330 Balcers
- find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 23
- chevron_right

zf vai tad izturīgāka par getarg un paradzēta kaušanai nevis otrādi?

Jap, ZF ir labāka, tāpēc jau arī ir grūtāk dabūjama un dārgāka. 


paga? nu pēc šitā jau sanāk, ka tā getarg ir labāka.Balcers rakstīja:Ir jau Getrag.zefīrs™ rakstīja:Uzliec getrag kārbu un redzēsi cik tad varēsi maukt, man chomam gtrag kaarba +2.93 reduktors un 1 robs gandriz 70 , tatad tev butu kkur 80![]()
Šovasar braucu ar 3.15 reduktoru.

zf naak ieks 328i un m3 3.0l
getrag visos parejos. getrag karbas atrak izjuk zem slodzes
labojums, par piec pakapju iet runa, 6pakapju getrag jau ir cits stasts
getrag visos parejos. getrag karbas atrak izjuk zem slodzes
labojums, par piec pakapju iet runa, 6pakapju getrag jau ir cits stasts
...

un ieks dīzeļiem ir zf (dīzeļu zf kārbas) ,bet tiem laikam visiem ir zf,getragi vel nav gadījies redzēt.

man divnieks ari iet paari 240, domaju ka visi 260 aizietu... wtf? 


bet vai kāds var pateikt ar ko viņa ir labāka?Ruu rakstīja:Jap, ZF ir labāka, tāpēc jau arī ir grūtāk dabūjama un dārgāka.

Pāris bildes no sezonas atklāšanas 

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Viņa ir izzturīgāka, īsāka.vilks25 rakstīja:bet vai kāds var pateikt ar ko viņa ir labāka?Ruu rakstīja:Jap, ZF ir labāka, tāpēc jau arī ir grūtāk dabūjama un dārgāka.
Getrag ir garāka un ne tik izturīga.
Piem man stāvēja ZF, + 3.45 reduktors = nāve uz šosejas degvielas ziņā.
Manam čomam getrag + 2.93 = 100km/h +/- 2.000 apgriezieni



Tur jau reduktors pie vainas bija, nejau kaarba. Piecpakaapju zf un piecpakaapju getrag 5. aatrums ir 1:1. Sen jau izrunaatas lietas.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go

pag , pag. Tu toč zini ka 1:1? viņam ta kārba manuprāt visp no kkāda e34 bij.
Balcer , Tavs bembis vnk bomba
!
Balcer , Tavs bembis vnk bomba

Pēdējais labojis zefīrs™ - 22 Mai 2013, 13:58, kopā labots 1 reizi.

Paldieszefīrs™ rakstīja: Balcer , Tavs bembis vnk bomba!


bet tas tak ir labi ka iet pilnu pulksteniKV_ rakstīja:man divnieks ari iet paari 240, domaju ka visi 260 aizietu... wtf?



Kas tad tev tur par reduktoru? ar standarta 3.45 uz 218kmh ir redlains.KV_ rakstīja:man divnieks ari iet paari 240, domaju ka visi 260 aizietu... wtf?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram


Ar divnieku , un 3.45 reduktoru čist pa 220 km/h vairāk nav izstiepts 


Tātad sen nekas nebija rakstīts, tik iemestas bildes no sezonas atklāšanas.
Pa šo laiku izdarīts:
* izlauzts aizmugurējais tilts - trāpīju bordā, sen jau viss kārtībā
* salauztas kādas 11 pusasis - metinātais reduktors
* izlauzta aizmugurējā sliekšņu bukses skrūvju vieta - metinātais
* novērptas 3 jaunas lemforder kardāna muftas - man vēljoprojām stāv getrag kārba ar mazo muftu
* noņemta grabošā izpūtēja aizsarg"panna"
* uzstādīts izpūtējs stock 2.8 pilnā garumā, diemžēl ar izgrieztiem katalizatoriem, kuru vietā iemetinātās oriģināla izpūtēja trubas - skaņa tik un tā man nepatīk
* salauzts un sametināts kārbas kronšteins, salikti jauni kārbas spilveni
* nomainīts Vanoss mehānisms
* uzpildīts un atjaunota kondicioniera funkcija - tagad var braukt ar logiem ciet, kā ledusskapī (paldies Mriepas.lv) :)
* divreiz nomainīti salauztie akselratora pedēļi
* uzlikti R18 diski ar vasaras riepām
* ielikti jauni miglas lukturi
* uzlikti jauni stikli priekšējai lampai - jāliek arī otrai, savādāk otra izskatās mazliet matēta, salīdzinājumā ar jauno
* uzlikti poli aizmugurējie amortizatoru atbalsti
* uzlikts jauns kardāna karājošais gultnis
Principā man patreiz ir viss ko vēlos, izņemot:
* ZF kārba ar lielo mufta un kardānu - lai nerauj kopā beidzot tās muftas
* LSD reduktors ar attiecību virs 3.64, tas jānopērk un jāuzstāda - varbūt tad beigas aprauties pusasis
* kruīza kontrole - sazvanīts Dogma un vienojāmies, ka tiksim paši galā (kruīza komplekts mājās paluktā nīkst jau ilgu laiku)
Pēc šiem darbiem īsti vairs vēlmju nav, tikai kaut kādi sīkumi (sapņi)
* Vader elektor regulējams, apsildāms, pilnais ādas salons
* hidro rocene
* M3 vai arī esošajam Kompresors ar Vems vadību
Paldies par uzmanību un lai Jums garšīgs alus !!! :)
Pa šo laiku izdarīts:
* izlauzts aizmugurējais tilts - trāpīju bordā, sen jau viss kārtībā
* salauztas kādas 11 pusasis - metinātais reduktors

* izlauzta aizmugurējā sliekšņu bukses skrūvju vieta - metinātais
* novērptas 3 jaunas lemforder kardāna muftas - man vēljoprojām stāv getrag kārba ar mazo muftu
* noņemta grabošā izpūtēja aizsarg"panna"
* uzstādīts izpūtējs stock 2.8 pilnā garumā, diemžēl ar izgrieztiem katalizatoriem, kuru vietā iemetinātās oriģināla izpūtēja trubas - skaņa tik un tā man nepatīk
* salauzts un sametināts kārbas kronšteins, salikti jauni kārbas spilveni
* nomainīts Vanoss mehānisms
* uzpildīts un atjaunota kondicioniera funkcija - tagad var braukt ar logiem ciet, kā ledusskapī (paldies Mriepas.lv) :)
* divreiz nomainīti salauztie akselratora pedēļi
* uzlikti R18 diski ar vasaras riepām
* ielikti jauni miglas lukturi
* uzlikti jauni stikli priekšējai lampai - jāliek arī otrai, savādāk otra izskatās mazliet matēta, salīdzinājumā ar jauno
* uzlikti poli aizmugurējie amortizatoru atbalsti
* uzlikts jauns kardāna karājošais gultnis
Principā man patreiz ir viss ko vēlos, izņemot:
* ZF kārba ar lielo mufta un kardānu - lai nerauj kopā beidzot tās muftas

* LSD reduktors ar attiecību virs 3.64, tas jānopērk un jāuzstāda - varbūt tad beigas aprauties pusasis

* kruīza kontrole - sazvanīts Dogma un vienojāmies, ka tiksim paši galā (kruīza komplekts mājās paluktā nīkst jau ilgu laiku)
Pēc šiem darbiem īsti vairs vēlmju nav, tikai kaut kādi sīkumi (sapņi)

* Vader elektor regulējams, apsildāms, pilnais ādas salons
* hidro rocene
* M3 vai arī esošajam Kompresors ar Vems vadību
Paldies par uzmanību un lai Jums garšīgs alus !!! :)

Vot kā šito var dabūt gatavu?Balcers rakstīja: * izlauzta aizmugurējā sliekšņu bukses skrūvju vieta - metinātais
ja vēl nav izdarīts, tad silti iesaku poli bukses salikt aizmugurējam tiltam, nebūs vairs tās aizmugures kratīšanas kad saķere pazūd straujāk iespiežot (pats biju starā pirmajā testdraivā pēc remonta), līdz ar to nebūs izlauztu tilta stiprinājumu. Un met ātrāk to metināto brīnumu pār sētu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Es pats nobrīnījos, bet ra ka var.
Jā gribas jau uzlikt LSD, kamēr nav tikmēr laužu ar metināto
Jā gribas jau uzlikt LSD, kamēr nav tikmēr laužu ar metināto


kas te jauns ir? nevar būt, ka nekas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 23
- chevron_right