Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 81
- chevron_right
Pietiekoši liela, ja tā mašīna dzīvo trasē vai ir turbo un motors redz dzīvi. Gan motors labāk eļļojas, jo notur eļļu zemākā temp. un nezūd eļļas spiediens, jo eļļa kļūst šķidrāka, kad jau par augstu temp., gan eļļa neizstrādājas tik ātri/nepazaudē savas īpašības, kad nepārsniedz darba temp. Ikdienas auto bezjēdzīgs upgrade gan.
Gbc no 3.0 m3 der e36 vakumnika..bet nezinu vai vins ir lielaks par stock..ValtersZ rakstīja:Tad kurš GBC ir jāmeklē ? 3.0 m3 ?
Ja USA forumi nemelo, plūsmas daudzums, ko spiež vairāk ir ~11%. Uzliekot E46 lielo kitu, apmēram tik daudz arī vajag kompensēt, lai pedālis nebūtu tik jēls. Ja uzliekot uz stock e36 iegūstot asu pedāli, kas neesot tas, ko vajag, labāk esot paredzams, progresīvs pedālis, bet tā esot katra personiskā patika. Tas citējot visu izlasīto, cik atceros, kad meklēju.
tev ērtāk skriet maiciņā un šoros vai skafandrā?EJANSONS rakstīja:tiri interesei, cik liela jega no shita ir?
-AF- rakstīja:tev ērtāk skriet maiciņā un šoros vai skafandrā?EJANSONS rakstīja:tiri interesei, cik liela jega no shita ir?
nu es domaju no ta viedokla ka nav lasits ka sitas auto tiktu likts trasee. vienkarsi vai tas cakars ir verts . vienkārši man visas zurkas vienmer ir bijusas spieshanai, bet nav izjusta vajadziba tam. ar ieprieksejo 2.8 nogazu pari pa 2 gadi un ne bridi nekas nenotika bez ta radiatora un te jau ar nav 400hp atmosfera, kas butu daudz trauslaka ka stock dzinejs
Ja dara, tad kāpēc lai uzreiz neizdarīt pareizi??
Var braukt arī pa 30k ar vienu ellu
Var braukt arī pa 30k ar vienu ellu
Cik redzēts youtubē var braukt ar vienu eļļu visu laiku-AF- rakstīja:Ja dara, tad kāpēc lai uzreiz neizdarīt pareizi??
Var braukt arī pa 30k ar vienu ellu
Nu ja! Paņem saldējuma kociņu, ataisa eļļas korķi un pabrauc tur biku.. Ja sanāk lakricas čupačups, tad sūta uz lv, kā top zustand. Ja nekas neaizķeras, tad nomaina eļļu un brauc tālāk
Beautiful Mechanical Wonder
S54 stakans virsu, viss plug&play m50 bloka.
Bet generatoram dzesana trauceja, tapec tiek nogriezta un vanosam shlaukai vitne ir m14, bet stakana m12, tatad ir jauztaisa citu shlauku prieks ta :)
Bet generatoram dzesana trauceja, tapec tiek nogriezta un vanosam shlaukai vitne ir m14, bet stakana m12, tatad ir jauztaisa citu shlauku prieks ta :)
gaidu bildes ar radžuka novietojumu un šļauku izpildījumu.
man jau gadus divus garāžas stūrī paslēpies s50 trauks, bet ar nopirku bez radiatora un šļaukām, tb jāliek aftermarkets, tam savukārt jāšķirās no kondic. ventilatora un piespiedu kārtā jāpāriet uz spal`veidīgo... vārdu sakot, jānobriest tam pasākumam vēl
man jau gadus divus garāžas stūrī paslēpies s50 trauks, bet ar nopirku bez radiatora un šļaukām, tb jāliek aftermarkets, tam savukārt jāšķirās no kondic. ventilatora un piespiedu kārtā jāpāriet uz spal`veidīgo... vārdu sakot, jānobriest tam pasākumam vēl
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ellas radiators bus nedelas laika, pareja lai ieskruvet aftermarket shlaukas bus +-janvari.. kondishka sen nonemta radiators bus aiz nasimhe9600 rakstīja:gaidu bildes ar radžuka novietojumu un šļauku izpildījumu.
man jau gadus divus garāžas stūrī paslēpies s50 trauks, bet ar nopirku bez radiatora un šļaukām, tb jāliek aftermarkets, tam savukārt jāšķirās no kondic. ventilatora un piespiedu kārtā jāpāriet uz spal`veidīgo... vārdu sakot, jānobriest tam pasākumam vēl
Ja nav noslēpums, par cik ieķēri?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Coms nopirka 2 pedejus autovera 130e gbLinda rakstīja:Ja nav noslēpums, par cik ieķēri?
Labs!
Viens no tiem projektiem kuru neapnīk lasīt no paša sākuma. Ideāli vecīt Izskatās vienkārši ūber
cik tāda izmaksāja?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 81
- chevron_right