E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 11
- chevron_right
Nav tik traki, vnk man pašam patīk palasīt citus tāda veida topikus ūn mož kādam arī šis šķiet intereaants.
plus pašam ja kko vajag atcerēties, viegli atrast
M Power or no power..
Labs, tik turpini!
Mēģināšu atrast laiku uzcept savu topiku.
Veiksmi darbos!
Mēģināšu atrast laiku uzcept savu topiku.
Veiksmi darbos!
Tāā, lietas notiek, biš gatavojāmies 333 Ziemas kausam, kur laika apstākļi solīja sniegu un ledu.
... sakrāsojām jaunu aizmugurējo balku.
vecs - nesmuks, jauns - smuks bams jaunais purāmis kkāds labāks pagadījies, rati beidzot stāv pareizi ar to saķeres meklējumi nebeidzās, uzlikām citu amjus, sporta dzeltenos
b8 bilšteini, danunafig tos landcruisera amjus tālāk jau jāmauc uz gonkām
333 3. posms ir aizvadīts, un aizvadīts ļoti labi!
Mūsu lūgšanas tika uzklausītas un sniegs neuzsniga
tātad laiks vasaras riepām...
diena sākās interesanti, iepriekšējajā vakarā piešautās riteņu skrūves atteicās atskrūvēties - nācās meklēt kāārtīgu riteņatslēgu, tad vēl domkrats pieteica beigas, atkal nācās vērsties pie kolēģiem, kkā tā
bet nu vispārīgi, asfalts bija sasalis sauss, vietām ledus, grunts arī izsalusi, pāris vietās ledaina, kopumā ļoti labs segums un īdeāla trases konfigurācija.
Auto braucās labi, nebija vairs tik brutāli cieta aizmugure, kas iespējams deva tomēr savu artavu.
Viss sākās ar Supersprint ieskaiti, Artūram pirmais brauciens lēns, bet ieskrējās un atlikušie braucieni pa top pozīcijām, es ieskrējos priekš sevis labi, palēkāju pa top 5, pēdējo sanāca kkā labi uzlekt, un beigās rezultāts ideāls.
Kretīns 1. un es sekoju 2. pozīcijā uz uniroyala cietā grunts pati mērcīte diezgan nikns stail nu jā bodīī rōls ir biš palielinājies, bet braucot nejūt, tā ka ir labi Kretīna labākais dienas brauciens Supersprint ieskaitē.
Mans labākais iebrauciens, 4. brauciens (pēdējais), biš neaizgriezu vienu līkumu, līdz ar to uzbraucu uz ledus, tāpēc tāda šķērīte sanāca, un pēc tam gandrīz pieļāvu mega kļūdu, jo aizskatījos spogulī, vienā no ātrākajām trases vietā...likās ka kōnusu nogāzu, baigi pētīju
pēc Supersprin ieskaites, visu klašu top8 braucēji kvalificējās Parallel challenge .
Es diemžēl 1. braucienā pieļāvu kļūdu, kas maksāja zaudējumu, taču Artūrs uzvarēja visos braucienos un finālā atrieba manu zaudējumu žigulim (mans pirmais brauciens bija pret to pašu auto)
ieskats, kā zaudēt spōrta žigam
mēs jau gan smējām, kas būtu ja abi nonāktu līdz finālam...bet nebija lemts
kā arī bremžu kluči pieteica kārtu, ar tālejošu domu, miniošoseja utt, nu tad beidzot iepirkām spōrta klučus, pamēģinās kā ir ar tādiem. ADparts ieķēru zilomantu EBC. plus vēl lai jaunos klučus nenoēd, uzliku jau sen nolikto bremžu aizsargu, vecais kkad nesen aizgāja viņsaulē..
OEM+ vairāk bilžu nav... un kkā tā pagaidām, mierīgā garā piebraucam klučus un gaidam 333 posmu, kur noteikti neies tik labi, jo būs slidens un tad jau pēc tam Vidzemes kauss.
... sakrāsojām jaunu aizmugurējo balku.
vecs - nesmuks, jauns - smuks bams jaunais purāmis kkāds labāks pagadījies, rati beidzot stāv pareizi ar to saķeres meklējumi nebeidzās, uzlikām citu amjus, sporta dzeltenos
b8 bilšteini, danunafig tos landcruisera amjus tālāk jau jāmauc uz gonkām
333 3. posms ir aizvadīts, un aizvadīts ļoti labi!
Mūsu lūgšanas tika uzklausītas un sniegs neuzsniga
tātad laiks vasaras riepām...
diena sākās interesanti, iepriekšējajā vakarā piešautās riteņu skrūves atteicās atskrūvēties - nācās meklēt kāārtīgu riteņatslēgu, tad vēl domkrats pieteica beigas, atkal nācās vērsties pie kolēģiem, kkā tā
bet nu vispārīgi, asfalts bija sasalis sauss, vietām ledus, grunts arī izsalusi, pāris vietās ledaina, kopumā ļoti labs segums un īdeāla trases konfigurācija.
Auto braucās labi, nebija vairs tik brutāli cieta aizmugure, kas iespējams deva tomēr savu artavu.
Viss sākās ar Supersprint ieskaiti, Artūram pirmais brauciens lēns, bet ieskrējās un atlikušie braucieni pa top pozīcijām, es ieskrējos priekš sevis labi, palēkāju pa top 5, pēdējo sanāca kkā labi uzlekt, un beigās rezultāts ideāls.
Kretīns 1. un es sekoju 2. pozīcijā uz uniroyala cietā grunts pati mērcīte diezgan nikns stail nu jā bodīī rōls ir biš palielinājies, bet braucot nejūt, tā ka ir labi Kretīna labākais dienas brauciens Supersprint ieskaitē.
Mans labākais iebrauciens, 4. brauciens (pēdējais), biš neaizgriezu vienu līkumu, līdz ar to uzbraucu uz ledus, tāpēc tāda šķērīte sanāca, un pēc tam gandrīz pieļāvu mega kļūdu, jo aizskatījos spogulī, vienā no ātrākajām trases vietā...likās ka kōnusu nogāzu, baigi pētīju
pēc Supersprin ieskaites, visu klašu top8 braucēji kvalificējās Parallel challenge .
Es diemžēl 1. braucienā pieļāvu kļūdu, kas maksāja zaudējumu, taču Artūrs uzvarēja visos braucienos un finālā atrieba manu zaudējumu žigulim (mans pirmais brauciens bija pret to pašu auto)
ieskats, kā zaudēt spōrta žigam
mēs jau gan smējām, kas būtu ja abi nonāktu līdz finālam...bet nebija lemts
kā arī bremžu kluči pieteica kārtu, ar tālejošu domu, miniošoseja utt, nu tad beidzot iepirkām spōrta klučus, pamēģinās kā ir ar tādiem. ADparts ieķēru zilomantu EBC. plus vēl lai jaunos klučus nenoēd, uzliku jau sen nolikto bremžu aizsargu, vecais kkad nesen aizgāja viņsaulē..
OEM+ vairāk bilžu nav... un kkā tā pagaidām, mierīgā garā piebraucam klučus un gaidam 333 posmu, kur noteikti neies tik labi, jo būs slidens un tad jau pēc tam Vidzemes kauss.
M Power or no power..
Ja nemaldos tad, redzēju Tevi pagājš sesdien ropažu trasē.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
LC amīši tak best
Minišosejā brauksi?
Minišosejā brauksi?
Patīk šis topiks
tā varētu būt, devām džazu ziemas kausa ietvaros
ir ir nē nu uz līdzenām trasēm viņi saiet...
nu pagājušogad jau pāris reizes pamēģināju, šogad ganjau tāpat vēl pāris reizes pamēģinās, nav jau tur ar to IS ko darīt, vairāk sava prieka pēc.
M Power or no power..
Nu tak sen bija laiks domat par swap :)
Ja liec tad liec kādu m54, vieglāks un labāka griezes līkne. Pietam kāds m54b25 neko daudz nemaksā.
ai...par to ir domas citā virsbūvē un nopietnākā formātā.
nu jā, nav man vēlmes bez dugām kkur lakstos lidot. ar to pašu IS var gana labi saskrieties pa grunti
M Power or no power..
labadiena, kkas sadarīts, var pastāstīt..
bij gadījums... uzrāvām atkal diu diens no viets to sacīkst
333 Ziemas kausu un nākamajā dienā Vidzemes kausu
rītā kad braucām uz Rīgu (nu ap 6:00 no rīta), Madonas lauku teritorijā bija max ziema, un nenormāls putenis, domājām ka nu būs d*rsā pa sniegu/ledu (zinam ka kompakts slikti paātrinās uz slidena seguma), bet nu neko, vasaras riepas tāpat bija līdz
Tuvojamies pilsētai un aidā, pavasaris, izstaigājām trasi, uzlikām vasaras riepas, nu tik būs, jo likās ka nu trase ir mūsējā, jo likās segums tāds pa kādu ir braukts, viss identiski un būs
Sākās viss ar vienu testa braucienu, kur tika saprasts ka nekas nav win win, mašīna brutāli tika stumta taisni, līkumos negāja, gribēja iet plakaniski, max slikti veiksme ka iepirkās 2vas jaunas ziemenes, protams, ne kuras katras, bet tādas kuras ir labas uz slapja/auksta asfalta, bams uzliekam tās priekšā, aizmugurē labākās no vasaras komplekta un sākam jau sacensību braucienus,
cita aršana, priekša klausa, bet aizmugure gan joprojām grib slīdēt bet tad... kas tad nu...jautrība, salonā parādās nepārprotama sadegušas eļļas smarža
bet nu neko neatrodam, kā vēlāk atklājās kārbai gala blīvslēgs pēkšņi baigi sāka špļaut eļļu pa ttaisno uz izplūdes. nedaudz paspēlējāmies ar riepu spiedieniņu, kas nedaudz palīdzēja un turpinājām.. Bet nu jā, kkā nebraucās, mazajā kartingtrasē metinātais reduktors vnk kā traks švirkstināja riepas, stūma auto taisni utttttttt. karoč cik labi viss sākumā likās, tik baigi līdz galam nekas nesanāca, bet nu neko. vilšanās bija lasāma manā sejā
bet nu neko, jauna diena, ōme atgriezusies, braucam uz kārtīgu ziemas dopu tepat lauku galā, pie Vecpiebalgas Vidzemes Ziemas kausa ietvaros 2. posms.
Izstaigājām trasi, pēcāk ar auto, likās jau ļoti nais, pa lielam tā arī bija, Kretīns kārtējo reiz izcēlās, paņēma 2. vietu, bezradžu klasē.
bij tāds labs ass līkumiņš Kretīna onboard no 2. brauciena
kā jau visiem zināms, es ātri nebraucu, es braucu uz skatītājiem (nū ķip itkā skatāmi ne jau virsū )
tad nu sanāca nedaudz ieraut zarā, kkā likās ka tas līkums bija tāds taisns augšā, domāju ar 4to labi aizies džazā, bēēt ak neraža, izrādās šis gana ass un ar ledu...
wooop viens, diu..viens diu ieskats no kabīnss
kkā tā, gaidam detaļas no Maskavas un Rīgas un ceram to vēl visu paspēt salikt līdz 6dienai, la imēģinātu kvalitatīvi aizvadīt noslēdzošo 333Ziemas kausa posmu
bij gadījums... uzrāvām atkal diu diens no viets to sacīkst
333 Ziemas kausu un nākamajā dienā Vidzemes kausu
rītā kad braucām uz Rīgu (nu ap 6:00 no rīta), Madonas lauku teritorijā bija max ziema, un nenormāls putenis, domājām ka nu būs d*rsā pa sniegu/ledu (zinam ka kompakts slikti paātrinās uz slidena seguma), bet nu neko, vasaras riepas tāpat bija līdz
Tuvojamies pilsētai un aidā, pavasaris, izstaigājām trasi, uzlikām vasaras riepas, nu tik būs, jo likās ka nu trase ir mūsējā, jo likās segums tāds pa kādu ir braukts, viss identiski un būs
Sākās viss ar vienu testa braucienu, kur tika saprasts ka nekas nav win win, mašīna brutāli tika stumta taisni, līkumos negāja, gribēja iet plakaniski, max slikti veiksme ka iepirkās 2vas jaunas ziemenes, protams, ne kuras katras, bet tādas kuras ir labas uz slapja/auksta asfalta, bams uzliekam tās priekšā, aizmugurē labākās no vasaras komplekta un sākam jau sacensību braucienus,
cita aršana, priekša klausa, bet aizmugure gan joprojām grib slīdēt bet tad... kas tad nu...jautrība, salonā parādās nepārprotama sadegušas eļļas smarža
bet nu neko neatrodam, kā vēlāk atklājās kārbai gala blīvslēgs pēkšņi baigi sāka špļaut eļļu pa ttaisno uz izplūdes. nedaudz paspēlējāmies ar riepu spiedieniņu, kas nedaudz palīdzēja un turpinājām.. Bet nu jā, kkā nebraucās, mazajā kartingtrasē metinātais reduktors vnk kā traks švirkstināja riepas, stūma auto taisni utttttttt. karoč cik labi viss sākumā likās, tik baigi līdz galam nekas nesanāca, bet nu neko. vilšanās bija lasāma manā sejā
bet nu neko, jauna diena, ōme atgriezusies, braucam uz kārtīgu ziemas dopu tepat lauku galā, pie Vecpiebalgas Vidzemes Ziemas kausa ietvaros 2. posms.
Izstaigājām trasi, pēcāk ar auto, likās jau ļoti nais, pa lielam tā arī bija, Kretīns kārtējo reiz izcēlās, paņēma 2. vietu, bezradžu klasē.
bij tāds labs ass līkumiņš Kretīna onboard no 2. brauciena
kā jau visiem zināms, es ātri nebraucu, es braucu uz skatītājiem (nū ķip itkā skatāmi ne jau virsū )
tad nu sanāca nedaudz ieraut zarā, kkā likās ka tas līkums bija tāds taisns augšā, domāju ar 4to labi aizies džazā, bēēt ak neraža, izrādās šis gana ass un ar ledu...
wooop viens, diu..viens diu ieskats no kabīnss
kkā tā, gaidam detaļas no Maskavas un Rīgas un ceram to vēl visu paspēt salikt līdz 6dienai, la imēģinātu kvalitatīvi aizvadīt noslēdzošo 333Ziemas kausa posmu
M Power or no power..
labs
Šis
Topiks kā vienmēr interesants, forši lasīt.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
on board riktīgi labs, sēžu pie kompja un šūpojos krēslā līdz!
cenšos, cenšos
Tāā, labs vakars!
Viens ziemas gonku seriāls noslēdzies, 333 Ziemas kauss, var ātri pastāstīt, kā (ne)gāja pēdējajā posmā.
kā jau pierasts, par auto sagatavošanu sākām domāt neilgi pirms sacensībām
tā kā iepriekšējā posmā jau sapratām, ka ir jātiek vaļā no metinātā reduktora, padomā bija divi varianti, viens noņemt reduktoru no mana e30 (vispār ja būtu bijis silts un tikai asfalta konfigurācija, ļoti iespējams 333 trasi piedziedātu m20b30 skaņas..bet nebij lemts ), tātad otrs variants dabūt salauzto lsd elementu, ko viens kolēga mums jau piedāvāja vasarā, sazvanamies..ras un divi, 7dienas vakarā raujam uz pilsētu, un iegūstam salauztu mazo lsd elementu, par ko liels paldies Ch
pirmdien, vakarā raujam uz servīzi sākt kko darīt, izjaucam elementu, un saprotam, ka trūkst divas mazās preload šaibiņas, fōk, nu neko, zinājām ka Ch ir vēl viens elements, izšķīdis, sazvanamies atkal, un ar visādām mahinācijām sakārtojam, kā dabūt to no Jelgavas uz Madonu, šeit paldies Space_Cowboy. Pāāāralēli tika arī samedītas tās šaibiņas atsevišķi no Burnout lietotāja Blondais, arī viņam paldies!
kamēr notiek mahinācijas ar detaļu sagādi, sametinājām elementa vāciņu, tam bija nolūzusi gultņa sēža, papētot internetu un vietējo situāciju, tā teikt, type168 elementu slimība
čirkk un tajā pat dienā ir klāt donōrs. sveiki respektīvi no diviem salikām vienu, nu pa lielam no izšķīdušā nebij baigi ko paņemt
sākumā doma bija vnk nomainīt elementu + jauni sānu gultņi un būs zaibcom, reduktora korpusu nemaz neņēmām nost. salikām un, protams, nekas nebija zaibcom
itkā pēc visa lsd elementam un parastajam būtu jābūt vienādiem, mož metinot vāku savilka kas ļoti ticams, respektīvi bija ''jāregulē'' sānu vāki, gultņos bij pārāk liela spēle.
aiziet gateris, no sākuma maucām uz liela ķip dzirnakmeņa, bet tas bija pārāk lēnu un tik labi neņēma
bet nu itkā viss sanāca.
tālāk vēl bij doma salabot DISA vārstu, bet par to vēlāk, jo līdz gonkai to nesanāca salabot.
tātad nu jau visā Latvijā ir sniegs, tātad arī 333, aizbraucām, nolikām auto...un tas jau bija gatavs gonkai, jo nekādu citu riepu utt, mums nebija.
smūks izstaigājām trasi sapratām, ka šoreiz būs max slikti...slikāk kā pagājušajā reizē, jo sapratām ka grunts sekcija uzreiz būs ledū, sākumā gan to klāja smuks sniegs, cerība vēl bija ka asfalta sekcijā daudz kur bija ''tīrs'' asfalts, bet tas uzreiz pārvērtās par pulētu ledu... respektīvi auto stūrējās, jo priekšā bija +- norm riepas-uniroyals, bet uz priekšu vīspār negāja - aizmugurē bija sailuns (kā viens rwd pro klases braucējs izteicās: ''cik daudz Jūs vakar izdzērāt, ja izdomājāt likt tādu riepu(sailun)'' ), bet nu jā, mums nebij alternatīvu
pēc pirmajiem braucieniem sapratām ka ar steigu ir kkas jāmaina, sazvanījām čomu kas dzīvo netālu, savācām hanteļu ripas, tik cik lai ir droši salikām, tik bija
maz jau gan, 25 + cik rezerves ritenis pats. bet nu uz manu braucienu vēl kolēga pats pieslēdzās par atsvaru, un sanāk bija +140kg (atsvari+pasažieris) neskaitot mani...tas neko nemainīja
āāā, plus ka reduktors čota tomēr kkā negribēja bloķēt, lai arī pirmstam patestēju tepat pa dopiņu, likās ļoti labi, taču trasē bija diezgan slikti, to arī video var dzirdēt....ļoti ļoti bieži izlīdēja.., par to tiek domāts.
ieskats 2. braucienā, jāteic, garastāvoklis nebija no tiem labākajiem pēc pirmā brauciena, to var nedaudz just
karoč galīgi nebaudāma bij braukšana, Kretīns pat izteicās, ka 3. braucienu varētu vnk nebraukt, jo kāda jēga, un pa lielam varēja piekrist....bet tomēr vēlme kko pazīmēties fotogrāfiem bija, tāpēc aiziet
skatītāju līkums speeeeeed kad kolēģim viss izbesījis un ir skaidrs, ka labi laiki nesanāk, ko dara pasažieris...vnk ierēc bet nu labi, jokus pie malas, skaidrs, ka uz pjedestāla uzkāpt atkal nevienam no mums nesanāca, taču pirmajos posmos savāktie punkti Kretīnam nodrošināja 1. vietu kopvērtējumā kad jau pasvinējām to uzvaru, 1dien arī atāk paciņa no Moskouw city, jo pēc tam kad no 4riem DISA atrastajiem vārstiem visiem bija caura membrāna, sapratu, ka nav vērts tālāk meklēt. un jauns oem bija kosmoss. samainīju membrānu, viss šancē, nav tik iztestēts baigi vēl.
kkā tā pagaidām..plus izskatās ka drīzumā isam piedzims divi cilindrīši un sāksim +- nopietni gatavoties vasaras sezonai.
#mundierismotorsport
Tāā, labs vakars!
Viens ziemas gonku seriāls noslēdzies, 333 Ziemas kauss, var ātri pastāstīt, kā (ne)gāja pēdējajā posmā.
kā jau pierasts, par auto sagatavošanu sākām domāt neilgi pirms sacensībām
tā kā iepriekšējā posmā jau sapratām, ka ir jātiek vaļā no metinātā reduktora, padomā bija divi varianti, viens noņemt reduktoru no mana e30 (vispār ja būtu bijis silts un tikai asfalta konfigurācija, ļoti iespējams 333 trasi piedziedātu m20b30 skaņas..bet nebij lemts ), tātad otrs variants dabūt salauzto lsd elementu, ko viens kolēga mums jau piedāvāja vasarā, sazvanamies..ras un divi, 7dienas vakarā raujam uz pilsētu, un iegūstam salauztu mazo lsd elementu, par ko liels paldies Ch
pirmdien, vakarā raujam uz servīzi sākt kko darīt, izjaucam elementu, un saprotam, ka trūkst divas mazās preload šaibiņas, fōk, nu neko, zinājām ka Ch ir vēl viens elements, izšķīdis, sazvanamies atkal, un ar visādām mahinācijām sakārtojam, kā dabūt to no Jelgavas uz Madonu, šeit paldies Space_Cowboy. Pāāāralēli tika arī samedītas tās šaibiņas atsevišķi no Burnout lietotāja Blondais, arī viņam paldies!
kamēr notiek mahinācijas ar detaļu sagādi, sametinājām elementa vāciņu, tam bija nolūzusi gultņa sēža, papētot internetu un vietējo situāciju, tā teikt, type168 elementu slimība
čirkk un tajā pat dienā ir klāt donōrs. sveiki respektīvi no diviem salikām vienu, nu pa lielam no izšķīdušā nebij baigi ko paņemt
sākumā doma bija vnk nomainīt elementu + jauni sānu gultņi un būs zaibcom, reduktora korpusu nemaz neņēmām nost. salikām un, protams, nekas nebija zaibcom
itkā pēc visa lsd elementam un parastajam būtu jābūt vienādiem, mož metinot vāku savilka kas ļoti ticams, respektīvi bija ''jāregulē'' sānu vāki, gultņos bij pārāk liela spēle.
aiziet gateris, no sākuma maucām uz liela ķip dzirnakmeņa, bet tas bija pārāk lēnu un tik labi neņēma
bet nu itkā viss sanāca.
tālāk vēl bij doma salabot DISA vārstu, bet par to vēlāk, jo līdz gonkai to nesanāca salabot.
tātad nu jau visā Latvijā ir sniegs, tātad arī 333, aizbraucām, nolikām auto...un tas jau bija gatavs gonkai, jo nekādu citu riepu utt, mums nebija.
smūks izstaigājām trasi sapratām, ka šoreiz būs max slikti...slikāk kā pagājušajā reizē, jo sapratām ka grunts sekcija uzreiz būs ledū, sākumā gan to klāja smuks sniegs, cerība vēl bija ka asfalta sekcijā daudz kur bija ''tīrs'' asfalts, bet tas uzreiz pārvērtās par pulētu ledu... respektīvi auto stūrējās, jo priekšā bija +- norm riepas-uniroyals, bet uz priekšu vīspār negāja - aizmugurē bija sailuns (kā viens rwd pro klases braucējs izteicās: ''cik daudz Jūs vakar izdzērāt, ja izdomājāt likt tādu riepu(sailun)'' ), bet nu jā, mums nebij alternatīvu
pēc pirmajiem braucieniem sapratām ka ar steigu ir kkas jāmaina, sazvanījām čomu kas dzīvo netālu, savācām hanteļu ripas, tik cik lai ir droši salikām, tik bija
maz jau gan, 25 + cik rezerves ritenis pats. bet nu uz manu braucienu vēl kolēga pats pieslēdzās par atsvaru, un sanāk bija +140kg (atsvari+pasažieris) neskaitot mani...tas neko nemainīja
āāā, plus ka reduktors čota tomēr kkā negribēja bloķēt, lai arī pirmstam patestēju tepat pa dopiņu, likās ļoti labi, taču trasē bija diezgan slikti, to arī video var dzirdēt....ļoti ļoti bieži izlīdēja.., par to tiek domāts.
ieskats 2. braucienā, jāteic, garastāvoklis nebija no tiem labākajiem pēc pirmā brauciena, to var nedaudz just
karoč galīgi nebaudāma bij braukšana, Kretīns pat izteicās, ka 3. braucienu varētu vnk nebraukt, jo kāda jēga, un pa lielam varēja piekrist....bet tomēr vēlme kko pazīmēties fotogrāfiem bija, tāpēc aiziet
skatītāju līkums speeeeeed kad kolēģim viss izbesījis un ir skaidrs, ka labi laiki nesanāk, ko dara pasažieris...vnk ierēc bet nu labi, jokus pie malas, skaidrs, ka uz pjedestāla uzkāpt atkal nevienam no mums nesanāca, taču pirmajos posmos savāktie punkti Kretīnam nodrošināja 1. vietu kopvērtējumā kad jau pasvinējām to uzvaru, 1dien arī atāk paciņa no Moskouw city, jo pēc tam kad no 4riem DISA atrastajiem vārstiem visiem bija caura membrāna, sapratu, ka nav vērts tālāk meklēt. un jauns oem bija kosmoss. samainīju membrānu, viss šancē, nav tik iztestēts baigi vēl.
kkā tā pagaidām..plus izskatās ka drīzumā isam piedzims divi cilindrīši un sāksim +- nopietni gatavoties vasaras sezonai.
#mundierismotorsport
M Power or no power..
Svejki, weekendā tā normāl pabaudījām ziemas priekus un prieku bēdas
sākām 6dien, pa lielam ar ziemas gonku noslēgumu, Cēsīs, Vidzemes Ziemas kausa ietvaros.
Kā vienmēr ar naivo cerību, ka nebūs baigi daudz ledus ...tas nenotika, nu ok, bija arī baudāmi posmi, neskaitot trases pēdējo kkādu 1/3 kur ledus bija tik traks, ka auto vairāk kontrolēja pilotu nevis otrādāk
bet nu neko, biš džazu un paspolēt varēja. angle kit...
Kretīns saskatījies FormulaD viģikus
normaļna tripod modā
bijām ielikuši gan balastu, gan riepas papūstas uz vidējo optimālo, bet nu neko nekas nedeva, plus kolēģi mauca ar visādām nišpām utt, ai... nu vismaz pieredze piekrāta
apmēram šādi izskatījās braucot, pēc finiša tiek izteiktas visas manas domas par notiekošo
tālāk... nākamajā rītā pieceļoties atmiņas pēc vakardienas gana skābas vēl
zināju ka čomi rajonā domā ar zāģiem pavīlēt pa trasi... karoč vajag zāģus! pārdesmit minūtes un mums ir riepas un braucam tās samontēt uz diskiem.
pirms vēl braukt uz garāžu kompakts izdomāja palikt bez strāvas. startēju, grūti jau griež ar to 10w60, un hujakš, gluha viss
laikam izdega drošinātājs mazajā + vadā no AKB, salīdzinoši ātri sanāca konstatēt, ieliku ''peremičku'' tajā kastītē motortelpā un atiet. protams zinot zāģu specifiku, parasti lielākajai daļai pēc to pamēģināšanas virsbūvē parādās caurumi uttt, bet nu neko, gribējās pamēģināt...domājām pō
mmmmm
riepas pa lielam svaigas, nobraukta viena gonka kuras laikā šipi gan parauti, jā, bet priekš mums būs labi lai pamēģinātu.
vēry much sport
kkā tā darbībā, te pats sākums, sākam piešauties, kad jau pāris stundas bija pamaukts un pienākusi nakts, varēja pīīlnā tonī arī nākt un tad jau arī protams sākās kļūdas, kupenas utt. mega labs pasākums sanāca!
te sākumā norm gāja, bet kko atmetos un ātrums pazuda
Kad bija pagājušas daudz stundas, degviela izbraukta praktiski visa, pakojāmies mājupceļam.
Braukājot trasē kkur pusceļā kompaktam izbeidzās kārba, liekas ka saslēdzās divi pārnesumi reizē, nevarēja neko saslēgt, neitrālajā pats gāja uz priekšu, no atpakaļgaitas meta ārā utt, kko pačakarējām un varējām turpināt, vairāk gan paļaujoties uz 3. pārnesumu tikai lai nav jāslēgā plūs vēl reduktors nu jau sāk izklausīties vēl bēdīgāk kā pirmstam, plūs vēl gaismas pazuda, kad bija jābrauc naktī, bet tur nekontaktēja relejs utt, jautri
rezumē: zāģi ir štelle sakarā ar to ka kompats ir džips, tad nekur pat lāgā neķērās biš tikai lanžerons priekšā uz full lock un nēēdaudz arka augšpusē vienā pusē, WIN! Protams, ja riepas būtu jaunas ganjau tas kompakts viņas tā negrieztu, bet pašlaik bija nōis.
ziemas Mundieris drīz sāks gatavoties vasaras sezonai, turās!
sākām 6dien, pa lielam ar ziemas gonku noslēgumu, Cēsīs, Vidzemes Ziemas kausa ietvaros.
Kā vienmēr ar naivo cerību, ka nebūs baigi daudz ledus ...tas nenotika, nu ok, bija arī baudāmi posmi, neskaitot trases pēdējo kkādu 1/3 kur ledus bija tik traks, ka auto vairāk kontrolēja pilotu nevis otrādāk
bet nu neko, biš džazu un paspolēt varēja. angle kit...
Kretīns saskatījies FormulaD viģikus
normaļna tripod modā
bijām ielikuši gan balastu, gan riepas papūstas uz vidējo optimālo, bet nu neko nekas nedeva, plus kolēģi mauca ar visādām nišpām utt, ai... nu vismaz pieredze piekrāta
apmēram šādi izskatījās braucot, pēc finiša tiek izteiktas visas manas domas par notiekošo
tālāk... nākamajā rītā pieceļoties atmiņas pēc vakardienas gana skābas vēl
zināju ka čomi rajonā domā ar zāģiem pavīlēt pa trasi... karoč vajag zāģus! pārdesmit minūtes un mums ir riepas un braucam tās samontēt uz diskiem.
pirms vēl braukt uz garāžu kompakts izdomāja palikt bez strāvas. startēju, grūti jau griež ar to 10w60, un hujakš, gluha viss
laikam izdega drošinātājs mazajā + vadā no AKB, salīdzinoši ātri sanāca konstatēt, ieliku ''peremičku'' tajā kastītē motortelpā un atiet. protams zinot zāģu specifiku, parasti lielākajai daļai pēc to pamēģināšanas virsbūvē parādās caurumi uttt, bet nu neko, gribējās pamēģināt...domājām pō
mmmmm
riepas pa lielam svaigas, nobraukta viena gonka kuras laikā šipi gan parauti, jā, bet priekš mums būs labi lai pamēģinātu.
vēry much sport
kkā tā darbībā, te pats sākums, sākam piešauties, kad jau pāris stundas bija pamaukts un pienākusi nakts, varēja pīīlnā tonī arī nākt un tad jau arī protams sākās kļūdas, kupenas utt. mega labs pasākums sanāca!
te sākumā norm gāja, bet kko atmetos un ātrums pazuda
Kad bija pagājušas daudz stundas, degviela izbraukta praktiski visa, pakojāmies mājupceļam.
Braukājot trasē kkur pusceļā kompaktam izbeidzās kārba, liekas ka saslēdzās divi pārnesumi reizē, nevarēja neko saslēgt, neitrālajā pats gāja uz priekšu, no atpakaļgaitas meta ārā utt, kko pačakarējām un varējām turpināt, vairāk gan paļaujoties uz 3. pārnesumu tikai lai nav jāslēgā plūs vēl reduktors nu jau sāk izklausīties vēl bēdīgāk kā pirmstam, plūs vēl gaismas pazuda, kad bija jābrauc naktī, bet tur nekontaktēja relejs utt, jautri
rezumē: zāģi ir štelle sakarā ar to ka kompats ir džips, tad nekur pat lāgā neķērās biš tikai lanžerons priekšā uz full lock un nēēdaudz arka augšpusē vienā pusē, WIN! Protams, ja riepas būtu jaunas ganjau tas kompakts viņas tā negrieztu, bet pašlaik bija nōis.
ziemas Mundieris drīz sāks gatavoties vasaras sezonai, turās!
M Power or no power..
Kā tas ir, caurumi? Arkas ķip izārda?
ļovānos, gan līkumos varēja dzirdēt ntos clutch kick.Protams, ja riepas būtu jaunas ganjau tas kompakts viņas tā negrieztu, bet pašlaik bija nōis.
kāpēc nebrauci ar ielas riepām?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu ja tev ir sēdināts auto un riepa ir 205/65 15'' un piem. aizmugurē ķeras pret iekšējās arkas augšu, kā Tu domā kas notiks ?
tas pats notiek arī ar lonžeroniem priekšā uz full lock, utt
Ļovānos bija labas/citas riepas un jā, kad bija gan testa, gan gonkas braucieni, bija ļoti bēdīgi
pēc tam, kad viss beidzās, un varēja vnk maukt, ātrums pieauga, saķere sliktāka un tad varēja diezgan normāli vizināties.
ā nu man nav labu riepu priekš ledus, jēga 0, ne tur pašam prieks, ne kā... (tāpēc jau arī gonkās kā bija ledus, rezultāti atā, bet tā kā ziema sākās sezonas izskaņā, pirkt riepas tīri ledum doma nebij ) (reāli tāpēc man ziemas gonkas īsti nepatīk, vnk braukt gribas )
te var redzēt cik bēdīgi tas viss izklausījās
nākotnes klasikas
Slogojam ledu bet nu jā, kopš ir riepas, mājās netiek sēdēts
te kolēga ar moci pieslēdzās
kkā tā pagaidām..
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 11
- chevron_right