arī kkādu special, bet varot arī parasto izmantot. Jo parasti vārstu vāki paši par sevi ir deformējušies un arī tīrot taču kāds mm skrambiņa noņemās un vel citi faktori.funkyasshit rakstīja:Es nesaprotu, kas jums pret hermētiķi? Pat pēc BMW manuāļa IETEICAMS hermētiķi apziest ap galvas priekšu, pie vanosa.
Puikas, neaizmirstiet arī samainīt skrūvju blīves, mainot blīvi, kas nenāk komplektā, bet jāņem atsevišķi.
Lietoju Elring Dirko Grau hermētiķi, viss ir perfekti un vienmēr ir bijis. Mož nedaudz pa daudzu uzsmērēju un 0.1mm kārtiņa ap vārstu vāku ir izspiedusies, bet pilnīgi pajebaķ, man vismaz ir perfekti sauss vārstu vāks no visām 4 debespusēm.
Un pa tēmu, auto vienkārši dievīgs
Es parasti kad mainu vārsta vāka blīvi hermētiķi uzlieku tikai pēc grāmatas paredzētās vietās un nekad nekas nesulo. Un izmantoju tikai šo ''Viktor Reinz'' , pagaidām neko labāku par šo nēesmu atradis. http://www.ebay.ie/itm/VICTOR-REINZ-REI ... SwgQ9V6uoz
edzis rakstīja:Vajag ar spirtu nomaukt pa galvas kanti, ta blīve labi piesūksies un nekas nekur netecēs. Manuprāt likt jaunu vāka blīvi un uzlikt virsū hermētiķi ir tas pats, kas ieliet motorā jaunu eļļu, bet par cik biš pietrūka, ieliet pa virus atrabotku.Ģirts rakstīja:edzi,citreiz gadās,ka ar jaunu vāka elring blīvi tāpat tek,ar visu to,ka pie blīves maiņas samaini gumijas riņķīšus skrūvēm.Tad tur tāpat vajag uzspiest hermētiķi,bet nu tur nevajag tā,ka gar malām jājas ārā viņš
kā naglai pa pauri
Viss ir čībā vecais hermētiķis nost un jaunais bij virsū. Visas blīvju vietas lasot kopā dzinēju tika papildinātas ar hermētiķiem it sevišķi jau nu vārstu vākam. Pēc dzinēja tapšanas nobraukti kādi 4000 km tā jau motortelpa pilnīgi sausa.karlo2 rakstīja:Personīgi nepatīk ja servisā kko remontē motortelpā un uz spārniem neko neuzsedz lai nesačakarētu! Un vel viena lieta-šķiet ka veco hermētiķi uz galvas malas zem vārstuvāka tā arī neviens nenotīrija
Pēdējais labojis Leo - 14 Mai 2016, 15:57, kopā labots 1 reizi.
Vienmēr izmantoju tikai Wurth Super RTV ātri un ērti lietojams
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Skaists un apsveicams darbs. Iedvesmo.
Kur pazuda video?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Palasiet bmw tis, tur daudziem motoriem iesaka šur tur pie galvas uzziest hermetiki
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right