330 Balcers

Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

21 Mai 2013, 17:21

zf vai tad izturīgāka par getarg un paradzēta kaušanai nevis otrādi?
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

21 Mai 2013, 17:24

Jap, ZF ir labāka, tāpēc jau arī ir grūtāk dabūjama un dārgāka. :hahaha:
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

21 Mai 2013, 17:28

Balcers rakstīja:
zefīrs™ rakstīja:Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80 :D :super:
Ir jau Getrag.
Šovasar braucu ar 3.15 reduktoru.
paga? nu pēc šitā jau sanāk, ka tā getarg ir labāka.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

21 Mai 2013, 18:06

zf naak ieks 328i un m3 3.0l
getrag visos parejos. getrag karbas atrak izjuk zem slodzes
labojums, par piec pakapju iet runa, 6pakapju getrag jau ir cits stasts
...
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

21 Mai 2013, 23:33

un ieks dīzeļiem ir zf (dīzeļu zf kārbas) ,bet tiem laikam visiem ir zf,getragi vel nav gadījies redzēt.
Profila bilde
KV_
Ziņojumi: 2628
Pievienojies: 06 Apr 2011, 14:00
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 1
 

21 Mai 2013, 23:39

man divnieks ari iet paari 240, domaju ka visi 260 aizietu... wtf? :o
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

22 Mai 2013, 10:32

Ruu rakstīja:Jap, ZF ir labāka, tāpēc jau arī ir grūtāk dabūjama un dārgāka. :hahaha:
bet vai kāds var pateikt ar ko viņa ir labāka?
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

22 Mai 2013, 10:45

Pāris bildes no sezonas atklāšanas :hahaha:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
zefīrs™
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 06 Dec 2012, 20:09
Braucu ar: Datorpeli pie galda!

22 Mai 2013, 10:54

vilks25 rakstīja:
Ruu rakstīja:Jap, ZF ir labāka, tāpēc jau arī ir grūtāk dabūjama un dārgāka. :hahaha:
bet vai kāds var pateikt ar ko viņa ir labāka?
Viņa ir izzturīgāka, īsāka.
Getrag ir garāka un ne tik izturīga.
Piem man stāvēja ZF, + 3.45 reduktors = nāve uz šosejas degvielas ziņā.
Manam čomam getrag + 2.93 = 100km/h +/- 2.000 apgriezieni :D reāla ekonomija. :pupi:
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

22 Mai 2013, 12:49

Tur jau reduktors pie vainas bija, nejau kaarba. Piecpakaapju zf un piecpakaapju getrag 5. aatrums ir 1:1. Sen jau izrunaatas lietas.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
zefīrs™
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 06 Dec 2012, 20:09
Braucu ar: Datorpeli pie galda!

22 Mai 2013, 13:52

pag , pag. Tu toč zini ka 1:1? viņam ta kārba manuprāt visp no kkāda e34 bij.


Balcer , Tavs bembis vnk bomba :super: !
Pēdējais labojis zefīrs™ - 22 Mai 2013, 13:58, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

22 Mai 2013, 13:57

zefīrs™ rakstīja: Balcer , Tavs bembis vnk bomba :super: !
Paldies :super:
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 

22 Mai 2013, 17:20

KV_ rakstīja:man divnieks ari iet paari 240, domaju ka visi 260 aizietu... wtf? :o
bet tas tak ir labi ka iet pilnu pulksteni :D :hahaha:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

22 Mai 2013, 18:11

KV_ rakstīja:man divnieks ari iet paari 240, domaju ka visi 260 aizietu... wtf? :o
Kas tad tev tur par reduktoru? ar standarta 3.45 uz 218kmh ir redlains.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
GF.
Ziņojumi: 517
Pievienojies: 03 Jan 2012, 22:03

22 Mai 2013, 19:08

Vinjam tahometrs ka pulkstenis uz rinkji iet :D
Attēls
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska

23 Mai 2013, 01:29

Ar divnieku , un 3.45 reduktoru čist pa 220 km/h vairāk nav izstiepts :rolleyes:
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

30 Mai 2013, 21:14

Tātad sen nekas nebija rakstīts, tik iemestas bildes no sezonas atklāšanas.

Pa šo laiku izdarīts:
* izlauzts aizmugurējais tilts - trāpīju bordā, sen jau viss kārtībā
* salauztas kādas 11 pusasis - metinātais reduktors :D
* izlauzta aizmugurējā sliekšņu bukses skrūvju vieta - metinātais
* novērptas 3 jaunas lemforder kardāna muftas - man vēljoprojām stāv getrag kārba ar mazo muftu
* noņemta grabošā izpūtēja aizsarg"panna"
* uzstādīts izpūtējs stock 2.8 pilnā garumā, diemžēl ar izgrieztiem katalizatoriem, kuru vietā iemetinātās oriģināla izpūtēja trubas - skaņa tik un tā man nepatīk
* salauzts un sametināts kārbas kronšteins, salikti jauni kārbas spilveni
* nomainīts Vanoss mehānisms
* uzpildīts un atjaunota kondicioniera funkcija - tagad var braukt ar logiem ciet, kā ledusskapī (paldies Mriepas.lv) :)
* divreiz nomainīti salauztie akselratora pedēļi
* uzlikti R18 diski ar vasaras riepām
* ielikti jauni miglas lukturi
* uzlikti jauni stikli priekšējai lampai - jāliek arī otrai, savādāk otra izskatās mazliet matēta, salīdzinājumā ar jauno
* uzlikti poli aizmugurējie amortizatoru atbalsti
* uzlikts jauns kardāna karājošais gultnis

Principā man patreiz ir viss ko vēlos, izņemot:
* ZF kārba ar lielo mufta un kardānu - lai nerauj kopā beidzot tās muftas :D
* LSD reduktors ar attiecību virs 3.64, tas jānopērk un jāuzstāda - varbūt tad beigas aprauties pusasis :D
* kruīza kontrole - sazvanīts Dogma un vienojāmies, ka tiksim paši galā (kruīza komplekts mājās paluktā nīkst jau ilgu laiku)

Pēc šiem darbiem īsti vairs vēlmju nav, tikai kaut kādi sīkumi (sapņi) :D
* Vader elektor regulējams, apsildāms, pilnais ādas salons
* hidro rocene
* M3 vai arī esošajam Kompresors ar Vems vadību

Paldies par uzmanību un lai Jums garšīgs alus !!! :) :hahaha:
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

30 Mai 2013, 22:07

Balcers rakstīja: * izlauzta aizmugurējā sliekšņu bukses skrūvju vieta - metinātais
Vot kā šito var dabūt gatavu?
ja vēl nav izdarīts, tad silti iesaku poli bukses salikt aizmugurējam tiltam, nebūs vairs tās aizmugures kratīšanas kad saķere pazūd straujāk iespiežot (pats biju starā pirmajā testdraivā pēc remonta), līdz ar to nebūs izlauztu tilta stiprinājumu. Un met ātrāk to metināto brīnumu pār sētu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48

30 Mai 2013, 22:14

Es pats nobrīnījos, bet ra ka var.
Jā gribas jau uzlikt LSD, kamēr nav tikmēr laužu ar metināto ;)
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

26 Mar 2014, 20:20

kas te jauns ir? nevar būt, ka nekas.