Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 32
- chevron_right
Varu pa simbolisku Kapeiku piedāvāt e36 kupejas būri. Izņemts no bundzas. Bezsuvju trubas. Var sadalīt gaba Los un uztaisīt skruvejamo jo izņemts ar visām pedaam. T. 25555122 pm nekādu
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Nez CP par tādu būri kaut ko teiktu vai nē?
Opā, vakarā uzzvanīšu.wu-ryder rakstīja:Varu pa simbolisku Kapeiku piedāvāt e36 kupejas būri. Izņemts no bundzas. Bezsuvju trubas. Var sadalīt gaba Los un uztaisīt skruvejamo jo izņemts ar visām pedaam. T. 25555122 pm nekādu
Nu viņi par daudzko var teikt, arī stretchotas riepas nav atļautas, leņķis, hidro utt.cipruss18 rakstīja:Protams ka teiktu.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Es domāju ka CP pofig, kamēr netaisi sūdus ar to auto uz ielas
Tieši tā.
Mani vairāk uztrauc ko teiks tieši trasēs. Par drifta street klasi uzreiz var aizmirst.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Mani vairāk uztrauc ko teiks tieši trasēs. Par drifta street klasi uzreiz var aizmirst.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Ar skruvejamo karkasu ne proamne kura citaa klasee netiksi uzstarta.a taa sava prieka pec ,brauc uz trasi un slidienies cik tiik
ar kompatu pa brugji
Nu ProAM nemaz netaisos braukt.
Vairāk interesē sprinti un minišoseja.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Vairāk interesē sprinti un minišoseja.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
nu a kad būvēsim motoru minišosejai?
Ļauj man visu pārējo savest kārtībā. Kamēr vēl šitas mazkompresijas konstruktors iet, tikmēr vēl par motora būvēšanu īpaši nedomāju.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Cik ilgi tev tas metinātais reduktors ies? Cik ir redzēti tik švaki metinājumi, parasti viņi izšķīst pēc 1-2ned aktīvas braukšanas.
Un uz kāda pamata viņi liek 2 par ABS bloka neesamību? Ko tad viņi dara tiem e36, kam no rūpnīcas tāds nemaz nav bijis?
Vai arī vienkārši uzkrītoši biji amputējis viņu?
Un uz kāda pamata viņi liek 2 par ABS bloka neesamību? Ko tad viņi dara tiem e36, kam no rūpnīcas tāds nemaz nav bijis?
Vai arī vienkārši uzkrītoši biji amputējis viņu?
Man ar tādu pašu metinājumu stāv. Jau cik gadus iet.ValtersD rakstīja:Cik ilgi tev tas metinātais reduktors ies? Cik ir redzēti tik švaki metinājumi, parasti viņi izšķīst pēc 1-2ned aktīvas braukšanas.
Un uz kāda pamata viņi liek 2 par ABS bloka neesamību? Ko tad viņi dara tiem e36, kam no rūpnīcas tāds nemaz nav bijis?
Vai arī vienkārši uzkrītoši biji amputējis viņu?
Šis ir mans trešais šādi sametinātais reduktors un visi no viņiem vēl šobrīd tur slodzi. Pat krosiniekam ne reizi nekas tur nav izšķīdis, tā kā atlikt diršanu.
Nu tur, kur ABS bloks nāca, tur man savienojums bremžu trubiņām tagad ir.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Nu tur, kur ABS bloks nāca, tur man savienojums bremžu trubiņām tagad ir.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tad drošvien tas ir no braucēja atkarīgs. Ir cilvēki, kas pusasis lauž kā sērkociņus un tādiem parasti, ja pusass nenolūzt, tad izšķīst metinātais reduktors.māriņš rakstīja:Man ar tādu pašu metinājumu stāv. Jau cik gadus iet.ValtersD rakstīja:Cik ilgi tev tas metinātais reduktors ies? Cik ir redzēti tik švaki metinājumi, parasti viņi izšķīst pēc 1-2ned aktīvas braukšanas.
Un uz kāda pamata viņi liek 2 par ABS bloka neesamību? Ko tad viņi dara tiem e36, kam no rūpnīcas tāds nemaz nav bijis?
Vai arī vienkārši uzkrītoši biji amputējis viņu?
Un ir cilvēki, kas var braukt arī ar mazajām pusasīm un nenolauž viņas
Tieši šāds mazs metinājums tur vislabāk, jo vārot tur visu kā ellē un vēl metinot iekšā metāllūžņus metāls pārkarst, metāls atlaižas, paliek mīksts
Pirms pāris gadiem eksperimentālos nolūkos iemetinājām e30 ar M5025 3.73 reduktors, katrā pusē tikai par vienam punktam, spolēts tika divas sezonas un reduktors bija vesels, turējās tikai uz astoņiem punktiem. Tālāk auto tika pārdots.
Pirms pāris gadiem eksperimentālos nolūkos iemetinājām e30 ar M5025 3.73 reduktors, katrā pusē tikai par vienam punktam, spolēts tika divas sezonas un reduktors bija vesels, turējās tikai uz astoņiem punktiem. Tālāk auto tika pārdots.
Jāatskaitās, kas tad pa šo laiku sadarīts...
Pirmkārt, jau pašķērēts pa pāris līkumiem.
http://www.youtube.com/watch?v=DfNffgtFXCA
Video jau nedaudz dzird, ka stūres pastiprinātājs dīc... Jau skates un sezonas noslēguma dienā viņš čakarējās.
Tad nu sazinājos ar lietotāju uldis27 un devos uz Limbažiem pakaļ sūknim un stock izplūdei.
Beigās atbraucu mājās arī ar ilgi meklēto difuzoru aizmugurējam ///M bamperim un vēl visādiem loriņiem.
Starpcitu, šo Limbažu detaļnieku varu visiem ieteikt - cenas saprātīgas, attieksme un viss super.
Detaļas sapirktas un var sākt skrūvēties... Beidzot tas bampers ir virsū Uzlikta arī pilnīga stock izplūde ar izgrieztiem katalizatoriem, tik gala bundulim uzlikti divi ņeržas uzgaļi. Izplūde pēc skates kautkad tiks pārtaisīta.
Nedaudz ietonētas lampu augšas
Uztaisīti USDM gabarīti
Visu laiku jau dzirdēju, ka aizmugurē kautkas klab un likās, ka varētu būt reduktora priekšējā bukse beigta. Un jā, slodzītē pārcērtot no pirmā otrajā, bija normāls pi*aks pa aizmuguri un reduktors vairs turējās uz aizmugurējām divām skrūvēm tikai, jo priekšējā skrūve dabūja brīvkustību un nolūza.
Uzreiz zināju, ka jāmeklē cits reduktors, jo negribēju čakarēties, lai nolauzto skrūvi dabūtu ārā... Un tieši sagadījās, ka Lācis tirgoja visu tiltu pa 10eur. Par cik, man vēl šo to vajadzēja no tā tilta, tad ilgi nedomājot tika sabīdīts dīls un tilts ir pie manis. Atskrūvēju kardānu ar pusasīm un mans reduktors pats nokrita nost. Beigās tomēr nolauzto skrūvi no sava reduktora viegli dabūju ārā, ielikta jauna reduktora bukse, samainīti reduktoru vāki un job done. Pie reizes, aizmugurē gar tiltu ņemoties, sagāzti rati max uz iekšu.
Uzmontētas priekšā 215/40 riepas un nomests purns zemāk par 2cm
Azbests uzrīkoja rudens foto pasākumu Mazsalacā un tika aizbraukts arī uz turieni... Uz fočēšanos speciāli pasūtīju no Kļaviņa gan ///M lūpu, gan GTR lūpu, bet beigās uzlikt varēja tikai vienu no viņām.
Turpat uz vietas arī skrūvēju klāt to GTR lūpu. Jap, visas četras domkrata vietas dzīvas.
Protams, ka pabraukt ar tik zemu nereāli un fotogrāfējoties jau lūpa tika apskrāpēta un bamperī ierauta plaisa.
Turpinājums sekos... Darīt ir ko. Ar skati, pagaidām, nesteidzos.
Tuvākais iespējamais upgreids - X-Brace
http://www.youtube.com/watch?v=DfNffgtFXCA
Video jau nedaudz dzird, ka stūres pastiprinātājs dīc... Jau skates un sezonas noslēguma dienā viņš čakarējās.
Tad nu sazinājos ar lietotāju uldis27 un devos uz Limbažiem pakaļ sūknim un stock izplūdei.
Beigās atbraucu mājās arī ar ilgi meklēto difuzoru aizmugurējam ///M bamperim un vēl visādiem loriņiem.
Starpcitu, šo Limbažu detaļnieku varu visiem ieteikt - cenas saprātīgas, attieksme un viss super.
Detaļas sapirktas un var sākt skrūvēties... Beidzot tas bampers ir virsū Uzlikta arī pilnīga stock izplūde ar izgrieztiem katalizatoriem, tik gala bundulim uzlikti divi ņeržas uzgaļi. Izplūde pēc skates kautkad tiks pārtaisīta.
Nedaudz ietonētas lampu augšas
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Uzreiz zināju, ka jāmeklē cits reduktors, jo negribēju čakarēties, lai nolauzto skrūvi dabūtu ārā... Un tieši sagadījās, ka Lācis tirgoja visu tiltu pa 10eur. Par cik, man vēl šo to vajadzēja no tā tilta, tad ilgi nedomājot tika sabīdīts dīls un tilts ir pie manis. Atskrūvēju kardānu ar pusasīm un mans reduktors pats nokrita nost. Beigās tomēr nolauzto skrūvi no sava reduktora viegli dabūju ārā, ielikta jauna reduktora bukse, samainīti reduktoru vāki un job done. Pie reizes, aizmugurē gar tiltu ņemoties, sagāzti rati max uz iekšu.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Turpat uz vietas arī skrūvēju klāt to GTR lūpu. Jap, visas četras domkrata vietas dzīvas.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Tuvākais iespējamais upgreids - X-Brace
Masīvs Xbrace izskatās. Ir kādam komentāri par 933 motorsport tāda veida štelli - http://www.933motorsport.lv/race/products/20 ?
Nekā masīva tur nav - parasts OEM X-Brace. Neesmu gan dzīvē redzējis, bet tas 933 veidojums tomēr liekas masīvāks/zemāks.
btw, offtopic off
btw, offtopic off
Oem x brace > 933 brace
To pats Sirmais atzina
Btw dīvaini ka tev tas spliters tik ļoti pa zemi velkās
Rekur sēdināts e36 + m lūpa + gtr spliters un vēl braucams klīrenss saglabājās
Vari 1x minēt kāpēc tas tā ir
To pats Sirmais atzina
Btw dīvaini ka tev tas spliters tik ļoti pa zemi velkās
Rekur sēdināts e36 + m lūpa + gtr spliters un vēl braucams klīrenss saglabājās
Slēpts saturs: Parādīt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 32
- chevron_right