Zirdzins 2x ArcticSilver coupes
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Vienkarši sex
Varu tikai apskauzt ieguldīto laiku un līdzekļus! 10/10
Varu tikai apskauzt ieguldīto laiku un līdzekļus! 10/10
Track car’s taisni manā gaumē viss smuki un sterili salikts, sataisīts. Trasē, manuprāt, autiņam jābūt pat labākā tehniskā kārtībā, kā nekā ātrums pavisam cits. Būri nedomā likt?
Būri pagaidām ne, bet varbūt kādreiz, viss atkarīgs cik tālu iešu
Salonā vienīgais ko tādam auto tiešām prasās ir puskarkass, bet visā visumā
Kādi beigās rezultāti sestdien bija?
Ļoti apmierināts esmu, ugunskristības ir galā, tests sekmīgs.
Iet lupataas, tehniski viss stiigaa
Iet lupataas, tehniski viss stiigaa
Jums bija kādi kopējie laika rezultāti, vai braucāt bez laika?
333 neuzņēma laiku sestdien nevienam, nebija tādas iespējas.
Pats neuzņēmi laikus? Man interese salīdzināt ar kādu citu rwd auto, pašam sestdien nekādīgi nesanāca izbraukt zem 1:04.
Kādi laiki diez tiem, kas regulāri, pa to trasi dzīvojās 0:55?
Pats neuzņēmi laikus? Man interese salīdzināt ar kādu citu rwd auto, pašam sestdien nekādīgi nesanāca izbraukt zem 1:04.
Kādi laiki diez tiem, kas regulāri, pa to trasi dzīvojās 0:55?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Cik atceros ar 2.5/2.8 žurku ar so so slikiem dažiem bija 0.55/56 ar bloķi, pašam bija viens brauciens ar b28 un open diff uz slikiem (pirmā pieredze), ja nemaldos bija 0.56-0.58.
*Nezinu vai ir/nav mainījusies trases konfigurācija
*Nezinu vai ir/nav mainījusies trases konfigurācija
Man 6dien ar 2.8 un 2.93 reduktoru 1:02-1:04 laiks turējās. No 2018 gada rezultāts par 3 sek labāks šogad.
Cepuri nost par ieguldīto darbu, gan tehniski gan vizuāli izskatījās !!!
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Pirmo reizi biju trasē. 328, 3.45 svarka, sēdinājums un stretchotas 215/40 Sailun uz 8.5j .. Un principā bez savirzes. Krc galīgi ne-trases setups.
Pirmajā braucienā nenormāli stūma purnu.. Pēc tam nolaidu spiedienu no 2.2bar uz 1.9 priekšā, mazliet adaptējos pats un kļuva šokējoši labāk.
Pēdējā braucienā jau gāju apli mazliet zem 60s.
Dažus video var redzēt IG: @rrodde (pārsvarā story)
Zirdziņa kupeja vienkārši trasei, ilgi skatījos uz visādiem smuki nostrādātiem sīkumiem.
Pirmajā braucienā nenormāli stūma purnu.. Pēc tam nolaidu spiedienu no 2.2bar uz 1.9 priekšā, mazliet adaptējos pats un kļuva šokējoši labāk.
Pēdējā braucienā jau gāju apli mazliet zem 60s.
Dažus video var redzēt IG: @rrodde (pārsvarā story)
Zirdziņa kupeja vienkārši trasei, ilgi skatījos uz visādiem smuki nostrādātiem sīkumiem.
Pāris treniņi izbraukti, esmu vairāk kā apmierināts, tik cik jasaregule kārtīgi savirze aizmugures asij, un jādod iekšā.
uzlikts 3.15 reduktors. ieprieks staveja 3.91
uzlikts 3.15 reduktors. ieprieks staveja 3.91
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Zirdzins - 26 Sep 2020, 13:27, kopā labots 2 reizes.
Kādēļ pārgāji uz 3.15, tas jau tāds daily variants?
Atmo versijā priekš trases braukšanas prasās ko īsāku imho.
Atmo versijā priekš trases braukšanas prasās ko īsāku imho.
3.91 sanāk 3 robs darba robs, un bieži vien jāpārslēdzas uz 2, ar 3.15, iemet 2aja un aizmirsti par slēgšanos... Der gan 333 gan bikerniekos
viņš taču drifto, nevis brauc uz laiku.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
jep, kolēga kas tagad streetā mauc pa top, jau gadiem mauc ar gariem reduktoriem, un kādreiz visi tieši bija nesaprašanā un ierēca par to, bet redzkā lietas mainās
M Power or no power..
agrāk jau arī streetā bija faktors, ka stock m50b25 un m52b28, bet tagad niknāki aparāti arī
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right