Wcoast black sapphire 325 coupe
Paldies, tikai nevaru saprast kāda velna pēc bedri vajadzēja nobīdīt uz sānu čakars vislaikrews rakstīja:Garāža forša
Man cr virs 12,5 ta ka liec mierigi to sadaleni..Wcoast rakstīja:Sanāk manas sprauslas daudz par īsu, šobrīd stāv 208cc @ 3barVladlen rakstīja:Wcoast rakstīja:Sadalenes standarta.
Dzinējs bija bezvanosa, isti neredzu jēgu iet uz vanos
Arturs = turbochip? Uz kādu summu jārēķinās?
regulesana 150e, sprauslas vajadzes no saab 350cc! sukni walbro vai bosch, sadaleni labak liec izplude ari no bezvanosa iepludes..
Kādiem saabiem tādas nāk?
Sūknis ir aeromotive, var arī E85 pumpēt, ņēmu ar rezervi, ražību neatceros, jāmeklē garažā data sheet.
Ieliekot tikai ieplūdi izplūdē atšķirība ir jūtama? Nevajag uzreiz likt niknāku ieplūdi?
Kā ir, ja grib likt niknāku ieplūdes sadaleni pie CR 11:1, nav iespēja standarta virzulim satikt vārstu?
P.S.
350cc tu domā ar E85? Ar E98 ar 250cc vajadzētu pietikt, to varu izdarīt saregulējot spiedienu līdz 4bar
Sprauslas 350, jo citas kas der un nemaksa dargi nav.. Nu ja tu gribi pirkt pa 100+ degvielas spiediena regulatoru, tad ja vari nemainit sprauslas.. Sprauslas no veca 2.3 turbo, lidz 2000 gadam, no jaunajiem neder bmw reika!
Sprauslu det.numurs 0280150431
Vladlen, kāpēc tik lielas sprauslas uz atmo?
M54B30, ja nekļūdos OEM nāk 252cc.
M54B30, ja nekļūdos OEM nāk 252cc.
Tās sprauslas tādā oranžīgi brūnā krāsā?
funkyasshit rakstīja:Vladlen, kāpēc tik lielas sprauslas uz atmo?
M54B30, ja nekļūdos OEM nāk 252cc.
Del ta ka 2.8 sprausla pa maz, 3.0 neder, vienigais budzeta ko var likt no saab.. Protams var mierigi likt aftermarket 250.. Vai no m3 utt
Sprauslas sarkana krasa, bosch, pec vizuala ka oem, krasa atskiras tikai
Kādā ziņā 3.0 neder?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Kikaps rakstīja:Kādā ziņā 3.0 neder?
Pec Om atskiras
tak jau 101 reizi aprakstīs, ka 3.0i sprauslas ražība nav stipri lielāka par 2.8, tās vnk ilgāk ir atvērtas un tās strādā ar nedaudz citu signāla diapazonu + to smidiznāšanas leņķis nav tāds kāds būtu ideāls m50 un m52 kolektoriem un ieplūdes kanaliem, līdz ar to degviela nesmidzināsies ideāli.
Sāāba sprauslas ir 1:1 kā m50/m52 gan formā, gan izsmidzināšanas leņķī, gan solenoīds darbojas ar gandrīz tādu pašu frekvenci.
Tas viss ir ļoti no svara jo īpaši uz e98
un viņas par ļoti līdzīgām nenosauksi
Sāāba sprauslas ir 1:1 kā m50/m52 gan formā, gan izsmidzināšanas leņķī, gan solenoīds darbojas ar gandrīz tādu pašu frekvenci.
Tas viss ir ļoti no svara jo īpaši uz e98
un viņas par ļoti līdzīgām nenosauksi
beidzot saliki
labpraat butu redzejis vairak bildes no procesa..
kad sanak laika, iemet ari kadu video
labpraat butu redzejis vairak bildes no procesa..
kad sanak laika, iemet ari kadu video
...
Bija, bet telefonam SD karte nomiraArmando rakstīja:beidzot saliki
labpraat butu redzejis vairak bildes no procesa..
kad sanak laika, iemet ari kadu video
OK būs vēl video
Liels paldies par sprauslu info, labāk ar rezervi, nekā uz robežas.
Interesanti pavadīta vasara ar jaudīgāku 325i
Bet vakar jau noslēdzu sezonu un iedzinu auto ziemas miegā.
Pa vasaru ir nodedzinātas ~16 riepas.
Motors ir atsaucīgs un zemos apgriezienos grieze ir patīkama.
Kopš sastelēšanas dzinējs darbojas bez pārsteigumiem, par ko ir liels prieks, jo motora kapitālo remontu paša rokām veicu pirmo reizi.
Iepriekšējā nedēļā sadarītais
https://www.youtube.com/watch?v=iUkJeRZjIJE
Pa vasaru pabūts arī Vaiņodes lidlaukā.
Laikapstākļi man bija nevēlami, jo lija. Veicās tīri ok, atdūros pret A6 3.0D čipots pie karossa. Pirmos 200m Audi atraujas, pēdējos 200m es tuvojos. Finišā pietrūka ~1-2 korpusi.
https://www.youtube.com/watch?v=Yy_bYeQQLMk
Foto no vasaras P.S.
Gatebil arī izdevās pabūt atbilstīt HDK un Karossu
https://www.youtube.com/watch?v=igydLsoE04I
Bet vakar jau noslēdzu sezonu un iedzinu auto ziemas miegā.
Pa vasaru ir nodedzinātas ~16 riepas.
Motors ir atsaucīgs un zemos apgriezienos grieze ir patīkama.
Kopš sastelēšanas dzinējs darbojas bez pārsteigumiem, par ko ir liels prieks, jo motora kapitālo remontu paša rokām veicu pirmo reizi.
Iepriekšējā nedēļā sadarītais
https://www.youtube.com/watch?v=iUkJeRZjIJE
Pa vasaru pabūts arī Vaiņodes lidlaukā.
Laikapstākļi man bija nevēlami, jo lija. Veicās tīri ok, atdūros pret A6 3.0D čipots pie karossa. Pirmos 200m Audi atraujas, pēdējos 200m es tuvojos. Finišā pietrūka ~1-2 korpusi.
https://www.youtube.com/watch?v=Yy_bYeQQLMk
Foto no vasaras P.S.
Gatebil arī izdevās pabūt atbilstīt HDK un Karossu
https://www.youtube.com/watch?v=igydLsoE04I
Pēdējais labojis Wcoast - 23 Okt 2016, 18:23, kopā labots 1 reizi.
Uz nākotni plānā ir sadalenes un ieplūde.
Pirmā rokās nonāca ieplūde, tad ar to arī būs jāsāk.
Lai fiziski dabūtu virsū jāsāk domāt par flanci.
Pie gatavoju "testa stendu" un samērīju ieplūdes, lai var sākt modelēt flanci.
Liekas prātīgākas variants būs taisīt divdaļīgu, bet jāskatās kā stiprinājumi izvietosies.
Pirmā rokās nonāca ieplūde, tad ar to arī būs jāsāk.
Lai fiziski dabūtu virsū jāsāk domāt par flanci.
Pie gatavoju "testa stendu" un samērīju ieplūdes, lai var sākt modelēt flanci.
Liekas prātīgākas variants būs taisīt divdaļīgu, bet jāskatās kā stiprinājumi izvietosies.