Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 81
- chevron_right

Man ir Getrags. Arī tieši tāpēc izvēlē krita uz šo lai saglabātu salonā oem skatu.Vladlen rakstīja:Ja tev zf karba un nemetinat klat 15mm tad gajiens bus +- 20% isaks par oem, bet ja getrags tad bus uz visiem 50-60% isaksRiks* rakstīja:Man tāds pats shortshifts, ceru, ka gājiens būs čotkijs
Pa saniem sanak tas pats ka oem
3b man nepatik delj loti augsta roktura, tipa ne oem un cena 4-5x kinas shifteri :)


a kas parasti S54 motoram tur nāk ? ja jau tur bija tās vītnes tajā eļļas korpusā.
- ikey07

Tur tupa spraužas caurules iekšā

Interesanti palasīt.
Šeit būs turbo ?
Šeit būs turbo ?




Auto tiks likts trasē vai vairāk brīvdienu izbraucieni?

No kā ieplūde, ka tādi grādi?


Shrick, analogs s52funkyasshit rakstīja:No kā ieplūde, ka tādi grādi?
Trase diez vai, vairak patik skruvet, neka brauk ar auto

Vakar iečekots padarītais un parunāts par planoto jaudu, būs labs
Veiksmi skruvešana 


100% buus turbo. ne velti špilkas ir nopirktas. 


Da nē, vnk CR būs 16,5

Benzīn-dīzelis. 
Kompresija kā dīzelim, bet ies uz E85.

Kompresija kā dīzelim, bet ies uz E85.
cik tavam setup varetu but planota jauda?-AF- rakstīja:Da nē, vnk CR būs 16,5

Hz . Pagaidām ar stock iekšām ne vairāk par 650hp uz motora
jā kā tad-AF- rakstīja:Hz . Pagaidām ar stock iekšām ne vairāk par 650hp uz motora


Lenam keros klat degvielas sistemaj..
*partaisita degvielas rejka, tagad 2x iejas
*atnaca siemens deka spauslas un 044 suknis
*sprauslas bishku isakas par oem, vajadzeja mazliet noslipet no kolektora 1-2mm
*un turpinam gaidit detalas no ebaya
*partaisita degvielas rejka, tagad 2x iejas
*atnaca siemens deka spauslas un 044 suknis
*sprauslas bishku isakas par oem, vajadzeja mazliet noslipet no kolektora 1-2mm
*un turpinam gaidit detalas no ebaya

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 81
- chevron_right