Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 81
- chevron_right
Man ir Getrags. Arī tieši tāpēc izvēlē krita uz šo lai saglabātu salonā oem skatu.Vladlen rakstīja:Ja tev zf karba un nemetinat klat 15mm tad gajiens bus +- 20% isaks par oem, bet ja getrags tad bus uz visiem 50-60% isaksRiks* rakstīja:Man tāds pats shortshifts, ceru, ka gājiens būs čotkijs
Pa saniem sanak tas pats ka oem
3b man nepatik delj loti augsta roktura, tipa ne oem un cena 4-5x kinas shifteri :)
a kas parasti S54 motoram tur nāk ? ja jau tur bija tās vītnes tajā eļļas korpusā.
- ikey07
Tur tupa spraužas caurules iekšā
Interesanti palasīt.
Šeit būs turbo ?
Šeit būs turbo ?
Auto tiks likts trasē vai vairāk brīvdienu izbraucieni?
No kā ieplūde, ka tādi grādi?
Shrick, analogs s52funkyasshit rakstīja:No kā ieplūde, ka tādi grādi?
Trase diez vai, vairak patik skruvet, neka brauk ar auto
Vakar iečekots padarītais un parunāts par planoto jaudu, būs labs Veiksmi skruvešana
100% buus turbo. ne velti špilkas ir nopirktas.
Da nē, vnk CR būs 16,5
Benzīn-dīzelis.
Kompresija kā dīzelim, bet ies uz E85.
Kompresija kā dīzelim, bet ies uz E85.
cik tavam setup varetu but planota jauda?-AF- rakstīja:Da nē, vnk CR būs 16,5
Hz . Pagaidām ar stock iekšām ne vairāk par 650hp uz motora
jā kā tad-AF- rakstīja:Hz . Pagaidām ar stock iekšām ne vairāk par 650hp uz motora
Lenam keros klat degvielas sistemaj..
*partaisita degvielas rejka, tagad 2x iejas
*atnaca siemens deka spauslas un 044 suknis
*sprauslas bishku isakas par oem, vajadzeja mazliet noslipet no kolektora 1-2mm
*un turpinam gaidit detalas no ebaya
*partaisita degvielas rejka, tagad 2x iejas
*atnaca siemens deka spauslas un 044 suknis
*sprauslas bishku isakas par oem, vajadzeja mazliet noslipet no kolektora 1-2mm
*un turpinam gaidit detalas no ebaya
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 81
- chevron_right