Zaķīša žurcis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
ta jau izskatas labi,sakrasot bamperus,bus pavisam baudams skats
bet pirmais gan ko izdari-ampute to antenu no jumta.
bet pirmais gan ko izdari-ampute to antenu no jumta.
VIN WBACA11080AJ24796
Type code CA11
Type 316I (EUR)
E series E36 (4)
Series 3
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M40
Displacement 1.60
Power 73
Drive HECK
Transmission MECH
Colour CALYPSOROT METALLIC (252)
Upholstery (0465)
Prod.date 1992-09-25
Close Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent
S218A SPORT-LEDERLENKRAD II LEATHER SPORTS STEERING WHEEL II
S270A BREITERE BEREIFUNG Wider tyres
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S440A NICHTRAUCHERPAKET non-smoker package
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC
S654A BMW BAVARIA C III Radio Bavaria C III
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Expanded wiring harness
Type code CA11
Type 316I (EUR)
E series E36 (4)
Series 3
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M40
Displacement 1.60
Power 73
Drive HECK
Transmission MECH
Colour CALYPSOROT METALLIC (252)
Upholstery (0465)
Prod.date 1992-09-25
Close Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent
S218A SPORT-LEDERLENKRAD II LEATHER SPORTS STEERING WHEEL II
S270A BREITERE BEREIFUNG Wider tyres
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S440A NICHTRAUCHERPAKET non-smoker package
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC
S654A BMW BAVARIA C III Radio Bavaria C III
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Expanded wiring harness
Brivdienās saliku iekša tumbas no vecās kupejas, vienīgi nesaņēmos ievilkt vadus pastiprinātājam, jo apnika cīnīties ar čigāna satītiem vadiem, 50% vadi vienkārši nekur neaizved vai bija pārkniebti no maģa Kāds var pateikt, kā uztaisīt, lai no aizdedzes atslēgas pagriešanas stādā maģīts? Baigi stulbi ka pa taisno aizlaists ir
Nu ja pati barošana ir aizvilkta pa taisno, tad stulbi kā reiz nav, drīzāk pareizi (pieņemot ka normāla šķērsgriezuma vads izmantots). Ja nav ACC vada, kurā parādās spriegums pagriež0t aizdedzes atslēgu, nu tas varbūt ir problemātiskāk, kaut gan pats es to neizmantoju, uz ACC maģim ar iet pastāvīgs +. Neredzu īsti jēgu no tās aizdedzes, atstāt ieslēgtu maģi vēl vajag mācēt, bet katru reizi griezt aizdedzi, kad gribās mūziku paklausīties man piemēram ne vsai patīk.
d[-_-]b
Izskatās jau solīds un kopts!
Kādi plāni?
Kādi plāni?
Nu , kad es biju šo skatīties , tur viss sataisīts bija ķap ļap , sliešņi uz ātro sametināti un krāsa vnk uzmesta virsū. Tur , kur bijusi rūsa uz virsbūves , uzkrāsota krāsa pa virsu pat na mēģināta tīrīt!
Bet u lai veicas darbos!
Bet u lai veicas darbos!
Tuvaķie plāni ir sataisīt to maģi uz aidedzes pagriešau un ielādēt aizmugurē no kupejas subīti, jo pa šitām brivdienām negribēkās tur visus moldingus un vel šādus tādus plasmasus raut nost. Vel ziemas liakā gribās ielikt iekša priekšejās miglas, no kupejas pa laimi abas palika veselas Uz ziemu galīgi negribās ķerties klāt pie rūsas likvidācijas, jo īsti nv kur Un vel gribās savest līdz galam kārtībā centrālo atslēgu, tākā, ja ir kāds zinātājs vai nu varētu pastāstīt, kas un kā, vai arī par atiecīgu samaksu salabot Bet līdz vasarai vel tālu, bet ja nu paturēšu šo, tad diski janopērk kautkādi būs un iespējams tuvāk zemei jadabū
kas tev ar centralo atslegu?
Problēma tāda, ka slēdzot ar pulti ciet aizslēdzās aizmugurējās un pa laikam arī vadi'tāja durvis, priekšejās pasažiera vispār nē, bet slēdzot vaļā ar pulti atslēdzas vadītāja un aizmugurējās abas, bet 0 emocijas priekšejām pasažiera durvīm, kas pa vainu varētu būt?
domaju ka motorinji savu nokalpojushi
Dārgs prieks nomainīt motoriņus?
nu ap 10ls bus jashkjiras
Ir arī kāda vieta vai cilvēks no kā Rīgas apkaimē varu nopirkt šos motoriņus? Vai uz šrotu jaiet?
tew tak ir kupeja...nonjem no tas
ps..bet tas ir baigais cakars vispar
ps..bet tas ir baigais cakars vispar
Čakars kādā ziņa? Tell me more
Varbūt pamēģini autiņu remontēt nevis caur inetrenetu, bet garāžā skrūvējoties (būs mazāk jautājumu, vai arī tie būs vismaz konkrēti)!
d[-_-]b
No sākuma jau gribās uzināt vias grūtības un ķibeles kas var sanākt un ar kurām ir kāds saskāries līdzīgas lietas darot, lai daudz laika nezaudētu, jo nevaru isti atļauties turēt pusiajautku autiņu garāžā
gruti tik klat...un ja busi neuzmanigs tad vel stikls bus jamainaGunBunny rakstīja:Čakars kādā ziņa? Tell me more
bet nu no sakuma nonjem kupejai tos motorinjus un tad sapratisi kas un ka
Ok, kādas brīvdienas pačakarēšos, paldies par info
Problēmas ar audio iekārtu :( Izrādās kupejai saskrienoties ar koku, tika traumēts mans mīļasi alpina maģītis un viņš vairs nespēj lasīt diskus, savu ir noklapojis. Bet es domāju vietā ņemt kautko jaunāku un ar vairāk opcijām, ko jūs sakat par šādu te modeli http://www.verners24.lv/index.php?l=1&c=196&p=269666 ??
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right