Agnis mauritius blau coupe
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 27
- chevron_right
21.07.2011. E36.lv sabrauciens Jelgavā!
P.S. Atverot bildi-bilddes īstā kval.
P.S. Atverot bildi-bilddes īstā kval.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis erda - 22 Jūl 2012, 15:42, kopā labots 1 reizi.
17.08.2012.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
18.08.2012. Ceļā uz Cēsīm!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Perfekts sēdinàjums
Nuu, sēdinājums nav perfekts, aizmuguri 100% jāsēdina vēl, priekšā jāuzliek 195/40 un arī pa kādiem milimetriem vēl varēs paskrūvēt zemāk.. Bet nu to visu pa ziemu būs jāsadara, līdz ar daudziem citiem darbiem, lai pavasarī nebūtu pie kā piesieties
Jūs takā slimie sēdinat viņus
Kkāda robeža jau ar tak ir tas takā ar tiem tetovētājiem, uzliek vienu tatoo.. pēc gada jau 10
Un pēc tam jādomā vai varu tur izbraukt vai nē
Jaatzīst, ka man jau nu patīk jāā bet es vnk brīnos
Kkāda robeža jau ar tak ir tas takā ar tiem tetovētājiem, uzliek vienu tatoo.. pēc gada jau 10
Un pēc tam jādomā vai varu tur izbraukt vai nē
Jaatzīst, ka man jau nu patīk jāā bet es vnk brīnos
Tak tas sēdinājums nav nemaz tik traks, salīdzinot ar Hūdija auto, piemēram. No sliekšņa priekšgala līdz zemei laikam kādi 6cm un aizmugurē stāv 30 vai 35mm sēdinātās atsperes, tā ka nevajag ja...
āā tad sorr.. tad aizmuguri var līdz kādiem 40-50
Nē nē ir jau traks tas paskats uz auto, kad tā sasēdina, bet tomēr, ja man pēctam jādomā kur var braukt kur nēē.. tad nu naaah
Nē nē ir jau traks tas paskats uz auto, kad tā sasēdina, bet tomēr, ja man pēctam jādomā kur var braukt kur nēē.. tad nu naaah
15.09.2012.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Paldies, bet nu jā.. arku fotošopā jāaizkrāso
Principā varētu tagad arī sarakstīt plānotos apdeitus un to kas ir izdarīts...
Itkā jau vislaik gribējās pārkāpt uz kādu jaunāku BMW, beet nu hvz kāpēc domas mainijās un izdomāju ka jāceļ augšā šis pats, jo tehniskā ziņā viss tur ir puslīdz salasīts lai nav kur piesieties (gandrīz ), tagad jāķeras klāt vizuālajam.
- Pārmetinātas aizmugures arkas, sametināts sasistais (liikas rokas drifting tiim ) slieksnis;
- Dabūtas durvju abšivkas labā stāvoklī (tb, nesaskrūvētas ar samoreziem utt), iegādāta mākslīgā āda/vinils, jādabūt tikai normāla līme vēl;
- Iegādātas dažas rust-free virsbūves daļas.
Vēl daudz visādu sīkumu ko neatceros.
Pa ziemu auto vairāk netiks braukts, cerams ka līdz decembrim tiks sakrāsots (visa virsbūve, izņemot priekšējo bamperi un sliekšņu uzlikas).
Bez krāsošanas vēl plānā ir pārvilkt griestus un stoikas ar melno audumu, iegādāties melnās griestu plastmasas un visu pārējo kas tur piederas.
Jādomā ko darīt ar sēdekļiem - ļoooooti gribētos melnās auduma ''sportsitzes'' (no foruma laikam tikai agRo esmu tādas redzējis), būs vien jāmeklē, līdz pavasarim daudz laika.
Tad vēl protams diski - jāizjauc, jāsapulē pa jaunu plaukti, un jāsakrāso centri. Centru krāsa paliks noslēpums līdz pavasarim (KLAVINAM jau kaut ko izmuldējos, cerams ka nestāstīs visiem ). Jādabū 195/40, jo 215/40 ir baigie baloni.
Laikam lielos vilcienos puslīdz viss ir sarakstīts, jāķeras tik pie darba, lai uz 2013. sezonu auto būtu pēc iespējas foršāks..
Principā varētu tagad arī sarakstīt plānotos apdeitus un to kas ir izdarīts...
Itkā jau vislaik gribējās pārkāpt uz kādu jaunāku BMW, beet nu hvz kāpēc domas mainijās un izdomāju ka jāceļ augšā šis pats, jo tehniskā ziņā viss tur ir puslīdz salasīts lai nav kur piesieties (gandrīz ), tagad jāķeras klāt vizuālajam.
- Pārmetinātas aizmugures arkas, sametināts sasistais (liikas rokas drifting tiim ) slieksnis;
- Dabūtas durvju abšivkas labā stāvoklī (tb, nesaskrūvētas ar samoreziem utt), iegādāta mākslīgā āda/vinils, jādabūt tikai normāla līme vēl;
- Iegādātas dažas rust-free virsbūves daļas.
Vēl daudz visādu sīkumu ko neatceros.
Pa ziemu auto vairāk netiks braukts, cerams ka līdz decembrim tiks sakrāsots (visa virsbūve, izņemot priekšējo bamperi un sliekšņu uzlikas).
Bez krāsošanas vēl plānā ir pārvilkt griestus un stoikas ar melno audumu, iegādāties melnās griestu plastmasas un visu pārējo kas tur piederas.
Jādomā ko darīt ar sēdekļiem - ļoooooti gribētos melnās auduma ''sportsitzes'' (no foruma laikam tikai agRo esmu tādas redzējis), būs vien jāmeklē, līdz pavasarim daudz laika.
Tad vēl protams diski - jāizjauc, jāsapulē pa jaunu plaukti, un jāsakrāso centri. Centru krāsa paliks noslēpums līdz pavasarim (KLAVINAM jau kaut ko izmuldējos, cerams ka nestāstīs visiem ). Jādabū 195/40, jo 215/40 ir baigie baloni.
Laikam lielos vilcienos puslīdz viss ir sarakstīts, jāķeras tik pie darba, lai uz 2013. sezonu auto būtu pēc iespējas foršāks..
Par samērā foršu ciparu šodien tiku pie šitādiem, pilna komplekta protams. Vadītāja puses beņķim standarta defekti vienai malai, būs jādod pāršūt kautkad. Pagaidām viena pasūdīga telefonbilde...
Ja nemaldos, tad šis salons pa 120 latviešu naudiņām tirgojās. Pa tik arī dabūji, vai lētāk?
Salons mega, congratz!
Imho Tava priekšējā lūpa iespējas kkur izbraukt ierobežo ne mazāk.STUDENTS rakstīja:āā tad sorr.. tad aizmuguri var līdz kādiem 40-50
Nē nē ir jau traks tas paskats uz auto, kad tā sasēdina, bet tomēr, ja man pēctam jādomā kur var braukt kur nēē.. tad nu naaah
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Kā jums liekas, kā būtu, ja griestus un stoikas pārvilktu ar alcantaru? Tagad ir alcantaras krēsli, aizmugures plauktu noteikti arī ar alcantaru pārvilkšu, ručņika un ātrumpārslēga prežus arī...
Nevaru izdomāt, vai taisīt melnos griestus, vai tomēr alcantaras, ka tik tur beigās nav pārāk daudz viņas
Nevaru izdomāt, vai taisīt melnos griestus, vai tomēr alcantaras, ka tik tur beigās nav pārāk daudz viņas
ar visam cetram par alkantaru
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 27
- chevron_right