turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 24
- chevron_right
Nu labi, ja viņš tur 0.4 pūš tad jā, visādi citādi - kamon, kompis taču nesaprot, kas par nah notiek, kādēļ vislaik liess! lej vairāk un vēljoprojām liessValtersZ rakstīja:Viņam tak M52. Viņam pašam kaut drusku vajadzētu adaptēties.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Es jebal!
es jau neko, yolo turbo ir yolo turbo, bet pēc tā, ko rakstīji, piemēram, Armando topikā, šīs bildēs labāk nebūtu publicējis
Tiešām labāk nebūtu publicējis tas ir dullāk kā mērīt cilindrus ar bīdmēru
Šito sauc par deforsāžu, viens solis uz priekšu ar turbo un divi atpakaļ ar kolektoru
Tiem, kas nezin, teikšu vienkāršiem vārdiem, turbo vai atmosfēriskais, bet iekšdedzes dzinēja pamatprincipi ir vienādi!
Turbo dzinējiem izplūdes kolektors ir būtisks, protams jo turbīna ir tuvāk galvai, izplūdes vārstiem jo efektīvāk strādā, bet tā kā tas pārsvarā nav iespējams tad būvē kolektoru ar vienādiem garumiem!
Tom ir skaidrs, ka mani atkal nodirsīsi, bet vari necensties, vari paturēt pie sevis!
Šis ir kas līdzīgs kā divdesintajos gados sporta auto bija 5litrīgi dzinēji arī turbo ar šāda tipa kolektoriem un 120zs
Šito sauc par deforsāžu, viens solis uz priekšu ar turbo un divi atpakaļ ar kolektoru
Tiem, kas nezin, teikšu vienkāršiem vārdiem, turbo vai atmosfēriskais, bet iekšdedzes dzinēja pamatprincipi ir vienādi!
Turbo dzinējiem izplūdes kolektors ir būtisks, protams jo turbīna ir tuvāk galvai, izplūdes vārstiem jo efektīvāk strādā, bet tā kā tas pārsvarā nav iespējams tad būvē kolektoru ar vienādiem garumiem!
Tom ir skaidrs, ka mani atkal nodirsīsi, bet vari necensties, vari paturēt pie sevis!
Šis ir kas līdzīgs kā divdesintajos gados sporta auto bija 5litrīgi dzinēji arī turbo ar šāda tipa kolektoriem un 120zs
Galvenais, lai var draugiem pateikt "es sev uzliku turbo". Ir no tā kāds labums vai tieši otrādāk - pilnīgi poh.JānisK-[JK] rakstīja:Tiešām labāk nebūtu publicējis tas ir dullāk kā mērīt cilindrus ar bīdmēru
Šito sauc par deforsāžu, viens solis uz priekšu ar turbo un divi atpakaļ ar kolektoru
Tiem, kas nezin, teikšu vienkāršiem vārdiem, turbo vai atmosfēriskais, bet iekšdedzes dzinēja pamatprincipi ir vienādi!
Turbo dzinējiem izplūdes kolektors ir būtisks, protams jo turbīna ir tuvāk galvai, izplūdes vārstiem jo efektīvāk strādā, bet tā kā tas pārsvarā nav iespējams tad būvē kolektoru ar vienādiem garumiem!
Tom ir skaidrs, ka mani atkal nodirsīsi, bet vari necensties, vari paturēt pie sevis!
Šis ir kas līdzīgs kā divdesintajos gados sporta auto bija 5litrīgi dzinēji arī turbo ar šāda tipa kolektoriem un 120zs
Jo? Tas ir 2 pilnigi dazadas lietas.
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
Visumā ideāls izpūtējs būtu ja katram cilindram būtu savs, bet tas ir konstruktīvi sarežģīti un lieks svars.
Turbo gadījumā pareiza atgāzu sadale ir visbūtiskākā, jo sevišķi, ka ir pretspiediens
Pūst 0.5-07bar ar standarta vadību ir lieki vadāt līdz turbīnu, bet pūst vairāk ar standarta vadību ir tas no tiem "projektiem" "uzbūvēju turbo, bet tie motori ir sūdi, neko netur"
Turbo gadījumā pareiza atgāzu sadale ir visbūtiskākā, jo sevišķi, ka ir pretspiediens
Pūst 0.5-07bar ar standarta vadību ir lieki vadāt līdz turbīnu, bet pūst vairāk ar standarta vadību ir tas no tiem "projektiem" "uzbūvēju turbo, bet tie motori ir sūdi, neko netur"
Tu saproti, ka tur reali apaksha ir m52b20 ar 11 kompresijas pakapi un std galvas blivi? Tas motors ari vairak par 0.55 netures neko ieksa nemainot, liec kadu vadibu gribi.
Ideja izskatās ļoti interesanta. Standarta vadība tam mazajam pūtienam pieregulēsies nedaudz.
Tik nedegs ārā tas kolektors, nelikās ka viņš tur baigi izturīgs ir?
Ir jau izmēģināts kā iet? Varētu paskrieties ar kādu 2.8
Tik nedegs ārā tas kolektors, nelikās ka viņš tur baigi izturīgs ir?
Ir jau izmēģināts kā iet? Varētu paskrieties ar kādu 2.8
To vai viņš strādā un cik efektīvi strādā Tu varētu pateikt ja būtu uzlicis auto uz jaudas stenda pirms un pēc!seeingman rakstīja:Jo? Tas ir 2 pilnigi dazadas lietas.
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
Par eksperimentiem, te atkal ir tas pats variants, ka centies izgudrot velosipēdu otreiz, šādi "projekti" tika būvēti jau pirms 10gadiem, tie 0,5bar ar vadības bloku, kurš adaptējas neko ļaunu nenodarīs, bet ieguvums nebūs šādam 6cyl 2.5L dzinējam
Ja celsi spiedienu virs 0.7bar tad gan ar standarta vadību būs iespēja izdedzināts vārstus un pie attiecīga spiediena arī virzuļus!
Man tak nav jāskaidro teorija par turbo?
Ok dažos vienkāršos vārdos, lai pārējiem skaidrs! kāpēc visumā būvējot no atmosfēriska dzinēja turbo rodas dzinēja izturības problēmas pie noteikta pozitīvā spiediena? tāpēc, ka izplūdes traktā ir pretspiediens gāzes vairāk paliek kolektorā uzkarsējot kolektoru, galvu un attiecīgi, cilindrus, virzuļus. Tāpēc jābūvē ir pareizs kolektors un jāsaregulē dzinējs lai būtu laba caurpūte cilindriem! un protmas ar regulējamo vadības bloku saregulē atbistošu degmaisījumu visos režimos.
Neredzu iemeslu, lai virzuļi un pārējās daļas neturētu 1-1.5bar ar nosacījumu, ka ir atbilstoša regulācija vadības bloka, pareizi kolektori, dzese un eļļošana turbīnai.
P.S.
Caurpute nav saistīts ar turbo, caurūte ir svarīga arī atmosfērai
Tad kāda jēga ko tādu uzsākt, vadājot līdz lieku svaru!seeingman rakstīja:Tu saproti, ka tur reali apaksha ir m52b20 ar 11 kompresijas pakapi un std galvas blivi? Tas motors ari vairak par 0.55 netures neko ieksa nemainot, liec kadu vadibu gribi.
Būvē nopietni, samazini kompresijas pakāpi ar starpliku bloks/galva, vadības bloku varu Tev dabūt par ļoti labu cenu!
Tu laikam esi viens no retajiem, kurš tiešām kaut ko saprot. Visu cieņu!JānisK-[JK] rakstīja:To vai viņš strādā un cik efektīvi strādā Tu varētu pateikt ja būtu uzlicis auto uz jaudas stenda pirms un pēc!seeingman rakstīja:Jo? Tas ir 2 pilnigi dazadas lietas.
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
Par eksperimentiem, te atkal ir tas pats variants, ka centies izgudrot velosipēdu otreiz, šādi "projekti" tika būvēti jau pirms 10gadiem, tie 0,5bar ar vadības bloku, kurš adaptējas neko ļaunu nenodarīs, bet ieguvums nebūs šādam 6cyl 2.5L dzinējam
Ja celsi spiedienu virs 0.7bar tad gan ar standarta vadību būs iespēja izdedzināts vārstus un pie attiecīga spiediena arī virzuļus!
Man tak nav jāskaidro teorija par turbo?
Ok dažos vienkāršos vārdos, lai pārējiem skaidrs! kāpēc visumā būvējot no atmosfēriska dzinēja turbo rodas dzinēja izturības problēmas pie noteikta pozitīvā spiediena? tāpēc, ka izplūdes traktā ir pretspiediens gāzes vairāk paliek kolektorā uzkarsējot kolektoru, galvu un attiecīgi, cilindrus, virzuļus. Tāpēc jābūvē ir pareizs kolektors un jāsaregulē dzinējs lai būtu laba caurpūte cilindriem! un protmas ar regulējamo vadības bloku saregulē atbistošu degmaisījumu visos režimos.
Neredzu iemeslu, lai virzuļi un pārējās daļas neturētu 1-1.5bar ar nosacījumu, ka ir atbilstoša regulācija vadības bloka, pareizi kolektori, dzese un eļļošana turbīnai.
P.S.
Caurpute nav saistīts ar turbo, caurūte ir svarīga arī atmosfērai
To visu esmu darījis tikai gan ar japāņu auto dzinējiem
Par tiem pašiem virzuļiem, lai saprastu vai virzuļi no atmosfēriskā dzinēja izturēs turbo ir jāsaprot elementārus iekšdedzes dzinēju darbības principus tad izanalizējot virzuļa konstrukciju to var noteikt.
Par tiem pašiem virzuļiem, lai saprastu vai virzuļi no atmosfēriskā dzinēja izturēs turbo ir jāsaprot elementārus iekšdedzes dzinēju darbības principus tad izanalizējot virzuļa konstrukciju to var noteikt.
Tad varbūt vari paņemt kādu 2.0 pa 80 eu un izanalizēt un uztaisīt DIY ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Man ir 2.0, dodiet dārgu vienādgaruma turbo kolektoru, lai varu testēt un pētīt!ValtersZ rakstīja:Tad varbūt vari paņemt kādu 2.0 pa 80 eu un izanalizēt un uztaisīt DIY ?
Dzinējs ir uz galda, ja kādam ir vēlme, drosi var mērīt un metināt ar visu galvu
Diupiec arī ir, uz tā ari var :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Varēt jau var, pa laikam uzfilmēju kādu video saistītu ar elektroniku, metināšanu un par žiguļu dzinējiem, bet tas prasa milzum daudz darba, pats filmēšanas process dzinēja salikšanu ievelk 3x ilgāku un arī montēšana prasa laiku...........ValtersZ rakstīja:Tad varbūt vari paņemt kādu 2.0 pa 80 eu un izanalizēt un uztaisīt DIY ?
Darba ir afigena daudz, rindā uz atjaunošanu un pārbūvi stāv četri paša auto, jawa, vairāki mopēdi un vēl instrumentu projekti, piemēram patreiz top gaisa kompresors smilšu strūklai no kompakta bembja ar m43b16 un pats kompresors no m50b20 apakšas, strādā un pumpē, bet tas viss jāsaliek vienā korpusā, tb pamatā kompakts
Doma ir safilmēt, iemūžināt m43b16 projektu ar kompresoru, kā minēju savā tēmā sākumā visu uz esošā dzinēja uzstādīt notestēt, paralēli būvēt pa ziemu citu dzinēju.
Bet tapec jau tas ir yolo, ja Armando butu buvejis yolo dzineju, tad ari neviens neko par biidmeeru neteiktukkk_24 rakstīja:es jau neko, yolo turbo ir yolo turbo, bet pēc tā, ko rakstīji, piemēram, Armando topikā, šīs bildēs labāk nebūtu publicējis
Nez, ir labs. Mazbudžeta turbo, kapēc nē?
Tik gribas redzēt kādu video, kā tas pasākums darbojas.
Tik gribas redzēt kādu video, kā tas pasākums darbojas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 24
- chevron_right