Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 32
- chevron_right
Jo džips .
Ja par tēmu, tad autiņš izskatās agresīvi
Ja par tēmu, tad autiņš izskatās agresīvi
Jap, pēc šīs bildes/auto es arī izlēmu, ka gribu ///M lūpu + GTR.kars rakstīja:Btw dīvaini ka tev tas spliters tik ļoti pa zemi velkās
Rekur sēdināts e36 + m lūpa + gtr spliters un vēl braucams klīrenss saglabājāsVari 1x minēt kāpēc tas tā irSlēpts saturs: Parādīt
Tas tā ir, jo viņam iespējams ir R18 un/vai normāla augstuma riepas, kā arī, amji.
Btw, salīdzinot, es vismaz redzu pāri stūrei.
Bet bija doma man uz to foto pasākumu uzlikt priekšā leņķa kitu, līdz ar to, priekšējie rati būtu vairāk uz āru un tad arī nebūtu tāds stance ''augstums'' kā tagad... Tapēc arī uzreiz ieķēru abas lūpas. Bet tagad tas GTR splitteris atgriezīsies uz auto, drošvien, tikai pavasarī kopā ar leņķi.
Riepas normālas = klīrenss normāls, pat pie normāla sēdinājuma
Priekš kam tev vajadzēja 215/40
Stanceworks + gtr lūpa = static
Because racecar + gtr lūpa ir
Priekš kam tev vajadzēja 215/40
Stanceworks + gtr lūpa = static
Because racecar + gtr lūpa ir
Man bez M3 lūpas jau GTR lūpa ir 1/3 noēvelēta un es neesmu zems
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jo pa 15eur dabūju pāri un 225/45 bija balōni.kars rakstīja:Priekš kam tev vajadzēja 215/40
GTR lūpa ir sevis mocīšana. Neder viņa nekam. Klīrenss pilnīgi nekāds braukājot daily.
Mazais guļošais bez porb.funkyasshit rakstīja:GTR lūpa ir sevis mocīšana. Neder viņa nekam. Klīrenss pilnīgi nekāds braukājot daily.
Slēpts saturs: Parādīt
Ikdienā ir krietni lielāki šķēršļi par mazo guļošo.
Rīgā neko nevaru iedomāties draudīgāku par guļošo jeb tu gribi apmalēm dargāt pāri? tad gan jāizvēlas cits auto
sasmējos par reduktora self apmutēšanos. Līdzīgs stāsts bija ar mazo tiltu.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
pat bez gulosajiem utt, vairak pa 1menesi nav iespejams nobraukt ar to lupu neizdarot nekadu skaadi. parak trausla ta skiedra
Nomierinaties, lūpa jau sen noņemta un tiks likta atpakaļ tikai tad, kad klīrenss atļaus.
Sent from my SM-G530FZ using Tapatalk
Sent from my SM-G530FZ using Tapatalk
Tad nu tā... Atkal iekrājies nedaudz, ko pastāstīt un parādīt. Uzreiz gan varu teikt, ka baigi lielie upgreidi nav veikti, jo laika trūkuma dēļ, kopš iepriekšējā topika updeita, autiņam aptuveni mēnesi netika darīts vispār nekas.
Vēl jāpiebilst tas, ka šim auto ir diezgan slikta karma - nekad neviens E36 tik bieži mani nav pievīlis. [emoji38] Piemēram, aizdedzes atslēga ieklemējas tā, ka vairs nevar iedarbināt, t.i., jāmaina visa slēdzene. Tas pats ar pasažiera durvju ručku. Tad vēl iepriekš tā motora iekrišana bedrē, kardāna skrūves, reduktora skrūve utt. Bet nu nav vērts padoties.
26. novembrī izdomāju braukt uz skati un paņemt vēlvienu mēnešnieci, jo nu jau auto ir kļuvis kā daily braucamais.
Uz skati nekas baigi netika darīts - pieliku ABS sūkni tikai skatam, uzliku ziemas diskus (Style 5 R15), saliku trūkstošās lampiņas panelī un sataisīju logu apskalojamo. Pat aizdedzes atslēgu nesataisīju un pielaist varēja tikai pa gaterisko - zem stūres, plus vēl starterim zobrats čakarējās. Skatē trāpījās sakarīgs onkulis, kuram paskaidroju, ka šāds motors nāk no rūpnīcas arī šajā virsbūvē, tātad uzreiz jau atkrita problēma ar pārbūves reģistrēšanu. Par ABS sūkņa kronšteiniem, ko uztaisīju no rokas, gan pabrīnijās, bet nepievienotās šļaukas nepamanīja un vēl uzslavēja mani, ka esmu ielicis atpakaļ to sūkni.
Par pāris divniekiem mazāk. Tikai nobrīnijos, ka šarnīri paši saremontējušies. [emoji38] [emoji38] [emoji38]
Uzlikta lūpa un pēdējoreiz ''pavalkātas'' Kontūras, jo uzradās pircējs. Noteikti kādreiz atgriezīšos pie šiem diskiem.
Lower your car, they said. It will be fun, they said.
Beidzot arī tika sagaidīts pirmais sniegs Līdz ar sniegu arī tika ieķertas divas jaunas ziemenes priekšai - Sailun Ice Blazer WST1 R15 185/65. Aizmugurē pagaidu variantā uzliktas sezonu brauktas R16 uz Style 42 diskiem.
Protams, ka rokas taisnojot, ātrums aug līdz ar azartu utt., tad nu veiksmīgi arī sanāca nesarakstīties.
Bet tiešām veiksmīgi, jo bampers tika norauts stumjot nost no kanalizācijas akas. [emoji38] Biju apmetoties riņķī, nositis akas vāku un ar ratu palicis akā. Ja nebūtu tās akas, tad iespējams ar pakaļu būtu ielidojis kokā.
Pēc 10min jau viss izskatījās šādi. P.S. Jā, ir jau pasūtīts GoPro galvas stiprinājums.
Uztaisīts garage edition shortshifters
Slēdzas ļoti patīkami un noregulēt arī var max īsu, bet man ir uzregulēts tā, lai var just arī, ka pārslēdzas.
https://www.facebook.com/nxgarage2014/v ... 583919834/
Vēl tikai jāsagaida uzgalis no Ebay.
Protams, tas sniegs jau nebija ilglaicīgs un nācās arī pagāzt pa grunteni.
Beidzot arī lēnā garā biju sataisījis visu, lai izietu skati - sametināts slieksnis, nomainīju aizdedzes slēdzeni, nomainīju pasažierdurvīm ārējo ručku, pielikta taures poga, sataisītas aizmugurējās lampas. Eļļas noplūde pati bija pazudusi vai arī nezinu, kas tur par pilēm ir bijušas apakšā iepriekšējā skatē. Vienīgās šaubas bija palikušas par CO sastāvu atgāzēs.
Skatē tā arī izrādījās, ka viss ir labi, tikai vienīgi atgāzes tukšgaitā bija 4,3. Čalis gāzējot gan nolaida līdz 3,7, bet ar to nebija gana.
Nu neko, braucu mājās un domāju, ko lai ar tām atgāzēm sadara. Bija doma ielikt katalizatoru, bet tas, kas man bija, nederēja. Tad nu sastūķēju švammes izpūtējā tā, ka pa šoseju braucot bija labi jāieskrienas, lai kādu apdzītu. Bet aizbraucot uz skati tāpat ablomijos - atgāzes kā bija 4,3, tā bija. Atkal braucu mājās, salieku vēl švammes, uzlieku 100% strādājošu Bosch zondi, jo par savējo nebiju drošs, par cik ķīnas. Nedaudz pacēlu tukšgaitas apgriezienus un braucu atkal uz skati. 30. decembris, pēdējā diena, lai jaunajā gadā nebūtu jāmaksā nodoklis. Izstāvu 2h garu rindu un skatos kā iesprauž to puļķi izpūtējā. Un atkal tas pats, CO rādījums tāds pats kā iepriekš. Es šim saku, lai pagāzē, jo tad nokrītas. [emoji38] Saka man, ka man nav dīzelis un jāmēra tukšgaitā, bet tomēr sāk gāzēt. Zemāk pa 3,7 īsti nedabū un šis jau līdz redlainam aizlaidis. [emoji38] Es metu ar roku, ka nav vērts. Un tad vienā brīdī uz kompja rādījums nokrīt zem 3, bet uzreiz atkal virs 3. [emoji38] [emoji38] [emoji38] Onkulis tomēr apžēlojās par mani un tad nu tagad varu braukt līdz 2018. gada 30. janvārim.
Visam pa starpu izbesīja, ka nav sniegs un te arī rezultāts. Cerams, ka video īsti neko saskatīt nevarēs un iztikšu bez agresīvā.
Par cik, tagad nekur jāsteidzas nav, skate izieta utt., tad lēnām var pievērsties arī sīkumiem. [emoji38] Gribas nedaudz sakārtot vadu bardaku zem paneļa. Visādiem salona sīkumiem jāpievērš vairāk uzmanība utt.
Saregulētas arī durvis un durvju stikli, kā arī, aizmugurējām atsperēm ielikti regulatori un sagāzums pagriezts uz pusi atpakaļ, bet laikam jāgriež līdz galam atpakaļ. Nevaru izdomāt likt priekšā leņķa kitu vai nelikt. Šķiet, ka priekš ielas auto būs pārāk agresīvs skats un bez camber pleitiem drošvien arī riepas normāli ēdīs, cik nu mums te tā ziema. Ir arī pasūtīts rocenes cilindrīts, vēl tikai jāuzprojektē kāts un tā novietojums. Katrā ziņā, darbu un idejas daudz un apdeiti būs.
Ak jā, pagaidām arī neizjūtu vajadzību pēc lielāka/jaudīgāka dzinēja. Ar 3.45 reduktoru ~210km/h uzrauj diezgan brīvi, bet tahometram tas ir gals. Šodien sanāca uzskrieties pret E46 ar M52TUB28 un neteikšu, ka baigi atpaliku. Būtu intereseanti paķert kādu 2,5.
26. novembrī izdomāju braukt uz skati un paņemt vēlvienu mēnešnieci, jo nu jau auto ir kļuvis kā daily braucamais.
Uz skati nekas baigi netika darīts - pieliku ABS sūkni tikai skatam, uzliku ziemas diskus (Style 5 R15), saliku trūkstošās lampiņas panelī un sataisīju logu apskalojamo. Pat aizdedzes atslēgu nesataisīju un pielaist varēja tikai pa gaterisko - zem stūres, plus vēl starterim zobrats čakarējās. Skatē trāpījās sakarīgs onkulis, kuram paskaidroju, ka šāds motors nāk no rūpnīcas arī šajā virsbūvē, tātad uzreiz jau atkrita problēma ar pārbūves reģistrēšanu. Par ABS sūkņa kronšteiniem, ko uztaisīju no rokas, gan pabrīnijās, bet nepievienotās šļaukas nepamanīja un vēl uzslavēja mani, ka esmu ielicis atpakaļ to sūkni.
Par pāris divniekiem mazāk. Tikai nobrīnijos, ka šarnīri paši saremontējušies. [emoji38] [emoji38] [emoji38]
Uzlikta lūpa un pēdējoreiz ''pavalkātas'' Kontūras, jo uzradās pircējs. Noteikti kādreiz atgriezīšos pie šiem diskiem.
Slēpts saturs: Parādīt
Beidzot arī tika sagaidīts pirmais sniegs Līdz ar sniegu arī tika ieķertas divas jaunas ziemenes priekšai - Sailun Ice Blazer WST1 R15 185/65. Aizmugurē pagaidu variantā uzliktas sezonu brauktas R16 uz Style 42 diskiem.
Slēpts saturs: Parādīt
Pēc 10min jau viss izskatījās šādi. P.S. Jā, ir jau pasūtīts GoPro galvas stiprinājums.
Uztaisīts garage edition shortshifters
Slēpts saturs: Parādīt
https://www.facebook.com/nxgarage2014/v ... 583919834/
Vēl tikai jāsagaida uzgalis no Ebay.
Protams, tas sniegs jau nebija ilglaicīgs un nācās arī pagāzt pa grunteni.
Slēpts saturs: Parādīt
Nu neko, braucu mājās un domāju, ko lai ar tām atgāzēm sadara. Bija doma ielikt katalizatoru, bet tas, kas man bija, nederēja. Tad nu sastūķēju švammes izpūtējā tā, ka pa šoseju braucot bija labi jāieskrienas, lai kādu apdzītu. Bet aizbraucot uz skati tāpat ablomijos - atgāzes kā bija 4,3, tā bija. Atkal braucu mājās, salieku vēl švammes, uzlieku 100% strādājošu Bosch zondi, jo par savējo nebiju drošs, par cik ķīnas. Nedaudz pacēlu tukšgaitas apgriezienus un braucu atkal uz skati. 30. decembris, pēdējā diena, lai jaunajā gadā nebūtu jāmaksā nodoklis. Izstāvu 2h garu rindu un skatos kā iesprauž to puļķi izpūtējā. Un atkal tas pats, CO rādījums tāds pats kā iepriekš. Es šim saku, lai pagāzē, jo tad nokrītas. [emoji38] Saka man, ka man nav dīzelis un jāmēra tukšgaitā, bet tomēr sāk gāzēt. Zemāk pa 3,7 īsti nedabū un šis jau līdz redlainam aizlaidis. [emoji38] Es metu ar roku, ka nav vērts. Un tad vienā brīdī uz kompja rādījums nokrīt zem 3, bet uzreiz atkal virs 3. [emoji38] [emoji38] [emoji38] Onkulis tomēr apžēlojās par mani un tad nu tagad varu braukt līdz 2018. gada 30. janvārim.
Visam pa starpu izbesīja, ka nav sniegs un te arī rezultāts. Cerams, ka video īsti neko saskatīt nevarēs un iztikšu bez agresīvā.
Par cik, tagad nekur jāsteidzas nav, skate izieta utt., tad lēnām var pievērsties arī sīkumiem. [emoji38] Gribas nedaudz sakārtot vadu bardaku zem paneļa. Visādiem salona sīkumiem jāpievērš vairāk uzmanība utt.
Saregulētas arī durvis un durvju stikli, kā arī, aizmugurējām atsperēm ielikti regulatori un sagāzums pagriezts uz pusi atpakaļ, bet laikam jāgriež līdz galam atpakaļ. Nevaru izdomāt likt priekšā leņķa kitu vai nelikt. Šķiet, ka priekš ielas auto būs pārāk agresīvs skats un bez camber pleitiem drošvien arī riepas normāli ēdīs, cik nu mums te tā ziema. Ir arī pasūtīts rocenes cilindrīts, vēl tikai jāuzprojektē kāts un tā novietojums. Katrā ziņā, darbu un idejas daudz un apdeiti būs.
Ak jā, pagaidām arī neizjūtu vajadzību pēc lielāka/jaudīgāka dzinēja. Ar 3.45 reduktoru ~210km/h uzrauj diezgan brīvi, bet tahometram tas ir gals. Šodien sanāca uzskrieties pret E46 ar M52TUB28 un neteikšu, ka baigi atpaliku. Būtu intereseanti paķert kādu 2,5.
Cīnies vecais!
Vienā bildē izskatās mega cambers pakaļā.
kādi apgriezieni pie 100km/h ar 3.45?
kādi apgriezieni pie 100km/h ar 3.45?
2879rpm @ ar normālām riepām-zzhurka- rakstīja: kādi apgriezieni pie 100km/h ar 3.45?
3065rpm @ ar hipsteru mizām
Gonkot vajag trasē! Bet malacis ka cīnies!
Vienmēr prieks skatīties tavu topiku , katrā ziņā rokas tev aug no pareizās vietas ...
Pa Valmieru plosies prātīgi , šoziem CP un pašvaldības policija ir vairāk kā ļoti aktīva ...
Pa Valmieru plosies prātīgi , šoziem CP un pašvaldības policija ir vairāk kā ļoti aktīva ...
Vajag. Bet nu pats redzi kāda mums tā ziema un ar gonkām ir pašvaki.riebeklis rakstīja:Gonkot vajag trasē! Bet malacis ka cīnies!
Paldies! Jap, es pats zināju, ka Valmierā ļoti ķersta "drifterus", bet nu tajā vakarā tik labi slīdēja, ka nespēju noturēties. Bet nu mācība ir tagad un downshiftā iemetu retāk.GachaK rakstīja:Vienmēr prieks skatīties tavu topiku , katrā ziņā rokas tev aug no pareizās vietas ...
Pa Valmieru plosies prātīgi , šoziem CP un pašvaldības policija ir vairāk kā ļoti aktīva ...
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 32
- chevron_right