Silver BiMMer E36 coupe
es tev pilnigi piekritu. Jop tas 3 joslu pirmkart dargak un otrkart sanak liels chakars ar ar skatuves uzbuvi. 2 joslu tomer bishku vieglak. No sakuma gribeju iebazt 6" standarta vieta prieksha zem kajam, bet kartigi to apdomajot sapratu ka ta bus pornografija. Skanja protams bus, bet kvalitate diezvai. Loti negribeju griezt to durvju abshivku, bet laikam naksies izdomat ka to izdarit skaisti un lai skanetu ari parezi.
Ja butu interneta vairak piemeru ar BMW coupe, bet diemzel labu nav daudz. Nodarboties ar ŠĶuņingu man negriba, tomer priekš sevis taisu
Ja butu interneta vairak piemeru ar BMW coupe, bet diemzel labu nav daudz. Nodarboties ar ŠĶuņingu man negriba, tomer priekš sevis taisu
Negribās jau Tevi baigi apbēdināt, bet būs bēdīgi ar labas skatuves uzbūvi - galvas aparāts pliks, varēji ņemt kādu Alpine galvu ar jau "Bass Engine Pro", respektīvi - varēji skatīties galvu jau ar kaut cik normālu iebūvētu proci, kam ir laika aiztures....Hellboyb3 rakstīja: Nesen no Ebay iegadajos alpine CDE-9880r galvu (magnetolu).
Kaut kad drīz sākšu sava sedana pārbūvi, tad, iespējams, būs foto.
Ja gribi ko tiešām normālu, tad visas OEM skaļruņa vietas būs galīgi garām.
Nav jau nekādu uzbraucienu Tev, nepārproti.
InCar - viņu ieteikums bija likt kondensatoru? Tev to "raķeti" nevajag. Un vēl...
Ne viss ok. Kritika palidz progreset Nu par to galvu es tev piekritu, vinja pilnigi garam. Var but prieksh parasta auto kur neko baigi netaisi tad ir ok. Bet mana gadijuma es gribu pardot vinju un nopirkt alpine kuram var pieslegt Inprint processoru vainu ir tads Kenwood KIV-BT901. Tur jau ir iekha processors un vel daudz kas cits. Parunajot kenwood veikala, es uzzinaju ka shitie magi tirgojas tikai USA. U ja pat es vinju dabushu, radio nestradas, jo tur ir pavisam citas frekvences. Un tagad nezinu ko darit. Par to incar es laikam neparezi uzrakstiju un del ta tu mani neparezi saprati. Par to atvainojos. Doma bija tada ka, viena vietaa man ieteca likt 2joslu sitemu priekha, bet utraja veikala man ieteica lik 3joslu. Ta es gribeju pateikt. Shodien nospriedu ka, laikam bus jaaizmirst par standarta vientam. Es labak uzstasishu pareizaja vieta pareizi un lai butu skaisti ari
Ka doma kur butu labak likt tweeterus durvis vai uz panela pie stikla ?
Ka doma kur butu labak likt tweeterus durvis vai uz panela pie stikla ?
Ta vakar un shodien mazliet pastradaju. Varetu pateikt ka 50% no bagaznieka aplimeshanas ir izdarits. Paliek vel dabut vel specialo paralonu gridai un paralonu ko likt zem apshuvuma.
Te bus nedaudz bildes: Turpinajums sekos
Te bus nedaudz bildes: Turpinajums sekos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
man vienmēr rodas jautājums- kam nafig tas ir vajadzīgs?
tak nejau tu to mašīnu pārvērtīsi par mūzikas lādīti kas piedalīsies bumbasņiku sacensībās
tak nejau tu to mašīnu pārvērtīsi par mūzikas lādīti kas piedalīsies bumbasņiku sacensībās
Nu parverst protams nesanaks, bet kaut ko tuvak sanak izdarit Nu saksim ar to ka shis materials noversh liekas vibracijas kas boja muzikas skanu. Jo kad parasti ieliec normalu basinieci, kratas viss kas tik var kratities Ar sho materialu nebus tik traki. Otrkart sezot mashina bus klusak un patikamak sedet. Ja gadijuma tev ir skalsh izputeis, ieksha salona nebus baigas skanas no vina. Ja to visu pareizi izdari tad neviens kas atrodas arpus auto nevares dzirdet ko tu klausies, jo visa skana paliks ieksha lidz bridim kad tu atversi logu. Vel viena priekshrociba ir tada, ka ziema ieksha bus daudz siltak. Ir vel daudz dazadu priekshrozicu priekshkam to var limet. Visas protams es nevareshu uzrez pateik. Bet katrs pats izlemj vajag vinjam to vai ne.
Sho materialu lime ari rupnica kad liek kopa auto bet loti maza daudzuma.
Sho materialu lime ari rupnica kad liek kopa auto bet loti maza daudzuma.
Tu tikai bagažnieku aplīmēji?
Vnk kas tur klusāks salonā, ja tikai bagažnieku... manlieks jāsāk ir ar apšivkām, griztiem un grīdu.. ne?
Cik vsp Tev izmaksāja bagāžnieku aplīmēt? (materiālā)
Personīgi, es arī vnm esmu gribējis tā izdarīt (salīmēt visu), bet tad es padomāju.. priekškam.. ja gribu biezu, ērtu, noslēgtu un siltu salonu.. tad ir jāņem vnk kāds no augstāgām bmw klasēm
Vnk kas tur klusāks salonā, ja tikai bagažnieku... manlieks jāsāk ir ar apšivkām, griztiem un grīdu.. ne?
Cik vsp Tev izmaksāja bagāžnieku aplīmēt? (materiālā)
Personīgi, es arī vnm esmu gribējis tā izdarīt (salīmēt visu), bet tad es padomāju.. priekškam.. ja gribu biezu, ērtu, noslēgtu un siltu salonu.. tad ir jāņem vnk kāds no augstāgām bmw klasēm
Labs
Cik shii izolaacija maksaa, kur pirki un cik daudz aizgaja tam ko tu noliimeeji ?
Sho izolaacijas pleevi vispaar var saliidzinaat ar Depo nopeerkamo bituma liimpleevi jumtiem ?
Cik shii izolaacija maksaa, kur pirki un cik daudz aizgaja tam ko tu noliimeeji ?
Sho izolaacijas pleevi vispaar var saliidzinaat ar Depo nopeerkamo bituma liimpleevi jumtiem ?
Es saku aplimet no bagaznieka. Es taisos visu mashinu aplimet. Durvis, jumts grida... Te dazi foruma biedri izvelejas variantu nopirkt to materialu DEPO, jo vins ir lidzigs shitajam. Es nolemu nopirku incara. Taka mes ar draugu nopirkam daudz ko cena ari kluva mazaka. Paka ar 4 kvadrat metriem man izmaksaja 40ls. Es aplimeju bagaznieku un vel pietiks uz jumtu. Aizgaja apmeram mazliet vairak par pusi No vienas puses es tev piekritu ka labak nopirkt kautko no augstakiem modeliem lai iegutu komfortu, bet diemzel maks neatlauj to izdarit shobrid. Man pagaidam patik e36
Itka pec izkata vinja izskatas lidzigas. Bet ja es nemaldos DEPO ta lente maksaja kautkadu 17ls par 1kvadratmetru vainu rulli. Es nolemu nerisket un nopirkt isto. Jo del tas ekonomija biezi gadijas maksat divreiz
Sk. tiko Uk jebajaa paskatijos cik maksaa,bet no turienes neviens uz Latviju nesuuta.
Man arii ieplaanots visu iekshu izliimeet ar izolaaciju , biju depo un k rautaa to jumta bitumu neatradu - iespeejams buus jaasuuta no jebaja speciaali paredzeeto materiaalu ,lai nesanaak kaa vienmeer
Man arii ieplaanots visu iekshu izliimeet ar izolaaciju , biju depo un k rautaa to jumta bitumu neatradu - iespeejams buus jaasuuta no jebaja speciaali paredzeeto materiaalu ,lai nesanaak kaa vienmeer
Sutishana iznaks darga(pats ari mekleju tur) jo vinja sver diezgan daudz
Parastākais bituma izstrādājums. DEPO nopērkamajam ir 10x0,5m, maksā tiešām tos 17-20Ls. Rezultāts tāds pats - labs
Malacis, ka aplīmē, arī gribu, bet nevaru saņemties
Malacis, ka aplīmē, arī gribu, bet nevaru saņemties
Par kaut kādiem ~120ls varēja ieķert jaunu Kenwood galvu ar procu.Hellboyb3 rakstīja:Ne viss ok. Kritika palidz progreset Nu par to galvu es tev piekritu, vinja pilnigi garam. Var but prieksh parasta auto kur neko baigi netaisi tad ir ok. Bet mana gadijuma es gribu pardot vinju un nopirkt alpine kuram var pieslegt Inprint processoru vainu ir tads Kenwood KIV-BT901. Tur jau ir iekha processors un vel daudz kas cits. Parunajot kenwood veikala, es uzzinaju ka shitie magi tirgojas tikai USA. U ja pat es vinju dabushu, radio nestradas, jo tur ir pavisam citas frekvences. Un tagad nezinu ko darit.
Lietotājs komponts tirgo Pioneer galvu ar proci.
Tweeterus? Paga, ko Tu vispār grasies likt, ko esi noskatījis? Ja domā component komplektus, tad normālos installos tos neizmanto, :guncha_bmw_pro_audio: tam nepiekrītHellboyb3 rakstīja:Ka doma kur butu labak likt tweeterus durvis vai uz panela pie stikla ?
2way frontam jāņem fullrange un jāliek acu/ausu augstumā - stoikās, var likt arī spoguļu trijstūros. Uz paneļa Tu arī vari likt, bet tad Tev viņš ir jāliek max. iespējami tuvu stiklam, domājams - lielāks čakars Tev, iesākumam.
dogMa rakstīja:Parastākais bituma izstrādājums. DEPO nopērkamajam ir 10x0,5m, maksā tiešām tos 17-20Ls. Rezultāts tāds pats - labs
Malacis, ka aplīmē, arī gribu, bet nevaru saņemties
Vai tagad, kas ir mainījies un šo Depo bituma lenti ražo biezāku? Nemācēšu teikt, iespējams.Jonjis rakstīja:Iz personīgās pieredzes - bituma lenti vajag tad likt divās kārtās, lai līdzinātos vibroizolācijai, bet neko diži lētāk nesanāk, nav tā, ka viņi vienkārši liek virsu savas firmas logo.
Diez vai biezāku. Piekrītu, ka lai iegūtu vēl labāku efektu, tad jālīmē 2 kārtās, vai vienkārši biezāku iepirkt. Bet galvenais nelīmēt tās "saputotās" izolācijas. Ja līmē "saputotās", tad tikai uz virsmām, kas nav metāls, piem., durvju apšuvumi, bet ne uz pašām durvīm.
twitterus iesaku tikai pie spoguljiem, diezvai stoiku zaagjeet gribeesi, vai negaumiigu stoigas izcilni.
Jebkursh šo visu gribētu salikt, tik trūkst finansējums. un tas ka kāds saka vai tev to visu vajag. tad atbilde ir jā. Ir ļoti patīkami klausīties kvalitatīvu izpildījumu, nekā pļurk pļurk..
Jebkursh šo visu gribētu salikt, tik trūkst finansējums. un tas ka kāds saka vai tev to visu vajag. tad atbilde ir jā. Ir ļoti patīkami klausīties kvalitatīvu izpildījumu, nekā pļurk pļurk..
Jau labu laiku nebiju neko rakstijis. Diemzel pa sho laiku ar auto netika baigi nekas tasits Laika bija maz, bet tomer centos kaut ko darit.
Pa sho laiku tika aplimetas aizmugurejas arkas un priekshejas durvis ar skalumezolaciju.
Rezultata sezot un braucot, ieksha palika loti kluss. Un lai sadzirdetu ka strada motors un G-power izplude vajag vert valja logu. Vienigais durvis palika bishku smagakas, bet tas ir sikums Nakama bus grida un griesti un tad laikam viss ar to aplimeshanu.
Kaut kadu laicinu atpakal gribeju pats parvilkt adu abshuvumiem, bet diemzel nesanaca. Tadel nolemu atdot meisteriem un nemocit sevi. Kad dabushu vareshu aplimet visu apshuvumus ar specialo vibroskanas eszolacijas porolonu un beidzot bus miers ar tam durvim
Paspeju izvilkt jaunus vadus uz priekshu kur tagad stav Hertz ESK 165 (Nacas meisterot podimus lai dabutu daudz maz pareizo skanas virzienu. Atrashanas vieta palika ta pati bet, ar daudzmaz pareizo lenki, ta lai pa kajam baigi nemaisas, skana laba un lai nevajadzeu bojat abshuvumus. Tweeterus ieliku pie spoguliem ka ieprieksh ieteica man Agris. Un papildinaju tos ar ar 10cm DLS K4 pa vidu, kurus iestiprinaju vieta kur agrak staveja pikstulis. Saliku DLS subi pec razotaja izmeriem( bija gruti trapit preciza litraza).
Tagad prasa partaisit aizmugurejo plaukt lai ieliktu tur kaut ko labu. Ir doma likt 3 joslu koasialos DLS vel neesmu izlemis lidz galam.
Bet sastapos ar problemu ka aizmugurejie logi kustas no basiem. Var but kadam ir ieteikumi ka logus var pastiprinat lai vini nekustetos?
Pa sho laiku tika aplimetas aizmugurejas arkas un priekshejas durvis ar skalumezolaciju.
Rezultata sezot un braucot, ieksha palika loti kluss. Un lai sadzirdetu ka strada motors un G-power izplude vajag vert valja logu. Vienigais durvis palika bishku smagakas, bet tas ir sikums Nakama bus grida un griesti un tad laikam viss ar to aplimeshanu.
Kaut kadu laicinu atpakal gribeju pats parvilkt adu abshuvumiem, bet diemzel nesanaca. Tadel nolemu atdot meisteriem un nemocit sevi. Kad dabushu vareshu aplimet visu apshuvumus ar specialo vibroskanas eszolacijas porolonu un beidzot bus miers ar tam durvim
Paspeju izvilkt jaunus vadus uz priekshu kur tagad stav Hertz ESK 165 (Nacas meisterot podimus lai dabutu daudz maz pareizo skanas virzienu. Atrashanas vieta palika ta pati bet, ar daudzmaz pareizo lenki, ta lai pa kajam baigi nemaisas, skana laba un lai nevajadzeu bojat abshuvumus. Tweeterus ieliku pie spoguliem ka ieprieksh ieteica man Agris. Un papildinaju tos ar ar 10cm DLS K4 pa vidu, kurus iestiprinaju vieta kur agrak staveja pikstulis. Saliku DLS subi pec razotaja izmeriem( bija gruti trapit preciza litraza).
Tagad prasa partaisit aizmugurejo plaukt lai ieliktu tur kaut ko labu. Ir doma likt 3 joslu koasialos DLS vel neesmu izlemis lidz galam.
Bet sastapos ar problemu ka aizmugurejie logi kustas no basiem. Var but kadam ir ieteikumi ka logus var pastiprinat lai vini nekustetos?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Gribētos redzēt kādu video kur patestē to visu sistēmu