325 coupe E36-trotils
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 16
- chevron_right
Vel tik jauzliek sture jasavieno pilnais obc un tad tik krasosana
Var ieteikt kur labak un ar par sapratigu ciparu var visu masinu sakrasot
Var ieteikt kur labak un ar par sapratigu ciparu var visu masinu sakrasot
Priekšā nevajag pārāk resnu, aizm. ganVladlen rakstīja:trotils rakstīja:M3 stabilizators resnaks
E36 M3 3.2 23mm prieksa, 325 24mm, 6cil tourings 25,5mm
Neesmu baigais speckars rakstīja:Priekšā nevajag pārāk resnu, aizm. ganVladlen rakstīja:trotils rakstīja:M3 stabilizators resnaks
E36 M3 3.2 23mm prieksa, 325 24mm, 6cil tourings 25,5mm
Bet ko maina?
Īsumā samazinās understeers, tb sportiskāka/bīstamāka vadāmībaNeesmu baigais spec
Bet ko maina?
http://iracing.wikidot.com/components:a ... r-sway-bar
Front:
(1) Stiffer: Will increase overall car stability (reduces roll) and shift the car’s balance toward UNDERsteer (push), thus allowing the driver to be more aggressive with the steering. The compromise can be on bumps and/or braking. A stiffer front bar will reduce compliance, so when one tire hits a bump the entire front axle will be affected through a loss of overall grip.
(2) Softer: Allows more roll and will shift the cars balance toward OVERsteer (or less UNDERsteer.) And the front will improve in compliance, which improves performance in brake zones and over bumps.
Rear:
(1) Stiffer: As you add throttle through the corner while the steering wheel is still turned, the rear anti‐roll bar becomes very effective. Stiffening the bar supports the rear and shifts the balance to less UNDERsteer at corner exit. Again, the compromise is in compliance; a possible SNAP or FLAT OVERsteer may result if rear anti‐roll bar is TOO stiff.
(2) Softer: Allows more roll at the back of the car, which will be most evident at corner exit. If the bar is TOO soft, the car will exhibit exit OVERsteer. In this case, compared to a rear bar that is TOO stiff, the exit OVERsteer condition will be more gradual instead of a snap, hence the phrase “roll OVERsteer.”
Pa lielam sapratu
Resnaks stienis stabilitate sliktaka jo nav vina elastibas
Resnaks stienis stabilitate sliktaka jo nav vina elastibas
Nav gluži tik vienkārši..
biezāks stienis priekšā + plānāks aizm. = mājsaimniecēm drošs auto (stums ārā purnu)
plāns priekšā + biezs. aizm. = jautrākā/sportiskāka vadāmība (pakaļa muks pirmā)
*tas tā ilustrēti pārspīlējot
Here's information I've collected on BMW and aftermarket anti-roll bars. I hope it helps you plan your upgrade (including upgrading an E36 325i/328i to M3 specs).
D I A M E T E R Adjustable (Y/N)
FRONT REAR
BMW
E36 328i (base) 24 mm 15 mm No
95 E36 M3 23 mm 20 mm No
M-Technic 25.5 mm 18 mm No
AFTERMARKET
RD Sport 27 mm 22 mm Yes
Korman 27 mm 22 mm Yes
Eibach 26 mm 24 mm ??
Dinan 22 mm 21 mm Yes
Dinan un Eibach no stocka labākā attiecība m3
biezāks stienis priekšā + plānāks aizm. = mājsaimniecēm drošs auto (stums ārā purnu)
plāns priekšā + biezs. aizm. = jautrākā/sportiskāka vadāmība (pakaļa muks pirmā)
*tas tā ilustrēti pārspīlējot
Here's information I've collected on BMW and aftermarket anti-roll bars. I hope it helps you plan your upgrade (including upgrading an E36 325i/328i to M3 specs).
D I A M E T E R Adjustable (Y/N)
FRONT REAR
BMW
E36 328i (base) 24 mm 15 mm No
95 E36 M3 23 mm 20 mm No
M-Technic 25.5 mm 18 mm No
AFTERMARKET
RD Sport 27 mm 22 mm Yes
Korman 27 mm 22 mm Yes
Eibach 26 mm 24 mm ??
Dinan 22 mm 21 mm Yes
Dinan un Eibach no stocka labākā attiecība m3
Nu ir laiks pagajis kautka vis ievilcies
Par stabilizatora stieni neesmu nekads pro drifters bet vis ir bumbas ar stabili sanslidi
Uz pirmo bridi bundza likas dziva un vis tika salikts uz masinas bet pie metinataja atklajas cita lieta un vis tika nemt nost lai var visu kuzavu kartigi parbaudit un sametinat
Metinatajs visu saveda kartiba
Ka ari jauna skanas, vibro izolacija un vis apstradats kartigi lai rusa neparadas tuvāks gadu
Ceru tyres
Tagad tik uz TA gribas redzet ko tur teiks
Par stabilizatora stieni neesmu nekads pro drifters bet vis ir bumbas ar stabili sanslidi
Uz pirmo bridi bundza likas dziva un vis tika salikts uz masinas bet pie metinataja atklajas cita lieta un vis tika nemt nost lai var visu kuzavu kartigi parbaudit un sametinat
Metinatajs visu saveda kartiba
Ka ari jauna skanas, vibro izolacija un vis apstradats kartigi lai rusa neparadas tuvāks gadu
Ceru tyres
Tagad tik uz TA gribas redzet ko tur teiks
Ritdien bus ar foto atsaite
Un taka auto vel nav nonacis lidz krasosanai tad varbut var ieteikt kada krasa labak krasot
Jo paslaik jau nezinu bet gribas tumsu
Un taka auto vel nav nonacis lidz krasosanai tad varbut var ieteikt kada krasa labak krasot
Jo paslaik jau nezinu bet gribas tumsu
Paleenaam jau top
Ilgi nekas netika dariits
Ilgi nekas netika dariits
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir ari iegadati diski dazada platuma
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Mmm , sandales un zeķes
Kam viņi vispār piestāv? Kādam hotboy nsf underground autiņam?!
Uz 36 ari labi izskatas
Paslaik kautkaa šādi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Blin lidz vasarai veel tik ilgi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir kads kas audio vadus var parvilkt kvalitativi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 16
- chevron_right