E36-sityzor.
Kāds tagad progress?
Tātad iecēlu citu dzinēju, jeb swapu. Dzinējs nācis no automāta.
Pirmā lieta, kur nesagāja ir kārbas vads. Nodomāju- tas nekas, kaut ko izdomāšu.
Saliekot visu pa vietām un darbinot- pa tukšo. Konstatēju, ka nestrādā sprauslas un nav dzirksteles. Cīnījos un čakarējos ar visādām lietām, bet bez rezultātiem.
Tika nolemts likt vecā motora pravodku, un finālā tieši tas pats. Nodomāju, ka viss ir slikti.
Bet tad atcerējos,ieraudzīju, ka no vecās pravodkas drošinātāju kastes pin konektora ir norauts mistisks vads.(neorģināls).
Sāku šķetināt vadus zem stūres un atradu pretī arī norautu vadu. Lai gan citā krasā vads, riskēju un savienoju. Un maģija notika- pieleca. Akmens no sirds novēlās, jo no vadiem saprašana maza.
Tālāk iegādājos sajūgu,uzliku orģinālu spararatu un darba cilindru, jo iepriekš bija vienmasas spararats un utt..
Uzliku kārbu,kardānu un visu pārējo un atkal nav labi. Pie noslāpēta dzinēja varu ielikt ātrumos, bet iedarbinot nevaru ielikt nevienā ātrumā.
Tā arī auto pagaidām stāv garāža un gaida manu risinājumu.
Pirmā lieta, kur nesagāja ir kārbas vads. Nodomāju- tas nekas, kaut ko izdomāšu.
Saliekot visu pa vietām un darbinot- pa tukšo. Konstatēju, ka nestrādā sprauslas un nav dzirksteles. Cīnījos un čakarējos ar visādām lietām, bet bez rezultātiem.
Tika nolemts likt vecā motora pravodku, un finālā tieši tas pats. Nodomāju, ka viss ir slikti.
Bet tad atcerējos,ieraudzīju, ka no vecās pravodkas drošinātāju kastes pin konektora ir norauts mistisks vads.(neorģināls).
Sāku šķetināt vadus zem stūres un atradu pretī arī norautu vadu. Lai gan citā krasā vads, riskēju un savienoju. Un maģija notika- pieleca. Akmens no sirds novēlās, jo no vadiem saprašana maza.
Tālāk iegādājos sajūgu,uzliku orģinālu spararatu un darba cilindru, jo iepriekš bija vienmasas spararats un utt..
Uzliku kārbu,kardānu un visu pārējo un atkal nav labi. Pie noslāpēta dzinēja varu ielikt ātrumos, bet iedarbinot nevaru ielikt nevienā ātrumā.
Tā arī auto pagaidām stāv garāža un gaida manu risinājumu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja nevari ielikt ātrumā, tad augstums nav pareizs kombinācijai ar spararatu-kurvi ?
Ir bijis otrādi, ka par augstu. Varbūt Izņem izspiedējcilindru un izmēri cik tālu ir līdz dakšai.
Ir bijis otrādi, ka par augstu. Varbūt Izņem izspiedējcilindru un izmēri cik tālu ir līdz dakšai.
Pēc sajūtām pedālis labs, nav pa brīvo tā kā? ir atgaisojies utt?
darbojošam dzinējam sanāk ka izspied sajūgu, liec pārnesumā un kā pret sienu, ar spēku jāspiež, tip ar krakšķi liekas?
ja ir piem. 1. pārnesumā, kad izspied pedāli, mašīnu nevelk līdzi?
bet ir jāpiekrīt, ka liekot krustu šķērsu tos sajūgus, var ietrīties arī uz canibal ideju, par neriktīgu dakša/izspiedējgultnis augstumu.
darbojošam dzinējam sanāk ka izspied sajūgu, liec pārnesumā un kā pret sienu, ar spēku jāspiež, tip ar krakšķi liekas?
ja ir piem. 1. pārnesumā, kad izspied pedāli, mašīnu nevelk līdzi?
bet ir jāpiekrīt, ka liekot krustu šķērsu tos sajūgus, var ietrīties arī uz canibal ideju, par neriktīgu dakša/izspiedējgultnis augstumu.
M Power or no power..
Jā, protams pirmais ko darīšu ir apskatīšos izspiedējcilindru.
Nezinu, kas tur darās ar augstumiem.
Pedālis stingrs, un spiežot pedāli ir dzirdamas darbības no kārbas.
Pie ejoša dzinēja, jā, kā pret sienu un velk mazliet mašīnu uz priekšu.
Gan jau risinājums vienkāršs, tikai jasaprot kur ir kļūda.
Nezinu, kas tur darās ar augstumiem.
Pedālis stingrs, un spiežot pedāli ir dzirdamas darbības no kārbas.
Pie ejoša dzinēja, jā, kā pret sienu un velk mazliet mašīnu uz priekšu.
Gan jau risinājums vienkāršs, tikai jasaprot kur ir kļūda.
ar kompatu pa brugji
Izspiedēja "dakšas" ir atšķirīgas starp divmasu spararatiem un vienmasas.
Kā arī luk un sachs atšķirīgi spararati/kurvji, savā starpā nav kombinējami. Atšķiras spararata darba daļas "dziļums".
Kā arī luk un sachs atšķirīgi spararati/kurvji, savā starpā nav kombinējami. Atšķiras spararata darba daļas "dziļums".
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies par atbildēm un ieteikumiem.
Kad ķeršos klāt un atradīšu risinājumu tad iepostošu.
Kad ķeršos klāt un atradīšu risinājumu tad iepostošu.
Nu nu
Gaidu risinājumu HE sacītais par kurvja-spararata augstumiem liekas visticamākais
Izskatās, ka esmu šķībi ielicis izspiedējgultni, vai arī procesā nobīdījies.
Ielikšu pareizi, salikšu un turēšu īkšķus.
Ielikšu pareizi, salikšu un turēšu īkšķus.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tomēr viss slikti.
Tālāk pievērsīšos spararatam,kurvim un dakšai.
Tālāk pievērsīšos spararatam,kurvim un dakšai.
Spararats,sajūgs,kurvis no viena ražotāja,Luk.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tev tur kloķvārpstā trūkst centrējošais gultnis (tā kā swaps nācis no automāta)
Sveiks, ja Tev ir vienmasas spararats, tad iesku likt sajūga disku ar atsperēm un biezāku eļļu kārbā, ja negribi, lai neitrālajā kārba grab tā, ka liekas, ka kaut kas ir izjucis.
Sev zf kārbā ielēju no redline produkcijas 75W140NS GL-5 visu pudeli un atlikušo tilpumu D4 ATF, pudelē palika pāri kādi 300ml. Lielu daļu trokšņa noņēma, bet palicis saņemties un nomainīt sajūga disku no cietā uz atsperu.
Problēma troksnī ar vienmasas spararatu un cieto sajūga disku, ir tājā, ka nav brīvgājiena kārbai no motora, viss ir pa cieto un nav play room, ja lēnām atlaid sajūgu, tad troksnis nav, bet kuram ir laiks katru reizi lēnām atlaist sajūgu
Un, ja gribi, lai nečīkst izpiedējgultnis, izspiežot pedāli, tad iesaku likt Liqui Moly montagepaste uz gultņa slīdvirsmas. Šai pastai nelīp klāt putekļi un ilgstoši pilda savu funkciju, atšķirībā no kapara smēres.
Kā arī nomaini izspiedējdakšas atbalsta pinu no oem plastmasa uz ņeržas, būs mazāks gājiens sajūga pedālim
Sev zf kārbā ielēju no redline produkcijas 75W140NS GL-5 visu pudeli un atlikušo tilpumu D4 ATF, pudelē palika pāri kādi 300ml. Lielu daļu trokšņa noņēma, bet palicis saņemties un nomainīt sajūga disku no cietā uz atsperu.
Problēma troksnī ar vienmasas spararatu un cieto sajūga disku, ir tājā, ka nav brīvgājiena kārbai no motora, viss ir pa cieto un nav play room, ja lēnām atlaid sajūgu, tad troksnis nav, bet kuram ir laiks katru reizi lēnām atlaist sajūgu
Un, ja gribi, lai nečīkst izpiedējgultnis, izspiežot pedāli, tad iesaku likt Liqui Moly montagepaste uz gultņa slīdvirsmas. Šai pastai nelīp klāt putekļi un ilgstoši pilda savu funkciju, atšķirībā no kapara smēres.
Kā arī nomaini izspiedējdakšas atbalsta pinu no oem plastmasa uz ņeržas, būs mazāks gājiens sajūga pedālim
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
tur jau skaidri redzams ka šim ir divmasnieks.
liekot darba cilindrīti viņš Tev tā kā brīvi iegāja līdz var uzķert uzgriežņus, vai ta kā laicīgi atspiedās štoks pret dakšu un ar spēku bija jāspiež līdz tam lai uzķertu uzgriežņus?
+ Kuuzis teiktais.
ā sajūga disku uz pareizo pusi biji ielicis? ..nu mazums
liekot darba cilindrīti viņš Tev tā kā brīvi iegāja līdz var uzķert uzgriežņus, vai ta kā laicīgi atspiedās štoks pret dakšu un ar spēku bija jāspiež līdz tam lai uzķertu uzgriežņus?
+ Kuuzis teiktais.
ā sajūga disku uz pareizo pusi biji ielicis? ..nu mazums
M Power or no power..
Paldies Kuuzis par vērīgo aci. Gultnis sagādāts.
Par gultņa eksistenci zināju, bet šeit biju palaidis garām
Un Pandora, iepriekš bija vienmasas spararats, nolēmu likt oriģinālu izpildījumu- divmasas.
Tātad iegādājos M52 izspiedēja dakšu un tā atšķiras no manas dakšas, tātad secinu ka dakša arī nāk iespējams no M20 dzinēja.
Tuvākajās dienās likšu kopā un cerēšu uz pozitīvu iznākumu.
Kādam varbūt šis viss ir elementāri, bet man šis ir pirmais izjauktais auto un bez iepriekšējas pieredzes.
Tā kā liels paldies par ieteikumiem
Ja starp dzinēju un kārbu viss būtu oriģināls, tad visticamāk arī nebūtu šādu neskaidrību.
P.s sajūgs pareizi ielikts.
Un izspiedēja cilindrs normāli iestumjas iekšā,bez lielas piepūles.
Par gultņa eksistenci zināju, bet šeit biju palaidis garām
Un Pandora, iepriekš bija vienmasas spararats, nolēmu likt oriģinālu izpildījumu- divmasas.
Tātad iegādājos M52 izspiedēja dakšu un tā atšķiras no manas dakšas, tātad secinu ka dakša arī nāk iespējams no M20 dzinēja.
Tuvākajās dienās likšu kopā un cerēšu uz pozitīvu iznākumu.
Kādam varbūt šis viss ir elementāri, bet man šis ir pirmais izjauktais auto un bez iepriekšējas pieredzes.
Tā kā liels paldies par ieteikumiem
Ja starp dzinēju un kārbu viss būtu oriģināls, tad visticamāk arī nebūtu šādu neskaidrību.
P.s sajūgs pareizi ielikts.
Un izspiedēja cilindrs normāli iestumjas iekšā,bez lielas piepūles.
Rupji sakot normāls iepisiens.
Ceturtā reize uzlikta kārba un bez izmaiņām.
Joprojām nevar ielikt ātrumā.
Uzliku aizmirsto centrējošo gultni,m52 dakšu, un nekā.
Mērīju attālumus, ieliku veco štoku kas bija uz vienmasas spararatu,(pēc skata paštaisīts un garāks.) mazliet apzāģēju(jo garāks, bet ne īsāku kā jaunais) lai nebūtu brīvkustības starp dakšu un štoku,stingri uzspiedu, bet rezultāts 0. Vai nu nav spēka cilindram izspiest vai arī kurvis neatbilst pret spararatu
Sameklēju veco (vienmasas)spararatu un kurvi.
Kopējais augstums ir aptuveni vienāds ar divmasu izpildījumu.
Varbūt sliekšos uzlikt veco izpilďījumu,ja strādās tad palikšu pie tā un pirkšu jaunu kurvi ar sajūgu.(m20)
Pagaidām auto visticamāk tiks ieziemots uz brīdi.
Ceturtā reize uzlikta kārba un bez izmaiņām.
Joprojām nevar ielikt ātrumā.
Uzliku aizmirsto centrējošo gultni,m52 dakšu, un nekā.
Mērīju attālumus, ieliku veco štoku kas bija uz vienmasas spararatu,(pēc skata paštaisīts un garāks.) mazliet apzāģēju(jo garāks, bet ne īsāku kā jaunais) lai nebūtu brīvkustības starp dakšu un štoku,stingri uzspiedu, bet rezultāts 0. Vai nu nav spēka cilindram izspiest vai arī kurvis neatbilst pret spararatu
Sameklēju veco (vienmasas)spararatu un kurvi.
Kopējais augstums ir aptuveni vienāds ar divmasu izpildījumu.
Varbūt sliekšos uzlikt veco izpilďījumu,ja strādās tad palikšu pie tā un pirkšu jaunu kurvi ar sajūgu.(m20)
Pagaidām auto visticamāk tiks ieziemots uz brīdi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sajūgs ir atgaisojies? pedālis pēc sajūtām nav tā, ka sākumā garš tukšums un tikai pašā galā kkāda pretestība (sāk sajūgu spaidīt)?
M Power or no power..
Uzvara.Beidzot.
Iegādājos citu spararatu un kurvi, kurš jau izskatā ir savādāks. Auto beidzot var braukt. Lai arī apli neizbraucu, bet garāžā uz priekšu un atpakaļu slēdzās un braucās.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nice, prieks redzēt. Laba pieredze gan tev, gan citiem :)