E36 coupe by crew
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 14
- chevron_right
Pa nedēļu salona daļā pāriets pāri šuvēm ar šuvjumastiku un gandrīz viss nokrāsots, priekšas arkas arī sakoptas, kā arī piekare gandrīz visa salikta atpakaļ.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tikai nesaki, ka priekšā paliks neventilējamās bremzes
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Piedod bet šosezon jā, jo priekša tika nopirkti jauni diski ar klučiem uz TA un nobraucu labi ja 100 km . Bet ir jau iegādāti suporti priekš ventilējamajiem diskiem
Ja man atmiņa neviļ, tad priekšā varēja uzlikt bleķi negraizot to. Aizmugurē nevarēja bez gabala izgriešanas. Tas ir tad, ja gultņa Rumba paliek iekšā!
priekšā jā viss čotka to viegli uzlikt tikai nav man taagad priekšas aizsargu bet auto vajag kustināmu, aizmugure jāgriež pušu
Ar ko izpūti salonā grīdu?
kā priekšā nomainīt negraizot?!
es arī nolohojos nenomainīju, uz saliku gultņus ar rumbam jau
Being second is being the first of the losers. /Senna/
priekšā jau 36ajiem tās rumbas ar rokām var novilkt nost ja atskrūvē uzgriezniTomSkarsts rakstīja: ↑20 Jan 2020, 15:07kā priekšā nomainīt negraizot?!
es arī nolohojos nenomainīju, uz saliku gultņus ar rumbam jau
Heyaa.
Viss iet uz priekšu un ir pabeigti visādi sīkumi kam bija palikusi aste un lēnā garā tuvojos gruntēšanai. Bet neiet viss uz priekšu kā bija cerēts, tāpēc tiek atvēlēts katrs vakars pie žurkuļa. Tomēr gribās šo vasar izbraukt ar šito auto
Un beidzot pieķēros pie Felony Formu replikām (phase2) ko piedāvā Fitmentlab. Kā stiprinājuma veidu uzlikām izmantoju iekniedētās vītņu kniedes virsbūvē.
Bija doma griezt aizmugurē arā 1km tāpat ka "Violetai misijai" bet peņemot sākumā jau tā pa mazākā rādiusā sapratu ka apakšā ir vēlviena stiprības riba. Secinājumi - stiprības ribu griezt kopā negribu , nu neko metināju vienu daļu atpakaļ ( protams jaunu bleķi) .
Otrā pusē jau griezu ar pieredzi protams divos piegājienos bet vismaz neizgriezu par daudz.
Un finālā ieguvu ratam iespējamo gājienu 6 cm bet reāli diska kante uzlikā atduras ātrāk nekā riepa pret orģinālo arku, takā esmu ieguvis ko gribēju. Nu pie felony tēmas paliek uzbūvēt paspārņus/ atrisināt bākas atvēršanas problemu un sašpaktelēt arku
Viss iet uz priekšu un ir pabeigti visādi sīkumi kam bija palikusi aste un lēnā garā tuvojos gruntēšanai. Bet neiet viss uz priekšu kā bija cerēts, tāpēc tiek atvēlēts katrs vakars pie žurkuļa. Tomēr gribās šo vasar izbraukt ar šito auto
Un beidzot pieķēros pie Felony Formu replikām (phase2) ko piedāvā Fitmentlab. Kā stiprinājuma veidu uzlikām izmantoju iekniedētās vītņu kniedes virsbūvē.
Bija doma griezt aizmugurē arā 1km tāpat ka "Violetai misijai" bet peņemot sākumā jau tā pa mazākā rādiusā sapratu ka apakšā ir vēlviena stiprības riba. Secinājumi - stiprības ribu griezt kopā negribu , nu neko metināju vienu daļu atpakaļ ( protams jaunu bleķi) .
Otrā pusē jau griezu ar pieredzi protams divos piegājienos bet vismaz neizgriezu par daudz.
Un finālā ieguvu ratam iespējamo gājienu 6 cm bet reāli diska kante uzlikā atduras ātrāk nekā riepa pret orģinālo arku, takā esmu ieguvis ko gribēju. Nu pie felony tēmas paliek uzbūvēt paspārņus/ atrisināt bākas atvēršanas problemu un sašpaktelēt arku
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labs plāns uz skati jau nevajag ne krāsot, ne ko...
Crew rakstīja: ↑10 Feb 2020, 12:12nu šis bija viens no iemesliem kapēc es izgāju skati pirms sāku jaukt ārā auto lai vismaz var nobraukt vienu vasaru. Bet ja neļaus nu tad nopirkšu remont arku, piegriezīšu pie savas arkas un piemetināšu uz kādiek 8 punktiem un uz skati prom, pēc tam jauno arku nost fenderus atpkaļ
Ha, labs!
Bet nogurdia tā jebaļa pirms TA, man tas ir vesals process uz vairākām dienām kamēr sagatavo auto priekš TA, tāpēc es apskaužu UK/USA kur hardcors mierīgi iet cauri.
Tādēļ jau LV vairāk un vairāk ierobežojumu paliek, jo visi tā vai tā mēģina visu pārtaisīt pirms TA
Vai tik UK visi modifications nebija jāsaskaņo ar apdrošinātājiem?
Jāpriecājas par to, kas ir, pēc gadiem vēl varam attapties kā GER, kur stanceriem policija atņem autiņus un par AUS likuma bardzību un kārtību vispār nerunāsim.
neliec enģeļus
GER īstenībā ir diezgan ok, bet visam jābūt saskaņotam ar TÜV
Nu galvenais lai nebeidzas apņēmība, liels darbs te būs ieguldīts
Par Austrāliju vispār no comment, varam būt pateicīgi, ka te varam izpausties kā gribam
Par Austrāliju vispār no comment, varam būt pateicīgi, ka te varam izpausties kā gribam
Kas Australija ir tads mega sudigs?
GER visi moodi jabut reğistrēti un ar pieļaujamam
pielaidem
Uk vari nelikt apdrosinasana visus mode bet nu pie sadursmes neko nedabusi
ar kompatu pa brugji
Par šādu ideju var ielikt 2, jo ir tads punkts nekvalitatīvs virsbūves remonts, tākā prosta pieķert uz punktiem var arī nestrādāt, bet nu lai veicasCrew rakstīja: ↑10 Feb 2020, 12:12nu šis bija viens no iemesliem kapēc es izgāju skati pirms sāku jaukt ārā auto lai vismaz var nobraukt vienu vasaru. Bet ja neļaus nu tad nopirkšu remont arku, piegriezīšu pie savas arkas un piemetināšu uz kādiek 8 punktiem un uz skati prom, pēc tam jauno arku nost fenderus atpkaļ
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 14
- chevron_right