ascotgrun e36 coupe
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
Par ko tāds cepiens? Neesat nekad mužā redzējuši skrūvi kas iziet kkur cauri?, vispar nezināju ka tur skrūvei cauri nav jaiet, jo tā jau bija abās pusēs, kad auto tika iegādāts un dažiem čomiem esmu ari līdzīgus variantus redzējis Skati izgāja, kur tad īsti problēma? varbut kko neizprotu lidz galam.
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
Pa brīvdienām parlīmēju grieztus, pārsteidzoši, lēti un labi priekš pirmās reizes, varēju nedaudz savādak izgriezt, bet galu galā rezūltāts patīkams, grūtākais bija sagatavot visu, atbrīvot no vēcā paralona un līmes, bet visu smuki un ātri var izdarīt ar tā saucamo skočbraitu vai, kas nezin ar matējamo papīru.
Visus materiālus pirku "MTU" Ūdens ielā 20/22 kopā par 180cm auduma un divām līmēm samaksāju ap 30€
Rekur dažas bildes no processa
Visus materiālus pirku "MTU" Ūdens ielā 20/22 kopā par 180cm auduma un divām līmēm samaksāju ap 30€
Rekur dažas bildes no processa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
Ieklāj visu, nostiep un pielīmē, kad līme nožuvusi pañem ar nazi izgriez cuarumus, nekā sarežgita tur nav
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
Heyaa
Kādu laiku neesu papildinājis savu topic, tadad ši laika gaitā ir daži jaunumi, kas kupejai pagajuša gada vasarā tika izdarīti: uzmainīts diffs no 2.93 uz 3.15 protams 188mm korpusā, ka ari kārba jo iepriekšeja pameta čatu, Cliqtuning priekšejā lūpa, pārkrāsoti spoguļi, un oem M sliekšnu uzlikas. Dažas bildes no areja skata. Nākot rudenim un sezonai beidzoties izdomāju aizbraukt nomērīties uz dynosystems (P.s diemžel turbo dzinejs nebija pieļavu dažas kļudas dēļ kurām tas vis bija jaatliek uz nākamo sezonu, 2k22) Tikmer biju visu pardevis, atmeties no ta visa utt, tad nopirku schmiedamm zirnekli simons bunduļus m50b25 sadaleni ko ielikt izplūdē krc standarta recepti 2.8 To visu pašmācības ceļā ari saregulēju par ko bija liels gandarijums saladeju visus nepieciešamās programmas un softus un aiziet vakaros pa ielām gāzeju un darbojos. gala rezultātā 227hp/295nm
Tad auto ari liku nost ziemas miegā, tad ziemā pēc ilgām pārdomām un idejam izshēmoju ka tomer vakag turbo un jataisa dublis 2 Tatad saliku sev setup: Msr Gt35 turba, topmount ebay neržas kolektors (ilgi domaju ko darīt ar virzuļiem gribeju atstāt stock un braukt uz e85 bet cenām ceļoties un neņemoties ar laistīšanos jo ar kupeju braukāju parsvara ikdienā pieņemu lēmumu braukt uz e98, tapec bija jaeksperimentē un jauzmaina virzuļi) Par labu lēmu Virzuļiem no F30 320i N20b20 dzinēja 21€gab intercars, reiķinot cr sanāca 9.2 zinu ka kads teiks ta pat augsta, bet nu labak ka stock ir un ari strāda, kā ari uzliku m50 n/v klaņus Bildes no svarošanas un likšanas bloka Aa un vel iepriecināja lieta, ka mans m52bloks ir nācis no USA versijas lejuma nr 1432219 tas nozime čuguna gilzes izturiba pret lielākām temp un aluminija bloks uz labāku slituma atdevi tobiš dzesešanos saliekot visu kopā sanāk labs vidusskolas ķimijas eksperiments Bilde no saliktā bloka..
Tad beigās nedzaudz sakopu motortelpu, iecēlu iekša dzinēju
Vis bija labi lidz bridim lad sapratu ka arējam Wg nebus vietas, jo atdursies pret lampu un ar vietu bus švaki, tapec sskruveju nost kolektoru un nedaudz partaisiju wg vietu Bildes no processa:
Pectam kad kolektors bija sametinats ar Tigu tad skruvēju atpakaļ un sāku metināt downpipe un screamer pipe
Tad lielos vilcienos sāku likt atpakaļ priekšu, visu dzesi, vadus ar vadibas bloku utt, strauji tuvojos finišam un pirmajam startam! Pec tā visa tika aizvadīts veiksmigs pirmais starts, pēc tā braucu iepirku 76mm neržas caurules prieks parēja izpūtēja, ka ari nopirku turboworks bunduli. Tad vilku auto pie čoma lai tiktu uz Pacēlāja un varetu sākt metināt parejo izputēju kā ari paralēli saucu ciemos Patmalnieku kurš man sakārtoja vadus priekš MAF sensora! Oem gmm aizstāts no Nissan lielmotora (neatceros no kada modeļa) Ielodēta pretestība, jauni pini un štekeris Tad nu ari palika pēdēja lieta sajugs, Aizvedu uz plazabaltic visu samērīt un salagot, Personigi es izmantoju m57 kurvi 1350kg piespiešanas spēks, gluži ta pat ka performances kurvim, jauns parkniedēts kevlara disks un m50 vienmasnieks Un beidzot auto ir kustināms un braucams! Tad devos pie Patmalnieka salikt base mapus vadībā lai varetu pabraukāt, Uz doto brīdi izmantoju siemens ms41.2 vadibas softu, pieregulējam un vis bija loti labi, putām 1bar nedeļu pabraucot saka divaini strādat wg tad pūta 0.7 tad pūta 1bar un jaukā svētdienas dienā wg izdomāja ieķerties un pārpūst dzinēju ar 1.7bar, rezultātā pacēla galvu un izputa blīvi, bet nu it is what it is pauris nost, un atklājās mana rupjā kļuda 6. cyl zem skrūvem biju palicis divas šaibas rezultāta skruve nebija pareizi pievilkusies, bet busžeta variantā lai nebutu japerk špiļkas nopirku no m57 135kw skrūves, nedaudz vinas pielāgoju, blokā saurbu m12x1.5 vītnes plus galvā lielākus caurumuss izurbu visu saliku un gāžam tālak Šoreiz izmantoju 1.75mm blīvi ar mazaku iespejamibu ka izpūstu viņu, kā ari atrisināju problemu ar wg to ari izjaucu, sameriju visu saslīpeju nedaudz paris vietās lai atsperei ir kur sastiepties galveno asīti saslīpeju un sapulēju lai sūdi kadu laiku nepiedeg, visu saliku un aiziet atpakaļ dziesmā šobrīd stabils 1bar un esam beidzot atpakaļ ielās, Jaudu uz stenda merit neesu bijis, nedaudz japiekrāj līdzekļi lai iegādatos boostcontrolieri Innovate SCG-1 lai vis ir maksimāli droši un varētu uz stenda turpināt pievienot paris zirgus kas vel atpūšāsŠobrīd uz dirsas mēra 370-400hp liekas, Lielos vilcienos ari esmu izstāstijis savu garo story par trakajam idejam un darbiem.
Kādu laiku neesu papildinājis savu topic, tadad ši laika gaitā ir daži jaunumi, kas kupejai pagajuša gada vasarā tika izdarīti: uzmainīts diffs no 2.93 uz 3.15 protams 188mm korpusā, ka ari kārba jo iepriekšeja pameta čatu, Cliqtuning priekšejā lūpa, pārkrāsoti spoguļi, un oem M sliekšnu uzlikas. Dažas bildes no areja skata. Nākot rudenim un sezonai beidzoties izdomāju aizbraukt nomērīties uz dynosystems (P.s diemžel turbo dzinejs nebija pieļavu dažas kļudas dēļ kurām tas vis bija jaatliek uz nākamo sezonu, 2k22) Tikmer biju visu pardevis, atmeties no ta visa utt, tad nopirku schmiedamm zirnekli simons bunduļus m50b25 sadaleni ko ielikt izplūdē krc standarta recepti 2.8 To visu pašmācības ceļā ari saregulēju par ko bija liels gandarijums saladeju visus nepieciešamās programmas un softus un aiziet vakaros pa ielām gāzeju un darbojos. gala rezultātā 227hp/295nm
Tad auto ari liku nost ziemas miegā, tad ziemā pēc ilgām pārdomām un idejam izshēmoju ka tomer vakag turbo un jataisa dublis 2 Tatad saliku sev setup: Msr Gt35 turba, topmount ebay neržas kolektors (ilgi domaju ko darīt ar virzuļiem gribeju atstāt stock un braukt uz e85 bet cenām ceļoties un neņemoties ar laistīšanos jo ar kupeju braukāju parsvara ikdienā pieņemu lēmumu braukt uz e98, tapec bija jaeksperimentē un jauzmaina virzuļi) Par labu lēmu Virzuļiem no F30 320i N20b20 dzinēja 21€gab intercars, reiķinot cr sanāca 9.2 zinu ka kads teiks ta pat augsta, bet nu labak ka stock ir un ari strāda, kā ari uzliku m50 n/v klaņus Bildes no svarošanas un likšanas bloka Aa un vel iepriecināja lieta, ka mans m52bloks ir nācis no USA versijas lejuma nr 1432219 tas nozime čuguna gilzes izturiba pret lielākām temp un aluminija bloks uz labāku slituma atdevi tobiš dzesešanos saliekot visu kopā sanāk labs vidusskolas ķimijas eksperiments Bilde no saliktā bloka..
Tad beigās nedzaudz sakopu motortelpu, iecēlu iekša dzinēju
Vis bija labi lidz bridim lad sapratu ka arējam Wg nebus vietas, jo atdursies pret lampu un ar vietu bus švaki, tapec sskruveju nost kolektoru un nedaudz partaisiju wg vietu Bildes no processa:
Pectam kad kolektors bija sametinats ar Tigu tad skruvēju atpakaļ un sāku metināt downpipe un screamer pipe
Tad lielos vilcienos sāku likt atpakaļ priekšu, visu dzesi, vadus ar vadibas bloku utt, strauji tuvojos finišam un pirmajam startam! Pec tā visa tika aizvadīts veiksmigs pirmais starts, pēc tā braucu iepirku 76mm neržas caurules prieks parēja izpūtēja, ka ari nopirku turboworks bunduli. Tad vilku auto pie čoma lai tiktu uz Pacēlāja un varetu sākt metināt parejo izputēju kā ari paralēli saucu ciemos Patmalnieku kurš man sakārtoja vadus priekš MAF sensora! Oem gmm aizstāts no Nissan lielmotora (neatceros no kada modeļa) Ielodēta pretestība, jauni pini un štekeris Tad nu ari palika pēdēja lieta sajugs, Aizvedu uz plazabaltic visu samērīt un salagot, Personigi es izmantoju m57 kurvi 1350kg piespiešanas spēks, gluži ta pat ka performances kurvim, jauns parkniedēts kevlara disks un m50 vienmasnieks Un beidzot auto ir kustināms un braucams! Tad devos pie Patmalnieka salikt base mapus vadībā lai varetu pabraukāt, Uz doto brīdi izmantoju siemens ms41.2 vadibas softu, pieregulējam un vis bija loti labi, putām 1bar nedeļu pabraucot saka divaini strādat wg tad pūta 0.7 tad pūta 1bar un jaukā svētdienas dienā wg izdomāja ieķerties un pārpūst dzinēju ar 1.7bar, rezultātā pacēla galvu un izputa blīvi, bet nu it is what it is pauris nost, un atklājās mana rupjā kļuda 6. cyl zem skrūvem biju palicis divas šaibas rezultāta skruve nebija pareizi pievilkusies, bet busžeta variantā lai nebutu japerk špiļkas nopirku no m57 135kw skrūves, nedaudz vinas pielāgoju, blokā saurbu m12x1.5 vītnes plus galvā lielākus caurumuss izurbu visu saliku un gāžam tālak Šoreiz izmantoju 1.75mm blīvi ar mazaku iespejamibu ka izpūstu viņu, kā ari atrisināju problemu ar wg to ari izjaucu, sameriju visu saslīpeju nedaudz paris vietās lai atsperei ir kur sastiepties galveno asīti saslīpeju un sapulēju lai sūdi kadu laiku nepiedeg, visu saliku un aiziet atpakaļ dziesmā šobrīd stabils 1bar un esam beidzot atpakaļ ielās, Jaudu uz stenda merit neesu bijis, nedaudz japiekrāj līdzekļi lai iegādatos boostcontrolieri Innovate SCG-1 lai vis ir maksimāli droši un varētu uz stenda turpināt pievienot paris zirgus kas vel atpūšāsŠobrīd uz dirsas mēra 370-400hp liekas, Lielos vilcienos ari esmu izstāstijis savu garo story par trakajam idejam un darbiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis _ascotgrun_e36 - 15 Jūn 2022, 03:18, kopā labots 1 reizi.
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
1.75 blīve turās tik pat "labi" kā 2.05 , 750hp pie 800nm laikam ir max robeža ko paranīta blīve spēj izciest
Ar m12 alu blokā jābūt uzmanīgiem, censoņiem ir plaisajuši bloki, bet nu arī tas viss ir nosacīti, zinot cik daudz kas var noiet greizi , panacejas home made turbo dzinēja ilgmūžībai nav. Ieteikums vien - maksimāli gūt baudu no procesa, ja labošana un neveiksmes ir nepanesamas tad turbo buildu labāk nesākt. Lai viss izdodas :) gaidām update
Ar m12 alu blokā jābūt uzmanīgiem, censoņiem ir plaisajuši bloki, bet nu arī tas viss ir nosacīti, zinot cik daudz kas var noiet greizi , panacejas home made turbo dzinēja ilgmūžībai nav. Ieteikums vien - maksimāli gūt baudu no procesa, ja labošana un neveiksmes ir nepanesamas tad turbo buildu labāk nesākt. Lai viss izdodas :) gaidām update
Ka sacīt saka cik tantes tik viedokļi, daudzi no turbogalvām man teica ka 2.05 blīve ir potencionala problema jau pašā startā, tapec pieņemu lēmumu šoreiz uzlikt 1.75 blīvi, dzīvosim redzēsim, Par vītnēm pieļauju domu, ka vecs alu bloks un vītnes jau gadu laikā ir izstaipītas un atslogojušas tapec ari izrāva ara vinas, saurbjot m12 skruves vilkās ļoti labi klāt bez nekādiem krakšķiem utt tā ka tas bija iepriekš. Pirms skrūveju blokā iekša mājas mētajas izbeigusies m52 galva, viņā izurbu caurumu un iegriezu vītni saliku muciņas tādā pašā augstuma ka galva stāvētu attiecība pet bloku, vilku klāt ar torqspeciem sakuma 32nm un 2x pa 90* to izturēja un testa variantā pameigināju uzvilkt vel paris reizes cik izturēs kopā klāt vel 5x vareju uzvilkt pa 90* tikai tad sāka aprauties skrūve, tapec domāju ka nebus problēmasBet nu turbo gribēju, lai ari paša sākumā kad projekts aprāvās sekoja teiciens no kļūdām mācās, nekas nakamreiz bus labāk, tapec ari pa ziemu kārtīgi visu izplānoju un saskrūvēju, lai ari tagad tur nav nekadi anormālie cipari zem haubes braucot tā pat ir prieks lidz ausim, bet paldies par savu viedokli un labajiem vardiem! Tas vel nav vis jaiet bus tālāk!-AF- rakstīja: ↑14 Jūn 2022, 16:32 1.75 blīve turās tik pat "labi" kā 2.05 , 750hp pie 800nm laikam ir max robeža ko paranīta blīve spēj izciest
Ar m12 alu blokā jābūt uzmanīgiem, censoņiem ir plaisajuši bloki, bet nu arī tas viss ir nosacīti, zinot cik daudz kas var noiet greizi , panacejas home made turbo dzinēja ilgmūžībai nav. Ieteikums vien - maksimāli gūt baudu no procesa, ja labošana un neveiksmes ir nepanesamas tad turbo buildu labāk nesākt. Lai viss izdodas :) gaidām update
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
Tas ka tev izcēlās vītnes, ņemot vērā 1.7bar parpūtienu , par cik tavs ecu spiedienu neredz, tik vadās pēc MaF kura apjoma skaitīšanas spējas arī ir stipri ierobežotas, un maz ticams, ka regulējot ir padomāts par aizdedzes Retard pie MAF limita sasniegšanas vien no tā viedokļa, ka maf kartes iespējas ir arī ierobežotas, tad viss liek noprast uz to, ka tavam motoram vītnes izcēla detonacija.
Vēl iesaku pārliecināties par 100% , ka detonacijas sensori strādā un ecu tos redz, jo prakse rāda , ka reti kad strādā.
Vēl iesaku pārliecināties par 100% , ka detonacijas sensori strādā un ecu tos redz, jo prakse rāda , ka reti kad strādā.
Pats, tu, maz ticams sāc palikt. Tavs žiguļa kompis, kad tev iesprūda wg tev samerija un retardeja caurumu bloka?-AF- rakstīja: ↑15 Jūn 2022, 00:35 Tas ka tev izcēlās vītnes, ņemot vērā 1.7bar parpūtienu , par cik tavs ecu spiedienu neredz, tik vadās pēc MaF kura apjoma skaitīšanas spējas arī ir stipri ierobežotas, un maz ticams, ka regulējot ir padomāts par aizdedzes Retard pie MAF limita sasniegšanas vien no tā viedokļa, ka maf kartes iespējas ir arī ierobežotas, tad viss liek noprast uz to, ka tavam motoram vītnes izcēla detonacija.
Vēl iesaku pārliecināties par 100% , ka detonacijas sensori strādā un ecu tos redz, jo prakse rāda , ka reti kad strādā.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Apbrīnoju tenkas, vienmēr uzzinu kaut ko jaunu par sava dzinēja likteniJānis.P rakstīja: ↑15 Jūn 2022, 14:35Pats, tu, maz ticams sāc palikt. Tavs žiguļa kompis, kad tev iesprūda wg tev samerija un retardeja caurumu bloka?-AF- rakstīja: ↑15 Jūn 2022, 00:35 Tas ka tev izcēlās vītnes, ņemot vērā 1.7bar parpūtienu , par cik tavs ecu spiedienu neredz, tik vadās pēc MaF kura apjoma skaitīšanas spējas arī ir stipri ierobežotas, un maz ticams, ka regulējot ir padomāts par aizdedzes Retard pie MAF limita sasniegšanas vien no tā viedokļa, ka maf kartes iespējas ir arī ierobežotas, tad viss liek noprast uz to, ka tavam motoram vītnes izcēla detonacija.
Vēl iesaku pārliecināties par 100% , ka detonacijas sensori strādā un ecu tos redz, jo prakse rāda , ka reti kad strādā.
Būtu labāk pastudējis tā "žiguļa kompja" iespējas, moš atmestu to laika tērēšanu ar ko pats nodarbojies.
Piedod, atvaino, sajaucu šo
ar gadījumu kurš vēlāk notika.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu jauki, 2017.gada notikums , izdega wg, bija pārputiens pēc gauge, tolaik vēl neizmantoju boostcontrolieri, aizdedzi gan paspēja piegriezt, knock detect atmiņā nebija redzams - visdrīzāk arī nebija, bet parlūza diviem virzuliem starpsienas , viens progresēja un acīm redzot izkusa malā kur parluzusi starpsiena. Samainīju Wg ar ūdens dzesi, vairāk nedega. Bet stock 2.8 virzuļi gan ilgi tos 545hp/690nm neturēja, slodzē lūza starpsienas un kronis visam klanis pārtrūka. Lieliska pieredze ar pirmo dzinēju no sūdiem un mietiem. Laiks gāja un nepilnības novērsu , ar pieredzi padalījos arī te, lai citiem ir arī no kā pamācīties.
Šajā topicā devu padomu censonim ,bet nez kāpēc tu to uztvēri ļoti asi, itkā būtu tevi aizvainojis tieši, bet laikam Tu zini kur suns aprakts, tāpēc sāc mētāties ar aizvanojumiem , un iespējams knock sensori ir noklusināti/izslēgti šim dzinējam laiks iet, Tu gan no kļūdām nemācies.
Man tik cilvēcīgi žēl citu censoņu sabeigtu motoru, laika un degvielas šādā veidā.
Bet notika, saki ka es Kkadas tenkas stāstu, bet ko tu pats tagad dari?
Nekāda aizsardzība pret parputienu tātad tev nav.
Man liekas ka jus kko darāt nepareizi, ja jums tā šķist virzuļi.
Tu aizvaino ar saviem pieņēmumiem, reāli nezinot, taisi tenkas.
Ne tur liess ir, ne tur aizdedze par agru, ne tur noklusēti detona devēji. Aplami tavi pieņēmumi.
No kādām kļūdām es nemācos?
Kādi sabeigti motori? Tev pašam ir vairāk katastrofāli sabeigti motori bijuši neka es vispār pats esmu redzējis.
Vītnes izceļ blokiem kuri bijuši pārkarsēti.
Nekāda aizsardzība pret parputienu tātad tev nav.
Man liekas ka jus kko darāt nepareizi, ja jums tā šķist virzuļi.
Tu aizvaino ar saviem pieņēmumiem, reāli nezinot, taisi tenkas.
Ne tur liess ir, ne tur aizdedze par agru, ne tur noklusēti detona devēji. Aplami tavi pieņēmumi.
No kādām kļūdām es nemācos?
Kādi sabeigti motori? Tev pašam ir vairāk katastrofāli sabeigti motori bijuši neka es vispār pats esmu redzējis.
Vītnes izceļ blokiem kuri bijuši pārkarsēti.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Hey hey
Sen neesmu taisijis update, tatad par šo laiku izdarītas dažas lietas:
1) Biju paviesojies poorbaltics burnoutchalange exotic parkā kur ari dabuju interesantu nomināciju #žubītempatīk 2) Izgāju tehnisko apskati ar to bija jautri bet sagāja protams, ka pirmaja reize braucu pēc slimibas lapas, tad salika visu ko varēja otrajā reize kad aizbraucu biju sagatavojies uzliku custom made stiklaškiedras pannu ar kuru paslēpu screemer pipe un motora paduškas, izjāja par kārbas stiprinājumu kurš bija salūzis to samainiju pec tam trešaja reize izjāja par to ka nebija mazās sruves kārbai bet vis veiksmīgi aizbraucu uz garažu saliku un aizbraucu pec apskates 3)Biju aizbraucis uz Needmoresound tusiņu 4)Protams pec apskates visu nost un samainīju diffu no 3.15 uz 2.93 bloķi
5) Piedavaja man jauns videooperatora censonis uzfimēt video un sataisīt bildes, drizuma jabut gatavam video to gan jau publicēšu iekš instagram 6) Samainiju kārbu jo getrags neizturēja slodzi, pagaidam braucu bomžu variantā, ziemā bus virsu ZF iespejams 6robu kārba bet tas tā vel plānos aiz kalniem
7) Braucu un un baudu braucienu ar kupeju, varbut kads jau instagrama bija redzējis, nedaudz pašāvam vaļā ar džekiem pa rigas ielām, emocijas un adrenalins ko mašina spēj dot ir mega labas
Tāka nekas daudz nekas maz bet storys par manu kupeju turpināsies pavisam drīz! Kā ari saldajam ēdienam rudenīga bilde
Sen neesmu taisijis update, tatad par šo laiku izdarītas dažas lietas:
1) Biju paviesojies poorbaltics burnoutchalange exotic parkā kur ari dabuju interesantu nomināciju #žubītempatīk 2) Izgāju tehnisko apskati ar to bija jautri bet sagāja protams, ka pirmaja reize braucu pēc slimibas lapas, tad salika visu ko varēja otrajā reize kad aizbraucu biju sagatavojies uzliku custom made stiklaškiedras pannu ar kuru paslēpu screemer pipe un motora paduškas, izjāja par kārbas stiprinājumu kurš bija salūzis to samainiju pec tam trešaja reize izjāja par to ka nebija mazās sruves kārbai bet vis veiksmīgi aizbraucu uz garažu saliku un aizbraucu pec apskates 3)Biju aizbraucis uz Needmoresound tusiņu 4)Protams pec apskates visu nost un samainīju diffu no 3.15 uz 2.93 bloķi
5) Piedavaja man jauns videooperatora censonis uzfimēt video un sataisīt bildes, drizuma jabut gatavam video to gan jau publicēšu iekš instagram 6) Samainiju kārbu jo getrags neizturēja slodzi, pagaidam braucu bomžu variantā, ziemā bus virsu ZF iespejams 6robu kārba bet tas tā vel plānos aiz kalniem
7) Braucu un un baudu braucienu ar kupeju, varbut kads jau instagrama bija redzējis, nedaudz pašāvam vaļā ar džekiem pa rigas ielām, emocijas un adrenalins ko mašina spēj dot ir mega labas
Tāka nekas daudz nekas maz bet storys par manu kupeju turpināsies pavisam drīz! Kā ari saldajam ēdienam rudenīga bilde
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
Tad Tu esi tas cirvis kas pēc poorbaltics burnoutchalange savu e36 nometa ar visiem četriem riteņiem uz gājēju ceļu jeb trotuāra pie Fontein Palace.
Kas motora paduškām vainas? Ka jāslēpj zem panas.
e34 spilveni, vienam šaibas divas piemetinatas kalt lai nedaudz vairak atbrivotu vietu kolektoram un turbinai.
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4