E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right
lab, beidzot kkas ir sākts darīt, līdz ar to var sākt rakstīt updeitu
tātad...
pēc Minišosejas bija jāsagatavojas Teperim, nekas diži nebij jādara, sīkumi vien
tika dabūts maģiskais 4.10 reduktors
protams uzreiz jāsagatavo attiecīgi reduktors vietā, riepas samontētas, un aiziet..
(vienas riepas ir uzmontētas otrādi, nepievērst uzmanību, tas speciāli) Šoreiz ideāls laiks, ne pārāk karsts, lietus tik nedaudz putekli noskalo
uz starta līnijas, smūks un stalts aiziet gonkī te kkurš viens no race braucieniem, open klasē, uz Uniroyala
ņīīūūi te race brauciens sport kalsē, uz gruntenēm, tā kā tās bija tādas labi pabrauktas un citi aspekti, labi slīdēja
nedaudz hc vietām
kkur sacensību vidū ar izgrieztu ratu ieplēsu traktora riepā un saliecām atkal riteni, līdz ar to mašīna iemetot uz vienu pusi gribēja sagriezties, kas nedaudz apgrūtināja auto vadīšanu, bet nu kkā sadzīvojām ar to
te jau pēc gonkas, nedaudz treniņbraucieni
ūn nedaudz uzlecām
aplis pa aplim, un kompakts palika šķībāks, šķībāks un grabēja vairāk un vairāk, un beigās arī vairs negāja
ar šķībiem ratiem un noēstām riepām tikām līdz boksiem, kur sportiniekam atkal jāveic reinkarnācija
smuks nomazgāts..
tā kā priekša ļoti daudz jau bija cietusi, un tagad vēl labi ierija, tika pieņemts lēmums situāciju labot opā viena riepa tika nedaudz aizķerta ar bufera stūri yēēēēāāāā
cita brille, nāāās beidzot ar neiztrūkstošu gabalu , lukturim stikls (kad izsitu bija baigais pofigs, jo e36 lukturi taču uz katra stūra mētājas....mmmhm, kompaktam acīmredzot IR savi lukturi, un kompata luktura nevienam nebija, tāpēc nomainīju tikai stiklu, jo korpuss pa lielam nebija baigi cietis, protams, var īzī štekeri pārtaisīt un likt pēc tam parastos lukturus, bet negribējās ) :aleluja: paralēli salodējās un sakrāsojās arī emmīte
Kretīna roka iepozē paralēli tika veikta vispārējā apskate, kurā tika konstatēts, ka labi vien ka mašīna pārstāja darboties trasē, jo nez kas notiktu, ja turpinātu tādā pašā garā vēl džazot, jo piemērma, kā izrādās....
reāli pret lanžeronu pat viss ir apdauzīts, tad var iedomāties, kādā diapazonā tas motors tur ir staigājis kā arī meklējot stabilitāti tika iepirkts 26mm priekšējais stabilizatora stienis (iepriekš bija 23mm)
un sasēdināts viss uz spōrta buksēm, par ko paldies ADParts paceļot auto tika konstatēti daži interesanti fakti
nedaudz uzsists lanžerons ūn nedaudz mainīta bremžu trubas lokācija pašlaik savests līdz galam kopā buferis un paspārnis. apstājušies darbi pie šķībā riteņa, jo kolēga iedeva e30 plauktu, un tam man nebija šarnīra, bēt nu ganjau tāpat atkal nevarēs atrast vainu, kā jau iepriekšējajā reizē
rēcīgi ka ārējajam šarnīram ko mainīju nesen, reāli nezinu, gandrīz liekas centimetru brīvkustība? labi ka nav izlecis
iespējams ka Teperī tika kkādīgi sasists? jo pirmstam nekustēja toč
ir gan iegāzies, gan skatās uz āru.. kkā tā īsumā, viss gan vēl turpinās..
tātad...
pēc Minišosejas bija jāsagatavojas Teperim, nekas diži nebij jādara, sīkumi vien
tika dabūts maģiskais 4.10 reduktors
protams uzreiz jāsagatavo attiecīgi reduktors vietā, riepas samontētas, un aiziet..
(vienas riepas ir uzmontētas otrādi, nepievērst uzmanību, tas speciāli) Šoreiz ideāls laiks, ne pārāk karsts, lietus tik nedaudz putekli noskalo
uz starta līnijas, smūks un stalts aiziet gonkī te kkurš viens no race braucieniem, open klasē, uz Uniroyala
ņīīūūi te race brauciens sport kalsē, uz gruntenēm, tā kā tās bija tādas labi pabrauktas un citi aspekti, labi slīdēja
nedaudz hc vietām
kkur sacensību vidū ar izgrieztu ratu ieplēsu traktora riepā un saliecām atkal riteni, līdz ar to mašīna iemetot uz vienu pusi gribēja sagriezties, kas nedaudz apgrūtināja auto vadīšanu, bet nu kkā sadzīvojām ar to
te jau pēc gonkas, nedaudz treniņbraucieni
ūn nedaudz uzlecām
aplis pa aplim, un kompakts palika šķībāks, šķībāks un grabēja vairāk un vairāk, un beigās arī vairs negāja
ar šķībiem ratiem un noēstām riepām tikām līdz boksiem, kur sportiniekam atkal jāveic reinkarnācija
smuks nomazgāts..
tā kā priekša ļoti daudz jau bija cietusi, un tagad vēl labi ierija, tika pieņemts lēmums situāciju labot opā viena riepa tika nedaudz aizķerta ar bufera stūri yēēēēāāāā
cita brille, nāāās beidzot ar neiztrūkstošu gabalu , lukturim stikls (kad izsitu bija baigais pofigs, jo e36 lukturi taču uz katra stūra mētājas....mmmhm, kompaktam acīmredzot IR savi lukturi, un kompata luktura nevienam nebija, tāpēc nomainīju tikai stiklu, jo korpuss pa lielam nebija baigi cietis, protams, var īzī štekeri pārtaisīt un likt pēc tam parastos lukturus, bet negribējās ) :aleluja: paralēli salodējās un sakrāsojās arī emmīte
Kretīna roka iepozē paralēli tika veikta vispārējā apskate, kurā tika konstatēts, ka labi vien ka mašīna pārstāja darboties trasē, jo nez kas notiktu, ja turpinātu tādā pašā garā vēl džazot, jo piemērma, kā izrādās....
reāli pret lanžeronu pat viss ir apdauzīts, tad var iedomāties, kādā diapazonā tas motors tur ir staigājis kā arī meklējot stabilitāti tika iepirkts 26mm priekšējais stabilizatora stienis (iepriekš bija 23mm)
un sasēdināts viss uz spōrta buksēm, par ko paldies ADParts paceļot auto tika konstatēti daži interesanti fakti
nedaudz uzsists lanžerons ūn nedaudz mainīta bremžu trubas lokācija pašlaik savests līdz galam kopā buferis un paspārnis. apstājušies darbi pie šķībā riteņa, jo kolēga iedeva e30 plauktu, un tam man nebija šarnīra, bēt nu ganjau tāpat atkal nevarēs atrast vainu, kā jau iepriekšējajā reizē
rēcīgi ka ārējajam šarnīram ko mainīju nesen, reāli nezinu, gandrīz liekas centimetru brīvkustība? labi ka nav izlecis
iespējams ka Teperī tika kkādīgi sasists? jo pirmstam nekustēja toč
ir gan iegāzies, gan skatās uz āru.. kkā tā īsumā, viss gan vēl turpinās..
M Power or no power..
Saliki visu priekšu Strongflex? Cik izmaksāja?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
nū tagad tieši, stabilizatoram visu uzliku,
par cenām pa lielam jāskatās mājaslapā.
plus vakardien tika turpināta priekšas piekare, samainīju ārējo šarnīru, uzliku jauno plauktu un turpināju meklējumus taisnai priekšas savirzei, protams, plauktā viana nebija, bet nu tāpat abi šarnīri bija jāmaina, tā ka...good. tālāk tika konstatēta brīvkustība, gan stūres pirkstos/stieņos...mainam nost, skrūvējot stūres pirkstu, jūtu kko dīvainu, un opaņķī...
kas šeit nav kā vajag? rēcīgākais un tajā pašā nepavisam ne rēcīgākais ka bildē ir kreisās puses pirksts, kur savirze aizgāja pagāšgad... ap šo pašu laiku
un tālāk..
tas ir tip šarnīrs ''taisnā'' pozīcijā
abu pušu pirksti respektīvi, šādos sitienos izskatās ka visu uzņem stūres pirksts, un labi, ka nav nolūzis..
M Power or no power..
tā tā, pa lielam pēdējie darbi paveikti, nomainījās motora kronšteins.
laikam bija atskrūvējies uzgrieznis un labi visu nokapājis mainot kronšteinu atklājās, ka gofra ir pilnīgi atā, tas arī bija iemesls mašīnas neiešanai gonkas beigās.
motoram staigājot lielā amplitūdā saplēsa gofru.
uzlikta jauna OEM
tā izskatījās izbraucu nelielu aplīti, stingrāks pateicoties stienim, liekas ka toč ir, bēt nevar saprast, kkā dīvaini liekas ka auto uzvedās
tad vēl konstatēju ka DISA vārstam vakuuma līnijā trūkst pretvārstiņš, iepirku to, domāju likšu virsū, pačekoju pārējo sistēmu un konstatēju ka pati sēne, kas regulē droseli kolektorā ir caura tagad saliku tā lai itkā ir labāk pie lielajiem apgriezieniem, pozīcijā, kādā viņa aiziet pēc 4k apgriezieniem, liekas ka tagad no 4.5-5.5 ir labs cēlien un tad pārstāj celt, jāsaliek būs atpakaļ jāpaskatās vai kkas mainīsies
tad kad priekšas glāzes jau ir aizgājušas savu ceļu, beidzot uztaisīs arī priekšā atsaiti kkā tā pagaidām ...ā vēl biju skatē, sīīkumi..
laikam bija atskrūvējies uzgrieznis un labi visu nokapājis mainot kronšteinu atklājās, ka gofra ir pilnīgi atā, tas arī bija iemesls mašīnas neiešanai gonkas beigās.
motoram staigājot lielā amplitūdā saplēsa gofru.
uzlikta jauna OEM
tā izskatījās izbraucu nelielu aplīti, stingrāks pateicoties stienim, liekas ka toč ir, bēt nevar saprast, kkā dīvaini liekas ka auto uzvedās
tad vēl konstatēju ka DISA vārstam vakuuma līnijā trūkst pretvārstiņš, iepirku to, domāju likšu virsū, pačekoju pārējo sistēmu un konstatēju ka pati sēne, kas regulē droseli kolektorā ir caura tagad saliku tā lai itkā ir labāk pie lielajiem apgriezieniem, pozīcijā, kādā viņa aiziet pēc 4k apgriezieniem, liekas ka tagad no 4.5-5.5 ir labs cēlien un tad pārstāj celt, jāsaliek būs atpakaļ jāpaskatās vai kkas mainīsies
tad kad priekšas glāzes jau ir aizgājušas savu ceļu, beidzot uztaisīs arī priekšā atsaiti kkā tā pagaidām ...ā vēl biju skatē, sīīkumi..
M Power or no power..
šoreiz īsumā
skate ar otro piegājienu tika izieta, samainījām reduktoru, salikām visu salonu uttttt, protams bija problēmas ar decibeliem, tur aizgāja ļoti daudz laika... pārāk daudz, jo pirmais bundulis neko nenoklusināja, tad tika ņemts no e30 skates bundulis, kas 1.8is nespēja noklusināt tad rīkojos radikāli un galā vnk uzmetināju šaibu ar mazu caurumiņu, un tad kkā sagāja
1. variants ...fainal edition laikam nav nobildēts, bet tas arī bija ''skatāms'' tātad, tā kā glāzes tā jau bija sagāzušās uz iekšu un vienai glāzei ļoti bija izsista augša (virsma jau apaļīga nevis kā plakne), tika pieņemts saprātīgs lauku lēmums, ka ar steigu vajag kkādu glāžu atsaiti
kā jau teicu, izgriezām rimbuļus un uz ātru roku uzvārīju...ja ne labāk, tad savādāk
prasītos vēl nedaudz viņu pielabot, bet, ai... tad pats sāpīgākais moments un tā arī laikam bija vienīgā reize, kad kkur ieplēsām...neskaitot sīkas atspiesšanās kas neko nesalauza.
auto izturēja godam, šoreiz nekas nesaplīsa
vienīgi motors sāka izdvest interesantas skaņas kkur pie ieplūdes kolektora, itkā pūstu garām, kad tika nodots kārtīgi vairākus apļus pēc kārtas, kad padzisā tā ok, ķip sāka skanēt kā dīzelis, tāda pulsējoša/bubinoša skaņa, nevis kā kompīši vai šāles utt.
būs jāpajauc jāpaskatās kkad...nekad
pirmais brauciens, kas gāndrīz beidzās ļoti slikti...bet izvilku
daudz kļūdas un problēmas ar saslēgšanos utttt, jauna šiftera izveide jau procesā.
nu kkā tā....ā, Vilciens atkal paķēra pleķi sport klasē, tā ka tā, bīstieties!
...vēlāk mož vēl kādu onbōrdu iemetīs (jā joprojām nav nekāds ūber labais novietojums kamerai..bēt liekas ka ir labāk ne kā iepriekš)
skate ar otro piegājienu tika izieta, samainījām reduktoru, salikām visu salonu uttttt, protams bija problēmas ar decibeliem, tur aizgāja ļoti daudz laika... pārāk daudz, jo pirmais bundulis neko nenoklusināja, tad tika ņemts no e30 skates bundulis, kas 1.8is nespēja noklusināt tad rīkojos radikāli un galā vnk uzmetināju šaibu ar mazu caurumiņu, un tad kkā sagāja
1. variants ...fainal edition laikam nav nobildēts, bet tas arī bija ''skatāms'' tātad, tā kā glāzes tā jau bija sagāzušās uz iekšu un vienai glāzei ļoti bija izsista augša (virsma jau apaļīga nevis kā plakne), tika pieņemts saprātīgs lauku lēmums, ka ar steigu vajag kkādu glāžu atsaiti
kā jau teicu, izgriezām rimbuļus un uz ātru roku uzvārīju...ja ne labāk, tad savādāk
prasītos vēl nedaudz viņu pielabot, bet, ai... tad pats sāpīgākais moments un tā arī laikam bija vienīgā reize, kad kkur ieplēsām...neskaitot sīkas atspiesšanās kas neko nesalauza.
auto izturēja godam, šoreiz nekas nesaplīsa
vienīgi motors sāka izdvest interesantas skaņas kkur pie ieplūdes kolektora, itkā pūstu garām, kad tika nodots kārtīgi vairākus apļus pēc kārtas, kad padzisā tā ok, ķip sāka skanēt kā dīzelis, tāda pulsējoša/bubinoša skaņa, nevis kā kompīši vai šāles utt.
būs jāpajauc jāpaskatās kkad...nekad
pirmais brauciens, kas gāndrīz beidzās ļoti slikti...bet izvilku
daudz kļūdas un problēmas ar saslēgšanos utttt, jauna šiftera izveide jau procesā.
nu kkā tā....ā, Vilciens atkal paķēra pleķi sport klasē, tā ka tā, bīstieties!
...vēlāk mož vēl kādu onbōrdu iemetīs (jā joprojām nav nekāds ūber labais novietojums kamerai..bēt liekas ka ir labāk ne kā iepriekš)
M Power or no power..
M paka dzīva
Interesants topiks.
Interesants topiks.
Interesanti palasīt!
.... un nākamajā braucienā mpaka atlīmējās pret simpieēsnnieka riepu
buferis jau salodēts, paspārnis arī vietā, jo atrāvās viss nost sitiena brīdī
TEST TEST...daudz samorezu
M Power or no power..
Pēdējo braucienu RWD sport klasē kompakts bija nostartējis ļoti labi.
Ar attieksmi šeit viss ir kārtībā.
Ar attieksmi šeit viss ir kārtībā.
foruma favorītkompakts! ir labs!!
Jā, kolēga biš pašāva vaļā
man patīk pārāk plaši braukt un + ar kļūdām
cenšamies, cenšamies
gonkā mainot riepas konstatēju, ka aizmugurē baigi smāržo pēc transmisijas eļļas, viens pusass blīvslēgs bij galīgi atteicis
caps caps .
un ir gatvs atkal doties dopos un trasēs
M Power or no power..
ehh, laiks skrien, Vidzemes galā gonkās pašlaik klusums pirms ziemas kausiem... gribas brāāukt...
gaidot sezonu pāris šādi tādi apdeiti..
bet vispirms...gremdējamies atmiņās no pēdējā Tepera posma...roku, kāju treniņš
man jau vislabāk patīk triks no 4:00 minūtes
bet tad nu pie ''apgreidiem''
...pirmais..hidrō rūķis, ou yē, so mač sport
tā kā rokas darba daudz nebīstas un laukos darīt nav ko, ADpārtā iepirku wilwood cilndrīti 0,750 , unibolu štokam + uzvirpoju štoku resnāku kā stoka, iepirku pāris metālus, vēl šo to uzvirpoja virpotājs, un aiziet darbinam metināmo aparātu..
jau sāk kkādas aprises parādīties... gatavs, meklēju best spot, kkā tā kautkur pusceļā kad jau viss salikts, vajadzēja, protams, sagaisot sistēmu, beidzot liku lietā jau vasarā sagādāto šķidrumu, kas bija paredzēts vēl minišosejai
sport ūn kad tikām līdz sajūgam....pavisam nomira darba cilindrs
tagad bij skaidrs, kādēļ pat pēc kloķenes blīvslēga maiņas joprojām zvana apakšā bija slapjums un kādēļ sajūga pedālis bija dīvains (garš sākums pa brīvo un pašā galā tikai ņem) likās jau ka sajūgu būs jāmaina, bet nekā, cilindrs jau sen bija genoht..
novinkij, mmm plus kārbas bukses tika nomainītas, jo viena vecā bija atteikusi praktiski
wireless plūs jauna masssa tālāk atceroties pagājušos ziemas kausus, minišoseju...un domājot par nākotni..
telefonā atskan zvans...Jums no saulainās Tokijas atnācis sūtījums
turpinot iesākto, kompatam visu laiku bija standarta stūre, kas itkā apmierināja, bet tajā pašā laikā bija baigi lielā, un īsti līdz galam nepatika
jau daudz gadus garāžā karājās nomētājusies oldskūl stūrīte, noņēmu izolentu, kas bija biezā slānī un atdevu stūri Šuvējam pāršūt stūre dabūta, salons salikts. rocenei kāts gan vēl nav piebeigts.
ar roceni esmu baigi apmierināts, tieši tā kā gribēju, diezgan īss gājiens un lābi ņem
bija baigais plāns par spōrta kulisi, viss bija sarasēts utt, bet beigās viss apstājās pie tā cik prasīja vietējie CNC vīri par detaļu izgatavošanu bomzis, praktiski nedaudz piemetot varēja jau nopirkt gatavu visu kulisi , ko vidrīzāk kkad arī iepirkšu, līdz ar to pagaidām tika vnk fine finish pielabota esošā.
ofiss nikns stail kkā tā uz doto mirkli, tūlīt tiks darbināts metināmais vēlreiz, lai aizlāpītu pāris caurumus virsbūvei, un tad jau, dos džazu kkur
turās
āaā, ir vēl viena kaitinoša lieta, kas jānovērš.. random momentos sāk piesist kompensators, kaut vai vnk brīvgaitā stāvot, pēkšni, aiziet...uzgāzē, pazūd, citreiz, tik ātri nepāriet utt. aukstu iedarbinot citreiz piesit, citreiz klusums, hz.
brauc ar siltu motoru viss ok, piestāj, iepildi degvielu, iedarbini, sit...
it kā tas jau labu laiku atpakaļ sākās, kad ķēdi mainīja, čoms kompīšiem toreiz uzmeta aci, bet visi itkā bija ok, hzzz
gaidot sezonu pāris šādi tādi apdeiti..
bet vispirms...gremdējamies atmiņās no pēdējā Tepera posma...roku, kāju treniņš
man jau vislabāk patīk triks no 4:00 minūtes
bet tad nu pie ''apgreidiem''
...pirmais..hidrō rūķis, ou yē, so mač sport
tā kā rokas darba daudz nebīstas un laukos darīt nav ko, ADpārtā iepirku wilwood cilndrīti 0,750 , unibolu štokam + uzvirpoju štoku resnāku kā stoka, iepirku pāris metālus, vēl šo to uzvirpoja virpotājs, un aiziet darbinam metināmo aparātu..
jau sāk kkādas aprises parādīties... gatavs, meklēju best spot, kkā tā kautkur pusceļā kad jau viss salikts, vajadzēja, protams, sagaisot sistēmu, beidzot liku lietā jau vasarā sagādāto šķidrumu, kas bija paredzēts vēl minišosejai
sport ūn kad tikām līdz sajūgam....pavisam nomira darba cilindrs
tagad bij skaidrs, kādēļ pat pēc kloķenes blīvslēga maiņas joprojām zvana apakšā bija slapjums un kādēļ sajūga pedālis bija dīvains (garš sākums pa brīvo un pašā galā tikai ņem) likās jau ka sajūgu būs jāmaina, bet nekā, cilindrs jau sen bija genoht..
novinkij, mmm plus kārbas bukses tika nomainītas, jo viena vecā bija atteikusi praktiski
wireless plūs jauna masssa tālāk atceroties pagājušos ziemas kausus, minišoseju...un domājot par nākotni..
telefonā atskan zvans...Jums no saulainās Tokijas atnācis sūtījums
turpinot iesākto, kompatam visu laiku bija standarta stūre, kas itkā apmierināja, bet tajā pašā laikā bija baigi lielā, un īsti līdz galam nepatika
jau daudz gadus garāžā karājās nomētājusies oldskūl stūrīte, noņēmu izolentu, kas bija biezā slānī un atdevu stūri Šuvējam pāršūt stūre dabūta, salons salikts. rocenei kāts gan vēl nav piebeigts.
ar roceni esmu baigi apmierināts, tieši tā kā gribēju, diezgan īss gājiens un lābi ņem
bija baigais plāns par spōrta kulisi, viss bija sarasēts utt, bet beigās viss apstājās pie tā cik prasīja vietējie CNC vīri par detaļu izgatavošanu bomzis, praktiski nedaudz piemetot varēja jau nopirkt gatavu visu kulisi , ko vidrīzāk kkad arī iepirkšu, līdz ar to pagaidām tika vnk fine finish pielabota esošā.
ofiss nikns stail kkā tā uz doto mirkli, tūlīt tiks darbināts metināmais vēlreiz, lai aizlāpītu pāris caurumus virsbūvei, un tad jau, dos džazu kkur
turās
āaā, ir vēl viena kaitinoša lieta, kas jānovērš.. random momentos sāk piesist kompensators, kaut vai vnk brīvgaitā stāvot, pēkšni, aiziet...uzgāzē, pazūd, citreiz, tik ātri nepāriet utt. aukstu iedarbinot citreiz piesit, citreiz klusums, hz.
brauc ar siltu motoru viss ok, piestāj, iepildi degvielu, iedarbini, sit...
it kā tas jau labu laiku atpakaļ sākās, kad ķēdi mainīja, čoms kompīšiem toreiz uzmeta aci, bet visi itkā bija ok, hzzz
M Power or no power..
Tāāāā, pirmā ziemas gonka aizvadīta, tātad 333 Ziemas kausa 1. posms.
pirms gonkas vajadzēja šo to piekoriģēt,
centos atrast kkādas vakūma sūces, vai kādus citus kasjakus. Plus samazgāju brīvgaitas regulatoru, droseli, pamainīju blīvītes, trubiņas tālāk..novaja masļeņica
pirms maiņas iegāzu skalotāju.
vecā eļļa bija ebaķ ebaķ cik melna bet nu es ceru, ka skalotājs kko pamazgāja un tas bija viens no melnuma radītājiem
joprojām sipam kapeiku, iepirku nākamo lētāko
pavērojot dzinēja darbību, diena pret nakti, kompīši vairs nesit, utt tad vēl veicot dažādu mezglu tehnisko stāvokli tika konstatēts šis, protams, tika samainīts tālāk jāšauj uz trasi..
tātad uzrāvām to 333 kausu
pirmie divi braucieni pa slapju/mitru trasi, pēdējais brauciens pa lietu. Braucām ar unirojāli, saķere bij ļoti laba, nu vienīgi ja norāvās tad gan bija dirsā kā arī auto šķietami vadījās īdeāli.
līdz ar to AM(amatieros) es paliku 5tais, Kretīns paķēra 1mo pleķi, ieliekot visiem lielmotoriem un lielai daļai PRO klases braucējiem. ieskats manā braucienā, 2. brauciens, šajā braucienā 4. vieta.
pilnā džazā sanāca tāda baigi safe sacensībā, netika nekas ne salauzts, ne sasists...stulbi
nikns stail lab, jau pirms 333 gan bija plānots šis apgreids, bet frēzētājs novilka laiku, līdz ar to tas tika atlikts, būs regulējama aizmugure, lai riepu var dabūt taisnāk... saķere, lielāks ātrums uttttt .
roka vēl jāpieliek. ūn pie šīs pašas tēmas akūms nonāca bagāžas nodalījumā caps capssss kautkā tā pagaidām.
pirms gonkas vajadzēja šo to piekoriģēt,
centos atrast kkādas vakūma sūces, vai kādus citus kasjakus. Plus samazgāju brīvgaitas regulatoru, droseli, pamainīju blīvītes, trubiņas tālāk..novaja masļeņica
pirms maiņas iegāzu skalotāju.
vecā eļļa bija ebaķ ebaķ cik melna bet nu es ceru, ka skalotājs kko pamazgāja un tas bija viens no melnuma radītājiem
joprojām sipam kapeiku, iepirku nākamo lētāko
pavērojot dzinēja darbību, diena pret nakti, kompīši vairs nesit, utt tad vēl veicot dažādu mezglu tehnisko stāvokli tika konstatēts šis, protams, tika samainīts tālāk jāšauj uz trasi..
tātad uzrāvām to 333 kausu
pirmie divi braucieni pa slapju/mitru trasi, pēdējais brauciens pa lietu. Braucām ar unirojāli, saķere bij ļoti laba, nu vienīgi ja norāvās tad gan bija dirsā kā arī auto šķietami vadījās īdeāli.
līdz ar to AM(amatieros) es paliku 5tais, Kretīns paķēra 1mo pleķi, ieliekot visiem lielmotoriem un lielai daļai PRO klases braucējiem. ieskats manā braucienā, 2. brauciens, šajā braucienā 4. vieta.
pilnā džazā sanāca tāda baigi safe sacensībā, netika nekas ne salauzts, ne sasists...stulbi
nikns stail lab, jau pirms 333 gan bija plānots šis apgreids, bet frēzētājs novilka laiku, līdz ar to tas tika atlikts, būs regulējama aizmugure, lai riepu var dabūt taisnāk... saķere, lielāks ātrums uttttt .
roka vēl jāpieliek. ūn pie šīs pašas tēmas akūms nonāca bagāžas nodalījumā caps capssss kautkā tā pagaidām.
M Power or no power..
maybe kaut kur rakstīts, bet nu esmu slinks - kas tie par spoguļiem tev?
Lai nu kā, te vienmēr interesanti - ir ko lasīt, ir par ko runāt, veiksmi darbos!
Lai nu kā, te vienmēr interesanti - ir ko lasīt, ir par ko runāt, veiksmi darbos!
Maybe orižinal tādi ir šnitzeram, bet šie konkrētie ir Ķīna -> e-bay
tencinu!
M Power or no power..
nū es saku, šie ir vnk ķīniešu spoguļi. :)
ja domā Rīgas, tad nē, jāskatās vai šogad tur braukšu.
ja domā Rīgas, tad nē, jāskatās vai šogad tur braukšu.
M Power or no power..
Inchigi palasiit, veiksmi posmos
tāāā, laiks iet, viss mainās un BMW iemājo kautkas no subaru
no zināma cilvēka iepirkām imprezas sēdekļus, kas ir bijuši e36, karoč esot plug&play. aizbraucām, parunājām, vizuāli uz ātro apskatījām benķus, savācām un braucam mājās.
ar nepacietību sagaidīju brīvu dienu lai mestu iekšā un iztestētu....mmmhm
pirmkārt iepriekš laikam ir maukts, tā ka sēdeklis bijis pieskrūvēts uz 3 skrūvēm, un ieskrūvējot tā kā bijis, sēdeklis bija nēnormāli pa kreisi no stūres...skaidrs, ka būs ko darīt
sākot dziļāku apskati, tika secināts, ka sēdekļi ir dzīvi redzējuši
aizmugurē izlūzis viens stiprinājums, un ''precīzi'' sataisīts, pirmkārt pat nav salikts kā vajag, un metinājums arī interesants ja ne savādāk, tad labāk gan... priekšējie stiprinājumi.... tālāk noņēmu visus vecos oem stiprinājumus lai paliek tikai sliedes, un tad sāku domāt kko tālāk.
beigās uztaisīju atsevišķu rāmi un uz tā piemetināju sēdekli.
kkur pašā sākumā, rāmis sāk ieņemt kkādu izskatu, pēc tam vēl nāca šķērsām stiprinājumi. bonusā vēl uztaisījām nelielu tūnu, pielocījām kāju sānu balstus augstāk, tuvāk.
baigi nebij laika bildēt, te jau viens gatavs
rezultātā viss stiprinās kā pie cilvēkiem, regulējas, un sēdeklis pret stūri ir praktiski tāpat kā oem, nēdaudz nobīdīts.
pēc sajūtām vispaŗ nevar salīdzināt. redzēs kā būs trasē. tālāk, tā kā autō tika uzstādīti jauni sēdekļi, vajadzēja tos patestēt...
viens variants bija iztestēt uz asfalta seguma, ideāli, 333 Ziemas kauss, Enduranceformātā (iebrauciena rezultātu sastāda 4 apļu summa)
nomazgāts, smuks līdz 6dienai viss rādījās ideāli, +2 grādi, mitrs, pienāk 6diena....uzsnidzis sniegs, trasē ap 0 grādu...fōk, paveicās ka trase bija bez sniega, vnk mitra/ledus, jo kā jau zināms konkurētspējīgas riepas ziemīgiem apstākļiem mums nav, tātad atkal braucam ar vasaras Uniroyal
..bet nu galu galā braucās diezgan okey, bija ledains, šur tur priekša paslīdēja utt, uz grunts bija labas kočkas, bet nu kkas sanāca.
Es uz grūnts, pārsvarā plakaniski, pārsvarā lēnu.. Kretīns prātīgāk un ātrāk.. finālā kolēgam 2. vieta nopelnīta ieskats manā pirmajā braucienā.
Tā kā Kretīns turpināja svinēt uzvaras, man nekas cits neatlika kā turpināt sisties pa aizmuguri un mēģināt Vidzemes ziemas kausu.
No 333 naktī atbraucu mājā, un pa taisno uz garāžu montēt citas riepas, jo ar pašreizējajām aizmugurējajām riepām vispār būtu čau (2gadi veca ķīna-proķis liels, bet cieta, pa grunti vasarā ideal...uz ledus nevar no vietas izkustēt ), uzliku priekšā jaunu Sailūniņu un aizmugurē uzliku Hankookus no priekšas, ko pagāšgad jaunus salikām.
Pāris stundas pagulēju un aiziet uz to Raunu.
Pa lielam jau uzreiz bija skaidrs ka būs ž*pa, jo trase ledaina un kompaktam saķeres koeficients būs pietuvināts 0...
Un aizdomas apstiprinājās, jo tieši tā arī bija, roteros bija ledains tur mašīna vnk pati gāja kur grib, tā kā apdauzīt negribēju un spoguļus sasist pret metāla mucām ne tik, rezultāts bija super lēns. Trasē kur pilnpiedziņas bija samētājušas grunti bija ok, varēja kaut nedaudz pagāst, bet tā, ar 1.8 varēja grīvi 4tajā pārnesumā spēlēties ar gāzi un spolēt
kur grāvis....tur beha
īsais stāsts, visu trasi biju nobraucis +- labi, pīrmspēdējais līkums, noteicu, ka jābrauc prātīgi un aiziet, izslīd priekša, aiziet taisni...neko vairs nevar piekoriģēt, un bams grāvī...dāāudz lamuvārdu, dusmas utt Te ieskats 3. braucienā, nu jā, roteri pārāk lēnu un vienu roteri vispār nesaprotu kāpēc bremzēju, jo iepriekš iepazīstoties ar trasi sev noteicu, ka te jābrauc taisni cauri, bet gonkās vnk brutāli sadzēsos, bezsakars...čota galva nestrādāja tajā dienā, trasi arī nespēju atcerēties, tikai pēdējā braucienā atcerējos kas ir aiz nepārredzamajie līkumiem, karoč visslikti...
beidot jāatrisina saķeres problēmas aizmugurei, plāns ir zināms, tikai jādara, update būs
Prīceigus svātkus no Mundieris motorsport komandys!
no zināma cilvēka iepirkām imprezas sēdekļus, kas ir bijuši e36, karoč esot plug&play. aizbraucām, parunājām, vizuāli uz ātro apskatījām benķus, savācām un braucam mājās.
ar nepacietību sagaidīju brīvu dienu lai mestu iekšā un iztestētu....mmmhm
pirmkārt iepriekš laikam ir maukts, tā ka sēdeklis bijis pieskrūvēts uz 3 skrūvēm, un ieskrūvējot tā kā bijis, sēdeklis bija nēnormāli pa kreisi no stūres...skaidrs, ka būs ko darīt
sākot dziļāku apskati, tika secināts, ka sēdekļi ir dzīvi redzējuši
aizmugurē izlūzis viens stiprinājums, un ''precīzi'' sataisīts, pirmkārt pat nav salikts kā vajag, un metinājums arī interesants ja ne savādāk, tad labāk gan... priekšējie stiprinājumi.... tālāk noņēmu visus vecos oem stiprinājumus lai paliek tikai sliedes, un tad sāku domāt kko tālāk.
beigās uztaisīju atsevišķu rāmi un uz tā piemetināju sēdekli.
kkur pašā sākumā, rāmis sāk ieņemt kkādu izskatu, pēc tam vēl nāca šķērsām stiprinājumi. bonusā vēl uztaisījām nelielu tūnu, pielocījām kāju sānu balstus augstāk, tuvāk.
baigi nebij laika bildēt, te jau viens gatavs
rezultātā viss stiprinās kā pie cilvēkiem, regulējas, un sēdeklis pret stūri ir praktiski tāpat kā oem, nēdaudz nobīdīts.
pēc sajūtām vispaŗ nevar salīdzināt. redzēs kā būs trasē. tālāk, tā kā autō tika uzstādīti jauni sēdekļi, vajadzēja tos patestēt...
viens variants bija iztestēt uz asfalta seguma, ideāli, 333 Ziemas kauss, Enduranceformātā (iebrauciena rezultātu sastāda 4 apļu summa)
nomazgāts, smuks līdz 6dienai viss rādījās ideāli, +2 grādi, mitrs, pienāk 6diena....uzsnidzis sniegs, trasē ap 0 grādu...fōk, paveicās ka trase bija bez sniega, vnk mitra/ledus, jo kā jau zināms konkurētspējīgas riepas ziemīgiem apstākļiem mums nav, tātad atkal braucam ar vasaras Uniroyal
..bet nu galu galā braucās diezgan okey, bija ledains, šur tur priekša paslīdēja utt, uz grunts bija labas kočkas, bet nu kkas sanāca.
Es uz grūnts, pārsvarā plakaniski, pārsvarā lēnu.. Kretīns prātīgāk un ātrāk.. finālā kolēgam 2. vieta nopelnīta ieskats manā pirmajā braucienā.
Tā kā Kretīns turpināja svinēt uzvaras, man nekas cits neatlika kā turpināt sisties pa aizmuguri un mēģināt Vidzemes ziemas kausu.
No 333 naktī atbraucu mājā, un pa taisno uz garāžu montēt citas riepas, jo ar pašreizējajām aizmugurējajām riepām vispār būtu čau (2gadi veca ķīna-proķis liels, bet cieta, pa grunti vasarā ideal...uz ledus nevar no vietas izkustēt ), uzliku priekšā jaunu Sailūniņu un aizmugurē uzliku Hankookus no priekšas, ko pagāšgad jaunus salikām.
Pāris stundas pagulēju un aiziet uz to Raunu.
Pa lielam jau uzreiz bija skaidrs ka būs ž*pa, jo trase ledaina un kompaktam saķeres koeficients būs pietuvināts 0...
Un aizdomas apstiprinājās, jo tieši tā arī bija, roteros bija ledains tur mašīna vnk pati gāja kur grib, tā kā apdauzīt negribēju un spoguļus sasist pret metāla mucām ne tik, rezultāts bija super lēns. Trasē kur pilnpiedziņas bija samētājušas grunti bija ok, varēja kaut nedaudz pagāst, bet tā, ar 1.8 varēja grīvi 4tajā pārnesumā spēlēties ar gāzi un spolēt
kur grāvis....tur beha
īsais stāsts, visu trasi biju nobraucis +- labi, pīrmspēdējais līkums, noteicu, ka jābrauc prātīgi un aiziet, izslīd priekša, aiziet taisni...neko vairs nevar piekoriģēt, un bams grāvī...dāāudz lamuvārdu, dusmas utt Te ieskats 3. braucienā, nu jā, roteri pārāk lēnu un vienu roteri vispār nesaprotu kāpēc bremzēju, jo iepriekš iepazīstoties ar trasi sev noteicu, ka te jābrauc taisni cauri, bet gonkās vnk brutāli sadzēsos, bezsakars...čota galva nestrādāja tajā dienā, trasi arī nespēju atcerēties, tikai pēdējā braucienā atcerējos kas ir aiz nepārredzamajie līkumiem, karoč visslikti...
beidot jāatrisina saķeres problēmas aizmugurei, plāns ir zināms, tikai jādara, update būs
Prīceigus svātkus no Mundieris motorsport komandys!
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right