Wcoast black sapphire 325 coupe
un kada ir pirmsapstrade pirms cinkosanas?erda rakstīja:pārsvarā visi viņas cinko!
ka ari vaitad cinkojot vinas nepaliktu viegli dzeltenīgas?
pirmsapstràdes nav.
Ir dažādi cinki. Dzeltenas paliek ja uzklāj dzelteno cinku - un tas ir noturīgāks nekā.baltais.
Ir dažādi cinki. Dzeltenas paliek ja uzklāj dzelteno cinku - un tas ir noturīgāks nekā.baltais.
grbi teikt, es aiznesisu savas sarusejusas skruves un vinas vares nocinkot spidigas?
iesakat kadu kantori kas ar to nemas, rigaa.
loti atvainojos par topika piedirsanu
iesakat kadu kantori kas ar to nemas, rigaa.
loti atvainojos par topika piedirsanu
Auto izdvesh visādas dīvainas skaņas, bet tā motors ar grabēšanu neizceļās1ngus rakstīja:ziemas aparātam motors negrab?
Būs jāpamēģina, kad atnāks ziemaArmando rakstīja:jaa arii patiik video
ar ziemas gazamo arii taa varesi?
Kas lēnu nāk,tas labi nākRENIO rakstīja:
Šobrīd ikdienā izmantoju gāzēto sedanu un kupeja palikusi hobijam.
Ar kupeju pa ziemu nebraucu vispār un jau laicīgi šogad sāku darboties pa garažu, lai gatavotos apskatei.
Pirmais to do listē bija vārsta vāka blīve, sveces, sveču pīpītes.
Un tad pamanīju to, ko pavisam negribēju redzēt
Biju jau sapucējis vārstu vāku un pēctam mainot sveces pamanīju, ka 5. cilindrā ir šķidrums, kurš kā vēlāk tika noskaidrots ir dzesēšanas škidrums
Brīvprātīgi piespiedu kārtā, būs vien jāvelk no stūra ārā M54B30 stroker sets (kurš jau3 gadus to vien gaidīja) un jāstelē motors kopā.
Bilde atskaitei
Ar kupeju pa ziemu nebraucu vispār un jau laicīgi šogad sāku darboties pa garažu, lai gatavotos apskatei.
Pirmais to do listē bija vārsta vāka blīve, sveces, sveču pīpītes.
Un tad pamanīju to, ko pavisam negribēju redzēt
Biju jau sapucējis vārstu vāku un pēctam mainot sveces pamanīju, ka 5. cilindrā ir šķidrums, kurš kā vēlāk tika noskaidrots ir dzesēšanas škidrums
Brīvprātīgi piespiedu kārtā, būs vien jāvelk no stūra ārā M54B30 stroker sets (kurš jau3 gadus to vien gaidīja) un jāstelē motors kopā.
Bilde atskaitei
vaaretu teikt ka neveics ,bet tai pasaa laikaa ka paveicas un blive izjuka izstajaa bridii, vismaz beidzot bus iespeja sakt procesu
...
Esmu ticis apmēram pusceļā dzinēja remontam, tāda mēroga remonts nekad nav veikts, ir interesanti
Kā ir ar ZF kārbām? Man ir divas un abām ir tāda ne pārāk patīkama radiāla kustība vārpstai (motora puse).
Padalieties pieredzē
Ko var spriest pēc šī? Motors ārā Piekārtota motortelpa izmantojot arī citu e36.lv lietotāju pieredzi Bloks gatavs, bet nu ideāls nav (cilindri) Uztaisīta jauna galva, vecajai bija plaisa Visas detaļas vienā čupā
Kā ir ar ZF kārbām? Man ir divas un abām ir tāda ne pārāk patīkama radiāla kustība vārpstai (motora puse).
Padalieties pieredzē
Ko var spriest pēc šī? Motors ārā Piekārtota motortelpa izmantojot arī citu e36.lv lietotāju pieredzi Bloks gatavs, bet nu ideāls nav (cilindri) Uztaisīta jauna galva, vecajai bija plaisa Visas detaļas vienā čupā
Auto ir gatavs, vakar izgāju apskati, tikai ar otro piegājienu
Motors strādā labi, brīvgaita ir ok, vienmērīgāka kā iepriekš.
Sanāca pielaist ar pirmo, tikai strādāja uz 4 cilindriem, saminīju 2 sprauslas, tad aizgāja visi cilindri.
Vakar pirmie 150km noripināti, ir labi
Tā kā forumā 3.0 ir jau padaudz, lūdzu padalieties pie kā regulējaties?
Kamēr skrūvēju savu kompi iedevu Digital sazāļot, pēc brīvgaitas un auto gaitas šķiet ir labi.
Bet par turbochip.lv ir dzirdētas labas atsauksmes, lai Bosch kompi saregulētu.
Foto un video atskaitei
Frankenšteins pirms apskates 240mm sajuga setups, meklēju 7mm, lai izspiestu sajūgu, beigās pietika ar 6mm "Klīrensa" problēmas risinājums,
Nākošai ziemai sarūpēti M3 ITB, varbūt kādam ir 3D fails atapterim?
Motors strādā labi, brīvgaita ir ok, vienmērīgāka kā iepriekš.
Sanāca pielaist ar pirmo, tikai strādāja uz 4 cilindriem, saminīju 2 sprauslas, tad aizgāja visi cilindri.
Vakar pirmie 150km noripināti, ir labi
Tā kā forumā 3.0 ir jau padaudz, lūdzu padalieties pie kā regulējaties?
Kamēr skrūvēju savu kompi iedevu Digital sazāļot, pēc brīvgaitas un auto gaitas šķiet ir labi.
Bet par turbochip.lv ir dzirdētas labas atsauksmes, lai Bosch kompi saregulētu.
Foto un video atskaitei
Frankenšteins pirms apskates 240mm sajuga setups, meklēju 7mm, lai izspiestu sajūgu, beigās pietika ar 6mm "Klīrensa" problēmas risinājums,
Nākošai ziemai sarūpēti M3 ITB, varbūt kādam ir 3D fails atapterim?
Super kas par sadalenēm stāv? Varbūt esi kaut kur minējis, bet es esmu laikam palaidis garām.
Fuck the fuel economy!
kapec bezvanos?
ja gribi saregulet, to var tikai Arturs uztaisit
ja gribi saregulet, to var tikai Arturs uztaisit
Sadalenes standarta.
Dzinējs bija bezvanosa, isti neredzu jēgu iet uz vanos
Arturs = turbochip? Uz kādu summu jārēķinās?
Dzinējs bija bezvanosa, isti neredzu jēgu iet uz vanos
Arturs = turbochip? Uz kādu summu jārēķinās?
Wcoast rakstīja:Sadalenes standarta.
Dzinējs bija bezvanosa, isti neredzu jēgu iet uz vanos
Arturs = turbochip? Uz kādu summu jārēķinās?
regulesana 150e, sprauslas vajadzes no saab 350cc! sukni walbro vai bosch, sadaleni labak liec izplude ari no bezvanosa iepludes..
Sanāk manas sprauslas daudz par īsu, šobrīd stāv 208cc @ 3barVladlen rakstīja:Wcoast rakstīja:Sadalenes standarta.
Dzinējs bija bezvanosa, isti neredzu jēgu iet uz vanos
Arturs = turbochip? Uz kādu summu jārēķinās?
regulesana 150e, sprauslas vajadzes no saab 350cc! sukni walbro vai bosch, sadaleni labak liec izplude ari no bezvanosa iepludes..
Kādiem saabiem tādas nāk?
Sūknis ir aeromotive, var arī E85 pumpēt, ņēmu ar rezervi, ražību neatceros, jāmeklē garažā data sheet.
Ieliekot tikai ieplūdi izplūdē atšķirība ir jūtama? Nevajag uzreiz likt niknāku ieplūdi?
Kā ir, ja grib likt niknāku ieplūdes sadaleni pie CR 11:1, nav iespēja standarta virzulim satikt vārstu?
P.S.
350cc tu domā ar E85? Ar E98 ar 250cc vajadzētu pietikt, to varu izdarīt saregulējot spiedienu līdz 4bar
Patīkami būs redzēt Liepājas ielās ! Labs darbs kas padarīts,tagad atliek vien baudīt !