Nylon 328i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Ja nav slinkums, nobildēsi? :)Nylon rakstīja:- ielikts "SPORTA" konusa gaisa filtrs un uztaisīta starpsieniņa no aluminija
lūdzu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Laikam ir jāpaceļ topiks, lai pavisam nepazaudētos kaut kur arhīvā
Tad nu vnk pa punktiem kas ir izdarīts
- pirmkārt reanimēta bundža (nē, tā nebija un nav sapuvusi, mazliet cits iemēsls). Vajadzīgais sakrāsots
- nomainīts dzinējs. iepriekšējam divos cilindros kritusi kompresija, tagad iekšā cits m52b28 single vanos, nopirkts ar m50 ieplūdes kolektoru, vēlāk ieliktas arī sadalenes (m54 & m50) un jauns TA technix izplūdes kolektors. Šur tur samainītas visādas blīves. Pa šo sezonu jau divas reizes mainīta eļļa (Mobil + bardahl full metal piedeva), kaut arī nobraukts tikai 2500km, bet pārsvarā mašīna izbrauc uz trases, tāpēc tā.
- izieta TA pa nullēm ar pirmo piegājienu uz kuru tika noņemts metinātais reduktors, hidrorocene un pārbaudītas lampiņas, nekas cits netika darīts
- gandrīz uzreic pēc brauciena uz TA izbeidzas izspiedējgultnis (sāka grabēt), nomainīts viss sajūga komplekts (palika OEM 2.8 ar 240mm divmasas spararātu)
- atrestaurēta oriģināla ZF kulise (visas bukses & citas lietas ap kulisi)
- priekšā uzliktas 3b motorsport camber plates, ar tām dabūti patikami camber & caster grādi
- notonēti aizmugurējie logi, priekšā uzlīmēta caurspidīga plēve
- aizmugurē uzlikti land cruiser amortizātori
- priekšā jaunas Nankang Ns-2 205/40/17 riepas, aizmugurē lietotas un arī 205/40/17
- jaunas stūre ar iznesumu, šoreiz ādas (iepriekš bija zamšādas, vairs laikam sev nelikšu tādu)
Pedējais updates ir tas ka diezgan negaidīti tiku pie VNZ ar saviem iniciāliem un dzimšanas gadu.
viss parējais palielam palika pa vecam, varbūt vēl tik kādi sīkumi salikti (piemēram lampiņas salonā utt)
ar šo auto tiek turpināts braukt drifta sacensībās street klasē. šogad tika pamēģināts braukt ar jaunām aizmugurējām riepām driftā, ko lai saka, pavisam cita lieta.
Par visāda veida palīdzību (kaut kādas konsultācijas, skrūvēšana utt) paldies lietotājiem AndrejCR, Laurikbmw, Vladlen, dogMa, Zhuk
ikdienas vajadzībām iepirkts cits auto (2.5 tds tourings), tāpēc aprakstītais auto šobrīd vairāk atpušas garažā, neka brauc.
Zemāk kāda bilde no šis sezonas
Tad nu vnk pa punktiem kas ir izdarīts
- pirmkārt reanimēta bundža (nē, tā nebija un nav sapuvusi, mazliet cits iemēsls). Vajadzīgais sakrāsots
- nomainīts dzinējs. iepriekšējam divos cilindros kritusi kompresija, tagad iekšā cits m52b28 single vanos, nopirkts ar m50 ieplūdes kolektoru, vēlāk ieliktas arī sadalenes (m54 & m50) un jauns TA technix izplūdes kolektors. Šur tur samainītas visādas blīves. Pa šo sezonu jau divas reizes mainīta eļļa (Mobil + bardahl full metal piedeva), kaut arī nobraukts tikai 2500km, bet pārsvarā mašīna izbrauc uz trases, tāpēc tā.
- izieta TA pa nullēm ar pirmo piegājienu uz kuru tika noņemts metinātais reduktors, hidrorocene un pārbaudītas lampiņas, nekas cits netika darīts
- gandrīz uzreic pēc brauciena uz TA izbeidzas izspiedējgultnis (sāka grabēt), nomainīts viss sajūga komplekts (palika OEM 2.8 ar 240mm divmasas spararātu)
- atrestaurēta oriģināla ZF kulise (visas bukses & citas lietas ap kulisi)
- priekšā uzliktas 3b motorsport camber plates, ar tām dabūti patikami camber & caster grādi
- notonēti aizmugurējie logi, priekšā uzlīmēta caurspidīga plēve
- aizmugurē uzlikti land cruiser amortizātori
- priekšā jaunas Nankang Ns-2 205/40/17 riepas, aizmugurē lietotas un arī 205/40/17
- jaunas stūre ar iznesumu, šoreiz ādas (iepriekš bija zamšādas, vairs laikam sev nelikšu tādu)
Pedējais updates ir tas ka diezgan negaidīti tiku pie VNZ ar saviem iniciāliem un dzimšanas gadu.
viss parējais palielam palika pa vecam, varbūt vēl tik kādi sīkumi salikti (piemēram lampiņas salonā utt)
ar šo auto tiek turpināts braukt drifta sacensībās street klasē. šogad tika pamēģināts braukt ar jaunām aizmugurējām riepām driftā, ko lai saka, pavisam cita lieta.
Par visāda veida palīdzību (kaut kādas konsultācijas, skrūvēšana utt) paldies lietotājiem AndrejCR, Laurikbmw, Vladlen, dogMa, Zhuk
ikdienas vajadzībām iepirkts cits auto (2.5 tds tourings), tāpēc aprakstītais auto šobrīd vairāk atpušas garažā, neka brauc.
Zemāk kāda bilde no šis sezonas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Apsveicu ar jaunu numurzīmi! Domaju ka šādu ilgi gaidīji vai meklēji
Mašīna jau kā parasti godam kalpo un izskatās
Mašīna jau kā parasti godam kalpo un izskatās
BMW markas automašīna - locekļa pagarinātājs.
BMW markas automašīna ar gāzes iekārtu - locekļa pagarinātājs ar 30% atlaidi baterijām.
Ja nav kara noslēpums kur ņēmi zirnekli prieka kastē?
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
uz foto izskatās sakarīgi, kā ir kāds montējis virsū?
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Izplūdes sadaleni apvirpoji pirms uzliki?
Jūtama atšķirība pēc TA kolektora un sadalenēm?
Ir tas upgreids ~400e vērts?
kolektors ~200
m54 sadalene ~150
m50nv sadalene ~40
darbs ~?
Ir tas upgreids ~400e vērts?
kolektors ~200
m54 sadalene ~150
m50nv sadalene ~40
darbs ~?
īstenība ja es arī domāju par citu VNZ, tad vairāk jau skatījos uz kādu xy-328 pusi, te vnk neticami paveicās. paldiesturbo_pele rakstīja: ↑27 Jūl 2017, 14:56 Apsveicu ar jaunu numurzīmi! Domaju ka šādu ilgi gaidīji vai meklēji
Mašīna jau kā parasti godam kalpo un izskatās
pats ņēmu no lietotāja psih-arno, zinu ka ir daži kantori/cilvēki pie kuriem var dabūt.
Izskatas jau ok, montējot virsū nācās nofleksēt kkur 5mm no kārbas, jo viena truba iet 1-2mm attālumā no kārbas. Ar skrūvēm kas nāk komplektā arī ir mazliet čakars dēļ tā paša iemēsla ka ir parāk tūvu kārbai. plus šis tas ir jāpametina, jo neder stock izplūdei.
juu, papētīju visus šos jautājumus pirms likt virsū
atšķirība ir jūtama pēc TA kolektora un sadalenēm, nezinu gan kas vairāk ietekmēja jo uzliku vienlaicīgi. bet augstājos apgriezienos palika daudz āsāks.
tas otrais jautājums ir tāds diezgan neviennozimīgs izmaksas ir tieši ap 400eu, jo vēl vārstu vāka blīve, vanosa blīve, sadalenes virpošana.. liku pats, tāpēc par darbu nemāksāju. vai ir vērts - katram savs. pats esmu apmierināts un arī citiem ieteiktu to visu likt
Vakar trasē izskatījies ļoti labi, no malas skatoties pietrūka jaudas pēdējā pārī
Ņemot vērā uzlabojumus, būtu vēlams veikt attiecīgas izmaiņas arī vadības softā.
nav tā, ka tur nebūtu nekas darīts... bet par to sīkāk pats Nylon, kad būs vēlme kko atrakstīties... Tik varu pačukstēt, ka dzīve stipri pamainījusies...
paldies
diezvai problēma bija jaudā, jo uz top8 beidzas visas r17 riepas, nācas braukt ar kaut kādam sūda r15, ar kurām netrenējos un divu braucienu laikā tā arī neatradu veidu kā ar tām paatrināties
bet nu jā, kopumā ap auto ir bišk pastrādāts, ir nelielas izmaiņas dzinējā, softā, salonā.. no ārpuses tikai nedaudz atsvaidzināts
visu sīkāk kaut kad drīz
Te būs īss apraksts ar to, kas no lieliem darbiem tika izdarīts kopš pedēja posta
Tad nu ziemu mašīna pavadīja diezgan tālu no manis, tāpēc pa pašu ziemu nekas netika darīts, un arī no plāniem bija tikai likvidēt pāris buktes, kuras bija labi redzamas..
Tā mašīna stāvēja apmēram 5 menešus Kaut kad ziemas vidū tika nopirkts melnas ādas recaro sedana salons ar visām ādas apšuvumiem, priekš žurkas vecuma - ideālā stāvoklī, ar apsildi, kura šobrīd nav pieslēgta. Pavasari salons gaidīja istabā Tā kā pieķerts salonam, tad arī atlipuši griesti beidzot bija jānomaina.. Tagad iekšā ir melnie griesti (pāsi griesti pārlimēti, parējais - stoikas,plafoni utt - OEM)
Nopirkts arī LSD reduktors ar 3.15 attiecību, kurš palielam man nav vajadzīgs, jo vasarā visu laiku braucu ar metināto, bet tā kā tādu lietu paliek mazāk un tās paliek dargākās, bija jānoperk.
Saliku salonu, noņemu hidro roceni, samainīju metināto reduktoru uz LSD, pārbaudīju lampiņas un aizbraucu uz TA
Ar pirmo piegājienu un pa nullēm Tālāk sekoja doma nopirkt m3 sadaleni... Nu ja ir doma, tad jāpērk
Pilnīgi jauna OEM s52b32 ieplūdes sadalene Kādu menesi metajas garažā un tad beidzot bija ielikta Paspēlēts ar softu nu un galu galā pēc žopometra palika labāk
No vizuāla - palielam nekādu izmaiņu, pakaļā tikai tagad ir OEM M bamperis ar OEM difuzoru divām trubām. Sakrāsots viss, kas bija plānots krasošanai.
Vēl izdomāju ka gribas pamēģināt bišk garāku reduktoru un 3.64 vietā tagad ir 3.46 188mm pāris.
Plāni gandriz neko neieguldīt mašīnā pa ziemu/pēc ziemas nav izdevušies
Te bilde kā beidzās pirmais izbrauciens 2018 Diezgan stulbi, izgriežot stūri līdz galam un nejauši strauji atlaižot sajūgu norāva pusass skrūves, braukt jau varēja, bet nu izdomāju, ka man pārāk nepatik tie sitieni ar pusasi pa bundžu/tiltu/izpūtēju.
Nu un pāris bildes ar kopskatu
Tad nu ziemu mašīna pavadīja diezgan tālu no manis, tāpēc pa pašu ziemu nekas netika darīts, un arī no plāniem bija tikai likvidēt pāris buktes, kuras bija labi redzamas..
Tā mašīna stāvēja apmēram 5 menešus Kaut kad ziemas vidū tika nopirkts melnas ādas recaro sedana salons ar visām ādas apšuvumiem, priekš žurkas vecuma - ideālā stāvoklī, ar apsildi, kura šobrīd nav pieslēgta. Pavasari salons gaidīja istabā Tā kā pieķerts salonam, tad arī atlipuši griesti beidzot bija jānomaina.. Tagad iekšā ir melnie griesti (pāsi griesti pārlimēti, parējais - stoikas,plafoni utt - OEM)
Nopirkts arī LSD reduktors ar 3.15 attiecību, kurš palielam man nav vajadzīgs, jo vasarā visu laiku braucu ar metināto, bet tā kā tādu lietu paliek mazāk un tās paliek dargākās, bija jānoperk.
Saliku salonu, noņemu hidro roceni, samainīju metināto reduktoru uz LSD, pārbaudīju lampiņas un aizbraucu uz TA
Ar pirmo piegājienu un pa nullēm Tālāk sekoja doma nopirkt m3 sadaleni... Nu ja ir doma, tad jāpērk
Pilnīgi jauna OEM s52b32 ieplūdes sadalene Kādu menesi metajas garažā un tad beidzot bija ielikta Paspēlēts ar softu nu un galu galā pēc žopometra palika labāk
No vizuāla - palielam nekādu izmaiņu, pakaļā tikai tagad ir OEM M bamperis ar OEM difuzoru divām trubām. Sakrāsots viss, kas bija plānots krasošanai.
Vēl izdomāju ka gribas pamēģināt bišk garāku reduktoru un 3.64 vietā tagad ir 3.46 188mm pāris.
Plāni gandriz neko neieguldīt mašīnā pa ziemu/pēc ziemas nav izdevušies
Te bilde kā beidzās pirmais izbrauciens 2018 Diezgan stulbi, izgriežot stūri līdz galam un nejauši strauji atlaižot sajūgu norāva pusass skrūves, braukt jau varēja, bet nu izdomāju, ka man pārāk nepatik tie sitieni ar pusasi pa bundžu/tiltu/izpūtēju.
Nu un pāris bildes ar kopskatu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Par visada veida palidzibu, ieteikumiem utt paldies lietotajiem vladlen, AF, ROYALTY, AndrejCR un autoservisam SD garage
Labs
Cik maksā jauna s52b32 ieplūdes sadalene?
Cik maksā jauna s52b32 ieplūdes sadalene?
Nav lēti, gribētos uz stenda redzēt ieguvumu, ja jau ar žopmetru jūt tad tur ir vairāk par +5-10zs pieaugums
Nu pati par sevi ieliekot tādu sadaleni ir jāveic arī attiecīgus uzstatījumus ecu lai pilnvērtīgi izmantot jauniegūto potenciālu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right